Good for you. Ik wacht wel tot je alle meisjes hebt en als ik oud en lelijk ben kan je die van mij wel krijgen hoor.quote:
Het was geen vraag.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is deze vraag relevant voor het antwoord op mijn vraag?
tvpquote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil wel pikante fotos van mijzelf posten.
Stoer he.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsss, maar wel stoer bi zijn in je fotoboek.
Het is niet nodig, echt niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
tvpquote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
Jagenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk meer als ieder meisje zichzelf zo makkelijk bloot geeft? dan is het hele idee van 'jagen' weg.
Dan heb ik er geen interesse meer in uiteraard.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Good for you. Ik wacht wel tot je alle meisjes hebt en als ik oud en lelijk ben kan je die van mij wel krijgen hoor.
Nee niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan heb ik er geen interesse meer in uiteraard.
Zet 'm op zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
Geoquote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jagenje bent hier godverdomme niet op de serengeti.. broek uit tetten bloot Groningse hoeren!!!
Wut?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo![]()
![]()
Ik zie een appelmoes etend aziaatje voor me dat driftig typend dit soort onzin post.
Zo'n vieze chinees,quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo![]()
![]()
Ik zie een appelmoes etend aziaatje voor me dat driftig typend dit soort onzin post.
Volg je apha instinct, sta op van de bank en ga lekker op jacht joh.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jagenje bent hier godverdomme niet op de serengeti.. broek uit tetten bloot Groningse hoeren!!!
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu ga ik jouw hoofd photoshoppen op een pikante foto, bwhehhe
Maandag weer. Oh shit...dat gaat hier op de bank gebeuren.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volg je apha instinct, sta op van de bank en ga lekker op jacht joh.
Veel plezier.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maandag weer. Oh shit...dat gaat hier op de bank gebeuren.Best of both worlds
Ik begreep uit je post dat je maandag gaat neuken of niet danquote:
Euh nee...niet per definitie. Gewoon afgesproken met een leuke chick bij mij.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begreep uit je post dat je maandag gaat neuken of niet danSnapte 'm al niet dus dit is wat ik er maar van maakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 02:03:37 ]
Ik begreep juist dat hij op z'n bank zou gaan jagen.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begreep uit je post dat je maandag gaat neuken of niet danSnapte 'm al niet dus dit is wat ik er maar van maakte.
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh nee...niet per definitie. Gewoon afgesproken met een leuke chick bij mij.Je vergeet uit bed trappen om brood te smeren om 2:00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat hij op z'n bank zou gaan jagen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh nee...niet per definitie. Gewoon afgesproken met een leuke chick bij mij.Ja, dus veel plezier dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowieso. Maar hij heeft wel gelijk man. Als je vrouwen te goed behandelt worden ze ondankbaar. Niet voor niks dat veel vrouwen op klootzakken vallen.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vergeet uit bed trappen om brood te smeren om 2:00.
Jacht activiteiten op de bank, lekker door het oerwoudquote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat hij op z'n bank zou gaan jagen.
Zo kan het ook ja. In mijn versie verstoppen 2 van z'n vrienden z'n bank in het bos en gaat kapiteintje op jacht, naar zijn bank.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jacht activiteiten op de bank, lekker door het oerwoud
Alle wijven scheren zich toch tegenwoordig?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jacht activiteiten op de bank, lekker door het oerwoud
Jouw fantasie is ook wel levendig.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kan het ook ja. In mijn versie verstoppen 2 van z'n vrienden z'n bank in het bos en gaat kapiteintje op jacht, naar zijn bank.
Avonturen door natte grotten en dichtte jungle's, lekker slingeren met lianen en ravotten met aapjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kan het ook ja. In mijn versie verstoppen 2 van z'n vrienden z'n bank in het bos en gaat kapiteintje op jacht, naar zijn bank.
Nee nu weer minder.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alle wijven scheren zich toch tegenwoordig?
Je verpest mijn grapje.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Avonturen door natte grotten en dichtte jungle's, lekker slingeren met lianen en ravotten met aapjes.
Mijn god zeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee manquote:Op zondag 13 mei 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat nu tegen Guitar zei dan kon het kloppen want die woont tegen de Duitse grens
Ben er nog geen tegengekomen die 't niet deed gelukkig.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking te maken met mijn post, ik snap de link nietquote:Op zondag 13 mei 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat nu tegen Guitar zei dan kon het kloppen want die woont tegen de Duitse grens
Zieligen forelquote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
* GGMM slaps Smoofie around with a large trout
Waarom?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
* GGMM slaps Smoofie around with a large trout
Ook niet een beetje? Sowieso als het neuken onverwacht is, dan staat er vaak wel wat.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben er nog geen tegengekomen die 't niet deed gelukkig.
Weet ik niet. Eerder in dit topic werd een vis gepost, toen moest ik aan Irc denken. Jij leek me het meest voor de hand liggende slachtoffer.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking te maken met mijn post, ik snap de link niet
Lekker vertrouwd.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks te zoeken in de jungle. Laat mij maar in het bos.
Jij generaliseert wel snel.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe het er daar onder uit ziet
Jan Wolkers vond dit wel geilquote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, een streepje wel eens. Maar dat moet ook wel kunnen, al moet ook dat streepje wel kort zijn imo.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook niet een beetje? Sowieso als het neuken onverwacht is, dan staat er vaak wel wat.
Ik snap niet waar je het over hebt manquote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij generaliseert altijd.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt man
Ohhhh.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij generaliseert altijd.
Hij post een duitse en dus zijn alle duitse vrouwen zo.
Die Duitsers hebben altijd zo'n buil shag onder hun arm down belowquote:Op zondag 13 mei 2012 02:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt man
Je kijkt teveel TV man.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben altijd zo'n buil shag onder hun arm down below
Welke?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Geo bedankt man, was echt een vette thriller.
Nee inderdaad niet volop gelukkig, maar hoeft voor mij ook niet netjes een streepje te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, een streepje wel eens. Maar dat moet ook wel kunnen, al moet ook dat streepje wel kort zijn imo.
Leuk?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die op Veronica waar je het over had.
Ja echt een aanrader, tering ik schrok me af en toe flink die pleuris en dat heb ik met weinig films.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk?
Heb hem zelf niet gekeken, maar dat is wel een mokkeltje
Geen idee, maar daar heb je genoeg meisjes die muesli's worden genoemd. Ongeschoren kuthippies zijn het iig.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou Duitsland meer hebben dan andere landen
Edit: zie het al, wat een homo'squote:Op zondag 13 mei 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kwart over 2 en er wordt bagger in VBL gepost, moest ik nog weer slotten ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |