Ja, ik wou graag nog een jaar naar dat anti voetbal kijkenquote:
Hoe kun je dat nou zeggen, Den Bosch is al een hele lange tijd niet in de Eredivisie geweestquote:
Ik vind de graafschap een mooiere club dan den bosch, zeker qua stadion/supporters.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen, Den Bosch is al een hele lange tijd niet in de Eredivisie geweest
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Okian het volgende:
[..]
Ik vind de graafschap een mooiere club dan den bosch, zeker qua stadion/supporters.
Het voetbal is wel echt bagger ja
quote:
Rare redenatie.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen, Den Bosch is al een hele lange tijd niet in de Eredivisie geweest
Den Bosch heeft wel een lief stadion hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Okian het volgende:
[..]
Ik vind de graafschap een mooiere club dan den bosch, zeker qua stadion/supporters.
Het voetbal is wel echt bagger ja
Poepon, El Hassnaoui en de Leeuw zijn toch leuke spelers. Alleen achterin is het vrij bagger, waardoor je amper een fatsoenlijke opbouw hebt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Luchtkastelen + dubieuze sponosor + middelmatige selectie + onkundige technische staf = terechte degradatie.
volgend jaar psvquote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Luchtkastelen + dubieuze sponosor + middelmatige selectie + onkundige technische staf = terechte degradatie.
\Daarom volgend jaarquote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PSV is momenteel veel te goed om te degraderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |