SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vooral die dikzak met dat mondkapjequote:Op zondag 13 mei 2012 11:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard lachenWtf, knuppels, mondkapjes?
Ik las het jaquote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
Uuuuhg.
ik moet echt leren om minder te drinken
quote:
dit en meer nietquote:
Mi rotiboy, wanneer gaan wij weer MW doen? Ik mis het gescheldquote:
Je had er gister moeten zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mi rotiboy, wanneer gaan wij weer MW doen? Ik mis het gescheld
Niet zo he dushi !quote:
Hihi.quote:
Schattig.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen was ik aan het knuffelen met mijn vriendin![]()
Klopt. Je moest eens weten knul, ik ben knuffelbeer+. In die categorie word ik alleen verslagen door Michhas.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Je moest eens weten knul, ik ben knuffelbeer+. In die categorie word ik alleen verslagen door Michhas.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Je moest eens weten knul, ik ben knuffelbeer+. In die categorie word ik alleen verslagen door Michhas.
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja man was top ! Lekker gedaan ook door Maldonado
Wat moet dat voorstellen?quote:Nick Hamilton
Hamilton is ook gewoon een faalhaas 1ste klas!!
Dat is het ook,en haal achternaam eens wegquote:
We zullen het aan het eind van het seizoen weer zienquote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef SoldMayor het volgende:
Haten op de boy, fock jouw nick.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen het aan het eind van het seizoen weer zien
Alleen is Webber beetje catogorie Massa/Trullie.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton is een arrogant ventje, net zoals Vettel en Alonso. Puur daarom gun ik het ze niet. Het zijn wel erg goede coureurs beide
Vandaar WebberMeest sympathieke vent op de grid
P.S. lekker muziekje
Nouja nummer is niet zo boeiend, maar als die Discotronic mixes zijn gewoon awesome
Haha Discotronicquote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton is een arrogant ventje, net zoals Vettel en Alonso. Puur daarom gun ik het ze niet. Het zijn wel erg goede coureurs beide
Vandaar WebberMeest sympathieke vent op de grid
P.S. lekker muziekje
Nouja nummer is niet zo boeiend, maar als die Discotronic mixes zijn gewoon awesome
Villeneuve met zijn pak die 3 maten te groot was. De enige F1 rijder in baggy clothesquote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef PierreTT het volgende:
Maldonado,openbaar supporter van Chavez
Ik vond Trulli ook altijd een held
Mika Häkkinen en Schumacher zijn ook wel helden. Kimi Räikkönen blijft ook een baas. en Villeneuve vond ik ook wel tofquote:Op zondag 13 mei 2012 18:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Villeneuve met zijn pak die 3 maten te groot was. De enige F1 rijder in baggy clothes
Motors ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
Bah formule 1, hou dat race geneuzel uit het topic. de hele steer gaat naar de kut door jullie gedimdam over die kut "sport"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Motors ook.klopt net als annoniem blijven op het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk en prive gescheiden, zelfde geld voor internet.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt net als annoniem blijven op het internet
Apart gebeuren iddquote:
Ruzieën over de paupersport waar het in dit topic over moet gaan?quote:
Valt nog mee gelukkig.quote:Voor zover bekend zijn er tot nu toe negen monteurs bij de brand gewondgeraakt. Vier van Williams, vier van Caterham en één van Force India. Een monteur van Williams is naar het ziekenhuis gebracht, terwijl anderen in het medisch centrum ophet circuit zijn behandeld.
Ze lopen toch wegquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sheeiiitt, op het eerste plaatje zie je het links al gebeuren en iedereen staat er nog.
dit dusquote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef SoldMayor het volgende:
Als enigste positief staan en toch janken.
Nah, wou ze volgens mij kopen, maar nog niet gedaanquote:
ook niet veel, en natuurlijk ben ik alweer bij genomen. een beetje kots houdt mij niet tegenquote:Op maandag 14 mei 2012 07:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nothing much, ben alweer wat opgeknapt. 'Sup with you cracker? Bijgekomen van zaterdag?
Al ben ik al zeker level 26 ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, MW3 zal ik never nooit leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |