Ik ben niet verkouden maar ik had net wel 2x precies hetzelfde! Ik was muziek aan het luisteren en ineens galmt het echt ofzo..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:15 schreef Tchock het volgende:
Even tussendoor: ik ben zo verkouden dat mijn ene oor niet meer plopt en nu ben ik half doof.
Waarom zou je dat gaan doenquote:
Ik hoor dus nog steeds nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden maar ik had net wel 2x precies hetzelfde! Ik was muziek aan het luisteren en ineens galmt het echt ofzo..
Goede link ook, ff hyverzoeken gebruikenquote:
Ik heb 2 maanden een oorontsteking gehad en de dokters konden het niet vinden. Nou ik breek liever een arm jezus wat deed dat zeer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden maar ik had net wel 2x precies hetzelfde! Ik was muziek aan het luisteren en ineens galmt het echt ofzo..
the fuckquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:17 schreef smitjew het volgende:
dus ik dacht slim te zijn en maakte zoveel nokkie foto's dat het niet meer geloof waardig was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een paar keer gehad afgelopen dagenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor dus nog steeds nietHij plopt niet terug
Gelukkig staat de tv rechts
Shht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede link ook, ff hyverzoeken gebruiken
Doet het niet meer schatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |