Lekker vertrouwd.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks te zoeken in de jungle. Laat mij maar in het bos.
Jij generaliseert wel snel.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe het er daar onder uit ziet
Jan Wolkers vond dit wel geilquote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, een streepje wel eens. Maar dat moet ook wel kunnen, al moet ook dat streepje wel kort zijn imo.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook niet een beetje? Sowieso als het neuken onverwacht is, dan staat er vaak wel wat.
Ik snap niet waar je het over hebt manquote:Op zondag 13 mei 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij generaliseert altijd.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt man
Ohhhh.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij generaliseert altijd.
Hij post een duitse en dus zijn alle duitse vrouwen zo.
Die Duitsers hebben altijd zo'n buil shag onder hun arm down belowquote:Op zondag 13 mei 2012 02:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt man
Je kijkt teveel TV man.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben altijd zo'n buil shag onder hun arm down below
Welke?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Geo bedankt man, was echt een vette thriller.
Nee inderdaad niet volop gelukkig, maar hoeft voor mij ook niet netjes een streepje te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, een streepje wel eens. Maar dat moet ook wel kunnen, al moet ook dat streepje wel kort zijn imo.
Leuk?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die op Veronica waar je het over had.
Ja echt een aanrader, tering ik schrok me af en toe flink die pleuris en dat heb ik met weinig films.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk?
Heb hem zelf niet gekeken, maar dat is wel een mokkeltje
Geen idee, maar daar heb je genoeg meisjes die muesli's worden genoemd. Ongeschoren kuthippies zijn het iig.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou Duitsland meer hebben dan andere landen
Edit: zie het al, wat een homo'squote:Op zondag 13 mei 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kwart over 2 en er wordt bagger in VBL gepost, moest ik nog weer slotten ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |