uurtjequote:
Jordania heeft zeker Kuipers even een enveloppe met geld gegevenquote:
net zoals vorige wedstrijd zekerquote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jordania heeft zeker Kuipers even een enveloppe met geld gegeven
was terecht.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jordania heeft zeker Kuipers even een enveloppe met geld gegeven
Italiaanse voetbalquote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet ook even wat van AC Milan zien zo, laatste wedstrijd voor het halve elftal daar .
jaquote:
Italië en de euroquote:
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Luchtkastelen + dubieuze sponosor + middelmatige selectie + onkundige technische staf = terechte degradatie.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PSV is momenteel veel te goed om te degraderen.
quote:
Ik ben matigquote:
Het is wel erg zielig dit jaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
Triest clubje dat Vitesse. Ook nu weer heel dat stadion leeg.
Aalbers moest zo nodig een nieuw stadion héquote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
altijd zo'n doodse sfeer daar ja, echt zonde. Maarja, dat stadion komt wel vol zodra ze aansluiten bij de top, zo opportunistisch is het dan wel weer.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
Dat is bij elke club zoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
altijd zo'n doodse sfeer daar ja, echt zonde. Maarja, dat stadion komt wel vol zodra ze aansluiten bij de top, zo opportunistisch is het dan wel weer.
Niet te hard zeggen, want Feyenoorders voelen zich gelijk aangesproken.quote:
neger watquote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, want Feyenoorders voelen zich gelijk aangesproken.
Volgens veel Feyenoorders hier hebben jullie sfeer uitgevonden.quote:
moet je nou?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:
Geen enkel Nederlandse club.quote:
Ik ga happen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens veel Feyenoorders hier hebben jullie sfeer uitgevonden.
Hopen dat Cambuur daar wint. Ik heb geen zin in VVV - Feijenoord volgend seizoenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tokkiepot dat VIT-NEC. Hopen dat VVV-CAM wat leuker ios
quote:
Dat is toch geen Nederland pipoquote:
Weet ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga happen.
Dat heeft Eindhoven in ieder geval niet.
Ik hoop dat VVV erin blijft maar stiekem vind ik het leuk als de Eerste Divisie clubs naar de Eredivisie komen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hopen dat Cambuur daar wint. Ik heb geen zin in VVV - Feijenoord volgend seizoen
Ik vind het ook vet wanneer kleine clubs promoverenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat VVV erin blijft maar stiekem vind ik het leuk als de Eerste Divisie clubs naar de Eredivisie komen.
Als Cambuur wint moeten ze tegen Helmond
Dat hoop ik ook scheelt weer reizen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hopen dat Cambuur daar wint. Ik heb geen zin in VVV - Feijenoord volgend seizoen
Al gaat dat ten koste van het niveau.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het ook vet wanneer kleine clubs promoveren
Niveau is toch al kutquote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al gaat dat ten koste van het niveau.
zo geweldig veel heeft de graafschap nou ook weer niet toegevoegd toch? En als den bosch promoveert halen ze toch gewoon jason oost?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al gaat dat ten koste van het niveau.
Den Bosch huurt gewoon Ebecilio, die kan alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Bieks het volgende:
[..]
zo geweldig veel heeft de graafschap nou ook weer niet toegevoegd toch? En als den bosch promoveert halen ze toch gewoon jason oost?
Zwolle en de Graafschap zijn hetzelfde qua sfeer enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
Tsja. Van die nieszeggende clubs als Helmond of Zwolle zit toch niemand op te wachten. Had ik liever De Graafschap gehad.
Ik hoop op WIL/SPA. Dat hoort in de Eredivisie.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
Tsja. Van die nieszeggende clubs als Helmond of Zwolle zit toch niemand op te wachten. Had ik liever De Graafschap gehad.
hou je bekquote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Den Bosch huurt gewoon Ebecilio, die kan alles.
Jij hoopt ook op Almere City FC?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Bieks het volgende:
Het is gewoon wachten op Go Ahead Eagles in de Eredivisie, alleen al vanwege de naam.
De vijverberg en het gebied erom heen is toch echt wel een stuk sfeervoller dan dat kantorenpand in Zwolle.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwolle en de Graafschap zijn hetzelfde qua sfeer enzo
Alleen Lukoki.quote:
Ik woon in Almere, dus dat zou wel heel mooi zijn ja. Niet dat ze qua niveau, entourage of wat dan ook iets te zoeken hebben in de Eredivisie natuurlijk.quote:
okequote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Eerste-Divisieclubs willen overleven, moeten ze veel spelers huren.
/Ozbedroquote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen Lukoki.
Messicillio en Alexis Ozbilliz moeten voor altijd blijven.
Goed puntquote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De vijverberg en het gebied erom heen is toch echt wel een stuk sfeervoller dan dat kantorenpand in Zwolle.
Dan is het echt De Graafschap II. Je moet eerste twee jaar gewoon wat geluk hebben en dan wat uitbouwen. Beetje zoals VVV en Heracles nu doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Eerste-Divisieclubs willen overleven, moeten ze veel spelers huren.
En voor een tripje naar Eindhoven hebben ze de fietscombiquote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Helmond heeft de schuurtjesDat heeft ook wel wat
Klopt. Waarom heb je je prachtige UI vervangen trouwens?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De vijverberg en het gebied erom heen is toch echt wel een stuk sfeervoller dan dat kantorenpand in Zwolle.
Zou je denken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Cambuur naar Venlo is toch een aardig reisje. Supporters hopen natuurlijk dat ze winnen, anders was die reis voor niets
dat is wel cute ja no homoquote:
Dit iddquote:
\Hier gaat het niet over voetbalquote:Op zondag 13 mei 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
Maar snap niet dat topic over play off drukker is dan hier. Prom/deg is toch veel belangrijker
Ik wil de honderd meter sprint finale in OS zien.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit heel Nederland al klaar voor Twente - RKC?
Nee. Ik zit klaar voor Venlo - Leeuwardenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Cambuur maar winnenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit klaar voor Venlo - Leeuwarden
Vooral voor het interview met tokkie Steve eigenlijk. Verfrissende kijk op voetbal heeft die man.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel een bazenwedstrijd. Toch twee clubs met karakter.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit klaar voor Venlo - Leeuwarden
Ik mag zo gaan werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij introduceerde de mental coachquote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral voor het interview met tokkie Steve eigenlijk. Verfrissende kijk op voetbal heeft die man.
idd. zelfde principe als bij GRA-DBO.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is wel een bazenwedstrijd. Toch twee clubs met karakter.
Ik vind het altijd toffer om drie nieuwe clubs te zien dan twee. Als Cambuur wint heb je sowieso drie promovendiquote:
Den Bosch toch laatste jaren steeds minder geworden qua voetbal. Dit jaar eindelijk weer beter. Vooral tegen het einde. Mocht wel een keer.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
idd. zelfde principe als bij GRA-DBO.
Even kijken wie hem gaat interviewen van EL , is laatste weken elke keer dezelfde gast.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral voor het interview met tokkie Steve eigenlijk. Verfrissende kijk op voetbal heeft die man.
laat excelsior niet Europa in gaanquote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Christian Willaertquote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Even kijken wie hem gaat interviewen van EL , is laatste weken elke keer dezelfde gast.
Ga naar moeder toe. Soort kado voor Moederdag.quote:
hahaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga naar moeder toe. Soort kado voor Moederdag.
[ afbeelding ]
Om gelijk door te gaan en 1x om verlening.quote:
Wildschut.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef Adames het volgende:
maar verder hup vvv. Die ploeg is wel het hele jaar voor leuk aanvallend voetbal gegaan, ook tegen de goede clubs
quote:
Jij bent de vorige wedstrijd zeker vergeten.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga weg man, 11 tegen 9 alsnog niet dik afstraffen en alles fout doen wat je maar fout kunt doen
Willem II weer in de Eredivisie ja? Ach...goed voor een stad als Tilburg iig.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
pvd kapi, straks hebben we willem 2 weer in de ere
Humberto dus?quote:
quote:
Brabant is toch wel het afvoer putje van Nederland..quote:Op zondag 13 mei 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem II weer in de Eredivisie ja? Ach...goed voor een stad als Tilburg iig.
En dat komt van iemand uit fucking Enschede.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Brabant is toch wel het afvoer putje van Nederland..
Maar daar is het feestje toch ook?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Waar is dat feestje?
Hier is dat feestje!
Hou dan toch eens mee op.
Ik heb voetbalfans gezien en genoeg chickies daar.quote:
Oranje -17. En Boer Zoekt Vrouw, maar ik zit niet onder de plak.quote:
Dat betekent dus gewoon dat je geen vriendin hebt? BZV, WIDM en al die teringzooi trouwensquote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Oranje -17. En Boer Zoekt Vrouw, maar ik zit niet onder de plak.
Nog nooit gezien en dat houd ik maar zoquote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw begint zo meteen al hoor
Inderdaad geen relatie.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef De_kromme het volgende:
Wat een weertje vandaag zeg. Dit is toch puur genieten jongens. Dus mijn vraag: waarom in godsnaam zijn er zoveel topics doorheen gegaan? Kneuzenkermis.
Even Nederland U17 checken nu.
[..]
Dat betekent dus gewoon dat je geen vriendin hebt? BZV, WIDM en al die teringzooi trouwens![]()
.
Dit dus. Wat moeten al die vrouwen hierquote:
hij had nog wat liggen tochquote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Wat moeten al die vrouwen hier?
Steven deelt trouwens gratis coke uit? Heeft dat kaalkopje weer werk dan?
Hee Kromme.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Wat moeten al die vrouwen hier?
Steven deelt trouwens gratis coke uit? Heeft dat kaalkopje weer werk dan?
Kan die bolle beter verkopenquote:
Jo. Gefeliciteerd nog, ik zie dat je een mooie tag hebtquote:
Een nieuweling, ajax fan enzo. Lurkte wel al een tijdje. Aangenaam.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan die bolle beter verkopen. Veel nieuwelingen hier, ofniet? Wie mag jij zijn?
Steven jaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Jo. Gefeliciteerd nog, ik zie dat je een mooie tag hebt.
Het verslag is uit man;quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Jo. Gefeliciteerd nog, ik zie dat je een mooie tag hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
hoi korfbal fans
Alweer het op een na laatste verslag tot de zomer.
De tijd is hard gegaan , ook de ontwikkelingen in de C3.
De korfbal vrienden zijn een stuk gegroeid in het jaar.
zeker in kwaliteiten.
Vorige keer was het weer niet zo best en was het afmaken moeilijk
Vandaag was er de zon en een prima korfbal weer.
Met zijn alle verzameld om 9.15 bij onze honk.
De meeste spanning zat gelukkig bij de coach en niet bij de kinderen.
Met volle wagen afgereisd naar plaatsje Pijnacker, mooie omgeving.
De berichten van wegwerkzaamheden waren gelukkig beperkt.
Voor de ingang gewacht tot een ieder was aangekomen.
Liepen we in een mooi gebouw van Avanti .
Avanti was vandaag 50 jaar bestaan dus feestelijke bestemming.
Avanti namens de ouders en spelers van de C3 nog hartelijk gefeliciteerd.
Zo even terug naar waar het eigenlijk om gaat.
DE KORFBALWEDSTRIJD
Om half elf was de start van de wedstrijd
Als versterking van reserves hadden we deze keer Klaas en Lotti in ons midden.
Hartelijk dank voor jullie hulp.
Het eerste punt was aan onze zijde met een mooie doorloopbal van Daan.
Daarop werd gelijk gereageerd met een tegen punt van Avanti.
Maar al gauw zag je dat C3 de overhand nam en toppie liet zien waarom ze op de eerste plaats staan.
Er werd goed samengespeeld en in elkaars handen gegooid.
Daar was al onze voorsprong door Jet 1-2 en nu gauw doorzetten en de voorsprong vergroten
daar was Stein al met een mooie lob de korf in 1-3 dat is mooi nu de 2 punten aan houden
Oeps daar ging iets fout Gianne was even haar partner kwijt en Avanti wist de stand terug te brengen naar 2-3.
Gelukkig wist Daan er nog voor de rust 2-4 van te maken.
Een mooie score voor het begin van de 2e helft
Maar de C3 was slordig en onnodige fouten werden er gemaakt.
Dat gaat fout en ja, hoor dat had je het al Avanti kwam terug met 3-4
Met een goede schreeuw en aanwijzingen van de coach werd een ieder weer wakker en Stein maakte hem af met 3-5.
Dat gaat weer de goede kant op.
Thomas werd gewisseld door Klaas om Thomas te sparen voor de laatste wedstrijd want hij is nog niet helemaal volledig hersteld.
En het zou jammer voor hem zijn als hij de laatste wedstrijd niet mee zou kunnen spelen.
Je merkte al dat Avanti gebroken was want de punten vlogen er achter elkaar in.
Maaike met een mooie wel niet wel niet wel raak bal 3-6
Daarna was ook Emma die de korf vond met een mooie doorloopbal 3-7 en rette katet de laatste twee zijn van Jet.
3-9 ,een mooie uitslag om af te sluiten.
Ook Gianne had gescoord maar werd helaas af gekeurd wegens verdedigen.
Maar we hebben wel gewonnen en zijn nu samen met Velocitas kampioen.
Velocitas heeft vandaag gewonnen tegen Ondo met 3-0
Volgende week is er feest met nog een wedstrijd te spelen, als we deze ook winnen dan streven we Velocitas voorbij en dan zijn we alleen kampioen.
Alle spelers alvast gefeliciteerd met jullie overwinning.
Maak van de laatste wedstrijd ook winst.
Dan gaan we straks helemaal uit onze dak.
Ik wist wel dat jullie het konden. ik heb er alle vertrouwen in.
Groetjes en tot volgende week.
Mensen met dit soort opmerkingen.. haat. Wat heb je tegen drugs? Drugs, vooral psychedelics, kunnen je veel goeds bezorgen in het levenquote:
Stijn twee keer gescoord zie ikquote:
Mooie lobquote:Daar was al onze voorsprong door Jet 1-2 en nu gauw doorzetten en de voorsprong vergroten
daar was Stein al met een mooie lob de korf in 1-3
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mensen met dit soort opmerkingen.. haat. Wat heb je tegen drugs? Drugs, vooral psychedelics, kunnen je veel goeds bezorgen in het leven.
Stijnquote:Op zondag 13 mei 2012 20:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stijn twee keer gescoord zie ik![]()
. Schrijven ze nou je naam verkeerd, of heet je echt Stein
?
[..]
Mooie lob, zijn er beelden van deze kampioenswedstrijd?
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mensen met dit soort opmerkingen.. haat. Wat heb je tegen drugs? Drugs, vooral psychedelics, kunnen je veel goeds bezorgen in het leven.
2e ringquote:
Ik wacht eerst nog HEL-VVV af.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Volgend jaar zal ADO niet degraderen, want Willem II en Zwolle.
Onder andere. Druk met studie, werk en vriendinlief voor de restquote:
Cokesmurfquote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onder andere. Druk met studie, werk en vriendinlief voor de rest.
Hoe ist dan, ouwe cokesmurf? Al druk aan het solliciteren? En heb je die pieken van je ex-werkgever nou al gevangen?
VORSTERMANS?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef Bieks het volgende:
VVV moet niet verliezen, mijn neef speelt daar op huurbasis
Neejoh. Den Haag weer linkerrijtje volgend seizoenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar onderin:
13 NAC
14 ADO
15 VVV
16 RKC
17 Zwolle
18 Willem II
Kan me haast niet voorstellen dat Helmond wint over 2 wedstrijden.. 2 spelers(verdedigers) van Helmond Sport spelen volgend seizoen voor VVV.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef Bieks het volgende:
VVV moet niet verliezen, mijn neef speelt daar op huurbasis
Meijers is een versterking. Wormgoor mwah.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh. Den Haag weer linkerrijtje volgend seizoen. Tijd voor versterkingen.
Altheer en Joppelquote:Op zondag 13 mei 2012 20:46 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat Helmond wint over 2 wedstrijden.. 2 spelers(verdedigers) van Helmond Sport spelen volgend seizoen voor VVV.
cambuur kwam anders ook knap dichtbij :pquote:Op zondag 13 mei 2012 20:46 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat Helmond wint over 2 wedstrijden.. 2 spelers(verdedigers) van Helmond Sport spelen volgend seizoen voor VVV.
Helmond Sport dan ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur verdient het gewoon. Zovaak dichtbij
Maar Altheer en Joppen een beetje Janmaatscenarioquote:Op zondag 13 mei 2012 20:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Helmond vind ik een betere ploeg hebben dan Cambuur hoor
maar dus niet ten koste van VVVquote:Op zondag 13 mei 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur verdient het gewoon. Zovaak dichtbij
Wordt gezellig met Excelsior, Graafschap, Sparta, Eindhoven.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef Bieks het volgende:
[..]
gewoon kampioen jupiler league worden volgend jaar
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voetbaltoernooi op Varkenoord, gaat een Feyenoord fok team meedoen.
Hoorde het gisteren inderdaad!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
dus ik moet alle ballen bij jou afgeven?quote:
Koningsactie! Respect!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
zover zou ik nou ook weer niet willen gaanquote:Op zondag 13 mei 2012 21:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koningsactie! Respect!
Bijna jammer dat ik geen Feijenoorder ben
Hoezo niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:31 schreef Bieks het volgende:
[..]
zover zou ik nou ook weer niet willen gaan
Doe maar Den Bosch in de Eredivisiequote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar onderin:
13 NAC
14 ADO
15 VVV
16 RKC
17 Zwolle
18 Willem II
Fietscombiquote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar Den Bosch in de EredivisieBinnen 10 minuten rijden ben ik bij het stadion.
Nee dankje.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ajax kampioen. Liefst 7x achter elkaar a la Lyonnais.
Nee, niet meer. Willem II kan totaal geen nieuwe sponsors krijgen, heeft steeds minder supporters en Zwolle heeft een groter achterland in zowel Gelderland als Overijssel. Willem II is voor sponsors totaal niet meer aantrekkelijk doordat er zoveel clubs uit Brabant zijn en ook de goede prestaties van RKC helpen niet meer.quote:
HUURTIJD HUURTIJDquote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Willem II kan totaal geen nieuwe sponsors krijgen, heeft steeds minder supporters en Zwolle heeft een groter achterland in zowel Gelderland als Overijssel. Willem II is voor sponsors totaal niet meer aantrekkelijk doordat er zoveel clubs uit Brabant zijn en ook de goede prestaties van RKC helpen niet meer.
Na 7 slechte jaren komen 7 goede jaren.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ajax kampioen. Liefst 7x achter elkaar a la Lyonnais.
Duidelijk afgekeken van Ajax.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ceremony van Real laat die van Ajax verbleken
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Het arenapark.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ceremony van Real laat die van Ajax verbleken
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Het arenapark.![]()
Gewoon een grasveld met flatgebouwen eromheen.
Banaan mag niet in huis want pa allergischquote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanille is niet mijn ijs man.
Aardbei, citroen, banaan zijn chill..
Dat is geen ex. En ja, vorige keer wel maar ik haat die nasleep van zo'n relatie man. Echt een grote kutellende komt daar altijd van.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wou ze niet neuken? Oh nee dat was morgen he..
Ohh dat is zuur man.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Banaan mag niet in huis want pa allergischgaat hij over zijn nek, alleen de geur al.
Normaal heb ik aardbei/vanille mix
Goed dat je een neger bent dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohh dat is zuur man.
Allergieën zijn sowieso fucked up.
Ik heb een zilver allergie.
Geen probleem? Die zin was positief bedoeld man.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Kapiteintje is ff chagrijnig...
Ik geen.. die ik weet. Misschien teveel kleurstof, dat was vroeger.. maar nu niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohh dat is zuur man.
Allergieën zijn sowieso fucked up.
Ik heb een zilver allergie.
Omdat je je klote voelt?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
Gestopt met roken, maar nu zo veel zin in een peuk he.
Exact. Gewoon ff met je peukie op 't balkon staan in de frisse lucht. Uitkijken over de stad. Trein op de achtergrond voorbij horen razen. Kan een man soms goed doen...quote:
Met je peukie in de frisse lucht is wel een grappige woordspelingquote:Op zondag 13 mei 2012 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Exact. Gewoon ff met je peukie op 't balkon staan in de frisse lucht. Uitkijken over de stad. Trein op de achtergrond voorbij horen razen. Kan een man soms goed doen...
Toch kan 't soms heerlijk verfrissend werken, ff naar buiten gaan. Maar zonder peuk zie ik weinig reden om op m'n balkon te mijmeren.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je peukie in de frisse lucht is wel een grappige woordspeling
Hoelang was die relatie dat je er een lange nasleep van hebt?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch kan 't soms heerlijk verfrissend werken, ff naar buiten gaan. Maar zonder peuk zie ik weinig reden om op m'n balkon te mijmeren.
4 jaar manquote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoelang was die relatie dat je er een lange nasleep van hebt?
Ik moest wel ff gniffelen. Thanks.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Als je je klote voelt moet je je hand uit je broek halen.. hahaijhihihihohohoho
Het was ook niet zomaar een meid. Anders zou ik er ook niet zo mee zitten.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is vrij lang ja, zeker op jouw leeftijd
Dat heb je héél goed gezien Geo.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn langste is 4maandenmaar na deze week denk ik dat jullie niet verbaasd zijn ...
Genoten inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
Wat een geweldige slotdag in Engeland. Genieten met Motd nu.
Letterlijk dat hele stadion in tranen dat ze geen kampioen werden. En toen de slotfasequote:
Heerlijk is dat he.., ik mis het ook..quote:Op zondag 13 mei 2012 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Exact. Gewoon ff met je peukie op 't balkon staan in de frisse lucht. Uitkijken over de stad. Trein op de achtergrond voorbij horen razen. Kan een man soms goed doen...
Zeker, leuk voor die mensenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk dat hele stadion in tranen dat ze geen kampioen werden. En toen de slotfase
Echt briljant. Gun het de supporters wel.
Precies, die supporters zijn al jaren de underdog, Sparta van Manchester en dan nu ineens winnen nadat je dacht het al verneukt te hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk dat hele stadion in tranen dat ze geen kampioen werden. En toen de slotfase
Echt briljant. Gun het de supporters wel.
Zou ik ook doen bij zo'n k club.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:49 schreef Tarado het volgende:
Vond het wel vreemd dat Mancini met zo'n Italiaanse vlag om zijn nek gaat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |