quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Even zonder grappen, dit kán toch niet?!
Ohhhh dit is echt erg! Waarom wordt dit topic pas goed als ik écht naar bed wil gaanquote:
quote:
Ik ookquote:
Ik ben niet verkouden maar ik had net wel 2x precies hetzelfde! Ik was muziek aan het luisteren en ineens galmt het echt ofzo..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:15 schreef Tchock het volgende:
Even tussendoor: ik ben zo verkouden dat mijn ene oor niet meer plopt en nu ben ik half doof.
Waarom zou je dat gaan doenquote:
Ik hoor dus nog steeds nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden maar ik had net wel 2x precies hetzelfde! Ik was muziek aan het luisteren en ineens galmt het echt ofzo..
Goede link ook, ff hyverzoeken gebruikenquote:
Ik heb 2 maanden een oorontsteking gehad en de dokters konden het niet vinden. Nou ik breek liever een arm jezus wat deed dat zeer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden maar ik had net wel 2x precies hetzelfde! Ik was muziek aan het luisteren en ineens galmt het echt ofzo..
the fuckquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:17 schreef smitjew het volgende:
dus ik dacht slim te zijn en maakte zoveel nokkie foto's dat het niet meer geloof waardig was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een paar keer gehad afgelopen dagenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor dus nog steeds nietHij plopt niet terug
Gelukkig staat de tv rechts
Shht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede link ook, ff hyverzoeken gebruiken
Doet het niet meer schatquote:
zal ik doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Wessel volgende keer als er een meet is dan moet je echt komen man,wat een held ben jij
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:17 schreef smitjew het volgende:
dus ik dacht slim te zijn en maakte zoveel nokkie foto's dat het niet meer geloof waardig was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal vast wel in de zomer 1 komenquote:
van je beste kant neem ik aanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:20 schreef Moira. het volgende:
Als we dan toch met geile foto's bezig zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:20 schreef Moira. het volgende:
Als we dan toch met geile foto's bezig zijn:
[ afbeelding ]
Maar goed ook want ik heb een willekeurige naam van Facebook gepluktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar jij hebt al een vriendinnetje, dus niet interessant meer.
Degene met een ster achter hun naamquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar goed ook want ik heb een willekeurige naam van Facebook geplukt
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Degene met een ster achter hun naam
Niemand op dit moment in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik zit op m'n mobiel en kan dat niet zien
Ben jij ooit nuchter?quote:
goeie vraagquote:
Hoe kun jij 2x achter elkaar zo snel komen jongeuhquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik keek net op flippiee haar fb
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat
timquote:
Lijkt op het Vrijheidsbeeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik keek net op flippiee haar fb
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat
Ah okequote:
Ik kan allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kun jij 2x achter elkaar zo snel komen jongeuh
Ik maak graag figuurtjesquote:
wat heb kameraad die tinus heetquote:
nee hij heet martijn maar dat vind hij niet mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het een dikke boer die niet kan voetballen? Want dat zijn alle tinussen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:26 schreef Tchock het volgende:
Tinus is de naam Martijn vastbinden en boven een vuile keukentafel anaal verkrachten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee hij heet martijn maar dat vind hij niet mooi
Vet veel mensen die Martijn heten noemen zich Tinus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
nee hij heet martijn maar dat vind hij niet mooi
Alle Martijns die ik ken noemen zichzelf Tinusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vet veel mensen die Martijn heten noemen zich Tinus.
geen dank tot sinasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Pitten
Wessel bedankt voor deze zeer vermakelijke nachtbagger
Benny benassi?quote:
Weeniequote:
Maar waarom? :/quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle Martijns die ik ken noemen zichzelf Tinus
hahahquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:30 schreef Tchock het volgende:
Kutwessel, ik zou eigenlijk uren geleden gaan slapen
quote:
en hoe , nou vrij tot 16.00quote:
Wtf is dat nou weer voor vraagquote:
beter , is het een belangrijke college of kun je lamballen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:37 schreef Tchock het volgende:
Ik heb morgen college om drie uur. Dus kan tot half 12 slapen ofzo
Ik heb wel vrij, maar moet wel het huis schoonmaken e.d... Nooit mijn favo klusjesquote:
Werkgroep, is geen lamballen bij helaasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:37 schreef smitjew het volgende:
[..]
beter , is het een belangrijke college of kun je lamballen ?
wij wonen boven ons cafe dus schoonmaakster allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik heb wel vrij, maar moet wel het huis schoonmaken e.d... Nooit mijn favo klusjes
dus da wordt flink baggeren ?quote:
Ahaiii playboy allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:38 schreef smitjew het volgende:
[..]
wij wonen boven ons cafe dus schoonmaakster alles
Het antwoord = neequote:
mag allemaal , als je maar lekker gaat dromenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk net aan het overwegen in bed te gaan liggen.
Ik eigenlijk ook, maar anders loop ik toch te nixenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:42 schreef smitjew het volgende:
ik moet alleen beetj eigen kamer schoon houden
Nouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk net aan het overwegen in bed te gaan liggen.
Dat moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
mag allemaal , als je maar lekker gaat dromen
Ik bagger bijna elke avond/nacht.quote:
Trustequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken.
[..]
Ik bagger bijna elke avond/nacht.
Sterk punt maar duurt vertyfd lang om op te startenquote:
goedzoquote:
SPOILER: Verwacht antwoord:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:08 schreef plopkweker het volgende:
Ik ging me pohi door vanmiddag, ik was een kutuser is het beginmaar jij bent best wel en baasSPOILER: Verwacht antwoord:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Feel and share the lovequote:
jij mag ook wel wat krijgen hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat was ik wel even net ja
Weet niet wat dit net was maar ik kankerde net uit mijn bed, ben meteen klaarwakker
Ja weenie wat dit isquote:
Arme samzzquote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weenie wat dit is
Ik lag altijd vrij rustig maar samzz zei ookal donderdagnacht dat ik druk heen en weer ging toen ik sliep
goedgemaakt voor watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme samzzHeb je het wel goedgemaakt met haar?
dus verstoorde je haar slaapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goedgemaakt voor wat
Ik heb haar niet mishandeld, was alleen wat druk en draaierig in mijn slaap
Ja dat klopt wel ja, zal het over 2 weken goedmaken danquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ja, zal het over 2 weken goedmaken dan
Ze zei wel dat ze mij zat te porren enzo,maar alsof ik dat door heb wanneer ik slaapquote:
sommige mensen wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze mij zat te porren enzo,maar alsof ik dat door heb wanneer ik slaap
Ik nietquote:
Overdag en s'avonds geslapen?quote:
Slimquote:
Ik ga zo weer een poging wagenquote:
Alsof ik zeg dat postbode of iets ergs isquote:
quote:
Nee dat zei je niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik zeg dat postbode of iets ergs is
Deze was een beetje jammer en laag
Het is duidelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee dan hoef je daar ook niet over te beginnen, alsof ik er wat kan doen.
Soms in een bepaalde context is het grappig, nu gewoon sneu
Offf studentchauffeur of lang reizenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:13 schreef Hooidraad het volgende:
Of vrachtwagenchauffeur, die beginnen soms ook rond deze tijden.
Niet alle grappen zijn altijd leukquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is duidelijk.
[..]
Offf studentchauffeur of lang reizen
Beveiliger op het vliegveld van eindhovenquote:
Post sorterenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen ofzo.Wat voor werk doe je dat je nu al op bent?
Zei toch postbode of zoietsquote:
Ik heb ook maar 2 uurtjes geslapenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan gebeuren
[..]
Wat dat is wel naar om zo vroeg mee te beginnen
Idd, het kan niet zo zijn dat ik altijd om je moet lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan gebeuren
[..]
Wat dat is wel naar om zo vroeg mee te beginnen
Ga dan eerder slapenquote:
Is dat je vervelende ritme of?quote:
Ja ik word over 3,5 uur opgehaald om ergens te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:19 schreef Hooidraad het volgende:
Ik moest gisteren om 8 uur ergens zijn. Naar om zo vroeg je bed uit te moeten.
Dat zou pas naar zijn. Lachen om een chickquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd, het kan niet zo zijn dat ik altijd om je moet lachen
het niveau past zich aan het tijdstip aan hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lach wel vaker om je flips maar deze was gewoon laag
Ik zou dan serieus niet gaan slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is lastig wanneer je de dag ervoor rond deze tijd gaat slapen.
Had ik gisteren ook, na een hele trage start ben ik dan juist de hele dag heel scherp. Meer dan wanneer ik wel 8 uur geslapen heb. Vaag gedoe.quote:
Get over it, man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lach wel vaker om je flips maar deze was gewoon laag
Ik hoor ook al vogeltjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het niveau past zich aan het tijdstip aan he
Geen sorry niks, beetje jammerquote:
Geprobeerd, maar toen ik toen 9.30 in de auto stapte viel ik onderweg bijna in slaap dus dan slaap ik liever 1 of 2 uurtjes zodat ik niet in levensgevaar benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou dan serieus niet gaan slapen
Neem speedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar toen ik toen 9.30 in de auto stapte viel ik onderweg bijna in slaap dus dan slaap ik liever 1 of 2 uurtjes zodat ik niet in levensgevaar ben
Muahaha dat zou wel een stunt zijn. Sta ik daar als een gek post te sorteren manquote:
Ik wil ook slapen maar ben bang dat ik weer val zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sorry namens de familie.
Ik ga ook nog even slapen
Maar is dit een vaste baan of ben je student?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Muahaha dat zou wel een stunt zijn. Sta ik daar als een gek post te sorteren man![]()
vrrrrrooooooooooooooooooooooooooom
Vaste baan. ICT banen liggen helaas niet voor het oprapen nu.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar is dit een vaste baan of ben je student?
Achja werk is werk tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vaste baan. ICT banen liggen helaas niet voor het oprapen nu.
Ja ik doe het uiteindelijk inderdaad voor die paar centenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja werk is werk toch
misschien niet dat je leuk vindt maar het betaald
Werkse ouwequote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik doe het uiteindelijk inderdaad voor die paar centen![]()
En dan ga ik er nu maar eens heen. Weltrusten steven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |