SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vooral die dikzak met dat mondkapjequote:Op zondag 13 mei 2012 11:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard lachenWtf, knuppels, mondkapjes?
Ik las het jaquote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
Uuuuhg.
ik moet echt leren om minder te drinken
quote:
dit en meer nietquote:
Mi rotiboy, wanneer gaan wij weer MW doen? Ik mis het gescheldquote:
Je had er gister moeten zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mi rotiboy, wanneer gaan wij weer MW doen? Ik mis het gescheld
Niet zo he dushi !quote:
Hihi.quote:
Schattig.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen was ik aan het knuffelen met mijn vriendin![]()
Klopt. Je moest eens weten knul, ik ben knuffelbeer+. In die categorie word ik alleen verslagen door Michhas.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Je moest eens weten knul, ik ben knuffelbeer+. In die categorie word ik alleen verslagen door Michhas.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Je moest eens weten knul, ik ben knuffelbeer+. In die categorie word ik alleen verslagen door Michhas.
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja man was top ! Lekker gedaan ook door Maldonado
Wat moet dat voorstellen?quote:Nick Hamilton
Hamilton is ook gewoon een faalhaas 1ste klas!!
Dat is het ook,en haal achternaam eens wegquote:
We zullen het aan het eind van het seizoen weer zienquote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef SoldMayor het volgende:
Haten op de boy, fock jouw nick.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen het aan het eind van het seizoen weer zien
Alleen is Webber beetje catogorie Massa/Trullie.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton is een arrogant ventje, net zoals Vettel en Alonso. Puur daarom gun ik het ze niet. Het zijn wel erg goede coureurs beide
Vandaar WebberMeest sympathieke vent op de grid
P.S. lekker muziekje
Nouja nummer is niet zo boeiend, maar als die Discotronic mixes zijn gewoon awesome
Haha Discotronicquote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton is een arrogant ventje, net zoals Vettel en Alonso. Puur daarom gun ik het ze niet. Het zijn wel erg goede coureurs beide
Vandaar WebberMeest sympathieke vent op de grid
P.S. lekker muziekje
Nouja nummer is niet zo boeiend, maar als die Discotronic mixes zijn gewoon awesome
Villeneuve met zijn pak die 3 maten te groot was. De enige F1 rijder in baggy clothesquote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef PierreTT het volgende:
Maldonado,openbaar supporter van Chavez
Ik vond Trulli ook altijd een held
Mika Häkkinen en Schumacher zijn ook wel helden. Kimi Räikkönen blijft ook een baas. en Villeneuve vond ik ook wel tofquote:Op zondag 13 mei 2012 18:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Villeneuve met zijn pak die 3 maten te groot was. De enige F1 rijder in baggy clothes
Motors ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
Bah formule 1, hou dat race geneuzel uit het topic. de hele steer gaat naar de kut door jullie gedimdam over die kut "sport"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Motors ook.klopt net als annoniem blijven op het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk en prive gescheiden, zelfde geld voor internet.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt net als annoniem blijven op het internet
Apart gebeuren iddquote:
Ruzieën over de paupersport waar het in dit topic over moet gaan?quote:
Valt nog mee gelukkig.quote:Voor zover bekend zijn er tot nu toe negen monteurs bij de brand gewondgeraakt. Vier van Williams, vier van Caterham en één van Force India. Een monteur van Williams is naar het ziekenhuis gebracht, terwijl anderen in het medisch centrum ophet circuit zijn behandeld.
Ze lopen toch wegquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sheeiiitt, op het eerste plaatje zie je het links al gebeuren en iedereen staat er nog.
dit dusquote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef SoldMayor het volgende:
Als enigste positief staan en toch janken.
Nah, wou ze volgens mij kopen, maar nog niet gedaanquote:
ook niet veel, en natuurlijk ben ik alweer bij genomen. een beetje kots houdt mij niet tegenquote:Op maandag 14 mei 2012 07:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nothing much, ben alweer wat opgeknapt. 'Sup with you cracker? Bijgekomen van zaterdag?
Al ben ik al zeker level 26 ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, MW3 zal ik never nooit leuk vinden.
quote:
Lekker hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn werkdag is vandaag nooit begonnnen.quote:
Hij is goooeeeed!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn werkdag is vandaag nooit begonnnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag weer lekker een dagje studieschuld opbouwen ja? Lekker hoor!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn werkdag is vandaag nooit begonnnen.
Absoluut.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag weer lekker een dagje studieschuld opbouwen ja? Lekker hoor!
Denken dat ik er 8 jaar over ga doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Over 8 jaar afstuderen en dan nog steeds in een studentenhok moeten wonen omdat je met een dikke schuld zit. Awwwweeeesommmeeee
Ja dus? Ik loop dit jaar net niet nominaal. Volgend jaar jaartje eruit, en daarna keihard nominaal doorbuffelen.quote:
Nee hoor. Echt geen zin in. Ik vraag me alleen af waar Ross zijn studenten"haat" vandaan haalt terwijl hij zelf ook student is geweest. Hij komt af en toe net zo over als een Delftse autist die nog bij zijn ouders woont en op z'n 22ste aan het werk gaat en dat met dezelfde argumenten als Ross rechtvaardigt.quote:
Ok laten we het over voetballen hebben. Ajax kampioen, PSV niks. Oh ja, voordat we vergeten, Hamilton mag niet op de baan rijden want hij is een staatsgevaarlijke gek. En tenslotte, iets met kaas en Stoma en hitmarkers om de discussie op gang te krijgen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ok laten we het over voetballen hebben. Ajax kampioen, PSV niks. Oh ja, voordat we vergeten, Hamilton mag niet op de baan rijden want hij is een staatsgevaarlijke gek. En tenslotte, iets met kaas en Stoma en hitmarkers om de discussie op gang te krijgen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Echt geen zin in. Ik vraag me alleen af waar Ross zijn studenten"haat" vandaan haalt terwijl hij zelf ook student is geweest. Hij komt af en toe net zo over als een Delftse autist die nog bij zijn ouders woont en op z'n 22ste aan het werk gaat en dat met dezelfde argumenten als Ross rechtvaardigt.
Ik heb geen studentenhaat hoor. Maar als je niet werkt, veel zuipt, corpsbal uithangt, flink opschept en werkende mensen uitlacht en daarna miept dat je geen geld hebt dan vind ik je gewoon domquote:Op maandag 14 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Echt geen zin in. Ik vraag me alleen af waar Ross zijn studenten"haat" vandaan haalt terwijl hij zelf ook student is geweest. Hij komt af en toe net zo over als een Delftse autist die nog bij zijn ouders woont en op z'n 22ste aan het werk gaat en dat met dezelfde argumenten als Ross rechtvaardigt.
Dan is het goed, en als je niet door hebt dat dat werkende mensen uitlachen gewoon een grapje is, dan ben je zelf behoorlijk dom.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen studentenhaat hoor. Maar als je niet werkt, veel zuipt, corpsbal uithangt, flink opschept en werkende mensen uitlacht en daarna miept dat je geen geld hebt dan vind ik je gewoon dom
Ja mooi, helemaal prima, maar ik snap niet waarom je zo moet afknappen op mensen die het niet erg vinden om langer te studeren. al moeten ze dan wat langer "in dat studentenkrot zitten".quote:Ik ben 4 jaar lang twee of drie dagen in de week uitgegaan, werkte daarnaast, heb in 4 jaar mijn studie gehaald en ben van school gegaan zonder studieschuld. Ik geef daarbij wel toe dat mijn ouders mijn schoolgeld betaalden, verder betaalde ik alles zelf.
Zegt mij helemaal niksquote:Op maandag 14 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
En nu ga ik weer verder met stu-de-ren. Misschien dat dat woord jullie wat zegt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:23 schreef Kutstudent het volgende:
En deze is voor tauch. Kan die fijn uiltjes tekenen.
[ afbeelding ]
scared as hellquote:
Godverdomme, zin inquote:Op maandag 14 mei 2012 12:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aaaaaaaaaaawwww sheeeeeeeeeeeeiiiiiiittttttttquote:
Dat mag hoorquote:
quote:Het zangduo Rinus en Debora is gisteravond in een greppel beland nadat zij met de auto, bestuurd door hun tourmanager, bij Beilen uit de bocht vlogen. ...
quote:
Ik dacht ook echt van wtf? 12 maanden weg, kom je thuis en staat je vrouw daar ineens met : "Welcome Home Daddy"quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar sta je dan, een jaar weggeweest, kom je erachter dat je vrouw sexual intercourse met de melkman heeft gehad
Wel voordeel, gratis melk.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar sta je dan, een jaar weggeweest, kom je erachter dat je vrouw sexual intercourse met de melkman heeft gehad
En de melkboer krijgt gratis kogels dan denk ikquote:
ze krijgen na 6 maanden 2 weken verlofquote:Op maandag 14 mei 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt van wtf? 12 maanden weg, kom je thuis en staat je vrouw daar ineens met : "Welcome Home Daddy"
![]()
![]()
in amerika ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ze krijgen na 6 maanden 2 weken verlof
Vakkenvullen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
heeft iemand hier nog tips voor mij wat voor werk ik kan doen, iets simpels en waar geen diploma voor nodig is.
en kontje verkopen gaat niet, want de madame vond me niet leuk genoeg
Ergens aan een lopende band, verkoper in een winkel of callcenter iddquote:Op maandag 14 mei 2012 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
heeft iemand hier nog tips voor mij wat voor werk ik kan doen, iets simpels en waar geen diploma voor nodig is.
en kontje verkopen gaat niet, want de madame vond me niet leuk genoeg
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja of sportschool, of wat voor plannen die man nog meer heeft
nog niet gevraagd, eerst bij andere plekken kijkenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Kun je niet bij Thiemessen aan de slag Huug?
Werken bij een motorshop/garage geen idee?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja of sportschool, of wat voor plannen die man nog meer heeft
uh, ik hoop in november bij def te starten. dus opleiding doen is geen optie omdat dat te lang duurt.quote:
Het gaat om het idee, niet allemaal nadenken erover, dat kan altijd nog!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ze krijgen na 6 maanden 2 weken verlof
kan niks vinden in de omgeving arnhem/nijmegenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef Pixell het volgende:
Koerier worden, kan je de hele dag een beetje op de motor toeren!
Dan zoek je verder he.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan niks vinden in de omgeving arnhem/nijmegen
Baconstrips guy!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
hmm, heb net een mooie vacature gevonden bij een kartbaan.
Die kerel heeft bijna net zo gespierde armen als ikquote:Op maandag 14 mei 2012 18:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Baconstrips guy!![]()
![]()
![]()
![]()
Of MusclesGlasses, hoe die gast ook heet![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn dat niet gewoon baconstrips?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel heeft bijna net zo gespierde armen als ik
Nog nooit varkenshaas in gebonden jus op?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso Halal frikandellen ftw. Ik eet serieus geen varkensvlees gare shit is dat
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso Halal frikandellen ftw. Ik eet serieus geen varkensvlees gare shit is dat
Wel ooit gegeten vroeger maar ik eet 20 keer liever kip, zalm en rood vlees past ook veel beter in mijn dieet voor de aankomende tijd. Meeste varkensvlees is ook zo vet echt smerig.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nog nooit varkenshaas in gebonden jus op?
Het meeste vlees sowieso.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel ooit gegeten vroeger maar ik eet 20 keer liever kip, zalm en rood vlees past ook veel beter in mijn dieet voor de aankomende tijd. Meeste varkensvlees is ook zo vet echt smerig.
Seperatorenvleesquote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Net of er in halalfrikandellen geen kutzooi zit
Hier ook, 1/2 keer.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:14 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook gewoon veel minder vlees gaan eten. Is een stuk gezonder ook. Ik eet denk ik 1 keer per week vlees.
Ach ja.. alsof groente & fruit niet met liters chemicalien bespoten word...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Je zou bijna vegetariër worden als je weet hoe het er aan toe gaat in de bio-industrie, maar dat weiger ik.
Gayboy, hier staat elke avond wel vlees op het menu. Tel daar bovenop de ham en shit die ik op brood doe en ik eet bij vrijwel elke maaltijd vlees/vis.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:14 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook gewoon veel minder vlees gaan eten. Is een stuk gezonder ook. Ik eet denk ik 1 keer per week vlees.
Het gaat niet alleen om chemicalien en hormonen. Het gaat er ook om hoe dieren worden behandeld. Dat alleen zou al genoeg moeten zijn om vegetarier te worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach ja.. alsof groente & fruit niet met liters chemicalien bespoten word...
Tja.. maar dan moeten we ook niks meer uit China kopen omdat alles door arme chineesjes onder erbarmelijke toestanden wordt gemaakt?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om chemicalien en hormonen. Het gaat er ook om hoe dieren worden behandeld. Dat alleen zou al genoeg moeten zijn om vegetarier te worden.
Eigenlijk niet. Of dat praktisch is weet ik niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tja.. maar dan moeten we ook niks meer uit China kopen omdat alles door arme chineesjes onder erbarmelijke toestanden wordt gemaakt?
Nee dus, ergens anders betalen we er namelijk vijf keer zoveel voor en dat willen we natuurlijk niet. Zelfde geld voor de bio-industrie..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Of dat praktisch is weet ik niet.
Juist. "zolang ik het maar niet ben". Uiterst kortzichtig.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee dus, ergens anders betalen we er namelijk vijf keer zoveel voor en dat willen we natuurlijk niet. Zelfde geld voor de bio-industrie..
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het erger wat ze doen met de dieren dan al die kleine kindjes die moeten werken
Dat bedoel ik dus, we vinden het allemaal zo zielig voor die diertjes maar vervolgens komt 90% van wat we thuis hebben staan wel allemaal uit China.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het erger wat ze doen met de dieren dan al die kleine kindjes die moeten werken
En toch blijft foxconn door vele meteen als apple producent gezien, terwijl alles! sony,htc en ga zo maar door vandaan komtquote:Op maandag 14 mei 2012 19:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, we vinden het allemaal zo zielig voor die diertjes maar vervolgens komt 90% van wat we thuis hebben staan wel allemaal uit China.
Filmpje over Foxconn, producent van o.a. Apple producten etc..
http://www.thedailyshow.c(...)16-2012/fear-factory
Daarom zeg ik ook o.a.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En toch blijft foxconn door vele meteen als apple producent gezien, terwijl alles! sony,htc en ga zo maar door vandaan komt
Jawel, maar bij NOS etc wordt ook altijd o.a. apple gezegdquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook o.a.Volgens mij komt bijna alle elektronica uit die fabriek, word ook in dat filmpje gezegd
Apple is dan ook een stuk bekendere naam dan HTC, maar zoals ik al zei, bijna alles komt uit die fabriek..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel, maar bij NOS etc wordt ook altijd o.a. apple gezegdnooit o.a. htc
Als het maar niet van die droge toelie isquote:
Ik heb hetzelfde. Ik ben misschien iets te Darwinistisch ingesteld ofzo, maar wat mij betreft mag alle ontwikkelingshulp en dergelijke meteen stopgezet worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Ja sorry maar daar ben ik heel eerlijk in, zelfde als alle kindjes in Afrika. Doet me weinig.
Om heel eerlijk te zijn, is er niks mis mee als ze wij hier in NL stoppen met dat ontwikkelingshulp gezever.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik ben misschien iets te Darwinistisch ingesteld ofzo, maar wat mij betreft mag alle ontwikkelingshulp en dergelijke meteen stopgezet worden.
Condooms mogen ze daar wat mij betreft wel uit blijven delen, anders vreet dat continent zichzelf nog een keer op.
Daarom burgeroologen en ziektes.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, is er niks mis mee als ze wij hier in NL stoppen met dat ontwikkelingshulp gezever.
Eens kappen met geld te blijven pompen in een put, waar het nooit goed gaat komen omdat wij die zelf creëren.
Condooms moet wel, want ze blijven in Afrika maar door fokken (ik bedoel niet dit forum)
Hoorde het ja, echt misselijk net als met de medicijnenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
'Gehoorapparaat verdwijnt uit basispakket'
Bah
En als dus ze die 4.5 miljard van ontwikkelingshulp schrappen dan is dit allemaal niet nodig.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Bah
Weer een achterlijk ietsquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Bah
Dit dusquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En als dus ze die 4.5 miljard van ontwikkelingshulp schrappen dan is dit allemaal niet nodig.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Ja sorry maar daar ben ik heel eerlijk in, zelfde als alle kindjes in Afrika. Doet me weinig.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik ben misschien iets te Darwinistisch ingesteld ofzo, maar wat mij betreft mag alle ontwikkelingshulp en dergelijke meteen stopgezet worden.
Condooms mogen ze daar wat mij betreft wel uit blijven delen, anders vreet dat continent zichzelf nog een keer op.
Grappig hoe men altijd spreekt over Afrika. Alsof het één groot land is zonder enige diversiteit. Om jullie even uit je bekrompen wereldje te halen: het is meer dan een zandvlakte waar hongerige negers "maar door blijven fokken". In de meeste landen is er in de afgelopen jaren sprake van een sterke economische groei. En ja, ik ontken niet dat er geen corruptie is en dat ontwikkelingsgeld soms in verkeerde handen valt, maar het is echt geen bodemloze put zoals jullie beweren. Hier wat leesvoer (al interesseert het jullie waarschijnlijk geen moer):quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, is er niks mis mee als ze wij hier in NL stoppen met dat ontwikkelingshulp gezever.
Eens kappen met geld te blijven pompen in een put, waar het nooit goed gaat komen omdat wij die zelf creëren.
Condooms moet wel, want ze blijven in Afrika maar door fokken (ik bedoel niet dit forum)
Mensen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grappig hoe men altijd spreekt over Afrika. Alsof het één groot land is zonder enige diversiteit. Om jullie even uit je bekrompen wereldje te halen: het is meer dan een zandvlakte waar hongerige negers "maar door blijven fokken". In de meeste landen is er in de afgelopen jaren sprake van een sterke economische groei. En ja, ik ontken niet dat er geen corruptie is en dat ontwikkelingsgeld soms in verkeerde handen valt, maar het is echt geen bodemloze put zoals jullie beweren. Hier wat leesvoer (al interesseert het jullie waarschijnlijk geen moer):
'Africa’s hopeful economies' (The Economist)
'Can an African 'green revolution' feed the world? (Trust.org)
Noem me een idealist, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn die zo denken als jullie. Je bent toch echt wel een egoïstische bekrompen lul als je zegt dat het je daar in Afrika allemaal geen flikker doet en er dus geen cent meer naar ontwikkelingshulp moet gaan. Je leeft godverdomme in één van de meest welvarende landen ter wereld en nog kan je alleen maar klagen. Denk je nou echt dat je doodgaat van die paar procent op jaarbasis waarmee je lasten omhoog zullen gaan? Vertel dat maar eens aan die uitgedroogde kindertjes die blij zijn dat er iemand naar ze omkijkt. Solidariteit noemen ze dat. Triestelingen.
Helemaal geen cent is misschien ook weer iets teveel van het goede, maar daar hadden we zeker op kunnen bezuinigenquote:
Mooie gedachten,slecht toepasbaar in de praktijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om chemicalien en hormonen. Het gaat er ook om hoe dieren worden behandeld. Dat alleen zou al genoeg moeten zijn om vegetarier te worden.
Dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grappig hoe men altijd spreekt over Afrika. Alsof het één groot land is zonder enige diversiteit. Om jullie even uit je bekrompen wereldje te halen: het is meer dan een zandvlakte waar hongerige negers "maar door blijven fokken". In de meeste landen is er in de afgelopen jaren sprake van een sterke economische groei. En ja, ik ontken niet dat er geen corruptie is en dat ontwikkelingsgeld soms in verkeerde handen valt, maar het is echt geen bodemloze put zoals jullie beweren. Hier wat leesvoer (al interesseert het jullie waarschijnlijk geen moer):
'Africa’s hopeful economies' (The Economist)
'Can an African 'green revolution' feed the world? (Trust.org)
Noem me een idealist, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat er mensen zijn die zo denken als jullie. Je bent toch echt wel een egoïstische bekrompen lul als je zegt dat het je daar in Afrika allemaal geen flikker doet en er dus geen cent meer naar ontwikkelingshulp moet gaan. Je leeft godverdomme in één van de meest welvarende landen ter wereld en nog kan je alleen maar klagen. Denk je nou echt dat je doodgaat van die paar procent op jaarbasis waarmee je lasten omhoog zullen gaan? Vertel dat maar eens aan die uitgedroogde kindertjes die blij zijn dat er iemand naar ze omkijkt. Solidariteit noemen ze dat. Triestelingen.
Ik kom net terug van de hele dag bier drinken, proeverij gehad bij een trappistenkloosterquote:
Niet genoeg gedronken dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de hele dag bier drinken, proeverij gehad bij een trappistenklooster
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
Beetje voetbal talenten uit Afrika kopen voor een pak rijst en een paar jaar later verkopen voor 10 miljoen
Niet asociaal, kortzichtig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
Noem me asociaal, maar ik geloof heilig in de meest basale regels van de natuur,
Hahaha lulquote:
Ik zeg niet dat het dan goed is, maar het heeft sinds evolutie "uitgevonden" is door de natuur altijd gewerkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet asociaal, kortzichtig.
Hurr durr, zo is de natuur dus dan is het goed, durrr
Bust a cap in his ass, fool.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
Het is maar goed dat vuurwapens verboden zijn in Nederland, want anders was er nu een BMW en een zielig dik oud kalend mannetje minder geweest
ja als ik zijn kenteken had onthouden dan had ik hem aangeklaagd voor poging tot doodslag dan wel mishandeling met een voertuigquote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja als ik zijn kenteken had onthouden dan had ik hem aangeklaagd voor poging tot doodslag dan wel mishandeling met een voertuig
Het was theo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
Het is maar goed dat vuurwapens verboden zijn in Nederland, want anders was er nu een BMW en een zielig dik oud kalend mannetje minder geweest
ik liet een bumberklever er niet langs en bleef 110 rijden, dus meneer bedacht dat ie mij maar moest afsnijden/aanrijdenquote:
Hmm nee ik vind het minder erg dat koeien, varkens en kippen geslacht worden, dan kleine chinese kindertjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het erger wat ze doen met de dieren dan al die kleine kindjes
Kweenie hoor, chinees gaat er hier toch graag in!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind het minder erg dat koeien, varkens en kippen geslacht worden, dan kleine chinese kindertjes.
Kon je geen deuk in zijn deur schoppen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik liet een bumberklever er niet langs en bleef 110 rijden, dus meneer bedacht dat ie mij maar moest afsnijden/aanrijden
Dan zou hij dit meemaken, alleen zou het geen politie zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kon je geen deuk in zijn deur schoppen?
nou zat er wel aan te denken, maar dan had ie me zeker weten van me motor af gereden. dus toch maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kon je geen deuk in zijn deur schoppen?
Weet je waar hij woont? Dan pakken we hem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou zat er wel aan te denken, maar dan had ie me zeker weten van me motor af gereden. dus toch maar niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, zo'n figuur was het niet. was er 1 die heel stoer in zijn auto is en een fucking pussy daar buiten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan zou hij dit meemaken, alleen zou het geen politie zijn.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je waar hij woont? Dan pakken we hem.ik moest heel hard lachen, want verwachtte alles behalve datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, zo'n figuur was het niet. was er 1 die heel stoer in zijn auto is en een fucking pussy daar buiten.
Iets met stoer op internet..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |