Landmachtdag in Oirschot, daar was een ontmoetingspunt voor post-actieven. kregen we een uitnodiging voor. Was wel leuk, alleen geen ex-collega's gezien.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar ben jij dan geweest? BNMO bijeenkomst?
Dat laatste is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Landmachtdag in Oirschot, daar was een ontmoetingspunt voor post-actieven. kregen we een uitnodiging voor. Was wel leuk, alleen geen ex-collega's gezien.
Dat is wel leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer jammer.
30 juni loop ik zelf mee, met zo een 100 oude kameraden
Al gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nou ER, haal je paal maar uit je broek. Live beelde: http://landmachtdagen.united4all.nl/
Hopelijk niet met een marjorette bandquote:
Géén idee. Veel van de muziekkorpsen zijn ivm. bezuinigingen opgehevenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:07 schreef betyar het volgende:
Ik weet niet of het Fanfarekorps der Genie meeloopt?
Lopen mee zie ik net, heb ze gisteren ook nog gezien en gehoord, toch nog effe meebléren met het mineurslied.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Géén idee. Veel van de muziekkorpsen zijn ivm. bezuinigingen opgeheven
At your servicequote:Op zondag 13 mei 2012 11:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Lopen mee zie ik net, heb ze gisteren ook nog gezien en gehoord, toch nog effe meebléren met het mineurslied.![]()
Mooi lied hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 11:16 schreef betyar het volgende:
Vaak moeten zingen met citroen-brandewijn in een borrelglaasje zonder voetje.
Zit jij nog in dienst?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi lied hoor
Ons Regiment heeft ook een lied, echter word dat nooit en public gezongen, maar meer in de Cie's bars, althans, vroegah!
Moet je zelf weten, maar ik zeg "niet doen"quote:Op zondag 13 mei 2012 11:32 schreef betyar het volgende:
Zou nog wel een tatoeage willen laten zetten.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Kun je net zo goed meteen een piemel op je wang laten tatoeëren..quote:Op zondag 13 mei 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik zeg "niet doen"
Vroegah, toen ik nog jong was dacht ik er ook aan, maar toch niet gedaan, en geen spijt van.
Wilde deze zetten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kun je net zo goed meteen een piemel op je wang laten tatoeëren..
Ben nu 7 jaar uit dienst en het kriebelt nog steeds.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik zeg "niet doen"
Vroegah, toen ik nog jong was dacht ik er ook aan, maar toch niet gedaan, en geen spijt van.
Wilde deze zetten:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lulhannes, jij hebt zeker een tatoo van Captain Iglo op je balzak zitten?
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zeg "niet doen"quote:Op zondag 13 mei 2012 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben nu 7 jaar uit dienst en het kriebelt nog steeds.
Dat laatste komt bekend voor. En mijn vrouw vindt het niet mooi.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zeg "niet doen"
Ben zelf in 1998 de dienst uitgegaan, en vraag me wel eens of, tatoo of niet laten zetten, steevast komt en een poppetje boven die zegt "Niet doen"
Mooi, dan heb jij ook niks met tatoos op je body van je eenheid;)quote:
Ik word toch nooit meer opgeroepen.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, dan heb jij ook niks met tatoos op je body van je eenheid;)
Tactisch gezien, slecht zelfs, want indien krijgsgevangen genomen kan men daar wat uit aflezen!
Naar die laatste moet je niet luisterenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat laatste komt bekend voor. En mijn vrouw vindt het niet mooi.
Tja, ook dat zegt een een poppetje weleens in mijn hoofd.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naar die laatste moet je niet luisteren
Zijn we het daar over eens!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, ook dat zegt een een poppetje weleens in mijn hoofd.
Het filmpje zullen ze wel weer laten zien. Maar ik gok niet dat ze het nog een keer live gaan doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is vandaag ook weer dat hele gebeuren in Den Bosch of was dat alleen gisteren?
Volgens mij komt die officier uit Volendamquote:Op zondag 13 mei 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nou ER, haal je paal maar uit je broek. Live beelden: http://landmachtdagen.united4all.nl/
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:30 schreef Schild het volgende:
Ja, je hebt gelijk, zag iemand in GVT achter de chickies aan rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |