Sterk punt maar duurt vertyfd lang om op te startenquote:
goedzoquote:
SPOILER: Verwacht antwoord:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:08 schreef plopkweker het volgende:
Ik ging me pohi door vanmiddag, ik was een kutuser is het beginmaar jij bent best wel en baasSPOILER: Verwacht antwoord:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Feel and share the lovequote:
jij mag ook wel wat krijgen hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat was ik wel even net ja
Weet niet wat dit net was maar ik kankerde net uit mijn bed, ben meteen klaarwakker
Ja weenie wat dit isquote:
Arme samzzquote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weenie wat dit is
Ik lag altijd vrij rustig maar samzz zei ookal donderdagnacht dat ik druk heen en weer ging toen ik sliep
goedgemaakt voor watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme samzzHeb je het wel goedgemaakt met haar?
dus verstoorde je haar slaapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goedgemaakt voor wat
Ik heb haar niet mishandeld, was alleen wat druk en draaierig in mijn slaap
Ja dat klopt wel ja, zal het over 2 weken goedmaken danquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ja, zal het over 2 weken goedmaken dan
Ze zei wel dat ze mij zat te porren enzo,maar alsof ik dat door heb wanneer ik slaapquote:
sommige mensen wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze mij zat te porren enzo,maar alsof ik dat door heb wanneer ik slaap
Ik nietquote:
Overdag en s'avonds geslapen?quote:
Slimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |