Ik wil nu ook wel weten hoe het zitquote:Op zondag 13 mei 2012 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
Maar nee, ik heb niet ingezet op Malle Dona.
Ik vroeg mij namelijk af, hoe het nou zit met toekennen van pole. Als coureur zijn bak of motor wisselt en rijd op zaterdag pole dan krijgt hij hem wel gewoon.quote:
Door jou vraag ik het me nu ook af, maar het lijkt mij dat Maldonado hem wel krijgt omdat Hamiltons tijd geschrapt isquote:Op zondag 13 mei 2012 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vroeg mij namelijk af, hoe het nou zit met toekennen van pole. Als coureur zijn bak of motor wisselt en rijd op zaterdag pole dan krijgt hij hem wel gewoon.
Zoals ik zij denk ik: dsq, dan ben je m kwijt, gridstraf, dan wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vroeg mij namelijk af, hoe het nou zit met toekennen van pole. Als coureur zijn bak of motor wisselt en rijd op zaterdag pole dan krijgt hij hem wel gewoon.
Dat is het helemaal niet, veel te koud man. Gewoon binnen voor de t.v. met de verwarming aan!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Waarom is het nu verdomme lekker weer buiten .. .![]()
Hier is het anders verdomd koud. Graadje of 5.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Waarom is het nu verdomme lekker weer buiten .. .![]()
16 graden hier in Weert ..quote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hier is het anders verdomd koud. Graadje of 5.
Ik hoop op Kimiquote:Op zondag 13 mei 2012 13:19 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso gaat 'm winnen, ofcourse. Ben benieuwd wat de McLarens nog kunnen.
Daar is Weltschmerz het niet mee eens, dat weet ik nu al.quote:Je vergeet voor het gemak wel het ongeluk van Massa in 2009. Hiervoor kon Massa met de top meerijden, maar sinds zijn ongeluk is hij niet meer wat hij geweest is. De Massa van nu is een ander persoon dan die van voor Hongarije 2009. Ik snap daarom ook niet waarom Ferrari nog langer met hem doorgaat.
Dat vind ik zo'n onzin. Hij komt uit Finland, dan heb je de optie 'de vliegende Fin' of iets met de veronderstelde kou daar, als je niks persoonlijkers kunt bedenken en puur in stereotypen denkt. Het is nooit 'de warmbloedige Zweed' of 'de temperamentvolle Noor' en de 'ijskoude Italiaan', terwijl Italianen toch echt een reputatie op het gebied van ijs hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoezo is Raikkonen druistig? Hij is juist de rust zelve en doet niet wild op de baan? Hij heeft niet voor niks de bijnaam The Iceman.
Hij kon geen gat slaan met Massa, en daarvoor was hij wel gehaald.quote:In 2007 werd hij WK, in 2008 3e en in 2009 was de Ferrari niet snel genoeg, omdat BGP met de dubbele diffuser oppermachtig was. Zeggen dat hij het niet waarmaakte is niet terecht.
Onzin, de wond zit al lang weer dicht. Hij wist zich voor zijn tijd bij Ferrari niet te onderscheiden zoals bijv Alonso dat wel deed bij een minder team, en Schumacher had ook geen kind aan hem. Dat was ook prima, daarvoor had Ferrari hem gehaald, punten sprokkelen, de concurrentie afhouden van plek 2 als de auto de snelste is en vooral geen punten van de kopman afpakken.quote:Je vergeet voor het gemak wel het ongeluk van Massa in 2009. Hiervoor kon Massa met de top meerijden, maar sinds zijn ongeluk is hij niet meer wat hij geweest is. De Massa van nu is een ander persoon dan die van voor Hongarije 2009. Ik snap daarom ook niet waarom Ferrari nog langer met hem doorgaat.
Ben in Oostenrijk. Tegen de Italiaanse grens aan en moet buiten zitten met een laptop!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
16 graden hier in Weert ..
In de zon is het goed te doen ..
Maar eerst idd F1
Er zijn slechtere plaatsen om F1 te kijkenquote:Op zondag 13 mei 2012 13:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben in Oostenrijk. Tegen de Italiaanse grens aan en moet buiten zitten met een laptop!
Zoals een plek zonder tvquote:Op zondag 13 mei 2012 13:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plaatsen om F1 te kijken
Woon jij in Weert?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
16 graden hier in Weert ..
In de zon is het goed te doen ..
Maar eerst idd F1
De McLaren pit lijkt me ook niet echt een gezellige plek.quote:
Kijk goed volk!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Woon jij in Weert?
Dat is like vlakbij zegmaar! En toevallig ook waar ik werk
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is Weltschmerz het niet mee eens, dat weet ik nu al.
Voilaquote:
Jep. Ik hoop dat iemand vanavond/vanmiddag de BBC versie upload.quote:
Klopt, maar een graadje of 5-10 warmer zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plaatsen om F1 te kijken
Dat komt omdat we Nederlands praten hierquote:Op zondag 13 mei 2012 13:31 schreef Inkomen het volgende:
Mijn Engels is best behoorlijk maar hier versta ik niets van.
Nou en! Je hebt gewoon 1 regel tijdens de kwalificatie zonder uitzonderingen.quote:Op zondag 13 mei 2012 08:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hij zette hem toch pas stil toen de vlag uit hing?
Ik zit niet voor de tv dus ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik ben het roerend met je eensquote:
Ospel hier!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Woon jij in Weert?
Dat is like vlakbij zegmaar! En toevallig ook waar ik werk
Limburg Unitedquote:
I'd do her too. More than once.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Limburg United![]()
Ik zou Lee Mckenzie maar al te graag willen "pakken"
venray hier, nog nét limburgquote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Limburg United![]()
Ik zou Lee Mckenzie maar al te graag willen "pakken"
Ik ben afgelopen maandag nog in Oostrum geweest. Dat is ook nog nét venray geloof ikquote:
Stadquote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef RingBewoner het volgende:
Normaal kom ik uit Groningen. Ben hier voor een zomerbaan!
idd, daar ben ik overigens maandag ook geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maandag nog in Oostrum geweest. Dat is ook nog nét venray geloof ik
Ik was bij H&C Hifi nieuwe speakers kopenquote:Op zondag 13 mei 2012 13:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd, daar ben ik overigens maandag ook geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |