Tomaatquote:Op maandag 14 mei 2012 06:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet vandaag weer naar de action.
ik zit zonder spaanplaatschroeven.
wie hier had er nou zo achterlijk veel gekocht een tijdje geleden?
quote:Op maandag 14 mei 2012 06:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet vandaag weer naar de action.
ik zit zonder spaanplaatschroeven.
wie hier had er nou zo achterlijk veel gekocht een tijdje geleden?
Het valt me nu pas op hoeveel mensen een tuinposter hebben hangen in de tuin... maar dat kan ook komen omdat ik van de drukke stad naar een burgerlijk zooitje ben verhuisd, dat het hier dus hangt is misschien al jaren zoquote:Op maandag 14 mei 2012 06:52 schreef HV het volgende:
Vanmiddag ook even naar de Action. Ik heb nog een paar bloembakken nodig en wil nog zo'n 'poster' voor buiten.
Ze hebben wel zo'n setje met sleutelhanger eraan dus één geheel....even kwijt wat het kost maar opvallend weinig (zoals Action betaamdquote:Op maandag 14 mei 2012 12:00 schreef vault_tec het volgende:
hebben ze altijd inbussleutels bij de action? en wat kosten deze? Ben de maat die ik nodig heb kwijt...
Sorry, ik moest echt lachen om je verhaal...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:42 schreef -Spring het volgende:
Ik kreeg door dit topic zo'n zin om bij de Action te gaan struinen dat ik er vanmorgen direct naartoe ben gereden.
En ik weet nu weer waarom ik er nooit meer kom. Wat een klotezaak. Twee medewerksters stonden over een ander te roddelen die drie gangpaden verderop aan het werk was. En toen ik vroeg of ze ook weckpotten of -flessen verkopen, kreeg ik een geirriteerd antwoord.
Vóór mij bij de kassa begon de hand van een klant te bloeden (een snee ging opnieuw open) dus de hele toonbank onder het bloed. De caissiere pakt hierop een droog stuk keukenrol, smeert de boel uit (de hele toonbankwas serieus nog rood), zet mijn spullen er bovenop en zegt: "Zo, het is in ieder geval droog."
Ik heb een spiegel voor buiten gekocht en een zakje met deze eendjes voor m'n dochter:
[ afbeelding ]
Er zit een magneetje in hun kop waarmee ze op te 'vissen' zijn. Maar helaas krijg je ze sowieso niet te pakken want ze drijven ze op hun zij. Áls er al een magneetje inzit. De twee grotere drijven wél rechtop, maar die zijn te zwaar voor het hengeltje.
[ afbeelding ]
Verder heb ik van die potjes met zo'n aardetablet en zaadjes erin gekocht. Zaten per twee verpakt. Jammer dat er per twee potjes maar één aardetablet inzit waarmee je precies één potje kunt vullen. Morgen dus nog maar even naar het tuincentrum om een zakje tuinaarde te halen.
Nu is het wachten tot de spiegel uit elkaar dondert.
Ik vind het maar een zuurpruim eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sorry, ik moest echt lachen om je verhaal...
Dan kunnen ze net zo goed de halve winkel leeg halen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:51 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat een troep, breng die eendjes aub terug, hopenlijk ziet action snel in dat het troep is en halen ze het uit hun assortisement...
Nu overdrijf je. 80% is prima te gebruiken. En overigens zegt Action zelf ook dat we niks moeten weggooien maar gewoon terugbrengen zodat ze het uit de assortisement kunnen halen als het troep blijkt te zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed de halve winkel leeg halen.
Zou ze ongesteld zijn?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het maar een zuurpruim eigenlijk.
Waarom? Blijkbaar is het een kut action. Kan toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ook echt zuur worden van dingen die incompleet zijn of simpelweg niet doen waarvoor ze gemaakt zijn. Natuurlijk kan er sprake zijn van kwaliteitsverschil -ik snap ook wel dat de Action een lagere standaard heeft- maar de primaire functie moet sowieso naar behoren functioneren. Als ik een Lada koop, snap ik dat ie minder luxe is dan een BMW, maar ik verwacht wél dat ie gewoon rijdt.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |