Jouw fantasie is ook wel levendig.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kan het ook ja. In mijn versie verstoppen 2 van z'n vrienden z'n bank in het bos en gaat kapiteintje op jacht, naar zijn bank.
Avonturen door natte grotten en dichtte jungle's, lekker slingeren met lianen en ravotten met aapjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kan het ook ja. In mijn versie verstoppen 2 van z'n vrienden z'n bank in het bos en gaat kapiteintje op jacht, naar zijn bank.
Nee nu weer minder.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alle wijven scheren zich toch tegenwoordig?
Je verpest mijn grapje.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Avonturen door natte grotten en dichtte jungle's, lekker slingeren met lianen en ravotten met aapjes.
Mijn god zeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee manquote:Op zondag 13 mei 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat nu tegen Guitar zei dan kon het kloppen want die woont tegen de Duitse grens
Ben er nog geen tegengekomen die 't niet deed gelukkig.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking te maken met mijn post, ik snap de link nietquote:Op zondag 13 mei 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat nu tegen Guitar zei dan kon het kloppen want die woont tegen de Duitse grens
Zieligen forelquote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
* GGMM slaps Smoofie around with a large trout
Waarom?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
* GGMM slaps Smoofie around with a large trout
Ook niet een beetje? Sowieso als het neuken onverwacht is, dan staat er vaak wel wat.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben er nog geen tegengekomen die 't niet deed gelukkig.
Weet ik niet. Eerder in dit topic werd een vis gepost, toen moest ik aan Irc denken. Jij leek me het meest voor de hand liggende slachtoffer.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking te maken met mijn post, ik snap de link niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |