Good for you. Ik wacht wel tot je alle meisjes hebt en als ik oud en lelijk ben kan je die van mij wel krijgen hoor.quote:
Het was geen vraag.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is deze vraag relevant voor het antwoord op mijn vraag?
tvpquote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil wel pikante fotos van mijzelf posten.
Stoer he.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsss, maar wel stoer bi zijn in je fotoboek.
Het is niet nodig, echt niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
tvpquote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
Jagenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk meer als ieder meisje zichzelf zo makkelijk bloot geeft? dan is het hele idee van 'jagen' weg.
Dan heb ik er geen interesse meer in uiteraard.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Good for you. Ik wacht wel tot je alle meisjes hebt en als ik oud en lelijk ben kan je die van mij wel krijgen hoor.
Nee niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan heb ik er geen interesse meer in uiteraard.
Zet 'm op zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
Geoquote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jagenje bent hier godverdomme niet op de serengeti.. broek uit tetten bloot Groningse hoeren!!!
Wut?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo![]()
![]()
Ik zie een appelmoes etend aziaatje voor me dat driftig typend dit soort onzin post.
Zo'n vieze chinees,quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geo![]()
![]()
Ik zie een appelmoes etend aziaatje voor me dat driftig typend dit soort onzin post.
Volg je apha instinct, sta op van de bank en ga lekker op jacht joh.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jagenje bent hier godverdomme niet op de serengeti.. broek uit tetten bloot Groningse hoeren!!!
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu ga ik jouw hoofd photoshoppen op een pikante foto, bwhehhe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |