het niveau past zich aan het tijdstip aan hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lach wel vaker om je flips maar deze was gewoon laag
Ik zou dan serieus niet gaan slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is lastig wanneer je de dag ervoor rond deze tijd gaat slapen.
Had ik gisteren ook, na een hele trage start ben ik dan juist de hele dag heel scherp. Meer dan wanneer ik wel 8 uur geslapen heb. Vaag gedoe.quote:
Get over it, man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lach wel vaker om je flips maar deze was gewoon laag
Ik hoor ook al vogeltjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het niveau past zich aan het tijdstip aan he
Geen sorry niks, beetje jammerquote:
Geprobeerd, maar toen ik toen 9.30 in de auto stapte viel ik onderweg bijna in slaap dus dan slaap ik liever 1 of 2 uurtjes zodat ik niet in levensgevaar benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou dan serieus niet gaan slapen
Neem speedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar toen ik toen 9.30 in de auto stapte viel ik onderweg bijna in slaap dus dan slaap ik liever 1 of 2 uurtjes zodat ik niet in levensgevaar ben
Muahaha dat zou wel een stunt zijn. Sta ik daar als een gek post te sorteren manquote:
Ik wil ook slapen maar ben bang dat ik weer val zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sorry namens de familie.
Ik ga ook nog even slapen
Maar is dit een vaste baan of ben je student?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Muahaha dat zou wel een stunt zijn. Sta ik daar als een gek post te sorteren man![]()
vrrrrrooooooooooooooooooooooooooom
Vaste baan. ICT banen liggen helaas niet voor het oprapen nu.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar is dit een vaste baan of ben je student?
Achja werk is werk tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vaste baan. ICT banen liggen helaas niet voor het oprapen nu.
Ja ik doe het uiteindelijk inderdaad voor die paar centenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja werk is werk toch
misschien niet dat je leuk vindt maar het betaald
Werkse ouwequote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik doe het uiteindelijk inderdaad voor die paar centen![]()
En dan ga ik er nu maar eens heen. Weltrusten steven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |