abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2012 @ 16:02:05 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111494510
F1 Fanatic - F1 information - F1 circuits - Circuit de Catalunya, Barcelona circuit information
Circuit de Catalunya, Barcelona circuit information
Lap data
Lap length 4.655km (2.892 miles)
Race laps 66
Race distance 307.104km (190.826 miles)
Pole position Left-hand side of the track
Lap record* 121.670 (205.192 kph) by Kimi Raikkonen, 2008
Fastest lap 119.954 (209.596 kph) by Rubens Barrichello, 2009
Maximum speed (2011) 330.1 kph (205.115 mph) by Sergio Perez, Sauber
DRS zone/s (race) Pit straight
Car performance
Full throttle 56%
Downforce level High
Gear changes per lap 40
Fuel use per lap 2.2kg
Strategy
Pit lane time loss 21 seconds
2012 prime tyre**: Hard (2011: Hard)
2012 option tyre**: Soft (2011: Soft)



pi_111494557
Je ziet echt Alonso echt naar Kimi kijken van wtf praat eens duidelijk. Geweldig!
  zondag 13 mei 2012 @ 16:05:26 #3
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111494652
The line is a dot to you!
  zondag 13 mei 2012 @ 16:05:37 #4
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_111494661
frank _O_

als ik het iemand gun is hij het wel _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 13 mei 2012 @ 16:06:25 #5
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111494694
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Damon Hill.
Johnny Herbert stond er ook bij.
pi_111494797
Maldonado _O_ Enorm verdient. Gun het hem wel.
Alonso en Kimi ook een strakke race, net als Hamilton.
pi_111494877
Goeie aanwinst die Pastor, dat vond ik sinds Spa al. Verder erg leuk voor Williams, met name Frank. Het is hem gegund en niet alleen door mij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_111494884
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef Funzel het volgende:
Maldonado _O_ Enorm verdient. Gun het hem wel.
Alonso en Kimi ook een strakke race, net als Hamilton.
Wel knap dat Hamilton een 2 stopper heeft gedaan, normaliter is hij niet echt zuinig voor zijn banden.
pi_111494888
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:03 schreef alwaysonhold het volgende:
Je ziet echt Alonso echt naar Kimi kijken van wtf praat eens duidelijk. Geweldig!
Nee, denk dat het eerder een reactie is op Kimi die altijd teleurgesteld is. _O-

Twee podiumplaatsen achter elkaar en het eerste wat Kimi zegt: "yeah, I'm a bit disappointed" :D
pi_111494894
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Johnny Herbert stond er ook bij.
Die werkt toch ook nog voor een tv-zender?
pi_111494943
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Goeie aanwinst die Pastor, dat vond ik sinds Spa al. Verder erg leuk voor Williams, met name Frank. Het is hem gegund en niet alleen door mij.
Je moet die reacties eens teruglezen toen hij bevestigd werd voor dit seizoen :')
  zondag 13 mei 2012 @ 16:13:24 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111494977
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Nee, denk dat het eerder een reactie is op Kimi die altijd teleurgesteld is. _O-

Twee podiumplaatsen achter elkaar en het eerste wat Kimi zegt: "yeah, I'm a bit disappointed" :D
Logisch toch, als je dacht te kunnen winnen en je wordt 3e dan zou ik ook teleurgesteld zijn :D
The line is a dot to you!
pi_111495011
Kimi met snelste raceronde?
pi_111495023
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef Funzel het volgende:
Kimi met snelste raceronde?
Ik dacht Grosjean? Maar ik kan het mis hebben.
pi_111495058
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik dacht Grosjean? Maar ik kan het mis hebben.
Grosjean heeft de snelste ronde gereden (1:26.250).
  zondag 13 mei 2012 @ 16:25:03 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111495412
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Grosjean heeft de snelste ronde gereden (1:26.250).
Wat een verschil met het ronderecord. Best triest eigenlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_111495657
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef RingBewoner het volgende:
Nog even over die pole van Maldonado? Stel je voor dat ik heb ingezet op Maldonado op pole met een 1:13. En ik heb 100 euro ingezet, krijg ik nu dan ook 1300 euro?
Nee, die had je niet gekregen.
pi_111495680
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een verschil met het ronderecord. Best triest eigenlijk.
Zou de 20e tijd zijn in de kwalificatie :')
pi_111495682
Zou Maldonado dit huzarenstukje weer kunnen herhalen in Monaco?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_111495701
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou Maldonado dit huzarenstukje weer kunnen herhalen in Monaco?
Hangt van de temperatuur af, sowieso een totaal ander circuit.
pi_111495703
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Rainesz het volgende:
Volgens BBC zijn ze verschillende vleugelstanden aan het testen. :)
Race opgeven, Data verzamelen.
Ik denk gewoon een iets andere vleugel om wat meer snelheid op de rechte stukken te hebben, aangezien hij in moest gaan halen.
pi_111495713
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zou de 20e tijd zijn in de kwalificatie :')
Dat was vroeger niet anders..
Met kwalificatiemotoren en alles 1:15.6 in de Q en in de race niet sneller dan 1:18
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_111495727
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hangt van de temperatuur af, sowieso een totaal ander circuit.
Maar vorig jaar was Maldonado daar gewoon goed.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_111495751
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef THEFXR het volgende:
Kimi komt 0.5 sec tekort!!!
Toch minimaal één rondje te laat gestopt. En ook vreemd dat de Lotussen in die laatste stint ineens als een malle gingen, zoveel ouder waren de banden van Alonso nu ook weer niet.
pi_111495912
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dat was vroeger niet anders..
Met kwalificatiemotoren en alles 1:15.6 in de Q en in de race niet sneller dan 1:18
Is nog wel even wat anders als bijna 5sec...
pi_111495926
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Maar vorig jaar was Maldonado daar gewoon goed.
Klopt, Monaco is hij ook zeer sterk, maar of hij kan winnen hangt voornamelijk van de baantemperatuur af.
pi_111496052
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:39 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Is nog wel even wat anders als bijna 5sec...
Dat ronderecord is dan ook in een compleet andere auto gereden in 2008 daar ist idd bijna 5 seconden :). Het verschil dit jaar tussen Q en R was 4 seconden. Dat was vroeger dacht ik weinig anders. Alleen kwam het toen door het verschil in vermogen e,d, Tegenwoordig komt het omdat een auto afgesteld moet zijn op volle en lege tank in een race, terwijl men vroeger gewoon minder gewicht aan brandstof mee had.


//edit
Volgens mij 527 punten in de manager. En anders 516.. Weet niet zeker wat ik voor Senna ga krijgen als 'motor'.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_111496136
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toch minimaal één rondje te laat gestopt. En ook vreemd dat de Lotussen in die laatste stint ineens als een malle gingen, zoveel ouder waren de banden van Alonso nu ook weer niet.
Zou het misschien te maken hebben met de plaatsing van benzinetank ? Wanneer deze wat naar achteren geplaatst is (en de Lotus lijkt ook wat langer) heb je toch minder last van onderstuur door het extra gewicht aan de achterzijde, bij leeglopen van de tank veranderd dit dan niet naar een optimalere 50/50 verhouding ?
pi_111496235
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dat ronderecord is dan ook in een compleet andere auto gereden in 2008 daar ist idd bijna 5 seconden :). Het verschil dit jaar tussen Q en R was 4 seconden. Dat was vroeger dacht ik weinig anders. Alleen kwam het toen door het verschil in vermogen e,d, Tegenwoordig komt het omdat een auto afgesteld moet zijn op volle en lege tank in een race, terwijl men vroeger gewoon minder gewicht aan brandstof mee had.

//edit
Volgens mij 527 punten in de manager. En anders 516.. Weet niet zeker wat ik voor Senna ga krijgen als 'motor'.
Bedoel het verschil tussen kwali en race is bijna 5 seconden, vroeger was dat 2a3, komt puur omdat je met deze banden niet kunt pushen in de race.
pi_111496293
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Bedoel het verschil tussen kwali en race is bijna 5 seconden, vroeger was dat 2a3, komt puur omdat je met deze banden niet kunt pushen in de race.
Het is niet alleen dat. Het is ook dat de balans in de auto veel meer varieert door die mega-amount aan brandstof aan het begin. Waardoor er een 'werkbare' setup moet komen voor de race. En nogmaals het was deze race 4 seconden.

Om je argument wat minder kracht bij te zetten:
1988:
Brazilië: 4,9sec
San marino: 2,5 sec
Monaco: 2,4sec
Mexico: 1,2 sec
Canada: 3,3 sec
Amerika: 4,2 sec
Frankrijk: 4,2 sec
Engeland: regenrace, droge Q
Duitsland: hetzelfde
Hongarije: 3,0 sec
België: 7,0 seconden
Italië: 3,1 sec
Portugal: 4,5 sec
Spanje: 3,8 sec
Japan: 4,5 sec
Australië: 3,5 sec

kortom, je maakt t erger dan t is..

Ok, omdat het kan zet ik 1998 er ook bij:
Australië: 1,6 sec
Brazilië: 2,3 sec
Argentinië: 2,3 sec
San Marino: 3,7 sec
Spanje: 4,0 sec
Monaco: 3,2 sec
Canada: 1,1 sec
Frankrijk: 2,6 sec
Engeland: Natte race, droge Q
Oostenrijk: Droge race, natte Q
Duitsland: 4,3 sec
Hongarije: 2,3 sec
België: Regenrace
Italië: -0,1 sec (ja dat is echt zo)
Luxemburg: 1,9sec
Japan: 3,9 sec

Dus zowel in 1998 als nu heeft Spanje een verschil van 4 seconden. :) In 1988 reden ze op een ander circuit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Glijdt_licht op 13-05-2012 17:05:53 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_111496877
Brand in de paddock bij Williams
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:12:22 #32
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111496990
Zo dat ziet er wel ernstig uit :o

The line is a dot to you!
  zondag 13 mei 2012 @ 17:12:50 #33
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111497014
Hopelijk was er niemand aanwezig :X
The line is a dot to you!
pi_111497050
Blijkbaar een KERS unit is ontploft.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:15:37 #35
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111497116
The line is a dot to you!
pi_111497135
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zou het misschien te maken hebben met de plaatsing van benzinetank ? Wanneer deze wat naar achteren geplaatst is (en de Lotus lijkt ook wat langer) heb je toch minder last van onderstuur door het extra gewicht aan de achterzijde, bij leeglopen van de tank veranderd dit dan niet naar een optimalere 50/50 verhouding ?
Ik ging er altijd vanuit dat de tank midden tussen de assen zat, juist om te voorkomen dat de balans verschuift met het vorderen van de race. Uiteraard verandert de algehele balans van de auto wel, gewoon omdat die lichter wordt. De mechanische grip wordt minder en de verhouding power oversteer en massa overstuur/onderstuur verandert ook al van zichzelf.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:17:40 #37
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111497204
The line is a dot to you!
  zondag 13 mei 2012 @ 17:20:08 #38
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111497288
Serieuze fik dus.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:22:02 #39
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111497338
quote:
Senna's car was in the fire. Ted Kravitz says it's destroyed.
quote:
Frank Williams son was in the garage and a fireball went over his head, from sky f1.
Klinkt inderdaad wel ernstig...
The line is a dot to you!
pi_111497345
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zou het misschien te maken hebben met de plaatsing van benzinetank ? Wanneer deze wat naar achteren geplaatst is (en de Lotus lijkt ook wat langer) heb je toch minder last van onderstuur door het extra gewicht aan de achterzijde, bij leeglopen van de tank veranderd dit dan niet naar een optimalere 50/50 verhouding ?
Wellicht, maar in de kwalificatie waren ze ook niet supersnel.
pi_111497676
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:51 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat. Het is ook dat de balans in de auto veel meer varieert door die mega-amount aan brandstof aan het begin. Waardoor er een 'werkbare' setup moet komen voor de race. En nogmaals het was deze race 4 seconden.

Om je argument wat minder kracht bij te zetten:
1988:
Brazilië: 4,9sec
San marino: 2,5 sec
Monaco: 2,4sec
Mexico: 1,2 sec
Canada: 3,3 sec
Amerika: 4,2 sec
Frankrijk: 4,2 sec
Engeland: regenrace, droge Q
Duitsland: hetzelfde
Hongarije: 3,0 sec
België: 7,0 seconden
Italië: 3,1 sec
Portugal: 4,5 sec
Spanje: 3,8 sec
Japan: 4,5 sec
Australië: 3,5 sec

kortom, je maakt t erger dan t is..

Ok, omdat het kan zet ik 1998 er ook bij:
Australië: 1,6 sec
Brazilië: 2,3 sec
Argentinië: 2,3 sec
San Marino: 3,7 sec
Spanje: 4,0 sec
Monaco: 3,2 sec
Canada: 1,1 sec
Frankrijk: 2,6 sec
Engeland: Natte race, droge Q
Oostenrijk: Droge race, natte Q
Duitsland: 4,3 sec
Hongarije: 2,3 sec
België: Regenrace
Italië: -0,1 sec (ja dat is echt zo)
Luxemburg: 1,9sec
Japan: 3,9 sec

Dus zowel in 1998 als nu heeft Spanje een verschil van 4 seconden. :) In 1988 reden ze op een ander circuit.

Met die ''werkbare'' setup rijden ze al in de kwalificatie, vroeger hadden ze een speciale kwalificatie setup dus dan zou het verschil tegenwoordig kleiner moeten zijn. Als je naar de jaren 98-2004 kijkt zie je dat het varieert van 2tot 4 seconden, nu 4,5 sec en dat komt gewoon omdat de fastest lap vandaag op 80% van hun kunnen is gereden om de banden niet te vernielen.
pi_111497875
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door JohnB52 op 13-05-2012 17:37:10 (Verkeerde quote) ]
pi_111497953
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee, die had je niet gekregen.
Waarom niet? hij stond toch op pole?
pi_111497954
Ziet er best gevaarlijk uit dat brandje.
pi_111497998
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Met die ''werkbare'' setup rijden ze al in de kwalificatie, vroeger hadden ze een speciale kwalificatie setup dus dan zou het verschil tegenwoordig kleiner moeten zijn.
Dan zou het verschil nu toch juist groter zijn? Nu moeten ze voor de race optimaliseren. Toen konden ze voor zowel de race als de kwalificatie optimaliseren.
pi_111498129
Gelukkig was mn vrouw niet thuis, ik stond juichend voor de tv! :-p
  zondag 13 mei 2012 @ 17:47:12 #47
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_111498314

Wat een weekend voor Williams :o
  zondag 13 mei 2012 @ 17:53:13 #48
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111498599
The line is a dot to you!
  zondag 13 mei 2012 @ 17:55:33 #49
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111498760
Nog meer plaatjes



The line is a dot to you!
pi_111499376
Bedankt voor die gifjes.
pi_111499507
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:38 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Waarom niet? hij stond toch op pole?
Omdat diskwalificaties/straffen e.d. niet meetellen en de regels er ongeveer zo uitzien:

quote:
De weddenschappen worden afgehandeld op basis van de live timing en classificatie die op tv wordt uitgezonden ten tijde van de podiumpresentatie, of aan het einde van de sessie/race/evenement (welke van toepassing is). Als de benodigde informatie voor het afhandelen van de aanbieding niet beschikbaar is/niet getoond wordt/incompleet is, wordt de eerste officiële informatie op de officiële website bindend geacht, ongeacht latere promoties, demoties, beroepen en/of straffen die plaatsvinden na de sessie/race waarnaar de weddenschap verwijst.
pi_111500094
Ok, dan zal t wel. Maar als de lijsten op tv komen is het unofficial.
pi_111500258
Ze wilden Franks benen aan de gang krijgen met KERS. Test mislukt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_111500633
Zelfs niet vooruit te branden , die williams van Senna!
pi_111500863
Senna was boos zeker :P
pi_111501355
Heftig dagje voor Williams :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_111501497
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef JohnB52 het volgende:
Zelfs niet vooruit te branden , die williams van Senna!
Maar Maldonaldo was on fire!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 mei 2012 @ 19:04:07 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_111501639
De vonk sloeg over bij een teamlid van Williams
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_111501681
Mooie race, beetje vreemd dat Kovalainen ineens vijfde lag en jammer dat Alonso niet gewonnen heeft.

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef MaGNeT het volgende:
Senna was boos zeker :P
Schumacher.
pi_111501762
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan zou het verschil nu toch juist groter zijn? Nu moeten ze voor de race optimaliseren. Toen konden ze voor zowel de race als de kwalificatie optimaliseren.
Nee, want pole is tegenwoordig niet zo belangrijk meer, dus in de kwalificatie rijden ze met auto's die optimaal voor de race staan afgesteld.
pi_111501818
Schumacher gridpenalty in Monaco en Grosjean mocht de eerste races wel anderen van de baan tikken :')
pi_111501826
Lijkt mij brandstichting, gisteren was er nl. een team dat een liter benzine kwijt was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_111501871
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher gridpenalty in Monaco en Grosjean mocht de eerste races wel anderen van de baan tikken :')
Voor zover ik me kan herinneren is geen enkele actie van Grosjean zo stom geweest als deze ontzettend grote fout van Schumacher.

Natuurlijk heeft Grosjean ook wat fouten gemaakt, maar dit van Schumacher sloeg echt alles. Ik stond met verbazing te kijken vandaag. :X
pi_111501919
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher gridpenalty in Monaco en Grosjean mocht de eerste races wel anderen van de baan tikken :')
Serieus? Schumacher bestraft voor incident met Senna?

Senna was bezig als een debiel. Je zag Schumacher een paar bochten terug al inhouden om er niet tegenaan te knallen. Senna gaat veels te vroeg in de ankers daar en slingert ook nog eens tijdens het remmen van links naar rechts en weer terug. De reactie van Schumacher over zijn boordradio zegt ook al genoeg .... Hoe kan Schumacher in godsnaam inschatten wat die debiel gaat doen ....

Edit: Natuurlijk is het koffiedik kijken zonder telemetrie, maar goed het zag er in ieder geval raar uit ...
  zondag 13 mei 2012 @ 19:11:11 #65
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_111501944
Senna. :r :r :r
pi_111501980
Ze zouden sowieso de licentie van Senna wel een keer mogen afpakken. Brokkenpiloot.
pi_111501981
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:06 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nee, want pole is tegenwoordig niet zo belangrijk meer, dus in de kwalificatie rijden ze met auto's die optimaal voor de race staan afgesteld.
Ja, dat zeg ik.
Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter in vergelijking met vroeger.
Toen kon je een aparte setuo maken voor kwalificatie en race. Dus beide optimaal voor die situatie.
Nu maken ze een setup voor de race, waarmee ze ook kwalificatie. Wel optimale setup voor de race, niet voor de kwalificatie. Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter (in vergelijking met 1988 en 1998, waarvan de cijfers gepost werden).
pi_111501994
Q. And what did you tell the Finnish viewers just now?

KR: It's Mothers' Day in Finland.

Q. So Happy Mothers' Day?

KR: Yeah. I had nothing else to say to Finnish viewers.
pi_111502017
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Nober het volgende:
Q. And what did you tell the Finnish viewers just now?

KR: It's Mothers' Day in Finland.

Q. So Happy Mothers' Day?

KR: Yeah. I had nothing else to say to Finnish viewers.
_O-
pi_111502043
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Nober het volgende:
Q. And what did you tell the Finnish viewers just now?

KR: It's Mothers' Day in Finland.

Q. So Happy Mothers' Day?

KR: Yeah. I had nothing else to say to Finnish viewers.
Hij blijft een droogkloot :)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_111502081
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik.
Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter in vergelijking met vroeger.
Toen kon je een aparte setuo maken voor kwalificatie en race. Dus beide optimaal voor die situatie.
Nu maken ze een setup voor de race, waarmee ze ook kwalificatie. Wel optimale setup voor de race, niet voor de kwalificatie. Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter (in vergelijking met 1988 en 1998, waarvan de cijfers gepost werden).
Juist niet, als ze gisteren met een kwalificatie setup hadden gereden was de pole tijd nog sneller geweest, racepace was vandaag niks beter geworden.
pi_111502089
Q. (Leonid Novozhilov – F1 Life) Kimi, second place in Bahrain, third place in Spain; is this the maximum for you or can you win?

KR: The fact is the reason why I'm disappointed is because in the end if we have done everything right, we could have put ourselves into first place. The car has been fast enough but we've been doing small things not correctly and I've done some mistakes on my side but if everything was 100 percent OK we could have won. There's no issue with the speed of the car, but it's so close between all the teams and drivers that if you have a small problem or a small issue during the weekend then it's going to cost you a lot. If you're three tenths behind then you're suddenly not in the last qualifying. As you give yourself the chance to be fighting at the front, I think our car can do it but everything has to fall in the right place to be able to win.
pi_111502187
Senna komt inderdaad tijdens het remmen naar links zakken..
pi_111502203
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Juist niet, als ze gisteren met een kwalificatie setup hadden gereden was de pole tijd nog sneller geweest, racepace was vandaag niks beter geworden.
En als ze tijdens de kwalificatie sneller waren gegaan, dan was het verschil tussen de snelste raceronde en de snelste trainingsronde toch groter geworden? Wat het punt van Glijdt_licht en mij is.
pi_111502212
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Voor zover ik me kan herinneren is geen enkele actie van Grosjean zo stom geweest als deze ontzettend grote fout van Schumacher.

Natuurlijk heeft Grosjean ook wat fouten gemaakt, maar dit van Schumacher sloeg echt alles. Ik stond met verbazing te kijken vandaag. :X
In Sepang ging Grosjean er anders aardig dom in.


Natuurlijk was de actie van Schumacher onhandig, maar kijk maar eens goed bij 0:11, Senna gaat in de remzone ineens van het midden van de baan weer naar links.
pi_111502256
quote:
13s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
Senna komt inderdaad tijdens het remmen naar links zakken..
Ja doen ze allebei voor het insturen van die bocht maar Senna had oudere banden dus remt hij wat eerder.
pi_111502439
Wat Senna daar ook gedaan had, zoals Schumacher instuurde was hij altijd achterin Senna geknald. Schumacher remt later dan Senna en dan rijd je er achter op in.
pi_111502488
Als je kijkt naar GIGANTISCHE afstand tussen Senna en Schumacher was er duidelijk geen sprake van DRS. Op het moment dat je Schumachter opeens ziet inlopen op Senna is het volgens mij nog steeds geen tijd om te remmen.

Daarnaast zie je Senna tijdens het remmen eerst een beetje naar rechts schuiven. Schumacher kiest dan om naar links te gaan, maar Senna bedankt zich opeens en stuurt weer naar links. Omdat Senna ook nog eens erg vroeg remt kan Schumacher gewoon geen kant op.

Ik snap niet dat ze dit moeten bestraffen.

Edit: Hmm misschien was er toch wel DRS. Mijn fout, maar rest van verhaal blijft dan alsnog :P
pi_111502612
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En als ze tijdens de kwalificatie sneller waren gegaan, dan was het verschil tussen de snelste raceronde en de snelste trainingsronde toch groter geworden? Wat het punt van Glijdt_licht en mij is.
Het punt van Glijdt was juist dat het verschil vroeger net zo groot was, maar zoals jij al zegt als ze gisteren na parc ferme gewoon hadden mogen sleutelen was het verschil nog groter geworden, en dat komt dus door de banden omdat ze niet alles van hun banden kunnen vergen.
pi_111502678
Grosjean-Senna zag er ook al niet zuiver uit van de kant van Senna
pi_111502736
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:20 schreef Wombcat het volgende:
Wat Senna daar ook gedaan had, zoals Schumacher instuurde was hij altijd achterin Senna geknald. Schumacher remt later dan Senna en dan rijd je er achter op in.
Wat Senna doet mag gewoon niet. Dus die moet sowieso bestraft. Als Senna dan naar rechts gaat en zich aan de regels houdt dan is er wel ruimte voor Schumacher.

Senna mag natuurlijk remmen wanneer hij wil, maar als je er voorbij wil moet je anticiperen en dan anticipeer je op dat de voorligger zich aan de regels houdt. Als hij naar rechts mag je verwachten dat hij of naar rechts blijft gaan of rechtdoor gaat, maar in ieder geval niet weer naar links.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:30:09 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111502882
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:20 schreef Wombcat het volgende:
Wat Senna daar ook gedaan had, zoals Schumacher instuurde was hij altijd achterin Senna geknald. Schumacher remt later dan Senna en dan rijd je er achter op in.
Dat is niet helemaal waar, hij had links wel ruimte, totdat Senna naar links ging, alleen onlogisch van Schumacher om buitenom te willen
pi_111502914
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat Senna doet mag gewoon niet. Dus die moet sowieso bestraft. Als Senna dan naar rechts gaat en zich aan de regels houdt dan is er wel ruimte voor Schumacher.

Senna mag natuurlijk remmen wanneer hij wil, maar als je er voorbij wil moet je anticiperen en dan anticipeer je op dat de voorligger zich aan de regels houdt. Als hij naar rechts mag je verwachten dat hij of naar rechts blijft gaan of rechtdoor gaat, maar in ieder geval niet weer naar links.
Senna ging niet zover naar links dat Schumacher er met zijn lijn langs was gegaan. Bovendien gaat Senna naar links, terug naar de ideale lijn voor het insturen van de bocht. Als dat bestraft moet worden, dan hadden ze er dit jaar al heel wat moeten bestraffen.
pi_111502932
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat Senna doet mag gewoon niet. Dus die moet sowieso bestraft. Als Senna dan naar rechts gaat en zich aan de regels houdt dan is er wel ruimte voor Schumacher.

Senna mag natuurlijk remmen wanneer hij wil, maar als je er voorbij wil moet je anticiperen en dan anticipeer je op dat de voorligger zich aan de regels houdt. Als hij naar rechts mag je verwachten dat hij of naar rechts blijft gaan of rechtdoor gaat, maar in ieder geval niet weer naar links.
Goed, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht. Iemand die wil inhalen moet van bepaalde dingen uit kunnen gaan en één van die dingen is inderdaad dat je niet nogmaals van lijn gaat veranderen.

Dat hij zo vroeg remt moet hij zelf weten, maar iemand die van achteren komt kan op dat moment of vol in de ankers gaan of een gaatje vinden. Schumacher zocht het gaatje op en Senna smeet die gewoon keihard dicht. Belachelijk dat hier een straf aan Schumacher wordt uitgedeeld.
pi_111503009
Grosjean snelste ronde voor Räikkönen en Alonso, Hamilton slechts 18de en zelfs langzamer dan de Caterham's. :?

http://www.formula1.com/r(...)71/fastest_laps.html

1 Pitstop
20.113 Schumacher

2 Pitstops
41.943 Hamilton
42.274 Pic
44.033 Karthikeyan

3 Pitstops
59.589 Alonso
1:00.758 Rosberg
1:01.151 Räikkönen
1:01.274 Ricciardo
1:01.282 Button
1:01.534 Di Resta
1:01.594 Hülkenberg
1:02.473 Grosjean
1:02.653 Glock
1:03.493 Vergne
1:03.667 Maldonado
1:03.952 Kobayashi
1:05.112 Webber
1:05.131 Kovalainen
1:09.745 Petrov
1:11.450 Pérez

4 Pitstops
1:15.733 Massa (1 drive through)
1:18.847 Vettel (1 drive through)
1:27.424 De La Rosa
pi_111503288
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef Nober het volgende:
Grosjean snelste ronde voor Räikkönen en Alonso, Hamilton slechts 18de en zelfs langzamer dan de Caterham's. :?

http://www.formula1.com/r(...)71/fastest_laps.html

1 Pitstop
20.113 Schumacher

2 Pitstops
41.943 Hamilton
42.274 Pic
44.033 Karthikeyan

3 Pitstops
59.589 Alonso
1:00.758 Rosberg
1:01.151 Räikkönen
1:01.274 Ricciardo
1:01.282 Button
1:01.534 Di Resta
1:01.594 Hülkenberg
1:02.473 Grosjean
1:02.653 Glock
1:03.493 Vergne
1:03.667 Maldonado
1:03.952 Kobayashi
1:05.112 Webber
1:05.131 Kovalainen
1:09.745 Petrov
1:11.450 Pérez

4 Pitstops
1:15.733 Massa (1 drive through)
1:18.847 Vettel (1 drive through)
1:27.424 De La Rosa
Komt door 2 stopper van Hamilton, die was alleen maar bezig met banden sparen.
pi_111503512
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:39 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Komt door 2 stopper van Hamilton, die was alleen maar bezig met banden sparen.
Button ook maar 14de, 0.294 sneller dan Hamilton. Toont toch aan dat het niet goed is, zie ook Maleisië waar Hamilton Pérez en Alonso niet kon bijhouden
  zondag 13 mei 2012 @ 19:47:00 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111503620
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Button ook maar 14de, 0.294 sneller dan Hamilton. Toont toch aan dat het niet goed is, zie ook Maleisië waar Hamilton Pérez en Alonso niet kon bijhouden
Als van plek 24 8e wordt heb je het toch heel goed gedaan, zeker op dit circuit
pi_111503716
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Button ook maar 14de, 0.294 sneller dan Hamilton. Toont toch aan dat het niet goed is, zie ook Maleisië waar Hamilton Pérez en Alonso niet kon bijhouden
Button was als een van eerste voor zijn 3e stop en was sowieso veel langzamer dan Hamilton dit weekend. Auto van McLaren is goed hoor en Hamilton doet het ook goed, alleen mensen aan de pitmuur maken grote fouten en daarom staan ze niet bovenaan. Vroeger werden ze tactisch ook altijd verslagen door Ferrari
  zondag 13 mei 2012 @ 19:55:17 #90
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111503943
Is Schumacher niet gewoon gestraft omdat ze in de telemetry hebben gezien dat hij te laat heeft geremd?
The line is a dot to you!
pi_111504273
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Senna ging niet zover naar links dat Schumacher er met zijn lijn langs was gegaan. Bovendien gaat Senna naar links, terug naar de ideale lijn voor het insturen van de bocht. Als dat bestraft moet worden, dan hadden ze er dit jaar al heel wat moeten bestraffen.
Ze hebben juist die regels nog eens aangescherpt. Senna gaat naar rechts zodat Schumacher niet goed binnendoor kan, prima, vervolgens gaat hij weer naar links, en dat mag gewoon niet. Het is maar een beetje, maar het probleem is dat Schumacher erop anticipeert en dan bij het naar links gaan ook weer anticipeert op toch maar de binnenkant, terwijl Senna al flink aan het remmen is.

Ik denk dat Schumacher het best slimmer aan had kunnen pakken om schadevrij te blijven, maar het probleem ontstond doordat Senna een rare actie maakte die in strijd is met de regels. Als je dan iemand bestraft moet je Senna in ieder geval bestraffen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 mei 2012 @ 20:16:18 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111505006
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze hebben juist die regels nog eens aangescherpt. Senna gaat naar rechts zodat Schumacher niet goed binnendoor kan, prima, vervolgens gaat hij weer naar links, en dat mag gewoon niet. Het is maar een beetje, maar het probleem is dat Schumacher erop anticipeert en dan bij het naar links gaan ook weer anticipeert op toch maar de binnenkant, terwijl Senna al flink aan het remmen is.

Ik denk dat Schumacher het best slimmer aan had kunnen pakken om schadevrij te blijven, maar het probleem ontstond doordat Senna een rare actie maakte die in strijd is met de regels. Als je dan iemand bestraft moet je Senna in ieder geval bestraffen.
Rechts van Senna was er juist meer ruimte, links van hem net genoeg tot op het moment dat hij naar links stuurde, ik blijf het vreemd vinden waarom Schumacher er links voorbij wilde terwijl er meer ruimte was aan de goede kant om in te halen
pi_111505645
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Senna. :r :r :r
Williams
pi_111505649
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Rechts van Senna was er juist meer ruimte, links van hem net genoeg tot op het moment dat hij naar links stuurde, ik blijf het vreemd vinden waarom Schumacher er links voorbij wilde terwijl er meer ruimte was aan de goede kant om in te halen
Dat mag de achterligger dan weer zelf weten, zoals de voorligger zijn eigen rempunt mag kiezen. Ik neem aan dat hij eerst naar links ging omdat Senna naar rechts bewoog en dat hij anticipeert op het doorzetten van die beweging. Dan kan Schumacher er eventueel onderdoor vanaf de buitenkant. Toen ging Senna weer naar links en daar ontstond het probleem.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_111505813
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 13 mei 2012 @ 20:32:07 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111505944
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat mag de achterligger dan weer zelf weten, zoals de voorligger zijn eigen rempunt mag kiezen. Ik neem aan dat hij eerst naar links ging omdat Senna naar rechts bewoog en dat hij anticipeert op het doorzetten van die beweging. Dan kan Schumacher er eventueel onderdoor vanaf de buitenkant. Toen ging Senna weer naar links en daar ontstond het probleem.
Lullige voor Schumacher is dat hij meteen weer een race kan afschrijven, 5 plekken terug in Monaco, komt hij terecht op plek 13-15 of zo bij de start.
pi_111506033
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 13 mei 2012 @ 20:39:50 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111506506
Op het moment dat Senna weer naar links ging zat hij Schumacher helemaal niet in de weg. Die zat er een paar autolengtes achter. Schumacher had gemakkelijk achter Senna kunnen blijven of helemaal naar rechts kunnen sturen om er binnendoor voorbij te gaan. Maar ook dat deed hij niet. Hij ramde vol op de achterkant van Senna. Alles wijst erop dat Schumacher zat te twijfelen en een totaal foute inschatting maakte op het laatste moment.

Hoe je hier Senna de schuld van kan geven snap ik echt niet...
  zondag 13 mei 2012 @ 20:42:07 #100
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_111506608
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_111506940
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef Desunoto het volgende:
Op het moment dat Senna weer naar links ging zat hij Schumacher helemaal niet in de weg. Die zat er een paar autolengtes achter. Schumacher had gemakkelijk achter Senna kunnen blijven of helemaal naar rechts kunnen sturen om er binnendoor voorbij te gaan. Maar ook dat deed hij niet. Hij ramde vol op de achterkant van Senna. Alles wijst erop dat Schumacher zat te twijfelen en een totaal foute inschatting maakte op het laatste moment.

Hoe je hier Senna de schuld van kan geven snap ik echt niet...
Kijk nog eens HEEL GOED naar de beelden. Toen Senna naar links ging zat Schumacher maximaal één meter achter Senna .... Voor de zekerheid nog een keer naar gekeken.
  zondag 13 mei 2012 @ 20:47:37 #102
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111506980
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ Held :D
The line is a dot to you!
  zondag 13 mei 2012 @ 20:54:29 #103
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111507455
Iemand de officiele ruling gevonden van de FIA over het Schumacher/Senna incident?

Ik denk namelijk nog steeds dat Schumacher gewoon (veel) te laat heeft geremd, want anders snap ik inderdaad niet waarom hij gestraft is (zeker gezien die regel van dit jaar dat je maar 1x van je lijn mag afwijken).
The line is a dot to you!
pi_111508266
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ Hulde
pi_111508334
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:54 schreef kepler het volgende:
Iemand de officiele ruling gevonden van de FIA over het Schumacher/Senna incident?

Ik denk namelijk nog steeds dat Schumacher gewoon (veel) te laat heeft geremd, want anders snap ik inderdaad niet waarom hij gestraft is (zeker gezien die regel van dit jaar dat je maar 1x van je lijn mag afwijken).
Michael Schumacher will lose five places on the starting grid for the Monaco Grand Prix following his crash with Bruno Senna in Spain.

The Mercedes driver crashed into the back of the Williams when fighting for position at the end of the straight on lap 13, with both drivers retiring.

The stewards deemed the seven-time champion was to blame for having caused the collision and he will be dropped five places on the starting grid at Monaco.

Schumacher believed the accident had been Senna's fault.

"I just took a minute to watch the video and if you look at the overhead shot you can see that he moves right to defend his inside position, but in the braking phase he moves back left right in front of me," said Schumacher.

"Then I tried to avoid to the inside again, but too late. Then it's done because that's in the braking phase. Very frustrating. Very much annoyed about that."
pi_111508850
Bekers zijn save, no worries.

pi_111509188
quote:
19s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  zondag 13 mei 2012 @ 21:32:31 #110
265644 Disavowed
Unplugged
pi_111510110
http://www.gpupdate.net/n(...)kt-uit-bij-williams/

Achterzijde.



[ Bericht 30% gewijzigd door Disavowed op 13-05-2012 21:39:44 ]
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  zondag 13 mei 2012 @ 21:37:20 #111
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111510432
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Michael Schumacher will lose five places on the starting grid for the Monaco Grand Prix following his crash with Bruno Senna in Spain.

The Mercedes driver crashed into the back of the Williams when fighting for position at the end of the straight on lap 13, with both drivers retiring.

The stewards deemed the seven-time champion was to blame for having caused the collision and he will be dropped five places on the starting grid at Monaco.

Schumacher believed the accident had been Senna's fault.

"I just took a minute to watch the video and if you look at the overhead shot you can see that he moves right to defend his inside position, but in the braking phase he moves back left right in front of me," said Schumacher.

"Then I tried to avoid to the inside again, but too late. Then it's done because that's in the braking phase. Very frustrating. Very much annoyed about that."
Ja, dan is het gewoon vreemd...
The line is a dot to you!
pi_111516105
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef kepler het volgende:

[..]

Ja, dan is het gewoon vreemd...
Niemand die er voordeel bij heeft, lijkt me gewoon een race-incident.
Maar helaas is men streng...
  zondag 13 mei 2012 @ 23:12:29 #113
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_111516508
Persbericht van Williams:

quote:
STATEMENT FROM THE WILLIAMS F1 TEAM
Sunday 13 May 2012

After today’s Spanish Grand Prix a fire occurred in the team’s garage which originated from the fuel area.

Four team personnel were injured in the incident and subsequently taken to the medical centre. Three are now receiving treatment at local hospitals for their injuries, while the fourth has been released. The team will monitor their condition and ensure they receive the best possible care.

The team, the fire services and the police are working together to determine the root cause of the fire and an update statement will be released in due course.

The Williams F1 Team would like to thank all of the teams and the FIA for their support in today’s incident
pi_111518674
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef kepler het volgende:

[..]

Ja, dan is het gewoon vreemd...
Inderdaad erg vreemd dit ....
pi_111520988
Schumacher zal dat vuurtje toch niet aangewakkerd hebben? ~O>
pi_111521712
Net de race gekeken. Jammer dat ie niet een rondje of 5 langer was, dan had Kimi op zeker gewonnen :)
Hulde voor Pastor _O_
Had ik niet gedacht eerlijk gezegd, want laten we eerlijk zijn, iemand die zolang doet over GP2 is natuurlijk gewoon een matige coureur zegmaar :P

Maargoed, lang verhaal kort, niks gezien of gehoord, alles succesvol vermeden en ik dacht net eens kijken wat er uit dat Schumacher / Senna incident beslist is.

WTF DIE ZOOI STAAT IN DE FIK OMGWTFBBQZORZ!!!!!!! :o 8)7 :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111521715
Overigens denkt Brennie dat Kimi een autist is.

:o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111521736
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi he. Er kan zelfs een lachje af bij die stoïcijnse motherfucker uit Finland _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111522541
quote:
11s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:46 schreef vosss het volgende:
Overigens denkt Bernnie dat Kimi een autist is.

:o
Weer typisch Eikelsteen om zich daarmee bezig te houden en over uit te spreken in de media. Maar hij zal wel eens gelijk kunnen hebben. Het zal mij niets verbazen iig. Maar wat dan nog ? Als het al zo was, dan zie ik het eerder als een pluspunt en vertegenwoordigd hij autisme en dat je daarmee ook topsporter kan worden.

Maar ik denk eerder gewoon dat Kimi een heel apart karakter heeft, ontzettend adrem / cynisch is en naast de echte sport waar het voor hem om te doen is, geen **** geeft om het mediageile circus eromheen *)
  maandag 14 mei 2012 @ 08:17:22 #120
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_111522663






Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')