Wel knap dat Hamilton een 2 stopper heeft gedaan, normaliter is hij niet echt zuinig voor zijn banden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef Funzel het volgende:
MaldonadoEnorm verdient. Gun het hem wel.
Alonso en Kimi ook een strakke race, net als Hamilton.
Nee, denk dat het eerder een reactie is op Kimi die altijd teleurgesteld is.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:03 schreef alwaysonhold het volgende:
Je ziet echt Alonso echt naar Kimi kijken van wtf praat eens duidelijk. Geweldig!
Je moet die reacties eens teruglezen toen hij bevestigd werd voor dit seizoenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Goeie aanwinst die Pastor, dat vond ik sinds Spa al. Verder erg leuk voor Williams, met name Frank. Het is hem gegund en niet alleen door mij.
Logisch toch, als je dacht te kunnen winnen en je wordt 3e dan zou ik ook teleurgesteld zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, denk dat het eerder een reactie is op Kimi die altijd teleurgesteld is.![]()
Twee podiumplaatsen achter elkaar en het eerste wat Kimi zegt: "yeah, I'm a bit disappointed"
Grosjean heeft de snelste ronde gereden (1:26.250).quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht Grosjean? Maar ik kan het mis hebben.
Wat een verschil met het ronderecord. Best triest eigenlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Grosjean heeft de snelste ronde gereden (1:26.250).
Nee, die had je niet gekregen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef RingBewoner het volgende:
Nog even over die pole van Maldonado? Stel je voor dat ik heb ingezet op Maldonado op pole met een 1:13. En ik heb 100 euro ingezet, krijg ik nu dan ook 1300 euro?
Zou de 20e tijd zijn in de kwalificatiequote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschil met het ronderecord. Best triest eigenlijk.
Hangt van de temperatuur af, sowieso een totaal ander circuit.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou Maldonado dit huzarenstukje weer kunnen herhalen in Monaco?
Ik denk gewoon een iets andere vleugel om wat meer snelheid op de rechte stukken te hebben, aangezien hij in moest gaan halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Rainesz het volgende:
Volgens BBC zijn ze verschillende vleugelstanden aan het testen.
Race opgeven, Data verzamelen.
Dat was vroeger niet anders..quote:Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou de 20e tijd zijn in de kwalificatie
Maar vorig jaar was Maldonado daar gewoon goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hangt van de temperatuur af, sowieso een totaal ander circuit.
Toch minimaal één rondje te laat gestopt. En ook vreemd dat de Lotussen in die laatste stint ineens als een malle gingen, zoveel ouder waren de banden van Alonso nu ook weer niet.quote:
Is nog wel even wat anders als bijna 5sec...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet anders..
Met kwalificatiemotoren en alles 1:15.6 in de Q en in de race niet sneller dan 1:18
Klopt, Monaco is hij ook zeer sterk, maar of hij kan winnen hangt voornamelijk van de baantemperatuur af.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was Maldonado daar gewoon goed.
Dat ronderecord is dan ook in een compleet andere auto gereden in 2008 daar ist idd bijna 5 secondenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is nog wel even wat anders als bijna 5sec...
Zou het misschien te maken hebben met de plaatsing van benzinetank ? Wanneer deze wat naar achteren geplaatst is (en de Lotus lijkt ook wat langer) heb je toch minder last van onderstuur door het extra gewicht aan de achterzijde, bij leeglopen van de tank veranderd dit dan niet naar een optimalere 50/50 verhouding ?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch minimaal één rondje te laat gestopt. En ook vreemd dat de Lotussen in die laatste stint ineens als een malle gingen, zoveel ouder waren de banden van Alonso nu ook weer niet.
Bedoel het verschil tussen kwali en race is bijna 5 seconden, vroeger was dat 2a3, komt puur omdat je met deze banden niet kunt pushen in de race.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat ronderecord is dan ook in een compleet andere auto gereden in 2008 daar ist idd bijna 5 seconden. Het verschil dit jaar tussen Q en R was 4 seconden. Dat was vroeger dacht ik weinig anders. Alleen kwam het toen door het verschil in vermogen e,d, Tegenwoordig komt het omdat een auto afgesteld moet zijn op volle en lege tank in een race, terwijl men vroeger gewoon minder gewicht aan brandstof mee had.
//edit
Volgens mij 527 punten in de manager. En anders 516.. Weet niet zeker wat ik voor Senna ga krijgen als 'motor'.
Het is niet alleen dat. Het is ook dat de balans in de auto veel meer varieert door die mega-amount aan brandstof aan het begin. Waardoor er een 'werkbare' setup moet komen voor de race. En nogmaals het was deze race 4 seconden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bedoel het verschil tussen kwali en race is bijna 5 seconden, vroeger was dat 2a3, komt puur omdat je met deze banden niet kunt pushen in de race.
Ik ging er altijd vanuit dat de tank midden tussen de assen zat, juist om te voorkomen dat de balans verschuift met het vorderen van de race. Uiteraard verandert de algehele balans van de auto wel, gewoon omdat die lichter wordt. De mechanische grip wordt minder en de verhouding power oversteer en massa overstuur/onderstuur verandert ook al van zichzelf.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zou het misschien te maken hebben met de plaatsing van benzinetank ? Wanneer deze wat naar achteren geplaatst is (en de Lotus lijkt ook wat langer) heb je toch minder last van onderstuur door het extra gewicht aan de achterzijde, bij leeglopen van de tank veranderd dit dan niet naar een optimalere 50/50 verhouding ?
quote:Senna's car was in the fire. Ted Kravitz says it's destroyed.
Klinkt inderdaad wel ernstig...quote:Frank Williams son was in the garage and a fireball went over his head, from sky f1.
Wellicht, maar in de kwalificatie waren ze ook niet supersnel.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zou het misschien te maken hebben met de plaatsing van benzinetank ? Wanneer deze wat naar achteren geplaatst is (en de Lotus lijkt ook wat langer) heb je toch minder last van onderstuur door het extra gewicht aan de achterzijde, bij leeglopen van de tank veranderd dit dan niet naar een optimalere 50/50 verhouding ?
Met die ''werkbare'' setup rijden ze al in de kwalificatie, vroeger hadden ze een speciale kwalificatie setup dus dan zou het verschil tegenwoordig kleiner moeten zijn. Als je naar de jaren 98-2004 kijkt zie je dat het varieert van 2tot 4 seconden, nu 4,5 sec en dat komt gewoon omdat de fastest lap vandaag op 80% van hun kunnen is gereden om de banden niet te vernielen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat. Het is ook dat de balans in de auto veel meer varieert door die mega-amount aan brandstof aan het begin. Waardoor er een 'werkbare' setup moet komen voor de race. En nogmaals het was deze race 4 seconden.
Om je argument wat minder kracht bij te zetten:
1988:
Brazilië: 4,9sec
San marino: 2,5 sec
Monaco: 2,4sec
Mexico: 1,2 sec
Canada: 3,3 sec
Amerika: 4,2 sec
Frankrijk: 4,2 sec
Engeland: regenrace, droge Q
Duitsland: hetzelfde
Hongarije: 3,0 sec
België: 7,0 seconden
Italië: 3,1 sec
Portugal: 4,5 sec
Spanje: 3,8 sec
Japan: 4,5 sec
Australië: 3,5 sec
kortom, je maakt t erger dan t is..
Ok, omdat het kan zet ik 1998 er ook bij:
Australië: 1,6 sec
Brazilië: 2,3 sec
Argentinië: 2,3 sec
San Marino: 3,7 sec
Spanje: 4,0 sec
Monaco: 3,2 sec
Canada: 1,1 sec
Frankrijk: 2,6 sec
Engeland: Natte race, droge Q
Oostenrijk: Droge race, natte Q
Duitsland: 4,3 sec
Hongarije: 2,3 sec
België: Regenrace
Italië: -0,1 sec (ja dat is echt zo)
Luxemburg: 1,9sec
Japan: 3,9 sec
Dus zowel in 1998 als nu heeft Spanje een verschil van 4 seconden.In 1988 reden ze op een ander circuit.
Dan zou het verschil nu toch juist groter zijn? Nu moeten ze voor de race optimaliseren. Toen konden ze voor zowel de race als de kwalificatie optimaliseren.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met die ''werkbare'' setup rijden ze al in de kwalificatie, vroeger hadden ze een speciale kwalificatie setup dus dan zou het verschil tegenwoordig kleiner moeten zijn.
Omdat diskwalificaties/straffen e.d. niet meetellen en de regels er ongeveer zo uitzien:quote:
quote:De weddenschappen worden afgehandeld op basis van de live timing en classificatie die op tv wordt uitgezonden ten tijde van de podiumpresentatie, of aan het einde van de sessie/race/evenement (welke van toepassing is). Als de benodigde informatie voor het afhandelen van de aanbieding niet beschikbaar is/niet getoond wordt/incompleet is, wordt de eerste officiële informatie op de officiële website bindend geacht, ongeacht latere promoties, demoties, beroepen en/of straffen die plaatsvinden na de sessie/race waarnaar de weddenschap verwijst.
Maar Maldonaldo was on fire!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef JohnB52 het volgende:
Zelfs niet vooruit te branden , die williams van Senna!
Schumacher.quote:
Nee, want pole is tegenwoordig niet zo belangrijk meer, dus in de kwalificatie rijden ze met auto's die optimaal voor de race staan afgesteld.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan zou het verschil nu toch juist groter zijn? Nu moeten ze voor de race optimaliseren. Toen konden ze voor zowel de race als de kwalificatie optimaliseren.
Voor zover ik me kan herinneren is geen enkele actie van Grosjean zo stom geweest als deze ontzettend grote fout van Schumacher.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher gridpenalty in Monaco en Grosjean mocht de eerste races wel anderen van de baan tikken
Serieus? Schumacher bestraft voor incident met Senna?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher gridpenalty in Monaco en Grosjean mocht de eerste races wel anderen van de baan tikken
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, want pole is tegenwoordig niet zo belangrijk meer, dus in de kwalificatie rijden ze met auto's die optimaal voor de race staan afgesteld.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Nober het volgende:
Q. And what did you tell the Finnish viewers just now?
KR: It's Mothers' Day in Finland.
Q. So Happy Mothers' Day?
KR: Yeah. I had nothing else to say to Finnish viewers.
Hij blijft een droogklootquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Nober het volgende:
Q. And what did you tell the Finnish viewers just now?
KR: It's Mothers' Day in Finland.
Q. So Happy Mothers' Day?
KR: Yeah. I had nothing else to say to Finnish viewers.
Juist niet, als ze gisteren met een kwalificatie setup hadden gereden was de pole tijd nog sneller geweest, racepace was vandaag niks beter geworden.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter in vergelijking met vroeger.
Toen kon je een aparte setuo maken voor kwalificatie en race. Dus beide optimaal voor die situatie.
Nu maken ze een setup voor de race, waarmee ze ook kwalificatie. Wel optimale setup voor de race, niet voor de kwalificatie. Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter (in vergelijking met 1988 en 1998, waarvan de cijfers gepost werden).
En als ze tijdens de kwalificatie sneller waren gegaan, dan was het verschil tussen de snelste raceronde en de snelste trainingsronde toch groter geworden? Wat het punt van Glijdt_licht en mij is.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Juist niet, als ze gisteren met een kwalificatie setup hadden gereden was de pole tijd nog sneller geweest, racepace was vandaag niks beter geworden.
In Sepang ging Grosjean er anders aardig dom in.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is geen enkele actie van Grosjean zo stom geweest als deze ontzettend grote fout van Schumacher.
Natuurlijk heeft Grosjean ook wat fouten gemaakt, maar dit van Schumacher sloeg echt alles. Ik stond met verbazing te kijken vandaag.
Ja doen ze allebei voor het insturen van die bocht maar Senna had oudere banden dus remt hij wat eerder.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
Senna komt inderdaad tijdens het remmen naar links zakken..
Het punt van Glijdt was juist dat het verschil vroeger net zo groot was, maar zoals jij al zegt als ze gisteren na parc ferme gewoon hadden mogen sleutelen was het verschil nog groter geworden, en dat komt dus door de banden omdat ze niet alles van hun banden kunnen vergen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als ze tijdens de kwalificatie sneller waren gegaan, dan was het verschil tussen de snelste raceronde en de snelste trainingsronde toch groter geworden? Wat het punt van Glijdt_licht en mij is.
Wat Senna doet mag gewoon niet. Dus die moet sowieso bestraft. Als Senna dan naar rechts gaat en zich aan de regels houdt dan is er wel ruimte voor Schumacher.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:20 schreef Wombcat het volgende:
Wat Senna daar ook gedaan had, zoals Schumacher instuurde was hij altijd achterin Senna geknald. Schumacher remt later dan Senna en dan rijd je er achter op in.
Dat is niet helemaal waar, hij had links wel ruimte, totdat Senna naar links ging, alleen onlogisch van Schumacher om buitenom te willenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:20 schreef Wombcat het volgende:
Wat Senna daar ook gedaan had, zoals Schumacher instuurde was hij altijd achterin Senna geknald. Schumacher remt later dan Senna en dan rijd je er achter op in.
Senna ging niet zover naar links dat Schumacher er met zijn lijn langs was gegaan. Bovendien gaat Senna naar links, terug naar de ideale lijn voor het insturen van de bocht. Als dat bestraft moet worden, dan hadden ze er dit jaar al heel wat moeten bestraffen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat Senna doet mag gewoon niet. Dus die moet sowieso bestraft. Als Senna dan naar rechts gaat en zich aan de regels houdt dan is er wel ruimte voor Schumacher.
Senna mag natuurlijk remmen wanneer hij wil, maar als je er voorbij wil moet je anticiperen en dan anticipeer je op dat de voorligger zich aan de regels houdt. Als hij naar rechts mag je verwachten dat hij of naar rechts blijft gaan of rechtdoor gaat, maar in ieder geval niet weer naar links.
Goed, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht. Iemand die wil inhalen moet van bepaalde dingen uit kunnen gaan en één van die dingen is inderdaad dat je niet nogmaals van lijn gaat veranderen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat Senna doet mag gewoon niet. Dus die moet sowieso bestraft. Als Senna dan naar rechts gaat en zich aan de regels houdt dan is er wel ruimte voor Schumacher.
Senna mag natuurlijk remmen wanneer hij wil, maar als je er voorbij wil moet je anticiperen en dan anticipeer je op dat de voorligger zich aan de regels houdt. Als hij naar rechts mag je verwachten dat hij of naar rechts blijft gaan of rechtdoor gaat, maar in ieder geval niet weer naar links.
Komt door 2 stopper van Hamilton, die was alleen maar bezig met banden sparen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef Nober het volgende:
Grosjean snelste ronde voor Räikkönen en Alonso, Hamilton slechts 18de en zelfs langzamer dan de Caterham's.
http://www.formula1.com/r(...)71/fastest_laps.html
1 Pitstop
20.113 Schumacher
2 Pitstops
41.943 Hamilton
42.274 Pic
44.033 Karthikeyan
3 Pitstops
59.589 Alonso
1:00.758 Rosberg
1:01.151 Räikkönen
1:01.274 Ricciardo
1:01.282 Button
1:01.534 Di Resta
1:01.594 Hülkenberg
1:02.473 Grosjean
1:02.653 Glock
1:03.493 Vergne
1:03.667 Maldonado
1:03.952 Kobayashi
1:05.112 Webber
1:05.131 Kovalainen
1:09.745 Petrov
1:11.450 Pérez
4 Pitstops
1:15.733 Massa (1 drive through)
1:18.847 Vettel (1 drive through)
1:27.424 De La Rosa
Button ook maar 14de, 0.294 sneller dan Hamilton. Toont toch aan dat het niet goed is, zie ook Maleisië waar Hamilton Pérez en Alonso niet kon bijhoudenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Komt door 2 stopper van Hamilton, die was alleen maar bezig met banden sparen.
Als van plek 24 8e wordt heb je het toch heel goed gedaan, zeker op dit circuitquote:Op zondag 13 mei 2012 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Button ook maar 14de, 0.294 sneller dan Hamilton. Toont toch aan dat het niet goed is, zie ook Maleisië waar Hamilton Pérez en Alonso niet kon bijhouden
Button was als een van eerste voor zijn 3e stop en was sowieso veel langzamer dan Hamilton dit weekend. Auto van McLaren is goed hoor en Hamilton doet het ook goed, alleen mensen aan de pitmuur maken grote fouten en daarom staan ze niet bovenaan. Vroeger werden ze tactisch ook altijd verslagen door Ferrariquote:Op zondag 13 mei 2012 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Button ook maar 14de, 0.294 sneller dan Hamilton. Toont toch aan dat het niet goed is, zie ook Maleisië waar Hamilton Pérez en Alonso niet kon bijhouden
Ze hebben juist die regels nog eens aangescherpt. Senna gaat naar rechts zodat Schumacher niet goed binnendoor kan, prima, vervolgens gaat hij weer naar links, en dat mag gewoon niet. Het is maar een beetje, maar het probleem is dat Schumacher erop anticipeert en dan bij het naar links gaan ook weer anticipeert op toch maar de binnenkant, terwijl Senna al flink aan het remmen is.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Senna ging niet zover naar links dat Schumacher er met zijn lijn langs was gegaan. Bovendien gaat Senna naar links, terug naar de ideale lijn voor het insturen van de bocht. Als dat bestraft moet worden, dan hadden ze er dit jaar al heel wat moeten bestraffen.
Rechts van Senna was er juist meer ruimte, links van hem net genoeg tot op het moment dat hij naar links stuurde, ik blijf het vreemd vinden waarom Schumacher er links voorbij wilde terwijl er meer ruimte was aan de goede kant om in te halenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben juist die regels nog eens aangescherpt. Senna gaat naar rechts zodat Schumacher niet goed binnendoor kan, prima, vervolgens gaat hij weer naar links, en dat mag gewoon niet. Het is maar een beetje, maar het probleem is dat Schumacher erop anticipeert en dan bij het naar links gaan ook weer anticipeert op toch maar de binnenkant, terwijl Senna al flink aan het remmen is.
Ik denk dat Schumacher het best slimmer aan had kunnen pakken om schadevrij te blijven, maar het probleem ontstond doordat Senna een rare actie maakte die in strijd is met de regels. Als je dan iemand bestraft moet je Senna in ieder geval bestraffen.
Dat mag de achterligger dan weer zelf weten, zoals de voorligger zijn eigen rempunt mag kiezen. Ik neem aan dat hij eerst naar links ging omdat Senna naar rechts bewoog en dat hij anticipeert op het doorzetten van die beweging. Dan kan Schumacher er eventueel onderdoor vanaf de buitenkant. Toen ging Senna weer naar links en daar ontstond het probleem.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rechts van Senna was er juist meer ruimte, links van hem net genoeg tot op het moment dat hij naar links stuurde, ik blijf het vreemd vinden waarom Schumacher er links voorbij wilde terwijl er meer ruimte was aan de goede kant om in te halen
Lullige voor Schumacher is dat hij meteen weer een race kan afschrijven, 5 plekken terug in Monaco, komt hij terecht op plek 13-15 of zo bij de start.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat mag de achterligger dan weer zelf weten, zoals de voorligger zijn eigen rempunt mag kiezen. Ik neem aan dat hij eerst naar links ging omdat Senna naar rechts bewoog en dat hij anticipeert op het doorzetten van die beweging. Dan kan Schumacher er eventueel onderdoor vanaf de buitenkant. Toen ging Senna weer naar links en daar ontstond het probleem.
Kijk nog eens HEEL GOED naar de beelden. Toen Senna naar links ging zat Schumacher maximaal één meter achter Senna .... Voor de zekerheid nog een keer naar gekeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef Desunoto het volgende:
Op het moment dat Senna weer naar links ging zat hij Schumacher helemaal niet in de weg. Die zat er een paar autolengtes achter. Schumacher had gemakkelijk achter Senna kunnen blijven of helemaal naar rechts kunnen sturen om er binnendoor voorbij te gaan. Maar ook dat deed hij niet. Hij ramde vol op de achterkant van Senna. Alles wijst erop dat Schumacher zat te twijfelen en een totaal foute inschatting maakte op het laatste moment.
Hoe je hier Senna de schuld van kan geven snap ik echt niet...
Michael Schumacher will lose five places on the starting grid for the Monaco Grand Prix following his crash with Bruno Senna in Spain.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:54 schreef kepler het volgende:
Iemand de officiele ruling gevonden van de FIA over het Schumacher/Senna incident?
Ik denk namelijk nog steeds dat Schumacher gewoon (veel) te laat heeft geremd, want anders snap ik inderdaad niet waarom hij gestraft is (zeker gezien die regel van dit jaar dat je maar 1x van je lijn mag afwijken).
Ja, dan is het gewoon vreemd...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael Schumacher will lose five places on the starting grid for the Monaco Grand Prix following his crash with Bruno Senna in Spain.
The Mercedes driver crashed into the back of the Williams when fighting for position at the end of the straight on lap 13, with both drivers retiring.
The stewards deemed the seven-time champion was to blame for having caused the collision and he will be dropped five places on the starting grid at Monaco.
Schumacher believed the accident had been Senna's fault.
"I just took a minute to watch the video and if you look at the overhead shot you can see that he moves right to defend his inside position, but in the braking phase he moves back left right in front of me," said Schumacher.
"Then I tried to avoid to the inside again, but too late. Then it's done because that's in the braking phase. Very frustrating. Very much annoyed about that."
Niemand die er voordeel bij heeft, lijkt me gewoon een race-incident.quote:
quote:STATEMENT FROM THE WILLIAMS F1 TEAM
Sunday 13 May 2012
After today’s Spanish Grand Prix a fire occurred in the team’s garage which originated from the fuel area.
Four team personnel were injured in the incident and subsequently taken to the medical centre. Three are now receiving treatment at local hospitals for their injuries, while the fourth has been released. The team will monitor their condition and ensure they receive the best possible care.
The team, the fire services and the police are working together to determine the root cause of the fire and an update statement will be released in due course.
The Williams F1 Team would like to thank all of the teams and the FIA for their support in today’s incident
Mooi he. Er kan zelfs een lachje af bij die stoïcijnse motherfucker uit Finlandquote:
Weer typisch Eikelsteen om zich daarmee bezig te houden en over uit te spreken in de media. Maar hij zal wel eens gelijk kunnen hebben. Het zal mij niets verbazen iig. Maar wat dan nog ? Als het al zo was, dan zie ik het eerder als een pluspunt en vertegenwoordigd hij autisme en dat je daarmee ook topsporter kan worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:46 schreef vosss het volgende:
Overigens denkt Bernnie dat Kimi een autist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |