u komt kijken? wel op 1 trakteren (ze zijn ranziger dan heet)quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef S1gnum het volgende:
Al die helden hier die beweren die pizza met gemak te eten.I call bluff.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Binnenkort nog eens een stapeltje halen.
Al die jankers die huilen dat het geen culinair wereldwonder is. No shit, de pizza kost 1.40. Voor dat geld is 't een prima ding.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef T42 het volgende:
[..]
dr oetker etenen niet 1 zelf kunne maken of bij de shoarma zaak halen
Dr. Oetker pizza'squote:
Waar verhaal, zag hem ook niet in het vriesvak liggen vorige week.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef bereboot3 het volgende:
Ik kan deze pizza nergens meer vinden
Wel gek, dankzij de FOK!s heeft Lidl super veel gratiesch reclame voor die pizza en dan halen ze hem uit het assortiment.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef bereboot3 het volgende:
Ik kan deze pizza nergens meer vinden
Wat? Since when? Is die pittiger dan de Inferno?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:16 schreef Metapod het volgende:
Je het ook een pizza genaamd 'Vu/olcano' bij de Lidl, die is pas heet.
Ik denk het wel, de naam zegt het namelijk al. Respect als je die helemaal opeet. Heb hem zelf na een paar stukjes in de prullenbak gegooid, koop niet meer hete troep bij de Lidl nu. De inferno heb ik nooit geproefd en ben ik ook niet meer van plan.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat? Since when? Is die pittiger dan de Inferno?
Duidelijk nog nooit de inferno op.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen standaard product wat je in Nederland kan kopen is echt heet. Daarvoor zul je zelfs verse sambal en rawit en madame Jeanette pepers voor moeten toevoegen want men is hier niets gewend dus alles is nogal snel heet.
Helaas kan mijn mond er vaak beter tegen dan mijn darmen.
Ik heb hem inderdaad nog nooit op. Maar iets moet toch wel heel erg heet - lees in de bovenste regionen van de scoville schaal voorkomen - zijn wil ik het heet vinden. Eet al vanaf jongs af aan pittig en ik heb nog nooit hier in Nederland in de supermarkt een product gekocht dat echt heet was.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit de inferno op.
Ik kreeg vroeger sambal in m'n yoghurt en madame jeanette in de snoeptrommel, maar de inferno vond ik toch echt niet flauw.
Ik zou toch maar een bezoekje aan de Lidl brengen, misschien is er ergens nog een verloren Inferno te vinden.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad nog nooit op. Maar iets moet toch wel heel erg heet - lees in de bovenste regionen van de scoville schaal voorkomen - zijn wil ik het heet vinden. Eet al vanaf jongs af aan pittig en ik heb nog nooit hier in Nederland in de supermarkt een product gekocht dat echt heet was.
Ja, jullie hebben mij toch wel nieuwsgierig gemaakt. Ik ga eens kijken of ik er een nog kan vinden ergens.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zou toch maar een bezoekje aan de Lidl brengen, misschien is er ergens nog een verloren Inferno te vinden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad nog nooit op. Maar iets moet toch wel heel erg heet - lees in de bovenste regionen van de scoville schaal voorkomen - zijn wil ik het heet vinden. Eet al vanaf jongs af aan pittig en ik heb nog nooit hier in Nederland in de supermarkt een product gekocht dat echt heet was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |