Werkt betwr dan water of cola.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Palomar het volgende:
Al die verhalen over de Pizza Inferno van de Liedel. Het wordt haast mythischer dan dat Japanse gerecht met een giftige vis waarvan je dood gaat als het niet goed bereid is
Bwhehè!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Palomar het volgende:
Al die verhalen over de Pizza Inferno van de Liedel. Het wordt haast mythischer dan dat Japanse gerecht met een giftige vis waarvan je dood gaat als het niet goed bereid is
Ja eens, ook ik ben best wel wat gewend qua pittig eten maar die inferno, ik waag me er niet nog een keer aan.quote:
thanks, ik vind jou ook wel tofquote:
Voor 3,40 ja?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef kikoooooo het volgende:
Diepvriespizza etenvoor 2 euro extra heb je er 1 van de Italiaan
Pizzaquote:
dat bestaat en die vis heet de kogelvis.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Palomar het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Ik vind het apart dat Lidl dit product in haar assortiment heeft, aangezien er maar een kleine groep zal zijn die deze pizza structureel koopt.quote:
i know that feelingquote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef Bitlord het volgende:
Ik zie er nu al tegen op als ik dat ding binnen niet al te lange tijd zal uitpoepen. Een dag na het bezoeken van de goede Haagse Indonees Garoeda zit ik ook altijd op het toilet na te "genieten" van de oosterse specerijen.
¤1,40, dus daar kan je het niet voor laten. Neem wel even reserve-eten mee.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat kost die pizza? Dan zal ik morgen eens beoordelen hoe heet dat ding werkelijk is.
*vogeltjesdans normaal gesproken een chilipeper in zijn noedelsoep doet*
Niet terug naar Turkije gaan en ons niet meer lastig vallen op den foksquote:
Toevallig houd ik van pittig eten, daar is op zich niets stoers aan. Moet wel lekker pittig zijn, een stuk of drie madame jeanettes er doorheen vind ik ook alweer teveel van het goede.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Al die mensen die nu stoer doen en zeggen dat ze hem wel even gaan kopen
Die pizza is kanker smerig man, het is zo heet dat elk beetje smaak eraan weggaat, waarom zou je zulks soort smerige troep kopen??
Oh nee het is stoer natuurlijk dat je hier vermeldt dat je hem wel eventjes op eet
Lukt je niet want het is gewoon een te smerig lidl ding zonder smaak en te heet
Heel stoer dat je van pittig eten houdt man, echt toppiequote:Op zondag 13 mei 2012 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toevallig houd ik van pittig eten, daar is op zich niets stoers aan. Moet wel lekker pittig zijn, een stuk of drie madame jeanettes er doorheen vind ik ook alweer teveel van het goede.
Ik kom nooit bij de Lidl, maar nu een keertje wel. Heb de Inferno gekocht aangezien ik de topics hier kende. Desondanks was ik van mening dat mijn maaltijd een eigen topic verdiende.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Naar de Lidl voor een pizza gaan
Naar de lidl gaan
De lidl
Dat denken er hier af en toe wel meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Lidl, maar nu een keertje wel. Heb de Inferno gekocht aangezien ik de topics hier kende. Desondanks was ik van mening dat mijn maaltijd een eigen topic verdiende.
Ik scheet vandaag ook in de 2the loo door girlscene, daar open ik toch ook geen topic over?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Lidl, maar nu een keertje wel. Heb de Inferno gekocht aangezien ik de topics hier kende. Desondanks was ik van mening dat mijn maaltijd een eigen topic verdiende.
We slopen hem gapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |