Bron: PowNedquote:Zanger Rinus is met zijn vriendin Debora ontsnapt aan een wisse dood. Gisteravond vloog hij bij Beilen (Drenthe) uit de bocht met zijn auto.
Rinus zat niet zelf achter het stuur: de bolide werd bestuurd door zijn tourmanager, die een bocht verkeerd inschatte en met verve het talud afdonderde. Dat meldt RTV Drenthe. De auto kwam tot stilstand in een greppel.
De troubadour heeft de crash niet ongeschonden doorstaan: hij ligt momenteel met een gescheurd borstbeen in het ziekenhuis van Assen.
Zijn tourmanager en zijn vriendin hebben gelukkig niks.
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik rij in Meppel Meppel Meppel met mijn auto in de greppel
goed overgetiktquote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tuut Tuut Tuut met je auto van het talud
[..]
Bron: PowNed
Was dat al niet gebeurd danquote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ie maar geen hersenletsel heeft opgelopen
[..]
Godver mijn koffiequote:Op maandag 14 mei 2012 11:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Naar verluid was men zijn organen al aan het verdelen onder de nooddruftigen, aangezien hij hersendood (b)leek.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:32 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ze hebben hem ondezocht in het ziekenhuis, en zijn er nog steeds niet over uit of hij hersenletsel gekregen had door het ongeluk of dat hij die al had..
ik wil zijn onderkin wel hebben, als je die oprekt heb je een mooie partytent..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naar verluid was men zijn organen al aan het verdelen onder de nooddruftigen, aangezien hij hersendood (b)leek.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:45 schreef Ulx het volgende:
En daar in Steenwijk Steen Steenwijk, was ik zelf bijna een Veenlijk.
Vijzel, vijzel, vijzel, vijzel.... Steenwijk ligt in Overijssel...quote:Op maandag 14 mei 2012 12:45 schreef Ulx het volgende:
En daar in Steenwijk Steen Steenwijk, was ik zelf bijna een Veenlijk.
Je zal balen balen balen want dat gaat hij dus niet halen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd of hij wel op Dauwpop staat dan
Ben er toch niet, paar vrienden van me welquote:Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je zal balen balen balen want dat gaat hij dus niet halen.
Hollen, hollen, hollen, Debora blijft maar rollen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:59 schreef MCH het volgende:
Ik wacht op de eerste grap over het gewicht van de vriendin van Rinus icm uit de bocht vliegen.
Overbeladen overbeladen overbeladen met je auto van de kade?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:59 schreef MCH het volgende:
Ik wacht op de eerste grap over het gewicht van de vriendin van Rinus icm uit de bocht vliegen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:14 schreef Ulx het volgende:
Met Romana mana mana vloog ik keihard van de baan, ja.
En dat ik m'n borstbeen scheurde kwam doordat zij op mij pleurde.
Je tekst heeft 538 gehaald.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je tekst heeft 538 gehaald.
Kut, ik moest lachen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ze hebben een hersenscan gedaan bij Rinus, maar er is niets gevonden....!!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
omgquote:Op maandag 14 mei 2012 13:14 schreef Ulx het volgende:
Met Romana mana mana vloog ik keihard van de baan, ja.
En dat ik m'n borstbeen scheurde kwam doordat zij op mij pleurde.
Zijn manager kan niet rijden.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
Ije ije ije ije ije, rinus kan niet rije.
He rinus_onequote:Op maandag 14 mei 2012 17:59 schreef r_one het volgende:
Beile beile beile beile beile, bijna was ik kassie wijle,
Asse asse asse asse asse, iets te hard door de bocht heen gasse.
Optimistquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien herstellen zijn stembanden op wonderlijke wijze na dit ongeval. Net zoals bij blinden die van het balkon flikkeren, en dan weer op wonderbaarlijke wijze te kunnen zien door de klap.
Om 2 dagen later te overlijden aan een losgescheurde hersenstam.
Ahoy ouwe zeebonkquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:
Zelfs de NOS probeert er grappig over te doen:
[ afbeelding ]
eie eie eie het kan hier best wat lije.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef sp3c het volgende:
oeke oeke oeke, de kwaliteitsposts zijn hier wel heel ver te zoeken stelletje mafklappers!
oeder oeder ik zei dat gisteravond ook tegen je ...quote:
Dat rijmt niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeder oeder ik zei dat gisteravond ook tegen je ...
Mod mod mod, gooi dit topic toch op slotquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
damn ... ik laat het topic aan weer aan de woordgoochelaars over
Nee helaas hij schijnt de 40 al gepasseerd te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:49 schreef Ulx het volgende:
Hoe oud is Rinus eigenlijk?
Uiteraard wens ik niemand het graf in (nou ja, maar Ronaldo maakt geen muziek.) maar een plekje in de 27-club was toch wel passend geweest. Hendrix, Joplin, Morrison, Robert Johnson, Kurt Cobain, Zanger Rinus.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kip, kip, kip, dat was een sjiek hendige slip.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef aequus het volgende:
Deborah heeft zwaar hersenletsel opgelopen, of dit door het ongeluk komt is nog niet bekend
Tsja...het is niet helemaal hetzelfde als Jim Morrison, maar dit heeft toch ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Live fast, die young.
Alsof we niet allemaal wisten dat een jongen als Rinus (ik tiepte bijna Tinus ik zweer het je, moest effe linksbovenin de TT checken) te vroeg zijn einde zou vinden in een greppel in Drenthe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |