uurtjequote:
Jordania heeft zeker Kuipers even een enveloppe met geld gegevenquote:
net zoals vorige wedstrijd zekerquote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jordania heeft zeker Kuipers even een enveloppe met geld gegeven
was terecht.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jordania heeft zeker Kuipers even een enveloppe met geld gegeven
Italiaanse voetbalquote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet ook even wat van AC Milan zien zo, laatste wedstrijd voor het halve elftal daar .
jaquote:
Italië en de euroquote:
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Luchtkastelen + dubieuze sponosor + middelmatige selectie + onkundige technische staf = terechte degradatie.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PSV is momenteel veel te goed om te degraderen.
quote:
Ik ben matigquote:
Het is wel erg zielig dit jaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
Triest clubje dat Vitesse. Ook nu weer heel dat stadion leeg.
Aalbers moest zo nodig een nieuw stadion héquote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
altijd zo'n doodse sfeer daar ja, echt zonde. Maarja, dat stadion komt wel vol zodra ze aansluiten bij de top, zo opportunistisch is het dan wel weer.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
Dat is bij elke club zoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
altijd zo'n doodse sfeer daar ja, echt zonde. Maarja, dat stadion komt wel vol zodra ze aansluiten bij de top, zo opportunistisch is het dan wel weer.
Niet te hard zeggen, want Feyenoorders voelen zich gelijk aangesproken.quote:
neger watquote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, want Feyenoorders voelen zich gelijk aangesproken.
Volgens veel Feyenoorders hier hebben jullie sfeer uitgevonden.quote:
moet je nou?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:
Geen enkel Nederlandse club.quote:
Ik ga happen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens veel Feyenoorders hier hebben jullie sfeer uitgevonden.
Hopen dat Cambuur daar wint. Ik heb geen zin in VVV - Feijenoord volgend seizoenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tokkiepot dat VIT-NEC. Hopen dat VVV-CAM wat leuker ios
quote:
Dat is toch geen Nederland pipoquote:
Weet ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga happen.
Dat heeft Eindhoven in ieder geval niet.
Ik hoop dat VVV erin blijft maar stiekem vind ik het leuk als de Eerste Divisie clubs naar de Eredivisie komen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hopen dat Cambuur daar wint. Ik heb geen zin in VVV - Feijenoord volgend seizoen
Ik vind het ook vet wanneer kleine clubs promoverenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat VVV erin blijft maar stiekem vind ik het leuk als de Eerste Divisie clubs naar de Eredivisie komen.
Als Cambuur wint moeten ze tegen Helmond
Dat hoop ik ook scheelt weer reizen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hopen dat Cambuur daar wint. Ik heb geen zin in VVV - Feijenoord volgend seizoen
Al gaat dat ten koste van het niveau.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het ook vet wanneer kleine clubs promoveren
Niveau is toch al kutquote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al gaat dat ten koste van het niveau.
zo geweldig veel heeft de graafschap nou ook weer niet toegevoegd toch? En als den bosch promoveert halen ze toch gewoon jason oost?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al gaat dat ten koste van het niveau.
Den Bosch huurt gewoon Ebecilio, die kan alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Bieks het volgende:
[..]
zo geweldig veel heeft de graafschap nou ook weer niet toegevoegd toch? En als den bosch promoveert halen ze toch gewoon jason oost?
Zwolle en de Graafschap zijn hetzelfde qua sfeer enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
Tsja. Van die nieszeggende clubs als Helmond of Zwolle zit toch niemand op te wachten. Had ik liever De Graafschap gehad.
Ik hoop op WIL/SPA. Dat hoort in de Eredivisie.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
Tsja. Van die nieszeggende clubs als Helmond of Zwolle zit toch niemand op te wachten. Had ik liever De Graafschap gehad.
hou je bekquote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Den Bosch huurt gewoon Ebecilio, die kan alles.
Jij hoopt ook op Almere City FC?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Bieks het volgende:
Het is gewoon wachten op Go Ahead Eagles in de Eredivisie, alleen al vanwege de naam.
De vijverberg en het gebied erom heen is toch echt wel een stuk sfeervoller dan dat kantorenpand in Zwolle.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwolle en de Graafschap zijn hetzelfde qua sfeer enzo
Alleen Lukoki.quote:
Ik woon in Almere, dus dat zou wel heel mooi zijn ja. Niet dat ze qua niveau, entourage of wat dan ook iets te zoeken hebben in de Eredivisie natuurlijk.quote:
okequote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Eerste-Divisieclubs willen overleven, moeten ze veel spelers huren.
/Ozbedroquote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen Lukoki.
Messicillio en Alexis Ozbilliz moeten voor altijd blijven.
Goed puntquote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De vijverberg en het gebied erom heen is toch echt wel een stuk sfeervoller dan dat kantorenpand in Zwolle.
Dan is het echt De Graafschap II. Je moet eerste twee jaar gewoon wat geluk hebben en dan wat uitbouwen. Beetje zoals VVV en Heracles nu doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Eerste-Divisieclubs willen overleven, moeten ze veel spelers huren.
En voor een tripje naar Eindhoven hebben ze de fietscombiquote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Helmond heeft de schuurtjesDat heeft ook wel wat
Klopt. Waarom heb je je prachtige UI vervangen trouwens?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De vijverberg en het gebied erom heen is toch echt wel een stuk sfeervoller dan dat kantorenpand in Zwolle.
Zou je denken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Cambuur naar Venlo is toch een aardig reisje. Supporters hopen natuurlijk dat ze winnen, anders was die reis voor niets
dat is wel cute ja no homoquote:
Dit iddquote:
\Hier gaat het niet over voetbalquote:Op zondag 13 mei 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
Maar snap niet dat topic over play off drukker is dan hier. Prom/deg is toch veel belangrijker
Ik wil de honderd meter sprint finale in OS zien.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit heel Nederland al klaar voor Twente - RKC?
Nee. Ik zit klaar voor Venlo - Leeuwardenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Cambuur maar winnenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit klaar voor Venlo - Leeuwarden
Vooral voor het interview met tokkie Steve eigenlijk. Verfrissende kijk op voetbal heeft die man.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |