ROT OP NOOB IK WIL NIE MET JOU SPELENquote:Op zondag 13 mei 2012 04:05 schreef wietparkiet het volgende:
*geeft hem een schepje zodat hij zijn eigen keizerrijk bij elkaar kan scheppen*
JIJ MAG HIER NIE SPELEN *PAKT PAARD AF*quote:Op zondag 13 mei 2012 04:07 schreef Rezania het volgende:
Computerprobleem heeft zelf een probleem.
Hint:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 04:41 schreef DrDentz het volgende:
*zwenkt voeten tegen het zandkasteel aan*
o shit ik zag het niet o man het hele zandkasteel kapot oei oei
Godsamme zeg, wat een oplossing.quote:Op zondag 13 mei 2012 04:03 schreef Oerbeer het volgende:
Opdat hij eens onze topics met rust kan laten.
omg uit mijn speeltuintjenquote:Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef Barbapapamama het volgende:
Wtf computerprobleem, wat is er verkeerd met je hersenen ?
ja is mijn speeltuintjen, mooi speeltuintjen maar wel MIJN speeltuintjenquote:
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja is mijn speeltuintjen, mooi speeltuintjen maar wel MIJN speeltuintjen
dus weg uit mijn speeltuintjen![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAARGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
VIEZE LOLLIESquote:Op zondag 13 mei 2012 13:19 schreef Jellereppe het volgende:
Braaf computerprobleem. Je eigen speeltuintjen. Helemaa voor jou alleen. Die oude goede oerbeer toch.
Heleboele lolly's omdat je zo braaf bent geweest.
[ afbeelding ]
O JA?!?!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik hier ook best mag spelen.
Mattie als jij drentz zeer doet dan klap ik je mattie, mijn broer heeft een mes dus oplette jijquote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O JA?!?!
wacht maar in de pauze
dan is je mama er niet hé!
Ik sla jou en je broer inelkaar!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mattie als jij drentz zeer doet dan klap ik je mattie, mijn broer heeft een mes dus oplette jij
nee mattie jij ruzie met mij en jij ruzie met al mijn mokro mattiesquote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik sla jou en je broer inelkaar!
Ik heb een zwaard, ik sla jullie allemaal inelkaar.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee mattie jij ruzie met mij en jij ruzie met al mijn mokro matties
mattie ik fertel jou mijn oom heeft een pistool die klapt jou in 1 sekonde mattiequote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb een zwaard, ik sla jullie allemaal inelkaar.
heb een oom kolonel is mijn pa vrienden met leiding over minstens totaal samen 15,000 man, tanks, voertuigen, heli's, artillerie die knallen jou uit uw huis matiequote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mattie ik fertel jou mijn oom heeft een pistool die klapt jou in 1 sekonde mattie
Oke jij wint.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heb een oom kolonel is mijn pa vrienden met leiding over minstens totaal samen 15,000 man, tanks, voertuigen, heli's, artillerie die knallen jou uit uw huis matie
Ja onze speeltuin een paar straten is veel leukerquote:Op zondag 13 mei 2012 15:10 schreef drijfhout het volgende:
Ik hoef niet eens in die stomme speeltuin.
JE MOETER DIKKEZAKquote:Op zondag 13 mei 2012 21:03 schreef BELASTING het volgende:
WAT HEB JIJ VOOR EEN KANKERLIJKE SPEELTUINTJEN GEKREGE
MIJNES IS VEEL MOOIER EN DIE HEB IK VAN DANNY EN YVONNEN GEHAT! LEKKER PUHH!!!
FAALquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef KoekiMonster het volgende:
* KoekiMonster gooit zand over het poep zodat computerProbleem er later in stapt
het poepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef KoekiMonster het volgende:
* KoekiMonster gooit zand over het poep zodat computerProbleem er later in stapt
ik plas in je moeders kontquote:
CP is 18quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik stuur 3 pedofielen naar cp's speeltuin
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef quer het volgende:
quer pist op bendoe en gaat naar zijn mamma
Jezus, kom op nou.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik probeer jullie een beetje uit elkaar te houden door te associeren met kenmerkende dingen. Fluisteraar, jij bent 'die homo' en probleem is 'die dictator'.
Het werkt een beetje.
Ja wat ik kan toch ook niet helpen dat jullie zo op elkaar lijken, zowel inhoudelijk alsook qua naam?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jezus, kom op nou. [ afbeelding ]
da heb ik nie mee te make stom kintquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mag ik eens komen spelen, van m'n moeder mag ik?
Gemeen mannetjequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
da heb ik nie mee te make stom kint
zet een stap in mij kruiwagentjen en ik sla je kapot![]()
nee heb een reinigingssysteem geïnstalleerd, katten die op het punt staan te poepen worden opgeslokt door de zandbak (verandert tijdelijk in drijfzand) en zie je nooit meer terug hihih :pquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
tfoe zit er nu niet allemaal katte poep in?
Ik weet het niet zo, moet ik toch even aan men moeder vragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
da heb ik nie mee te make stom kint
zet een stap in mij kruiwagentjen en ik sla je kapot![]()
Als die pipo geen computer had was er heul geen probleemquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Computerprobleem? Is jou probleem dat je een computer hebt? Eigenlijk is het voor eens wel een heel groot probleem!
Mep hem met z'n kruiwagentjenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef marceltje10 het volgende:
*meld zich*
Pakt schepje af en slaat op hoofd
Eerste post die ik van jou zie en ik mag je al niet, goed bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:52 schreef marceltje10 het volgende:
EN DE IMAGEMEMES ZIJNGESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Eerste post die ik van jou zie en ik mag je al niet, goed bezig.
WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 04:10 schreef Riddler86 het volgende:
Deze speeltuin is bij deze gekonviskweerd door de FBI wegens onzedelijke praktijken. Ene heer C. Probleem hier toevallig ook aanwezig? Wilt u zo vriendelijk zijn om achter in het busje in te stappen en dit oranje gewaad aan te doen? Dan zal ondertussen onze kapper u ontdoen van uw hoofdhaar. Dank voor de medewerking.
o het spijt me, ik heb je hele familie vertrapt en al jullie bezittingen (wat al niet veel was) vernietigdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 04:25 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Vertrapt het zandkasteel, en maakt alle spullen kapot
Oh het spijt me c.p was niet de bedoeling, oerbeer betaalt alles wel terug
joke on you, jij hebt niet eens famillie en woont in een vieze met poepbesmurde speeltuinquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 04:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
o het spijt me, ik heb je hele familie vertrapt en al jullie bezittingen (wat al niet veel was) vernietigd
het was wel mijn bedoeling en je krijgt van niemand iets terug
gr gr
Waarom wil je nou steeds alles kapot maken ? Wil je erover praten ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Maak maar eens een zandkasteel dan ga ik die kapot stampen
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Waarom wil je nou steeds alles kapot maken ? Wil je erover praten ?
Die zijn heiligquote:
GA WEG UIT MIJN TUINTJENquote:
Alleen als je mij een zeef geeft pleur ik op uit je tuinquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
GA WEG UIT MIJN TUINTJEN
Moet ik je slaan met mijn schep!!! ? NOu!?!?
heb alle zwefen verbrandquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Alleen als je mij een zeef geeft pleur ik op uit je tuin
*Slaat met plastic sgep op haar hooft, trekt aan haren en sleept zandbak uit*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja godverdegodver*blijft in tuintjen staan*
*huilt*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
*Slaat met plastic sgep op haar hooft, trekt aan haren en sleept zandbak uit*
*Sleept haar naar driewieler met karretje*
*Stopt haar in karretje*
*Fietst weg en dumpt haar in bosjes*
EN BLIJF WEG
Ik bedoelde stil...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:01 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Toen was hij behoorlijk stik ja, toen ik met hem klaar was
Kutkick.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |