Omdat diskwalificaties/straffen e.d. niet meetellen en de regels er ongeveer zo uitzien:quote:
quote:De weddenschappen worden afgehandeld op basis van de live timing en classificatie die op tv wordt uitgezonden ten tijde van de podiumpresentatie, of aan het einde van de sessie/race/evenement (welke van toepassing is). Als de benodigde informatie voor het afhandelen van de aanbieding niet beschikbaar is/niet getoond wordt/incompleet is, wordt de eerste officiële informatie op de officiële website bindend geacht, ongeacht latere promoties, demoties, beroepen en/of straffen die plaatsvinden na de sessie/race waarnaar de weddenschap verwijst.
Maar Maldonaldo was on fire!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef JohnB52 het volgende:
Zelfs niet vooruit te branden , die williams van Senna!
Schumacher.quote:
Nee, want pole is tegenwoordig niet zo belangrijk meer, dus in de kwalificatie rijden ze met auto's die optimaal voor de race staan afgesteld.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan zou het verschil nu toch juist groter zijn? Nu moeten ze voor de race optimaliseren. Toen konden ze voor zowel de race als de kwalificatie optimaliseren.
Voor zover ik me kan herinneren is geen enkele actie van Grosjean zo stom geweest als deze ontzettend grote fout van Schumacher.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher gridpenalty in Monaco en Grosjean mocht de eerste races wel anderen van de baan tikken
Serieus? Schumacher bestraft voor incident met Senna?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef M.Melandri het volgende:
Schumacher gridpenalty in Monaco en Grosjean mocht de eerste races wel anderen van de baan tikken
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, want pole is tegenwoordig niet zo belangrijk meer, dus in de kwalificatie rijden ze met auto's die optimaal voor de race staan afgesteld.
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Nober het volgende:
Q. And what did you tell the Finnish viewers just now?
KR: It's Mothers' Day in Finland.
Q. So Happy Mothers' Day?
KR: Yeah. I had nothing else to say to Finnish viewers.
Hij blijft een droogklootquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Nober het volgende:
Q. And what did you tell the Finnish viewers just now?
KR: It's Mothers' Day in Finland.
Q. So Happy Mothers' Day?
KR: Yeah. I had nothing else to say to Finnish viewers.
Juist niet, als ze gisteren met een kwalificatie setup hadden gereden was de pole tijd nog sneller geweest, racepace was vandaag niks beter geworden.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter in vergelijking met vroeger.
Toen kon je een aparte setuo maken voor kwalificatie en race. Dus beide optimaal voor die situatie.
Nu maken ze een setup voor de race, waarmee ze ook kwalificatie. Wel optimale setup voor de race, niet voor de kwalificatie. Dus wordt het verschil tussen race en kwalificatie groter (in vergelijking met 1988 en 1998, waarvan de cijfers gepost werden).
En als ze tijdens de kwalificatie sneller waren gegaan, dan was het verschil tussen de snelste raceronde en de snelste trainingsronde toch groter geworden? Wat het punt van Glijdt_licht en mij is.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Juist niet, als ze gisteren met een kwalificatie setup hadden gereden was de pole tijd nog sneller geweest, racepace was vandaag niks beter geworden.
In Sepang ging Grosjean er anders aardig dom in.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is geen enkele actie van Grosjean zo stom geweest als deze ontzettend grote fout van Schumacher.
Natuurlijk heeft Grosjean ook wat fouten gemaakt, maar dit van Schumacher sloeg echt alles. Ik stond met verbazing te kijken vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |