Landmachtdag in Oirschot, daar was een ontmoetingspunt voor post-actieven. kregen we een uitnodiging voor. Was wel leuk, alleen geen ex-collega's gezien.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar ben jij dan geweest? BNMO bijeenkomst?
Dat laatste is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Landmachtdag in Oirschot, daar was een ontmoetingspunt voor post-actieven. kregen we een uitnodiging voor. Was wel leuk, alleen geen ex-collega's gezien.
Dat is wel leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer jammer.
30 juni loop ik zelf mee, met zo een 100 oude kameraden
Al gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nou ER, haal je paal maar uit je broek. Live beelde: http://landmachtdagen.united4all.nl/
Hopelijk niet met een marjorette bandquote:
Géén idee. Veel van de muziekkorpsen zijn ivm. bezuinigingen opgehevenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:07 schreef betyar het volgende:
Ik weet niet of het Fanfarekorps der Genie meeloopt?
Lopen mee zie ik net, heb ze gisteren ook nog gezien en gehoord, toch nog effe meebléren met het mineurslied.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Géén idee. Veel van de muziekkorpsen zijn ivm. bezuinigingen opgeheven
At your servicequote:Op zondag 13 mei 2012 11:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Lopen mee zie ik net, heb ze gisteren ook nog gezien en gehoord, toch nog effe meebléren met het mineurslied.![]()
Mooi lied hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 11:16 schreef betyar het volgende:
Vaak moeten zingen met citroen-brandewijn in een borrelglaasje zonder voetje.
Zit jij nog in dienst?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi lied hoor
Ons Regiment heeft ook een lied, echter word dat nooit en public gezongen, maar meer in de Cie's bars, althans, vroegah!
Moet je zelf weten, maar ik zeg "niet doen"quote:Op zondag 13 mei 2012 11:32 schreef betyar het volgende:
Zou nog wel een tatoeage willen laten zetten.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Kun je net zo goed meteen een piemel op je wang laten tatoeëren..quote:Op zondag 13 mei 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik zeg "niet doen"
Vroegah, toen ik nog jong was dacht ik er ook aan, maar toch niet gedaan, en geen spijt van.
Wilde deze zetten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen een piemel op je wang laten tatoeëren..
Ben nu 7 jaar uit dienst en het kriebelt nog steeds.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik zeg "niet doen"
Vroegah, toen ik nog jong was dacht ik er ook aan, maar toch niet gedaan, en geen spijt van.
Wilde deze zetten:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lulhannes, jij hebt zeker een tatoo van Captain Iglo op je balzak zitten?
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zeg "niet doen"quote:Op zondag 13 mei 2012 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben nu 7 jaar uit dienst en het kriebelt nog steeds.
Dat laatste komt bekend voor. En mijn vrouw vindt het niet mooi.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zeg "niet doen"
Ben zelf in 1998 de dienst uitgegaan, en vraag me wel eens of, tatoo of niet laten zetten, steevast komt en een poppetje boven die zegt "Niet doen"
Mooi, dan heb jij ook niks met tatoos op je body van je eenheid;)quote:
Ik word toch nooit meer opgeroepen.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, dan heb jij ook niks met tatoos op je body van je eenheid;)
Tactisch gezien, slecht zelfs, want indien krijgsgevangen genomen kan men daar wat uit aflezen!
Naar die laatste moet je niet luisterenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat laatste komt bekend voor. En mijn vrouw vindt het niet mooi.
Tja, ook dat zegt een een poppetje weleens in mijn hoofd.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naar die laatste moet je niet luisteren
Zijn we het daar over eens!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, ook dat zegt een een poppetje weleens in mijn hoofd.
Het filmpje zullen ze wel weer laten zien. Maar ik gok niet dat ze het nog een keer live gaan doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is vandaag ook weer dat hele gebeuren in Den Bosch of was dat alleen gisteren?
Volgens mij komt die officier uit Volendamquote:Op zondag 13 mei 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nou ER, haal je paal maar uit je broek. Live beelden: http://landmachtdagen.united4all.nl/
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:30 schreef Schild het volgende:
Ja, je hebt gelijk, zag iemand in GVT achter de chickies aan rennen.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:34 schreef Schild het volgende:
Yes, huisvrouwen en kut kinderen in elkaar meppen.
Iedereen haat de KMarquote:Op zondag 13 mei 2012 12:35 schreef Nibb-it het volgende:
Anders fiets je even een filmpje dwars door de demo heen
Allemaal even zwaaien naar Pumatje.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:36 schreef Schild het volgende:
Bij de regie zit iemand die geen fan is van de KMar.
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
Hey, de oefening eindigt met een exfill met een chinook.
2 tientjes dat er weer een buks vergeten wordt..
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
Hey, de oefening eindigt met een exfill met een chinook.
2 tientjes dat er weer een buks vergeten wordt..
Da's net zo kut als tijdens de vorige Veteranendag. Toen het Defilé om de 5 minuten moest stoppen omdat er een tram door moest.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:39 schreef Schild het volgende:
Gister was het nog erger, toen bleef die Chinook 10 minuten hoeveren omdat er burgerluchtvaart bij Eindhoven was.
Ja, de overige onderdelen hebben tenminste levende.quote:
Wat niet minder gay is..quote:Op zondag 13 mei 2012 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de overige onderdelen hebben tenminste levende.
Ja, Kees de Bok of Polly is ook niet alles.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:51 schreef Rave_NL het volgende:
Was dat standbeeld van die neushoorn niet een keer roze geverfd?
Oeroezgan mag, voor zover ik weet. Misschien is het archaïsch, dat zou ook kunnen. Oezbekistan, Oeigoer, Oeroezgan.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Inmiddels zijn ze de andere media achterna en noemen ze het Uruzgan
Ik zeg niet of het (niet) mag, maar viel me gewoon op dat de Telegraaf door de jaren heen de schrijfstijl veranderd heeft. Net als Oeganda/Uganda, Istanboel/Istanbul etcquote:Op zondag 13 mei 2012 13:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oeroezgan mag, voor zover ik weet. Misschien is het archaïsch, dat zou ook kunnen. Oezbekistan, Oeigoer, Oeroezgan.
Om dan naast Hoogvlieger in uniform terecht te komen? Nee bedankt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu echt half DEF een beetje lafjes naar een stream te kijken? Als je het zo mooi vind ga er dan ffs naar toe
Moederdagquote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu echt half DEF een beetje lafjes naar een stream te kijken? Als je het zo mooi vind ga er dan ffs naar toe
Dat zal krapjes worden. Had hij 70 jaar gezegd dan kon het wel eens kloppen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef Rave_NL het volgende:
Half nederland kon paardrijden 50 jaar geleden?
Jaquote:
Nee hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef Schild het volgende:
Iemand die MAG-schutter aan het werk gezien?
Dat jong wat op het laatst zo stond te duwen gaat zo toch klappen krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Whehe die gastjes gooiden een paar keer goed raak
Ok.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zeg niet of het (niet) mag, maar viel me gewoon op dat de Telegraaf door de jaren heen de schrijfstijl veranderd heeft. Net als Oeganda/Uganda, Istanboel/Istanbul etc
Haha je zag inderdaad dat een van die BE'ers het niet kon waarderen dat ie nog ff ging duwenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat jong wat op het laatst zo stond te duwen gaat zo toch klappen krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef Rave_NL het volgende:
Thaboel, de held!Met hoogvlieger ervoor in GVTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit Maaskantje.quote:
Je zou maar vrijwillig aangewezen zijn om op de achtergrond je kunstjes te vertonen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Godsamme.. ft. Captain Jack. Kan iemand me neerschieten
Ja, ik dacht dat ook al. Kijk naar sommige van die gezichtenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zou maar vrijwillig aangewezen zijn om op de achtergrond je kunstjes te vertonen.
Whaha inderdaad. Al die vingertjes gingen al een halve seconde na de aankondiging de lucht inquote:
Sociale dienstplicht? Weigeryup of gewoon VVDM'er...quote:Op zondag 13 mei 2012 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben nu 7 jaar uit dienst en het kriebelt nog steeds.
Ah, een nieuw gerucht. Vertel!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen de heren het gerucht van dit weekend bevestigen/ontkrachten?
Captain Jack nieuwe C-LAS?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen de heren het gerucht van dit weekend bevestigen/ontkrachten?
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef Rave_NL het volgende:
Thaboel, de held!kut toch gespot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de hele dag bij de genie en het 17e gehangen met wat ex collega's.
Een genie luit ff helemaal gek . Hij wilde een grote boem, hij krijgt een grote boem. Kan alleen wel een opsvest te ruiling in :pOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Goeiemiddag VS.quote:
Ik doe niet mee aan die commercie.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Hebben jullie geen moeders die jullie moeten/willen bezoeken, inplaats van een lifestream van de Landmacht dagen aan te kijken?
Hou die commerciële mothers day bende lekker in Amerikaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Hebben jullie geen moeders die jullie moeten/willen bezoeken, inplaats van een lifestream van de Landmacht dagen aan te kijken?
Ernumquote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef Remco026 het volgende:
Geweldige middag gehad in het Gelredome!!! Volgend weekend weer naar de laatste thuiswedstrijd van Vitesse dit seizoen en ze hopelijk Europa in schreeuwen!!!
Al, met zelfgemaakte appeltaart en alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Had jij de appeltaart zelf gemaakt of had jij je moeder aan het werk gezet op haar dag?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef Erasmo het volgende:
U
[..]
Al, met zelfgemaakte appeltaart en alles.
De eerste Moederdagen hebben zijn oorsprong in Europa, dus het is weer eens de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hou die commerciële mothers day bende lekker in Amerika
Zelf natuurlijk, ben de defkookgekquote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Had jij de appeltaart zelf gemaakt of had jij je moeder aan het werk gezet op haar dag?
Precies. Is ook geen Amerikaanse uitvinding.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
Dat is hetzelfde als Europa de kerstman kwalijk nemen..
Nee. Maar vervolgens wel compleet commercieel verneuken en de rest van de wereld opdringen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Precies. Is ook geen Amerikaanse uitvinding.
Ja natuurlijk joh.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee. Maar vervolgens wel compleet commercieel verneuken en de rest van de wereld opdringen.
Vriezenveen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:07 schreef m.k het volgende:
Waar staan die dingen opgeslagen dan? zag hem bij wassenaar. die heeft een aardig ritje gemaakt
Ik weet ook niet welke het was of waar hij vandaan kwam. Er staan er ook nog een aantal in musea, de Abacus staat in Overloon.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef m.k het volgende:
Rare route maakt ie dan, of er moet ergens anders in het land om een pruttel demo zijn gevraagd
mag hij de metro pakken naar amstelveen...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef Rave_NL het volgende:
Mocht je morgen in A'dam een ontzettend knappe vent zien, voel je vrij om te kwijlen.
Hehe, dan kijk ik hoogst waarschijnlijk in de spiegel!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef Rave_NL het volgende:
Mocht je morgen in A'dam een ontzettend knappe vent zien, voel je vrij om te kwijlen.
Beroeps, een bewuste keuze. Hoezo dat vooroordeel gezien mijn avatar?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sociale dienstplicht? Weigeryup of gewoon VVDM'er...
Gezien je avatar...![]()
SP...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Beroeps, een bewuste keuze. Hoezo dat vooroordeel gezien mijn avatar?
ik stem voor een ideaal, alle mensen verdienen in mijn ogen een kans ongeacht hun religie en of afkomst. Dat kan en mag in mijn ogen los staan van mij in persoon. Ofwel ik stem niet voor mezelf. Dat de SP tegen bepaalde militaire interventies is kan ik me best mee in vinden.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een pro defensie club te noemen. Maar dat had je zelf ook al verzonnen.
Over tanks in musea gesproken. Was laatst in een museum in Denemarken waar buiten ook een Centurion stond. Dus wij een beetje in die tank zitten en aan hendeltjes draaien gaat opeens de koepel baksenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke het was of waar hij vandaan kwam. Er staan er ook nog een aantal in musea, de Abacus staat in Overloon.
[ afbeelding ]
Edit: En de Abacus in actie:
[ afbeelding ]
Ze zijn natuurlijk niet alleen tegen interventies maar meer tegen de organisatie in zijn geheel. Daarom vond ik het wel een aparte combo.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
ik stem voor een ideaal, alle mensen verdienen in mijn ogen een kans ongeacht hun religie en of afkomst. Dat kan en mag in mijn ogen los staan van mij in persoon. Ofwel ik stem niet voor mezelf. Dat de SP tegen bepaalde militaire interventies is kan ik me best mee in vinden.
Nee de VVD en het CDA hebben Defensie veel goeds gedaan wou je zeggenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk niet alleen tegen interventies maar meer tegen de organisatie in zijn geheel. Daarom vond ik het wel een aparte combo.
Verder heb ik natuurlijk weinig te maken met jouw politieke voorkeur.
Ik vind ook dat je beroep keuze en of politieke keuze los van elkaar moeten kunnen zien, als je dat niet kunt heb je in mijn ogen niks bij de overheid en al helemaal niks bij defensie te zoeken als je daar geen directe invloed op kunt uitoefenen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk niet alleen tegen interventies maar meer tegen de organisatie in zijn geheel. Daarom vond ik het wel een aparte combo.
Verder heb ik natuurlijk weinig te maken met jouw politieke voorkeur.
baksen?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Over tanks in musea gesproken. Was laatst in een museum in Denemarken waar buiten ook een Centurion stond. Dus wij een beetje in die tank zitten en aan hendeltjes draaien gaat opeens de koepel baksen
Toen geloofde ik nog in verkiezingsprogramma's.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee de VVD en het CDA hebben Defensie veel goeds gedaan wou je zeggen
Jezus leren ze dat niet meer in de AMO tegenwoordigquote:
En dat je moet bezuinigen is punt 1, maar heel Defensie maandenlang in onzekerheid laten vind ik pas echt wanbeleid.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen geloofde ik nog in verkiezingsprogramma's.
Baksen?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jezus leren ze dat niet meer in de AMO tegenwoordig
Al zou ik worstendraaier in Oss zijn, dan nog zou ik geen SP stemmen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je beroep keuze en of politieke keuze los van elkaar moeten kunnen zien, als je dat niet kunt heb je in mijn ogen niks bij de overheid en al helemaal niks bij defensie te zoeken als je daar geen directe invloed op kunt uitoefenen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al zou ik worstendraaier in Oss zijn, dan nog zou ik geen SP stemmen.
Dat mag.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al zou ik worstendraaier in Oss zijn, dan nog zou ik geen SP stemmen.
Evenwijdig draaien aan het kompasmoedervlak. Kan dus met een tankkoepel maar ook met een .50 die op een MB staat.quote:
oh zo. Nope nooit gehad in de amoquote:Op zondag 13 mei 2012 23:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Evenwijdig draaien aan het kompasmoedervlak. Kan dus met een tankkoepel maar ook met een .50 die op een MB staat.
Samen voor ons eigenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:36 schreef Erasmo het volgende:
Is toch basiskennis
En voor mij is er maar één partij, geen gezeik iedereen rijk!
quote:
Heul niet jonguh!quote:
Ja ik was dat kleine ventje met die camoverf op zn gezicht en met oranje baret.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Volgens mij zag ik hoogvlieger net helemaal los gaan op de tribune
Word er op Maaldrift niet ook nog wat van dit spul opgeslagen? Dan is het natuurlijk een stuk logischer dat MK wat in Wassenaar ziet rijden.quote:
Zou kunnen idd, als het goed is staan daar ook nog wat ouwe Leo 1's. Niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Word er op Maaldrift niet ook nog wat van dit spul opgeslagen? Dan is het natuurlijk een stuk logischer dat MK wat in Wassenaar ziet rijden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja ik was dat kleine ventje met die camoverf op zn gezicht en met oranje baret.
ze hebben hem opgevrotenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Benieuwd of Sam goed door het onderzoek is gekomen
Nou, wat gaat het worden? Korps Mariniers, Painf of LMB?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Cluster 4 like a boss bitchez.
En de man met de hamer kwam ook nog even langs toen ik net 10 minuut 45 aan 't fietsen was.
Natres..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, wat gaat het worden? Korps Mariniers, Painf of LMB?
Het is nu wel verleidelijk om voor een officiersfunctie te solliciterenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, wat gaat het worden? Korps Mariniers, Painf of LMB?
Haha mij lieten ze na 9 min gewoon stoppen omdat het toch wel prima was en ik de norm al gehaald had. Drukke dagquote:Op maandag 14 mei 2012 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Cluster 4 like a boss bitchez.
En de man met de hamer kwam ook nog even langs toen ik net 10 minuut 45 aan 't fietsen was.
Kracht was 1x bovengemiddeld 1x iets ondergemiddeld en 1x gemiddeld. Medisch was alles prima in orde en de fietstest was aan het einde best zwaar.
Ik ben niet dikquote:
Haha. Best raar, ik dacht dat ik het best wel verkloot had omdat ik echt kapot ging toen ik nog net een paar seconden moest tot die 11 minuten. Volgens mij heb ik de 11 minuten zelfs net niet gehaald, RPM kwam net op het laatst op 59. Maar toch cluster 4, dus kennelijk iets goed gedaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha mij lieten ze na 9 min gewoon stoppen omdat het toch wel prima was en ik de norm al gehaald had. Drukke dag
Moet je naar het 50e komen, kun je ook elite worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Best raar, ik dacht dat ik het best wel verkloot had omdat ik echt kapot ging toen ik nog net een paar seconden moest tot die 11 minuten. Volgens mij heb ik de 11 minuten zelfs net niet gehaald, RPM kwam net op het laatst op 59. Maar toch cluster 4, dus kennelijk iets goed gedaan.
11de FTW, dan met name de A-ciequote:Op maandag 14 mei 2012 19:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moet je naar het 50e komen, kun je ook elite worden.
Ach, after all, we hebben elkaar toch allemaal nodig. met name nu in deze "paarse" opstelling.quote:
Haha, zou wel willen maar het 40e is toch wat dichterbijquote:Op maandag 14 mei 2012 19:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moet je naar het 50e komen, kun je ook elite worden.
Als ik een wapen wil kwijt raken, me belachelijk wil maken bij een berg- en wintertraining of een nachtje wil slapen in een vlindertuin weet ik jullie te vinden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, after all, we hebben elkaar toch allemaal nodig. met name nu in deze "paarse" opstelling.
quote:
Mot ik je bekkie ff vol smeren met sambal?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik een wapen wil kwijt raken, me belachelijk wil maken bij een berg- en wintertraining of een nachtje wil slapen in een vlindertuin weet ik jullie te vinden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot ik je bekkie ff vol smeren met sambal?
Kom maar op met die smeuïge anecdote.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:03 schreef Remco026 het volgende:
En als ik de deur van mijn legeringsgebouw in de fik wil hebben weet ik jullie te vinden Rave
Dat vreet jij heul niet.quote:
Echt wel, ik vreet het, maar zweet dan wel peentjesquote:
En je lever moet dan huilenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt wel, ik vreet het, maar zweet dan wel peentjes
Jij zweet al als je het ziet.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt wel, ik vreet het, maar zweet dan wel peentjes
Ja, ik las het.quote:
Weet niet wat ik er van moet vinden.quote:
Het is gewoon weer als vanouds. Hadden ze niks gedaan dan was het niet goed geweest. En nu ze wel iets hebben gedaan is het ook niet goed.quote:
Iets met een witte vlag.quote:
Zie vorige twee berichten. Droefquote:
Geen idee.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog docu's op TV vandaag daarover?
We? Jij bent dan echt de enige.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
We begrijpen wat ie bedoelt
Jij beloond je kind later ook voor zijn creativiteit als ie stront op de muur smeert?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
We begrijpen wat ie bedoelt
beloont misschien wel jaquote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij beloond je kind later ook voor zijn creativiteit als ie stront op de muur smeert?
Zeg, knurft, hij is zich aan het orienteren op de PSV jeugdquote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat die nou net z'n afscheid van het betaald voetbal te hebben aangekondigd... Dipshit..
nou nou nou zegquote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi als mensen zich verlagen tot taalnaziniveau bij gebrek aan tegenargument..
Ja, woopdidoo, hebben ze lekker veel aan voor de komende Champions League..quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, knurft, hij is zich aan het orienteren op de PSV jeugd
Elke gek zijn gebrek.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nou nou nou zeg
ER vergist zich in de naam van een voetballer, jij vergist je in d-t gebruik en ik houd van poep op de muur. Zo hebben we allemaal wat, toch
Lul niet mondje Brandal! 2013 ja??quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, woopdidoo, hebben ze lekker veel aan voor de komende Champions League..
Ik vergis me in niksquote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nou nou nou zeg
ER vergist zich in de naam van een voetballer, jij vergist je in d-t gebruik en ik houd van poep op de muur. Zo hebben we allemaal wat, toch
Kanslozer dan Kony 2012.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lul niet mondje Brandal! 2013 ja??
In dat geval zijn alleen Rave en ik zondigquote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vergis me in niks
Volg de PSV site maar. Van The Man, heft toch te kennen gegeven de PSV jeugd te willen gaan leiden
Van Bommel terug, The man voor de jeugd, gaat goedkomen met 040quote:Op maandag 14 mei 2012 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In dat geval zijn alleen Rave en ik zondig
Wtf heeft dat te maken met het eventueel zondig zijn van Rave en WB?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van Bommel terug, The man voor de jeugd, gaat goedkomen met 040
Rave is al zondig, want verkeerd onderdeelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wtf heeft dat te maken met het eventueel zondig zijn van Rave en WB?
Ik heb zeker zondes maar ga hier niet verkondigen dat ik ongelijk heb..quote:Op maandag 14 mei 2012 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In dat geval zijn alleen Rave en ik zondig
Jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |