Werkt betwr dan water of cola.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Palomar het volgende:
Al die verhalen over de Pizza Inferno van de Liedel. Het wordt haast mythischer dan dat Japanse gerecht met een giftige vis waarvan je dood gaat als het niet goed bereid is
Bwhehè!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Palomar het volgende:
Al die verhalen over de Pizza Inferno van de Liedel. Het wordt haast mythischer dan dat Japanse gerecht met een giftige vis waarvan je dood gaat als het niet goed bereid is
Ja eens, ook ik ben best wel wat gewend qua pittig eten maar die inferno, ik waag me er niet nog een keer aan.quote:
thanks, ik vind jou ook wel tofquote:
Voor 3,40 ja?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef kikoooooo het volgende:
Diepvriespizza etenvoor 2 euro extra heb je er 1 van de Italiaan
Pizzaquote:
dat bestaat en die vis heet de kogelvis.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Palomar het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Ik vind het apart dat Lidl dit product in haar assortiment heeft, aangezien er maar een kleine groep zal zijn die deze pizza structureel koopt.quote:
i know that feelingquote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef Bitlord het volgende:
Ik zie er nu al tegen op als ik dat ding binnen niet al te lange tijd zal uitpoepen. Een dag na het bezoeken van de goede Haagse Indonees Garoeda zit ik ook altijd op het toilet na te "genieten" van de oosterse specerijen.
¤1,40, dus daar kan je het niet voor laten. Neem wel even reserve-eten mee.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat kost die pizza? Dan zal ik morgen eens beoordelen hoe heet dat ding werkelijk is.
*vogeltjesdans normaal gesproken een chilipeper in zijn noedelsoep doet*
Niet terug naar Turkije gaan en ons niet meer lastig vallen op den foksquote:
Toevallig houd ik van pittig eten, daar is op zich niets stoers aan. Moet wel lekker pittig zijn, een stuk of drie madame jeanettes er doorheen vind ik ook alweer teveel van het goede.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Al die mensen die nu stoer doen en zeggen dat ze hem wel even gaan kopen
Die pizza is kanker smerig man, het is zo heet dat elk beetje smaak eraan weggaat, waarom zou je zulks soort smerige troep kopen??
Oh nee het is stoer natuurlijk dat je hier vermeldt dat je hem wel eventjes op eet
Lukt je niet want het is gewoon een te smerig lidl ding zonder smaak en te heet
Heel stoer dat je van pittig eten houdt man, echt toppiequote:Op zondag 13 mei 2012 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toevallig houd ik van pittig eten, daar is op zich niets stoers aan. Moet wel lekker pittig zijn, een stuk of drie madame jeanettes er doorheen vind ik ook alweer teveel van het goede.
Ik kom nooit bij de Lidl, maar nu een keertje wel. Heb de Inferno gekocht aangezien ik de topics hier kende. Desondanks was ik van mening dat mijn maaltijd een eigen topic verdiende.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Naar de Lidl voor een pizza gaan
Naar de lidl gaan
De lidl
Dat denken er hier af en toe wel meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Lidl, maar nu een keertje wel. Heb de Inferno gekocht aangezien ik de topics hier kende. Desondanks was ik van mening dat mijn maaltijd een eigen topic verdiende.
Ik scheet vandaag ook in de 2the loo door girlscene, daar open ik toch ook geen topic over?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Lidl, maar nu een keertje wel. Heb de Inferno gekocht aangezien ik de topics hier kende. Desondanks was ik van mening dat mijn maaltijd een eigen topic verdiende.
We slopen hem gapquote:
Wanneer gaan we neuken dan rooiequote:Op zondag 13 mei 2012 23:47 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Alfredo pizza's van de lidl zijn heerlijk
Jij kwam al bij hap 3 dus?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik vreet iedere dag pittig, maar ik had verstandsverbijstering denk ik toen ik die pizza kocht, pepertjes zag op de doos en dacht; da doek wel eum.
Ik warm dat ding op, pak een fles cola (want dat drink je als eindbaas bij pizza), ga zitten, neem een hap en al m'n smaakpapillen stierven. 2e hap. Ding is echt heet hey. Hap 3 godtyfus, prullenbak.
Ik weet waar je woontquote:Op zondag 13 mei 2012 23:49 schreef wandelendvraagteken het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij gaat neuken
u hebt dmquote:
Ik bak mijn eigen pizza's en kweek pepers. Als ik een scheet laat vliegen vogels in een straal van 300 meter in paniek tegen elkaar op.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Al die mensen die nu stoer doen en zeggen dat ze hem wel even gaan kopen
Die pizza is kanker smerig man, het is zo heet dat elk beetje smaak eraan weggaat, waarom zou je zulks soort smerige troep kopen??
Oh nee het is stoer natuurlijk dat je hier vermeldt dat je hem wel eventjes op eet
Lukt je niet want het is gewoon een te smerig lidl ding zonder smaak en te heet
Dikzak.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Nober het volgende:
Koop dan naast die pizza ook een doos ijs om af te koelen.
[ afbeelding ]
Lekker goedkoop immers.quote:
Hij is heet en je kan er een topic over openen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef Cazzette het volgende:
Ja fuck hey, nu ben ik wel erg benieuwd naar die kut pizza
Onder ander account zat ik al sinds augustus 2008 op Fok!, ik heb mezelf hiertoe dus het recht gegeven een speciaal topic te openen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
laatste bezoek: 1 minuut, 25 seconden geleden.
aantal posts: 1239 (gemiddeld 2 per dag)
Denken dat je dan een eigen topic mag openen over dit soort shit wat al 100x voorbij is gekomen
tfoee mattie
ik nietquote:Op maandag 14 mei 2012 00:01 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Onder ander account zat ik al sinds augustus 2008 op Fok!, ik heb mezelf hiertoe dus het recht gegeven een speciaal topic te openen.
Jouw agressie is een toonbeeld van het beestengedrag van de gemiddelde Rotterdammer/Fyenoordfan. Kan het niet door middel van discussie worden opgelost? Of wellicht kunnen we onderling tot een polderoplossing komen over dit onderwerp?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:47 schreef o.us het volgende:
Ey bitlord kom morgenavond 10 uur station lombardijen
Dank je.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Heel stoer dat je van pittig eten houdt man, echt toppie
Lijkt me strerk, dan kocht niemand die dingen.quote:Dat dacht ik dus ook
Ik nam 1 hap van die smerige bende en hoefde al niet meer
Nogmaals, die shit is zo heet dat je niks anders meer proeft, eet dan gewoon een madame jeanette op, dat is hetzelfde namelijk
Mensen kopen die meuk alleen omdat het een hype is, geloof mij maar en lees biogarde zijn post eroverquote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Lijkt me strerk, dan kocht niemand die dingen.
En een habanero heb ik namelijk ook wel eens gegeten. Tot mijn spijt. Maar dat terzijde.
Maar een echte pizza kost minstens 10,-, en die van een willekeurige supermarkt doet er niet heel veel voor onder.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:04 schreef Jellereppe het volgende:
Voor de echte pizza ga je naar de Italiaan. Of koop op zijn minst een fatsoenlijke pizza. Hoeveel kosten die dingen bij de Appie of de C1000. ¤ 2 of ¤ 3? EINZIEINZ Besparen op 1 euro.
Hou een Pizza Inferno duel. Wie hem het eerst op heeft wint.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:03 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Jouw agressie is een toonbeeld van het beestengedrag van de gemiddelde Rotterdammer/Fyenoordfan. Kan het niet door middel van discussie worden opgelost? Of wellicht kunnen we onderling tot een polderoplossing komen over dit onderwerp?
haha lol... ik moet die pizza echt proberenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik vreet iedere dag pittig, maar ik had verstandsverbijstering denk ik toen ik die pizza kocht, pepertjes zag op de doos en dacht; da doek wel eum.
Ik warm dat ding op, pak een fles cola (want dat drink je als eindbaas bij pizza), ga zitten, neem een hap en al m'n smaakpapillen stierven. 2e hap. Ding is echt heet hey. Hap 3 godtyfus, prullenbak.
Ik drink overigens enkel Coca Cola. Want al die andere cola's zijn slootwaterresten. Soort gebottelde cholera.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
haha lol... ik moet die pizza echt proberen
Er zijn genoeg A-merken die goed te eten zijn. De Italiaan is leuk voor een keertje. Bij Domino's zijn pizza's ook goed te betalen. maar dat noem ik geen Italiaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar een echte pizza kost minstens 10,-, en die van een willekeurige supermarkt doet er niet heel veel voor onder.
en dat moet me tegenhoudenquote:
Ik doelde op het feit dat de TS melk nodig heeft om deze pizza weg te krijgen, niet dat hij melk drinkt ipv water of colanquote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Werkt betwr dan water of cola.
http://m.goeievraag.nl/vraag/141999?from=www
Weet jij dat ook weer
ey vergeet niet he kom vanaaf tien uur station lomba stationshal na die poortjesquote:Op maandag 14 mei 2012 13:37 schreef Bitlord het volgende:
En al iemand die door deze topics vandaag naar de Lidl is gegaan?
Dit dus. Onze goedkope baggerpizza smaakt nergens naar dus gooien we er een handje hete pepers overheen zodat het niet opvalt. En zie al die stoere hipsters hier uit hun dak gaan. "Owja, die Pizza Inferno is echt geweeeeldig! Zo heet heb je ze nog nooit gegeten!" "O ja joh? Ik ga er meteen eentje halen!"quote:
*fobocheck doet* neh, valt wel mee hoor. Zo erg zie je er nu ook weer niet uit.quote:
quote:
Wat lief, dankje!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*fobocheck doet* neh, valt wel mee hoor. Zo erg zie je er nu ook weer niet uit.
Zo ben ik. Doe een post in mijn fobo als je blij met me bent.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Dit dus. Onze goedkope baggerpizza smaakt nergens naar dus gooien we er een handje hete pepers overheen zodat het niet opvalt. En zie al die stoere hipsters hier uit hun dak gaan. "Owja, die Pizza Inferno is echt geweeeeldig! Zo heet heb je ze nog nooit gegeten!" "O ja joh? Ik ga er meteen eentje halen!"
Alleen op FOK! krijgt een schijtpizza een cultstatus.
Ben er tien over tien de Sprinter rijdt maar eens in het halfuur.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:39 schreef o.us het volgende:
[..]
ey vergeet niet he kom vanaaf tien uur station lomba stationshal na die poortjes
Gelatelli!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Nober het volgende:
Koop dan naast die pizza ook een doos ijs om af te koelen.
[ afbeelding ]
Nou, enigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Drinky het volgende:
Net nog gehad, en die van myn vader ook omdat hy hem niet weg kreeg. Valt reuze mee, vergeleken met myn smabla
Ok grquote:
Leer verdomme 'ij' neer te zetten ipv 'y'quote:
Waarom meer moeite doen voor dezelfde letter?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leer verdomme 'ij' neer te zetten ipv 'y'
Ben je zo'n pauper?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom meer moeite doen voor dezelfde letter?
Waar maak je je druk om man.quote:
Wat betekent pauper?quote:
Hey Rustyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man.
En inderdaad die Pizza is niet te kanen, heb hem halverwege weggesmeten, anders had ik denk ik letterlijk mijn bek verbrand.
Ik vind m lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Dat dit nog leeft...!
Pizza inferno is overtrokken en gehypt. Het is niet te vreten, te scherp! Heeft niks met voedsel te maken. Beter hadden ze dit in WWII als marteltuig gebruikt, was het op zn plek geweest.
die ring of fire komt eerder van de smabalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
Gister myn boy drinky ook zo'n pizza voor me laten halen.. hij was behoorlijk pittig, dat zeker. Duidelijk de heetste pizza die ik naar binnen gewerkt heb (en dat zijn er nogal wat).
Maarrrr na alle horrorverhalen hier had ik er toch wel wat meer van verwacht. Hij was goed weg te krijgen, alleen de ring of fire vanochtend was wel ehhh "behoorlijk aanwezig".
Pizza was vrij lekker, zeker voor herhaling vatbaar.
Je moeder is een smabal.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
die ring of fire komt eerder van de smabal
Mja kan ook. Tering dát spul is pas scherpquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
die ring of fire komt eerder van de smabal
Dit typ je vanuit de WC, neem ik aan?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb em gister gehad. Wat een smerige mietjes in dit topic zegErg overdreven allemaal.
Het gaat er voornamelijk om dat ie niet eetbaar is. Je kan mij niet wijsmaken dat je smaken kunt herkennen door de pepers heen. Bedoel, je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb em gister gehad. Wat een smerige mietjes in dit topic zegErg overdreven allemaal.
Die saus is wel erg aanwezig vind ikquote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het gaat er voornamelijk om dat ie niet eetbaar is. Je kan mij niet wijsmaken dat je smaken kunt herkennen door de pepers heen. Bedoel, je kan ook overdrijven.
mwah de pepperoni is nog goed te proeven en best lekker vergeleken met de cervelaat die op meeste pizza's zit. Saus mocht wel iets beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het gaat er voornamelijk om dat ie niet eetbaar is. Je kan mij niet wijsmaken dat je smaken kunt herkennen door de pepers heen. Bedoel, je kan ook overdrijven.
Mensen die vlammetjes pittig vindenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
Maarja, er zijn ook mensen die vlammetjes pittig vinden.
Kun je beter een woordenboek pakken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:52 schreef Fabuleux het volgende:
Schei toch uit man, als je dat al heet vindt ben je niks gewend. Ik poets me tanden met die pizza's
Hij is pittig. Niet lekker pittig.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
Zo pittig is dat ding nu ook weer niet.
Heb er al een paar gegeten en hij is gewoon lekker pittig.
Maarja, er zijn ook mensen die vlammetjes pittig vinden.
quote:
Naga Jolokia....bin there, done that...dit ding stelt dus niks voorquote:Op maandag 18 juni 2012 05:09 schreef BlueMage het volgende:
Als je per ongeluk zo'n Surinaams madame jeanette geval in je mond steekt omdat iemand op het idee is gekomen je wijs te maken dat het "zo'n tapas hapje is" dan valt die pizza inferno altijd mee.
Hoe kun je zo wereldvreemd zijn dat je niet weet en ziet dat zoiets een peper is...quote:Op maandag 18 juni 2012 05:11 schreef thesystem het volgende:
Naga Jolokia....bin there, done that...dit ding stelt dus niks voor
Dat Surinaamse geval zag er ook wel uit als zo'n peper die ze wel eens vullen met roomkaas, die zijn ook scherp maar kan je nog wel gewoon zo in je mond steken en opeten.quote:Op maandag 18 juni 2012 06:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe kun je zo wereldvreemd zijn dat je niet weet en ziet dat zoiets een peper is...
Ik heb een inferno, gaan we daarna neukenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat er geen Lidl in de stad is. Ik wil em zo graag proberen nu!
Ik moet eerlijk bekennen dat na 4x eten ik hem zonder tranen weg kan eten.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef S1gnum het volgende:
Al die helden hier die beweren die pizza met gemak te eten.I call bluff.
Mijn piemel is 25 centimeter.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat na 4x eten ik hem zonder tranen weg kan eten.
Ook geen drinken trouwens
Euh, nee?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef ScarTissue het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal anno 2012?
Duidelijk nog nooit een pizza inferno gegeten...quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:58 schreef sig000 het volgende:
Een kartonnen bodem met vage tomatensaus en goedkope kaas.
Daar pleur je wat hete pepers op en elke zoldernerd is onder de indruk.
Elke pizza uit de diepvries is hopenloos en die inferno net zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit een pizza inferno gegeten...
u komt kijken? wel op 1 trakteren (ze zijn ranziger dan heet)quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef S1gnum het volgende:
Al die helden hier die beweren die pizza met gemak te eten.I call bluff.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Binnenkort nog eens een stapeltje halen.
Al die jankers die huilen dat het geen culinair wereldwonder is. No shit, de pizza kost 1.40. Voor dat geld is 't een prima ding.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef T42 het volgende:
[..]
dr oetker etenen niet 1 zelf kunne maken of bij de shoarma zaak halen
Dr. Oetker pizza'squote:
Waar verhaal, zag hem ook niet in het vriesvak liggen vorige week.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef bereboot3 het volgende:
Ik kan deze pizza nergens meer vinden
Wel gek, dankzij de FOK!s heeft Lidl super veel gratiesch reclame voor die pizza en dan halen ze hem uit het assortiment.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef bereboot3 het volgende:
Wat? Since when? Is die pittiger dan de Inferno?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef Metapod het volgende:
Je het ook een pizza genaamd 'Vu/olcano' bij de Lidl, die is pas heet.
Ik denk het wel, de naam zegt het namelijk al. Respect als je die helemaal opeet. Heb hem zelf na een paar stukjes in de prullenbak gegooid, koop niet meer hete troep bij de Lidl nu. De inferno heb ik nooit geproefd en ben ik ook niet meer van plan.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat? Since when? Is die pittiger dan de Inferno?
Duidelijk nog nooit de inferno op.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen standaard product wat je in Nederland kan kopen is echt heet. Daarvoor zul je zelfs verse sambal en rawit en madame Jeanette pepers voor moeten toevoegen want men is hier niets gewend dus alles is nogal snel heet.
Helaas kan mijn mond er vaak beter tegen dan mijn darmen.
Ik heb hem inderdaad nog nooit op. Maar iets moet toch wel heel erg heet - lees in de bovenste regionen van de scoville schaal voorkomen - zijn wil ik het heet vinden. Eet al vanaf jongs af aan pittig en ik heb nog nooit hier in Nederland in de supermarkt een product gekocht dat echt heet was.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit de inferno op.
Ik kreeg vroeger sambal in m'n yoghurt en madame jeanette in de snoeptrommel, maar de inferno vond ik toch echt niet flauw.
Ik zou toch maar een bezoekje aan de Lidl brengen, misschien is er ergens nog een verloren Inferno te vinden.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad nog nooit op. Maar iets moet toch wel heel erg heet - lees in de bovenste regionen van de scoville schaal voorkomen - zijn wil ik het heet vinden. Eet al vanaf jongs af aan pittig en ik heb nog nooit hier in Nederland in de supermarkt een product gekocht dat echt heet was.
Ja, jullie hebben mij toch wel nieuwsgierig gemaakt. Ik ga eens kijken of ik er een nog kan vinden ergens.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zou toch maar een bezoekje aan de Lidl brengen, misschien is er ergens nog een verloren Inferno te vinden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad nog nooit op. Maar iets moet toch wel heel erg heet - lees in de bovenste regionen van de scoville schaal voorkomen - zijn wil ik het heet vinden. Eet al vanaf jongs af aan pittig en ik heb nog nooit hier in Nederland in de supermarkt een product gekocht dat echt heet was.
Nee hoor. Ben gewoon een liefhebber van pittig eten.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ze noemen Frank ook wel eens een hele ruige man, die ontbijt met een glaasje pepperspray.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben gewoon een liefhebber van pittig eten.
R.I.P.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef bereboot3 het volgende:
Jij doet boodschappen met je ogen dicht?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef Doodloper het volgende:
had pas 3 pizza's hawaii gekocht maar zagen er wat vreemd uit, toch maar gewoon opgegeten, blijkt het inferno te zijn geweest, was verkeerde doos
niks van gemerkt
Koop 'm voor de grap.. Verreweg het heetste kant-en-klaar product wat ik ooit gegeten heb. Voor de rest is hij een beetje cheap. En er zit groene paprika opquote:Op woensdag 26 september 2012 08:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben mij toch wel nieuwsgierig gemaakt. Ik ga eens kijken of ik er een nog kan vinden ergens.
de pizza ZIT in de oven?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:58 schreef ryan_gosling het volgende:
Hij zit nu in de oven. Ben benieuwd.
Hoe was ie?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:58 schreef ryan_gosling het volgende:
Hij zit nu in de oven. Ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |