Eigenlijk niet. Of dat praktisch is weet ik niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tja.. maar dan moeten we ook niks meer uit China kopen omdat alles door arme chineesjes onder erbarmelijke toestanden wordt gemaakt?
Nee dus, ergens anders betalen we er namelijk vijf keer zoveel voor en dat willen we natuurlijk niet. Zelfde geld voor de bio-industrie..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Of dat praktisch is weet ik niet.
Juist. "zolang ik het maar niet ben". Uiterst kortzichtig.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee dus, ergens anders betalen we er namelijk vijf keer zoveel voor en dat willen we natuurlijk niet. Zelfde geld voor de bio-industrie..
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het erger wat ze doen met de dieren dan al die kleine kindjes die moeten werken
Dat bedoel ik dus, we vinden het allemaal zo zielig voor die diertjes maar vervolgens komt 90% van wat we thuis hebben staan wel allemaal uit China.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het erger wat ze doen met de dieren dan al die kleine kindjes die moeten werken
En toch blijft foxconn door vele meteen als apple producent gezien, terwijl alles! sony,htc en ga zo maar door vandaan komtquote:Op maandag 14 mei 2012 19:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, we vinden het allemaal zo zielig voor die diertjes maar vervolgens komt 90% van wat we thuis hebben staan wel allemaal uit China.
Filmpje over Foxconn, producent van o.a. Apple producten etc..
http://www.thedailyshow.c(...)16-2012/fear-factory
Daarom zeg ik ook o.a.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En toch blijft foxconn door vele meteen als apple producent gezien, terwijl alles! sony,htc en ga zo maar door vandaan komt
Jawel, maar bij NOS etc wordt ook altijd o.a. apple gezegdquote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook o.a.Volgens mij komt bijna alle elektronica uit die fabriek, word ook in dat filmpje gezegd
Apple is dan ook een stuk bekendere naam dan HTC, maar zoals ik al zei, bijna alles komt uit die fabriek..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel, maar bij NOS etc wordt ook altijd o.a. apple gezegdnooit o.a. htc
Als het maar niet van die droge toelie isquote:
Ik heb hetzelfde. Ik ben misschien iets te Darwinistisch ingesteld ofzo, maar wat mij betreft mag alle ontwikkelingshulp en dergelijke meteen stopgezet worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Ja sorry maar daar ben ik heel eerlijk in, zelfde als alle kindjes in Afrika. Doet me weinig.
Om heel eerlijk te zijn, is er niks mis mee als ze wij hier in NL stoppen met dat ontwikkelingshulp gezever.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik ben misschien iets te Darwinistisch ingesteld ofzo, maar wat mij betreft mag alle ontwikkelingshulp en dergelijke meteen stopgezet worden.
Condooms mogen ze daar wat mij betreft wel uit blijven delen, anders vreet dat continent zichzelf nog een keer op.
Daarom burgeroologen en ziektes.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, is er niks mis mee als ze wij hier in NL stoppen met dat ontwikkelingshulp gezever.
Eens kappen met geld te blijven pompen in een put, waar het nooit goed gaat komen omdat wij die zelf creëren.
Condooms moet wel, want ze blijven in Afrika maar door fokken (ik bedoel niet dit forum)
Hoorde het ja, echt misselijk net als met de medicijnenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
'Gehoorapparaat verdwijnt uit basispakket'
Bah
En als dus ze die 4.5 miljard van ontwikkelingshulp schrappen dan is dit allemaal niet nodig.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Bah
Weer een achterlijk ietsquote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Fsmxi het volgende:
Bah
Dit dusquote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En als dus ze die 4.5 miljard van ontwikkelingshulp schrappen dan is dit allemaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |