Maandag weer. Oh shit...dat gaat hier op de bank gebeuren.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volg je apha instinct, sta op van de bank en ga lekker op jacht joh.
Veel plezier.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maandag weer. Oh shit...dat gaat hier op de bank gebeuren.Best of both worlds
Ik begreep uit je post dat je maandag gaat neuken of niet danquote:
Euh nee...niet per definitie. Gewoon afgesproken met een leuke chick bij mij.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begreep uit je post dat je maandag gaat neuken of niet danSnapte 'm al niet dus dit is wat ik er maar van maakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 02:03:37 ]
Ik begreep juist dat hij op z'n bank zou gaan jagen.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik begreep uit je post dat je maandag gaat neuken of niet danSnapte 'm al niet dus dit is wat ik er maar van maakte.
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh nee...niet per definitie. Gewoon afgesproken met een leuke chick bij mij.Je vergeet uit bed trappen om brood te smeren om 2:00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat hij op z'n bank zou gaan jagen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh nee...niet per definitie. Gewoon afgesproken met een leuke chick bij mij.Ja, dus veel plezier dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowieso. Maar hij heeft wel gelijk man. Als je vrouwen te goed behandelt worden ze ondankbaar. Niet voor niks dat veel vrouwen op klootzakken vallen.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vergeet uit bed trappen om brood te smeren om 2:00.
Jacht activiteiten op de bank, lekker door het oerwoudquote:Op zondag 13 mei 2012 02:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat hij op z'n bank zou gaan jagen.
Zo kan het ook ja. In mijn versie verstoppen 2 van z'n vrienden z'n bank in het bos en gaat kapiteintje op jacht, naar zijn bank.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jacht activiteiten op de bank, lekker door het oerwoud
Alle wijven scheren zich toch tegenwoordig?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jacht activiteiten op de bank, lekker door het oerwoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |