STEVENquote:Op maandag 14 mei 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb sex gehad met moira, dat was fantastisch
Jongeuh.quote:
Hee sexyquote:
Goed met jou danquote:
En met je loverquote:
Geef je nummer danquote:
quote:
MOET JIJ GOED LUISTEREN FAN VAN MIJ, ALS JE AAN MIJN VROUW KOMT DAN BEN JE NOG NIET JARIG JA, JE DENKT DAT ALS JE FAN BENT VAN PAUL DAT JE ALLES MAG NOU NIET DUS HE NIET DUS HE!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 01:17 schreef Glesse het volgende:
k wor al gijl van de TT aleen. al heelemaal in combi met de ui van Moira. nu haar UI'ers nog.
dat als constructie, niet goedquote:Op maandag 14 mei 2012 01:19 schreef Paul het volgende:
[..]
MOET JIJ GOED LUISTEREN FAN VAN MIJ, ALS JE AAN MIJN VROUW KOMT DAN BEN JE NOG NIET JARIG JA, JE DENKT DAT ALS JE FAN BENT VAN PAUL DAT JE ALLES MAG NOU NIET DUS HE NIET DUS HE!!!
zo
soorij en het speit me ensoow vercheef mequote:Op maandag 14 mei 2012 01:19 schreef Paul het volgende:
[..]
MOET JIJ GOED LUISTEREN FAN VAN MIJ, ALS JE AAN MIJN VROUW KOMT DAN BEN JE NOG NIET JARIG JA, JE DENKT DAT ALS JE FAN BENT VAN PAUL DAT JE ALLES MAG NOU NIET DUS HE NIET DUS HE!!!
zo
Is goed fan, kus de voeten van Moira.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:21 schreef Glesse het volgende:
[..]
soorij en het speit me ensoow vercheef me
neequote:
Net alz Moira. Lekker, huumor, sappige vrouwtjen, goeijen keik op de zaaken uit het leeve. Mooie UI, goeije tette, net als haar jetsers en memme.quote:
Dankjequote:Op maandag 14 mei 2012 01:53 schreef Glesse het volgende:
[..]
Net alz Moira. Lekker, huumor, sappige vrouwtjen, goeijen keik op de zaaken uit het leeve. Mooie UI, goeije tette, net als haar jetsers en memme.
ik post daar nooitquote:Op maandag 14 mei 2012 01:55 schreef Glesse het volgende:
vooral haar toevoechinge in de funnie links piks vids topicjen zein altijt hihihihhahahahah har har luek laggen ensoow!
JAJA WAT DOE JE NOU DAN HE? HE? JONGE! AUTO OP JE BAKKES KEN JE KRIJGEN JONGEquote:Op maandag 14 mei 2012 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog vrouwen versierde op fok ligt ver achter me Paul
Er zijn er so vielquote:Op maandag 14 mei 2012 02:08 schreef Glesse het volgende:
maar manne en mijsjens ff seerieus zein er ergus piks of footoows van moira?
pm/dm.
hahahahaaaa jaa dat deet ik vroeger ook. zal maar nie vertelle wiek alemaal gehat hepquote:Op maandag 14 mei 2012 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog vrouwen versierde op fok ligt ver achter me Paul
woooooooo0oooot waar daar wassik ook nix gesien!quote:Op maandag 14 mei 2012 02:10 schreef Moira. het volgende:
Overigens had ik in de vorige nachtbagger van een paar dagen geleden een foto gepost
Zoek zelluf op dan in mijn postgeschieduhnisquote:Op maandag 14 mei 2012 02:11 schreef Glesse het volgende:
[..]
woooooooo0oooot waar daar wassik ook nix gesien!
pm dm
Doe over mijquote:Op maandag 14 mei 2012 02:12 schreef Paul het volgende:
Als jullie leuken filmpjen hebben, maak ick weblogjen daarover
dank voor de zeokhulp. ff keikequote:Op maandag 14 mei 2012 02:13 schreef Moira. het volgende:
Nachtbagger #3 SmitjeW is een baas en een held
hep je nog steets zoon paphooft?quote:
deezen? ik hau nie van blau en groen. Heb je die ook zonder da vesd en shird.quote:
Op maandag 14 mei 2012 02:20 schreef Glesse het volgende:
Op maandag 14 mei 2012 02:20 schreef Glesse het volgende:
En dat wij gewoon eckte baaschen zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 13:13 schreef Paul het volgende:
Wel lief dat de mods dit open laten, ze hebben door dat dit ware liefde is en het nieuwe fokstelletje baby
Ik moest laggequote:Op maandag 14 mei 2012 19:59 schreef Compliment het volgende:
Moira![]()
Nee grappetje ik ken je niet. [ afbeelding ]
er moet hier meer gepost wordenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
zo moeilijk is hij niet te vinden hoor.
vanaf daar zou je al bijna het topje boven de daken moeten zien uitsteken.
quote:
ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Volgens mij ben in een topic beland waar ik eigenlijk niet moet zijn als ik de reacties zo zie.
Waar gaat het over en wat is de bedoeling...
Hallo, welkom op FOK!.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Volgens mij ben in een topic beland waar ik eigenlijk niet moet zijn als ik de reacties zo zie.
Waar gaat het over en wat is de bedoeling...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Schatje, kijk eens naar de OP.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef TwyLight het volgende:
Dit is trouwens overduidelijk een anaalridder topic van Paul die graag mod wil worden en in goede aard wil vallen bij Mono.
Even dat jullie het weten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
Moira. is de godin van de maffia.
              *spuug*               *fluim*
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Moira.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn jullie allemaal lief voor dit simpele lompe meisje
Fuck the EBU.
Jij bent zelf kutquote:
Jij weetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schatje, kijk eens naar de OP.
Topic is al een jaar oud
Mono had hem toen zelfs gesloten
En net zo hard weer geopend trouwens, bijna een jaar laterGoeie kick ook, gelijk
LompeMoira.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief voor dit simpele lompe meisje
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schatje, kijk eens naar de OP.
Topic is al een jaar oud
Mono had hem toen zelfs gesloten
En net zo hard weer geopend trouwens, bijna een jaar laterGoeie kick ook, gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
Stiekem vindt hij mij wel lief hoorquote:
quote:
Je wilt niet weten hoe blij ik ben nu ik dit weetquote:
Nawwwquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:22 schreef hezdunnah het volgende:
Een van de mooiste topics ooit
En Moira. Is een Schatje en gek
Boooohhh die liefdequote:Op donderdag 20 juni 2013 04:02 schreef Spatieloos het volgende:
Moira is zo cool dat ik jaloers ben haar!
Ik vind Moira zo cool dat ik woorden vergeet mijn zinnen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:02 schreef Spatieloos het volgende:
Moira is zo cool dat ik jaloers ben haar!
Ik heb een fobo schatjequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Post een foto van je zelf Moira
Ik hou ook van jouquote:
Heb pas nog mijn fobo geupdatequote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Plaats eens wat leuke foto's voor je fans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |