Ja hej, zijn ze net klaar met al die vakken vullen, het zweet gutst van hun gezicht, komt Pisces29 langs. Kunnen ze weer van voren af aan beginnen...quote:
ik vul altijd gewoon met potgrond. die tabletten gooi ik apart. voor noodgevallen ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had aardbei en tomaat en bieslook en basilicum. En bij alle sets zat maar één tablet.
ja die. ik ga ze in mijn kasje zetten. tegen die verdomde K*t slakken die zelfs op de eerste verdieping mijn zonnebloemen en tomatenplanten naadloos weten te vinden.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:45 schreef Erasmo het volgende:
Potgrondnoodgevallen?![]()
En dat kastje is dat zo'n groene met die schuifjes aan de bovenkant? Die heb ik ook, stevig en praktisch ding.
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja hej, zijn ze net klaar met al die vakken vullen, het zweet gutst van hun gezicht, komt Pisces29 langs. Kunnen ze weer van voren af aan beginnen...
Volgens mij wilt ze een schoonmaakbedrijf beginnen of zo en is ze nu een voorraadje voor 5 jaar aan het opbouwen...
Ik heb bij klavertje vier en vergeet-me-niet ook 1 tablet, maar vreemd genoeg 1/3 meer grond dan bij de tomaat-aardbeiquote:Op maandag 14 mei 2012 18:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had aardbei en tomaat en bieslook en basilicum. En bij alle sets zat maar één tablet.
Tnx, morgen eens kijken! Volgens mij ben ik daar (bij nader inzien) wel eens geweest.quote:
Zoals al gezegd, gewoon terugbrengen dan zodat de Action dan maar van jou weet dat die dingen niets zijn en ze niet weer inkoopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ook echt zuur worden van dingen die incompleet zijn of simpelweg niet doen waarvoor ze gemaakt zijn. Natuurlijk kan er sprake zijn van kwaliteitsverschil -ik snap ook wel dat de Action een lagere standaard heeft- maar de primaire functie moet sowieso naar behoren functioneren. Als ik een Lada koop, snap ik dat ie minder luxe is dan een BMW, maar ik verwacht wél dat ie gewoon rijdt.
Die eendjes bijvoorbeeld: er moet toch in het hele productieproces minimaal één persoon hebben gezien dat die krengen niet fatsoenlijk drijven?
En zo zuur ben ik niet, hoor. Ik zie er juist de humor wel in. Ik vind het vooral stom van mezelf dat ik erin getuind ben.
Ondergoed en glas zijn er twee.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
ja hoor, doe ik ook. alles wat niet deugt of snel kapot gaat, krijgen ze van mij meteen terug.
doen ze overigens ook niet moeilijk over, zolang je de bon maar hebt en binnen de gestelde tijd terug komt. (ze geven overigens niet op alles garantie, sommige dingen moet je controleren in de winkel of nemen ze niet terug, staat aangegeven in de winkel)
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:07 schreef -Spring het volgende:
Of er geen barsten in de onderbroeken zitten of remsporen op het glaswerk.
Denk het wel ja mits je 's nachts de ventilatiegaatjes dicht doet.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die. ik ga ze in mijn kasje zetten. tegen die verdomde K*t slakken die zelfs op de eerste verdieping mijn zonnebloemen en tomatenplanten naadloos weten te vinden.
s kijken of ik ze zo buitenhou.
hoezo noodgevallen? heb jij dan nooit dat je op zondag plantjes in potten wil zetten en dan net wat potgrond tekort komt? daar is het ideaal voor.
tomaat52 bedoel jequote:
neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou, er is blijkbaar vandaag niemand naar Action geweest om de schappen leeg te plunderen?
Agossie, morgen haal je de schade in he? Beloof je me dat met je hand op je hart?quote:
Rooie kan ook, reageert hij ook op.quote:
Veel te veel regenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Agossie, morgen haal je de schade in he? Beloof je me dat met je hand op je hart?
Zoals al gezegd...rooie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |