Bust a cap in his ass, fool.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
Het is maar goed dat vuurwapens verboden zijn in Nederland, want anders was er nu een BMW en een zielig dik oud kalend mannetje minder geweest
ja als ik zijn kenteken had onthouden dan had ik hem aangeklaagd voor poging tot doodslag dan wel mishandeling met een voertuigquote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja als ik zijn kenteken had onthouden dan had ik hem aangeklaagd voor poging tot doodslag dan wel mishandeling met een voertuig
Het was theo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
Het is maar goed dat vuurwapens verboden zijn in Nederland, want anders was er nu een BMW en een zielig dik oud kalend mannetje minder geweest
ik liet een bumberklever er niet langs en bleef 110 rijden, dus meneer bedacht dat ie mij maar moest afsnijden/aanrijdenquote:
Hmm nee ik vind het minder erg dat koeien, varkens en kippen geslacht worden, dan kleine chinese kindertjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het erger wat ze doen met de dieren dan al die kleine kindjes
Kweenie hoor, chinees gaat er hier toch graag in!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind het minder erg dat koeien, varkens en kippen geslacht worden, dan kleine chinese kindertjes.
Kon je geen deuk in zijn deur schoppen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik liet een bumberklever er niet langs en bleef 110 rijden, dus meneer bedacht dat ie mij maar moest afsnijden/aanrijden
Dan zou hij dit meemaken, alleen zou het geen politie zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kon je geen deuk in zijn deur schoppen?
nou zat er wel aan te denken, maar dan had ie me zeker weten van me motor af gereden. dus toch maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kon je geen deuk in zijn deur schoppen?
Weet je waar hij woont? Dan pakken we hem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou zat er wel aan te denken, maar dan had ie me zeker weten van me motor af gereden. dus toch maar niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, zo'n figuur was het niet. was er 1 die heel stoer in zijn auto is en een fucking pussy daar buiten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan zou hij dit meemaken, alleen zou het geen politie zijn.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je waar hij woont? Dan pakken we hem.ik moest heel hard lachen, want verwachtte alles behalve datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, zo'n figuur was het niet. was er 1 die heel stoer in zijn auto is en een fucking pussy daar buiten.
Iets met stoer op internet..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |