quote:Op maandag 14 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Echt geen zin in. Ik vraag me alleen af waar Ross zijn studenten"haat" vandaan haalt terwijl hij zelf ook student is geweest. Hij komt af en toe net zo over als een Delftse autist die nog bij zijn ouders woont en op z'n 22ste aan het werk gaat en dat met dezelfde argumenten als Ross rechtvaardigt.
Ik heb geen studentenhaat hoor. Maar als je niet werkt, veel zuipt, corpsbal uithangt, flink opschept en werkende mensen uitlacht en daarna miept dat je geen geld hebt dan vind ik je gewoon domquote:Op maandag 14 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Echt geen zin in. Ik vraag me alleen af waar Ross zijn studenten"haat" vandaan haalt terwijl hij zelf ook student is geweest. Hij komt af en toe net zo over als een Delftse autist die nog bij zijn ouders woont en op z'n 22ste aan het werk gaat en dat met dezelfde argumenten als Ross rechtvaardigt.
Dan is het goed, en als je niet door hebt dat dat werkende mensen uitlachen gewoon een grapje is, dan ben je zelf behoorlijk dom.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen studentenhaat hoor. Maar als je niet werkt, veel zuipt, corpsbal uithangt, flink opschept en werkende mensen uitlacht en daarna miept dat je geen geld hebt dan vind ik je gewoon dom
Ja mooi, helemaal prima, maar ik snap niet waarom je zo moet afknappen op mensen die het niet erg vinden om langer te studeren. al moeten ze dan wat langer "in dat studentenkrot zitten".quote:Ik ben 4 jaar lang twee of drie dagen in de week uitgegaan, werkte daarnaast, heb in 4 jaar mijn studie gehaald en ben van school gegaan zonder studieschuld. Ik geef daarbij wel toe dat mijn ouders mijn schoolgeld betaalden, verder betaalde ik alles zelf.
Zegt mij helemaal niksquote:Op maandag 14 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
En nu ga ik weer verder met stu-de-ren. Misschien dat dat woord jullie wat zegt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:23 schreef Kutstudent het volgende:
En deze is voor tauch. Kan die fijn uiltjes tekenen.
[ afbeelding ]
scared as hellquote:
Godverdomme, zin inquote:Op maandag 14 mei 2012 12:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aaaaaaaaaaawwww sheeeeeeeeeeeeiiiiiiittttttttquote:
Dat mag hoorquote:
quote:Het zangduo Rinus en Debora is gisteravond in een greppel beland nadat zij met de auto, bestuurd door hun tourmanager, bij Beilen uit de bocht vlogen. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |