STEVENquote:Op maandag 14 mei 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb sex gehad met moira, dat was fantastisch
Jongeuh.quote:
Hee sexyquote:
Goed met jou danquote:
En met je loverquote:
Geef je nummer danquote:
quote:
MOET JIJ GOED LUISTEREN FAN VAN MIJ, ALS JE AAN MIJN VROUW KOMT DAN BEN JE NOG NIET JARIG JA, JE DENKT DAT ALS JE FAN BENT VAN PAUL DAT JE ALLES MAG NOU NIET DUS HE NIET DUS HE!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 01:17 schreef Glesse het volgende:
k wor al gijl van de TT aleen. al heelemaal in combi met de ui van Moira. nu haar UI'ers nog.
dat als constructie, niet goedquote:Op maandag 14 mei 2012 01:19 schreef Paul het volgende:
[..]
MOET JIJ GOED LUISTEREN FAN VAN MIJ, ALS JE AAN MIJN VROUW KOMT DAN BEN JE NOG NIET JARIG JA, JE DENKT DAT ALS JE FAN BENT VAN PAUL DAT JE ALLES MAG NOU NIET DUS HE NIET DUS HE!!!
zo
soorij en het speit me ensoow vercheef mequote:Op maandag 14 mei 2012 01:19 schreef Paul het volgende:
[..]
MOET JIJ GOED LUISTEREN FAN VAN MIJ, ALS JE AAN MIJN VROUW KOMT DAN BEN JE NOG NIET JARIG JA, JE DENKT DAT ALS JE FAN BENT VAN PAUL DAT JE ALLES MAG NOU NIET DUS HE NIET DUS HE!!!
zo
Is goed fan, kus de voeten van Moira.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:21 schreef Glesse het volgende:
[..]
soorij en het speit me ensoow vercheef me
neequote:
Net alz Moira. Lekker, huumor, sappige vrouwtjen, goeijen keik op de zaaken uit het leeve. Mooie UI, goeije tette, net als haar jetsers en memme.quote:
Dankjequote:Op maandag 14 mei 2012 01:53 schreef Glesse het volgende:
[..]
Net alz Moira. Lekker, huumor, sappige vrouwtjen, goeijen keik op de zaaken uit het leeve. Mooie UI, goeije tette, net als haar jetsers en memme.
ik post daar nooitquote:Op maandag 14 mei 2012 01:55 schreef Glesse het volgende:
vooral haar toevoechinge in de funnie links piks vids topicjen zein altijt hihihihhahahahah har har luek laggen ensoow!
JAJA WAT DOE JE NOU DAN HE? HE? JONGE! AUTO OP JE BAKKES KEN JE KRIJGEN JONGEquote:Op maandag 14 mei 2012 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog vrouwen versierde op fok ligt ver achter me Paul
Er zijn er so vielquote:Op maandag 14 mei 2012 02:08 schreef Glesse het volgende:
maar manne en mijsjens ff seerieus zein er ergus piks of footoows van moira?
pm/dm.
hahahahaaaa jaa dat deet ik vroeger ook. zal maar nie vertelle wiek alemaal gehat hepquote:Op maandag 14 mei 2012 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog vrouwen versierde op fok ligt ver achter me Paul
woooooooo0oooot waar daar wassik ook nix gesien!quote:Op maandag 14 mei 2012 02:10 schreef Moira. het volgende:
Overigens had ik in de vorige nachtbagger van een paar dagen geleden een foto gepost
Zoek zelluf op dan in mijn postgeschieduhnisquote:Op maandag 14 mei 2012 02:11 schreef Glesse het volgende:
[..]
woooooooo0oooot waar daar wassik ook nix gesien!
pm dm
Doe over mijquote:Op maandag 14 mei 2012 02:12 schreef Paul het volgende:
Als jullie leuken filmpjen hebben, maak ick weblogjen daarover
dank voor de zeokhulp. ff keikequote:Op maandag 14 mei 2012 02:13 schreef Moira. het volgende:
Nachtbagger #3 SmitjeW is een baas en een held
hep je nog steets zoon paphooft?quote:
deezen? ik hau nie van blau en groen. Heb je die ook zonder da vesd en shird.quote:
Op maandag 14 mei 2012 02:20 schreef Glesse het volgende:
Op maandag 14 mei 2012 02:20 schreef Glesse het volgende:|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |