Ik wil nu ook wel weten hoe het zitquote:Op zondag 13 mei 2012 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
Maar nee, ik heb niet ingezet op Malle Dona.
Ik vroeg mij namelijk af, hoe het nou zit met toekennen van pole. Als coureur zijn bak of motor wisselt en rijd op zaterdag pole dan krijgt hij hem wel gewoon.quote:
Door jou vraag ik het me nu ook af, maar het lijkt mij dat Maldonado hem wel krijgt omdat Hamiltons tijd geschrapt isquote:Op zondag 13 mei 2012 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vroeg mij namelijk af, hoe het nou zit met toekennen van pole. Als coureur zijn bak of motor wisselt en rijd op zaterdag pole dan krijgt hij hem wel gewoon.
Zoals ik zij denk ik: dsq, dan ben je m kwijt, gridstraf, dan wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vroeg mij namelijk af, hoe het nou zit met toekennen van pole. Als coureur zijn bak of motor wisselt en rijd op zaterdag pole dan krijgt hij hem wel gewoon.
Dat is het helemaal niet, veel te koud man. Gewoon binnen voor de t.v. met de verwarming aan!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Waarom is het nu verdomme lekker weer buiten .. .![]()
Hier is het anders verdomd koud. Graadje of 5.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Waarom is het nu verdomme lekker weer buiten .. .![]()
16 graden hier in Weert ..quote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hier is het anders verdomd koud. Graadje of 5.
Ik hoop op Kimiquote:Op zondag 13 mei 2012 13:19 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso gaat 'm winnen, ofcourse. Ben benieuwd wat de McLarens nog kunnen.
Daar is Weltschmerz het niet mee eens, dat weet ik nu al.quote:Je vergeet voor het gemak wel het ongeluk van Massa in 2009. Hiervoor kon Massa met de top meerijden, maar sinds zijn ongeluk is hij niet meer wat hij geweest is. De Massa van nu is een ander persoon dan die van voor Hongarije 2009. Ik snap daarom ook niet waarom Ferrari nog langer met hem doorgaat.
Dat vind ik zo'n onzin. Hij komt uit Finland, dan heb je de optie 'de vliegende Fin' of iets met de veronderstelde kou daar, als je niks persoonlijkers kunt bedenken en puur in stereotypen denkt. Het is nooit 'de warmbloedige Zweed' of 'de temperamentvolle Noor' en de 'ijskoude Italiaan', terwijl Italianen toch echt een reputatie op het gebied van ijs hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoezo is Raikkonen druistig? Hij is juist de rust zelve en doet niet wild op de baan? Hij heeft niet voor niks de bijnaam The Iceman.
Hij kon geen gat slaan met Massa, en daarvoor was hij wel gehaald.quote:In 2007 werd hij WK, in 2008 3e en in 2009 was de Ferrari niet snel genoeg, omdat BGP met de dubbele diffuser oppermachtig was. Zeggen dat hij het niet waarmaakte is niet terecht.
Onzin, de wond zit al lang weer dicht. Hij wist zich voor zijn tijd bij Ferrari niet te onderscheiden zoals bijv Alonso dat wel deed bij een minder team, en Schumacher had ook geen kind aan hem. Dat was ook prima, daarvoor had Ferrari hem gehaald, punten sprokkelen, de concurrentie afhouden van plek 2 als de auto de snelste is en vooral geen punten van de kopman afpakken.quote:Je vergeet voor het gemak wel het ongeluk van Massa in 2009. Hiervoor kon Massa met de top meerijden, maar sinds zijn ongeluk is hij niet meer wat hij geweest is. De Massa van nu is een ander persoon dan die van voor Hongarije 2009. Ik snap daarom ook niet waarom Ferrari nog langer met hem doorgaat.
Ben in Oostenrijk. Tegen de Italiaanse grens aan en moet buiten zitten met een laptop!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
16 graden hier in Weert ..
In de zon is het goed te doen ..
Maar eerst idd F1
Er zijn slechtere plaatsen om F1 te kijkenquote:Op zondag 13 mei 2012 13:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben in Oostenrijk. Tegen de Italiaanse grens aan en moet buiten zitten met een laptop!
Zoals een plek zonder tvquote:Op zondag 13 mei 2012 13:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plaatsen om F1 te kijken
Woon jij in Weert?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
16 graden hier in Weert ..
In de zon is het goed te doen ..
Maar eerst idd F1
De McLaren pit lijkt me ook niet echt een gezellige plek.quote:
Kijk goed volk!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Woon jij in Weert?
Dat is like vlakbij zegmaar! En toevallig ook waar ik werk
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is Weltschmerz het niet mee eens, dat weet ik nu al.
Voilaquote:
Jep. Ik hoop dat iemand vanavond/vanmiddag de BBC versie upload.quote:
Klopt, maar een graadje of 5-10 warmer zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plaatsen om F1 te kijken
Dat komt omdat we Nederlands praten hierquote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef Inkomen het volgende:
Mijn Engels is best behoorlijk maar hier versta ik niets van.
Nou en! Je hebt gewoon 1 regel tijdens de kwalificatie zonder uitzonderingen.quote:Op zondag 13 mei 2012 08:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hij zette hem toch pas stil toen de vlag uit hing?
Ik zit niet voor de tv dus ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik ben het roerend met je eensquote:
Ospel hier!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Woon jij in Weert?
Dat is like vlakbij zegmaar! En toevallig ook waar ik werk
Limburg Unitedquote:
I'd do her too. More than once.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Limburg United![]()
Ik zou Lee Mckenzie maar al te graag willen "pakken"
venray hier, nog nét limburgquote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Limburg United![]()
Ik zou Lee Mckenzie maar al te graag willen "pakken"
Ik ben afgelopen maandag nog in Oostrum geweest. Dat is ook nog nét venray geloof ikquote:
Stadquote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef RingBewoner het volgende:
Normaal kom ik uit Groningen. Ben hier voor een zomerbaan!
idd, daar ben ik overigens maandag ook geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maandag nog in Oostrum geweest. Dat is ook nog nét venray geloof ik
Ik was bij H&C Hifi nieuwe speakers kopenquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd, daar ben ik overigens maandag ook geweest
Ik heb het voornamelijk over de straf. Als je net zoals Schumacher inderdaad iemand van zijn snelle ronde beroofd dan moet je terug gezet worden naar de laatste plaats. Als je niet genoeg benzine hebt en stopt aan het einde van de quali (zonder iemand tot last te zijn, hetzelfde als gebeurt in de race), dan is laatste plaats in dat kwali-deel (in dit geval 10e) een meer dan prima strafquote:Op zondag 13 mei 2012 13:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nou en! Je hebt gewoon 1 regel tijdens de kwalificatie zonder uitzonderingen.
Als dit nu wordt goedgekeurd zien we dit gedrag voortaan altijd met 2 voordelen voor de coureur:
1. Zo licht mogelijk gekwalificeerd
2. Minder bandenslijtage
En we zien dan pas mensen op de baan in de allerlaatste minuut. Dat moet je niet meer willen.
Bovendien ontstaan er loopholes als je uitzonderingen gaat maken..
Goed plan. Zoveel Limburgers hier. Ik dacht dat jullie allemaal ver weg woondequote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Voortaan maar een Limburgse vlag in de openings post
Dealquote:Op zondag 13 mei 2012 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed plan. Zoveel Limburgers hier. Ik dacht dat jullie allemaal ver weg woonde
F1 meet is ineens veel eenvoudiger te regelen lijkt me
Ja ik kan vandaag dus nietquote:
Ik ben heel fanatiek in een kart.quote:
Vanuit Den Haag is Limburg best verquote:Op zondag 13 mei 2012 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed plan. Zoveel Limburgers hier. Ik dacht dat jullie allemaal ver weg woonde
F1 meet is ineens veel eenvoudiger te regelen lijkt me
A la Hamilton of a la Massa?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben heel fanatiek in een kart.
1x tikje. Volgende bocht niet aan de kant en je ligt eraf
Haha, daar heb ik vroeger wel eens een race gekeken, in de Verstappentijd was dat elke zondag tijdens een GP kon je daar kijken. En dan tijdens elke reclame werd The Boss van The Braxtons gedraaid. Was best een simpel gedoe eigenlijk....quote:
haha, herkenbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben heel fanatiek in een kart.
1x tikje. Volgende bocht niet aan de kant en je ligt eraf
A la Kubica met zn crashquote:
Hij had heel veel tijd over, dus is op cursus gegaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:43 schreef Schunckelstar het volgende:
is koba zijn engels beter geworden of lijkt dat maar zo
Hij zal wel moeten. Anders kom je niet verquote:Op zondag 13 mei 2012 13:43 schreef Schunckelstar het volgende:
is koba zijn engels beter geworden of lijkt dat maar zo
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ben gek op die man! Was ooit een van zijn grootste fans, maar dat is al weer even geleden.
Ach ... 't lukt Kimi ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten. Anders kom je niet ver
Ik zal over 2 weken even zwaaien als ik voorbij rij!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben in Oostenrijk. Tegen de Italiaanse grens aan en moet buiten zitten met een laptop!
Van toen hij nog pastoor was:quote:Op zondag 13 mei 2012 13:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoezo heeft Maldonado een beugel bij zn onderste rij tanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Ik denk ook dat de straf om 2 redenen is verhoogd:quote:Op zondag 13 mei 2012 13:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk over de straf. Als je net zoals Schumacher inderdaad iemand van zijn snelle ronde beroofd dan moet je terug gezet worden naar de laatste plaats. Als je niet genoeg benzine hebt en stopt aan het einde van de quali (zonder iemand tot last te zijn, hetzelfde als gebeurt in de race), dan is laatste plaats in dat kwali-deel (in dit geval 10e) een meer dan prima straf
Genoeg straf om te zorgen dat iemand dit niet meer zal doen, laatste is echt overdreven
Ik heb Villeneuve zien uitvallen tijdens de GP van Europa in '99quote:Op zondag 13 mei 2012 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ging naar races met een Canadese vlag wapperend!
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van toen hij nog pastoor was:scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calm down, please!
Uhu iedereen op de tribune dacht dat ie al in de uitloopronde zat hahahaquote:
It's because he's black.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de straf om 2 redenen is verhoogd:
1. Hamilton heeft het eerder gedaan waarna de regels nogmaals zijn benadrukt
2. Het team heeft zitten liegen, en het zou me niks verbazen als het daadwerkelijk hun bedoeling was op deze manier een force majeur te versieren én de snelste tijd.
Was ik ook bij! Werd ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:47 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik heb Villeneuve zien uitvallen tijdens de GP van Europa in '99
Heerlijk die Barrel bak
Badoer viel toen ook uit van P4quote:Op zondag 13 mei 2012 13:47 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik heb Villeneuve zien uitvallen tijdens de GP van Europa in '99
Heerlijk die Barrel bak
Dat heeft niets met stereotypering te maken. Het ice-gedeelte heeft niets met zijn afkomst uit het hogere noorden te maken. Hij ís gewoon zo koudbloedig, Fin of niet. Kijk maar naar zijn interviews, die spreken boekdelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin. Hij komt uit Finland, dan heb je de optie 'de vliegende Fin' of iets met de veronderstelde kou daar, als je niks persoonlijkers kunt bedenken en puur in stereotypen denkt. Het is nooit 'de warmbloedige Zweed' of 'de temperamentvolle Noor' en de 'ijskoude Italiaan', terwijl Italianen toch echt een reputatie op het gebied van ijs hebben.
Dat gat is niet belangrijk. Kimi is WK geworden, Massa nietquote:Hij kon geen gat slaan met Massa, en daarvoor was hij wel gehaald.
Natuurlijk zit de wond dicht, maar Massa presteert gewoon slechter sinds Hongarije 2009. Dat is gewoon een feit. In 2010 en 2011 werd hij 6e en sindsdien glijdt hij steeds verder af. Momenteel staat hij 17e. Zo'n klap op je hooft doet niet alleen fysiek maar ook psychisch iets met je.quote:Onzin, de wond zit al lang weer dicht. Hij wist zich voor zijn tijd bij Ferrari niet te onderscheiden zoals bijv Alonso dat wel deed bij een minder team, en Schumacher had ook geen kind aan hem. Dat was ook prima, daarvoor had Ferrari hem gehaald, punten sprokkelen, de concurrentie afhouden van plek 2 als de auto de snelste is en vooral geen punten van de kopman afpakken.
Ik zie dat toch anders. Maar ik heb geen zin om hier verder met je over in discussie te gaan. Je moet je schrijven meer ondersteunen met concrete argumenten (feiten) zoals ik dat doe.quote:Dat was bij Raikkonen ook de bedoeling, nou hoefde je van hem niet te verwachten dat hij net zo ver voor zou blijven op Massa als Schumacher, maar hij had er zijn handen vol aan en dat was niet de bedoeling. Alonso heeft dat extra wel zoals hij zijn hele F1-carriere al laat zien, en daarom 'mocht' Raikkonen weg. Die is wel kopman in de zin dat hij bijna altijd voor blijft op zijn teamgenoot Massa. Dus wat met Schumacher en Massa wel ging en wat met Alonso en Massa wel gaat ging met Raikkonen en Massa niet zoals het moest.
Ga je tegelijk met mij naar Italie?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik zal over 2 weken even zwaaien als ik voorbij rij!
Dat zou echt Calimero zijn om dat te denken, maar er zijn vast wat mensen die dat denkenquote:
veel plezierquote:Op zondag 13 mei 2012 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zet de t.v. uit (omkleden en dan naar een bbq). Vanavond kijken, geen radio aan, geen telefoon aan, zodat ik vooral niet per ongeluk de uitslag tegen komen.
Veel plezier!
Hoop op Alonso of Kimi! Grosjean mag ook nog wel.
have funquote:Op zondag 13 mei 2012 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zet de t.v. uit (omkleden en dan naar een bbq). Vanavond kijken, geen radio aan, geen telefoon aan, zodat ik vooral niet per ongeluk de uitslag tegen komen.
Veel plezier!
Hoop op Alonso of Kimi! Grosjean mag ook nog wel.
BBC heeft ook HDquote:Op zondag 13 mei 2012 13:55 schreef nils7 het volgende:
Ik kijk wel RTL7... vind Mol wel fijn + HD :-)
Voorbeschouwing op BBC vind ik wel beter maar dat is gewoon het veeeeeel grotere budget wat ze hebben..
ze zenden m op ziggo volgens mij niet uit op HDquote:Op zondag 13 mei 2012 13:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]
BBC heeft ook HD
En dat HD plaatje ziet er beter uit dan op RTL7
Wie weet, 26 mei weg, 29 mei terug. Even laatste bergetappe vd Giro kijken, in Frankfurt naar de dierentuin, en weer terug :-)quote:Op zondag 13 mei 2012 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga je tegelijk met mij naar Italie?
Bezoek mij onderweg ook nog even in Oostenrijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wie weet, 26 mei weg, 29 mei terug. Even laatste bergetappe vd Giro kijken, in Frankfurt naar de dierentuin, en weer terug :-)
Kanalen eens opnieuw zoeken? Bij UPC zit BBC1HD toch al een hele poos erop hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:59 schreef Mickeys het volgende:
Volgens de voorwaarden van UPC zou ik m ook moeten hebben... maar helaas.... ben toch al wel klaar met UPC... eens zien of ik een betere provider kan vinden. HD tv is toch wel heel mooi
Is zwaaien ook genoeg? Ik stop net over de grens. Hotel Traube, in Stelvioquote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bezoek mij onderweg ook nog even in Oostenrijk.
hij werd al voorbij gestoken jaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
Maldonado denkt dat de race al begonnen is.
Alleen bij een uitgebreid pakket of als je een alles in 1 voordeel pakket hebt. Dat laatste heb ik maarre... niets van dat allesquote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Kanalen eens opnieuw zoeken? Bij UPC zit BBC1HD toch al een hele poos erop hoor.
Mag ook. Stelvio is wel ver weg overigens, ik zit vlakbij Villach.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is zwaaien ook genoeg? Ik stop net over de grens. Hotel Traube, in Stelvio
HD abo moet je erbij nemen idd, geen 1 HD kanaal zit bij het standaard pakketquote:Op zondag 13 mei 2012 14:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Alleen bij een uitgebreid pakket of als je een alles in 1 voordeel pakket hebt. Dat laatste heb ik maarre... niets van dat alles
RTL 7 wel, mits je een voordeelpakket hebt en dat heb ik maar geen RTL7 HD op kanaal 77quote:Op zondag 13 mei 2012 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
HD abo moet je erbij nemen idd, geen 1 HD kanaal zit bij het standaard pakket
start finish toch?quote:
I know, maar vlak daarvoor zit die lijn volgens mijquote:
Ik ben zo dom geweest om vlak voor de wedstrijd nog te besluiten de grotere versie te kiezen. Die is nog steeds niet opgestartquote:
En dat heeft dan dus weer helemaal niks met zijn manier van rijden te maken. Een latino die net zo rijdt zou nooit zo'n bijnaam krijgen. Een latino die zo afstandelijk doet ook niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat heeft niets met stereotypering te maken. Het ice-gedeelte heeft niets met zijn afkomst uit het hogere noorden te maken. Hij ís gewoon zo koudbloedig, Fin of niet. Kijk maar naar zijn interviews, die spreken boekdelen.
Het scheelde niks.quote:Dat gat is niet belangrijk. Kimi is WK geworden, Massa niet
Nee, niet tov de auto.quote:Natuurlijk zit de wond dicht, maar Massa presteert gewoon slechter sinds Hongarije 2009. Dat is gewoon een feit.
Daar blijkt anders niets van. Ook niet bij andere coureurs.quote:In 2010 en 2011 werd hij 6e en sindsdien glijdt hij steeds verder af. Momenteel staat hij 17e. Zo'n klap op je hooft doet niet alleen fysiek maar ook psychisch iets met je.
Hij probeert gewoon zo snel mogelijk zijn rondjes te rijden en Massa ook. Hij deed dat niet echt sneller. Dan ben je niet snel genoeg om kopman te zijn bij Ferrari en voldeed hij dus niet.quote:Dat Kimi zich niet op wilde werpen als een eerste rijder zoals Alonso of Schumacher dat doet wilt niet zeggen dat Kimi niet snel is. Het is een bepaalde mentaliteit die ze zoeken bij Ferrari en Kimi paste niet in dat plaatje. Dat staat verder los van hoe snel iemand is.
Iets verzinnen en dat een feit noemen is geen argument. De voorspelling van zijn fans en veel 'deskundigen' was ook dat Raikkonen een stukje sneller zou zijn dan Massa, gebaseerd op het idee dat Raikkonen bijzonder snel was. Die mensen zaten er naast, en dan moet je niet achteraf smoesjes gaan verzinnen dat Massa ineens een topper was geworden, en toen door een ongelukje ineens weer topper af was.quote:Ik zie dat toch anders. Maar ik heb geen zin om hier verder met je over in discussie te gaan. Je moet je schrijven meer ondersteunen met concrete argumenten (feiten) zoals ik dat doe.
Hij zal wel veel geld meebrengen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef Meike26 het volgende:
Hoelang moeten we nog naar Massa z'n geklungel kijken![]()
Alle Brazilliaanse Ferrari eigenaren zouden van schaamte hun Paardje inruilen om een 2e hands Clio Williams !
Ik wil best met je discussiëren, maar niet 1) tijdens de race en 2) niet als je deze toon aanslaat. Ik vind het niet fijn dat je mij beticht van verzinsels, zeker omdat het niet waar is.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Iets verzinnen en dat een feit noemen is geen argument.
http://topsportracing.com(...)circuit-de-catalunyaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:16 schreef Cheiron het volgende:
Is er eigenlijk drs op dit circuit? Heb de voorbeschouwing gemist
ah, bedanktquote:Op zondag 13 mei 2012 14:17 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://topsportracing.com(...)circuit-de-catalunya
Juist dan gebeurt dat, staan flink onder druk en stressquote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn ze toch aan het doen bij McLaren? Juist op het moment dat ze dit soort gedoe niet kunnen gebruiken..
En ze hebben al een persoon bij de linkerachterband vervangen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn ze toch aan het doen bij McLaren? Juist op het moment dat ze dit soort gedoe niet kunnen gebruiken..
Hij twijfelde leek welquote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Wombcat het volgende:
Het lijkt ook wel alsof Schumacher precies de route kiest die achterin de Williams leidt.
De bocht ging ook naar rechts, dus niet zo heel raar.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
Senna een penalty voor zoiets als "weaving"? Hij ging wel van rechts terug naar links.
Het begint een soort linkerachterbandvloek te worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze hebben al een persoon bij de linkerachterband vervangen.
Inderdaad. Hopen voor die nieuwe persoon dat het niet zijn schuld is, anders kunnen ze hem weer vervangen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:29 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het begint een soort linkerachterbandvloek te worden.
oh ja, van de vorige keer, die ligt een paar ronden achterquote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/formule1/live/
jammer dat het HRT's zijnquote:
BBC zegt het welquote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef nils7 het volgende:
Hallo Mol kan het niet zo zijn dat Hamilton geen 2stopper doet? die stopte veel later, waarom zou die er 4 doen als de rest 3 doet.
denk dat Alonso tijd verloor achter die marussiaquote:
Geen 3 seconden.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat Alonso tijd verloor achter die marussia
Alonsoquote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef Mickeys het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ook deze "actie" van Alonso maakt m bij mij nog minder geliefder. En zelfs dat was al bijna onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |