Ik dacht ook echt van wtf? 12 maanden weg, kom je thuis en staat je vrouw daar ineens met : "Welcome Home Daddy"quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar sta je dan, een jaar weggeweest, kom je erachter dat je vrouw sexual intercourse met de melkman heeft gehad
Wel voordeel, gratis melk.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar sta je dan, een jaar weggeweest, kom je erachter dat je vrouw sexual intercourse met de melkman heeft gehad
En de melkboer krijgt gratis kogels dan denk ikquote:
ze krijgen na 6 maanden 2 weken verlofquote:Op maandag 14 mei 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt van wtf? 12 maanden weg, kom je thuis en staat je vrouw daar ineens met : "Welcome Home Daddy"
![]()
![]()
in amerika ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ze krijgen na 6 maanden 2 weken verlof
Vakkenvullen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
heeft iemand hier nog tips voor mij wat voor werk ik kan doen, iets simpels en waar geen diploma voor nodig is.
en kontje verkopen gaat niet, want de madame vond me niet leuk genoeg
Ergens aan een lopende band, verkoper in een winkel of callcenter iddquote:Op maandag 14 mei 2012 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
heeft iemand hier nog tips voor mij wat voor werk ik kan doen, iets simpels en waar geen diploma voor nodig is.
en kontje verkopen gaat niet, want de madame vond me niet leuk genoeg
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja of sportschool, of wat voor plannen die man nog meer heeft
nog niet gevraagd, eerst bij andere plekken kijkenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Kun je niet bij Thiemessen aan de slag Huug?
Werken bij een motorshop/garage geen idee?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja of sportschool, of wat voor plannen die man nog meer heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |