neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou, er is blijkbaar vandaag niemand naar Action geweest om de schappen leeg te plunderen?
Agossie, morgen haal je de schade in he? Beloof je me dat met je hand op je hart?quote:
Rooie kan ook, reageert hij ook op.quote:
Veel te veel regenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Agossie, morgen haal je de schade in he? Beloof je me dat met je hand op je hart?
Zoals al gezegd...rooie.quote:
Nee, ik had de winkel voor jou vrij gehoudenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou, er is blijkbaar vandaag niemand naar Action geweest om de schappen leeg te plunderen?
Oh, wat lief van je. Ik dacht dat je de vakkenvullers vandaag makkelijker wilde maken maar je deed het dus voor mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik had de winkel voor jou vrij gehouden
Volgens mij heeft de action regenpakken te koop.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel te veel regen....zodra je een stap richting de kapstok deed regende het alweer.
![]()
ja, ze waren een paar jaar geleden nog het beste in de kassa test als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de action regenpakken te koop.
1 keer niet opletten en de poes springt alquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Jawel, daarom heb ik de vlinder meteen een stuk van de reling afgebogen
En de poes mag sowieso niet alleen op 't balkon
ja, dat hebben zequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
1 keer niet opletten en de poes springt al(2 keer ervaring, beestje leeft nog steeds
)
En ik heb gehoord dat de action verf spuitbussen heeft, maar action is ver weg en ik dan dus niet ff kijken D:
De site geeft niks, maar de site is sws bagger...
Maar hebben ze van dat doorzichtige verf, lak?
Ja, de vlinder is inmiddels beland in het plantenbakje op een tafeltje, totally cat proof! Ik kreeg visoenen van een vrije val naar beneden - weliswaar maar 1 etage, maar tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
1 keer niet opletten en de poes springt al(2 keer ervaring, beestje leeft nog steeds
)
En ik heb gehoord dat de action verf spuitbussen heeft, maar action is ver weg en ik dan dus niet ff kijken D:
De site geeft niks, maar de site is sws bagger...
Maar hebben ze van dat doorzichtige verf, lak?
Ja, dat helpt als je er eerst in de stromende regen naartoe moetquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de action regenpakken te koop.
Wat lekker fleurig balkon, Flappequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou, ik heb ook ingeslagen hoor!
O.a. een superleuk geverfd-achtig bloempotje (blauw), magnetronschaal en een hoop huishoudelijk spul. En, last not but least, om 't poeske (en mezelf) een plezier te doen heb ik ook zo'n vlinder op solar-energie gekocht
Ik vind 'm echt hilarisch, doet het supergoed! Het is van dichtbij natuurlijk duidelijk nep, maar van even afstand lijkt het echt net een vlinder. Ik heb 'm in een bloembak gestoken maar in de tuin kun je zo'n stokje waar het ding aan vastzit nog beter wegwerken. En 't poeske was zwáár onder de indruk, dus missie geslaagd.
[ afbeelding ]
Beetje wazige vlinder, maar hij was dus flink aan het fladderen, dus met mijn telefoon kreeg ik niet echt een duidelijke foto.
Zo'n ding overleeft hier 30 seconden met mijn katten...stokoud maar die kans laten ze niet liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou, ik heb ook ingeslagen hoor!
O.a. een superleuk geverfd-achtig bloempotje (blauw), magnetronschaal en een hoop huishoudelijk spul. En, last not but least, om 't poeske (en mezelf) een plezier te doen heb ik ook zo'n vlinder op solar-energie gekocht
Ik vind 'm echt hilarisch, doet het supergoed! Het is van dichtbij natuurlijk duidelijk nep, maar van even afstand lijkt het echt net een vlinder. Ik heb 'm in een bloembak gestoken maar in de tuin kun je zo'n stokje waar het ding aan vastzit nog beter wegwerken. En 't poeske was zwáár onder de indruk, dus missie geslaagd.
[ afbeelding ]
Beetje wazige vlinder, maar hij was dus flink aan het fladderen, dus met mijn telefoon kreeg ik niet echt een duidelijke foto.
Thanks! Ik heb het geluk dat de benedenburen ook supergrote en groene tuinen hebben, geweldig uitzichtquote:
die kat van mij kukelde bijna het vijvertje in, zo boeiend vond ze de vlinderquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n ding overleeft hier 30 seconden met mijn katten...stokoud maar die kans laten ze niet liggen.
hoe duur?quote:
Kunnen ze hebben, mijne viel 2 hoogquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, de vlinder is inmiddels beland in het plantenbakje op een tafeltje, totally cat proof! Ik kreeg visoenen van een vrije val naar beneden - weliswaar maar 1 etage, maar toch- en dat was genoeg om de vlinder nóg verder weg te zetten
.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die kat van mij kukelde bijna het vijvertje in, zo boeiend vond ze de vlinder
je bedoelt toch in spuitbus? ik heb geen idee wat die kost, ik heb het al een tijdje hier in de kast staan. niet zo veel iigquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoe duur?
Staan ze toevallig in een online foldertje?
[..]
Kunnen ze hebben, mijne viel 2 hoog
Ik ken mijn katten goed genoeg...ik begin er niet eens aan....er zit er eentje bij die dat ding binnen twee seconden vernield heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die kat van mij kukelde bijna het vijvertje in, zo boeiend vond ze de vlinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |