quote:
Zuigt echt die episodequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
\
[..]. CC Californication, last episode
.
Ik vind het wel een mooi einde van een succesvolle seriequote:
Zag een voorfilmpje, maar ik dacht: laat maar hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oom Henk op Nederland 3. Tijden niet zo lol gehad om een Nederlandse speelfilm.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zag een voorfilmpje, maar ik dacht: laat maar hangen. Nieuw hier, of kloon?
Stel je je niet eens even voor aan de bekendste irritantste user in VBL?
Noemen ze een Amsterdammertje soms idd. Ik drink sowieso alleen halve liters.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
Ik zit niet eens de trollen man. Ik ben de meest gewaarde VBL-SC'er hier. Dus stil jij.
Ik was gisteren in Den Bosch, vraag ik om een biertje bij een terras. Zegt die chick: een fluitje of een Amsterdammer? Ik zeg WTF: Amsterdammer? Sinds wanneer staat 'Amsterdammer' voor vaasje?
[..]. CC Californication, last episode
.
Wie jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stel je je niet eens even voor aan de bekendste user in VBL?
Waar doel je op? De contractverlenging van Vicento? Daar ben ik ook blij mee, weer lekker schwalbes maken in de ArenA.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merci Merci., jullie leuke spelert voor ado er bij.
Slaat het bier snel dood joh. Rustig biertje drinken op terras is beter dan vol tanken imo. Maar mijn katers zijn dan ook zo erg laatste tijd, moet er echt op gaan lettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noemen ze een Amsterdammertje soms idd. Ik drink sowieso alleen halve liters.
Jups. Niet gehoord? Onderzoek geweest wat yvonne heeft opgestart.quote:
's Avonds laat studeren? Niet doen joh. Gewoon overdag studeren, 's avonds chillen. Dat werkt bij mij in ieder geval. En wie weet blijf ik wat langer hangen, wel druk, dus verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer weg. De_kromme, in tegenstelling tot wat normaal het geval is wil ik je vragen om alsjeblieft WEL in dit topic te posten zodat ik hier niet meer kom. Scheelt weer in m'n studieresultaten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jups. Niet gehoord? Onderzoek geweest wat yvonne heeft opgestart.
Kijk je uit dat ons aller Stijntje je posts niet inhaalt, grootste nerd van VBL?
Waar heb jij laatste week gelegen? Maar ander account aangemaakt, hiervoor al halfjaar actief.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iglo... hier doet ie wel normaal toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer weg. De_kromme, in tegenstelling tot wat normaal het geval is wil ik je vragen om alsjeblieft WEL in dit topic te posten zodat ik hier niet meer kom. Scheelt weer in m'n studieresultaten.
2.5 maand en geen kloons verder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent echt een half jaar gebanned geweest, ofniet? Of had je een kloon?
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb jij laatste week gelegen? Maar ander account aangemaakt, hiervoor al halfjaar actief.
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iglo... hier doet ie wel normaal toch.
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mij. En ik had niet eens een ban
.
[..]
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.
Wat? Jij bent toch officieel uitgeroepen tot grootste nerd van VBL? En gezien je posts per dag is dit te vertrouwen. Ik hoorde dat je overeenkomsten had met die Emimich ofzo.quote:
Serieus? Goed bezig ouwe. Hou je 't een beetje vol? Lang dagelijks geblowed?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.
En met roken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.
Mijn 25 posts per dag is idd schrikbarend hoog.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat? Jij bent toch officieel uitgeroepen tot grootste nerd van VBL? En gezien je posts per dag is dit te vertrouwen. Ik hoorde dat je overeenkomsten had met die Emimich ofzo.
Speciaal hasje, of redelijk verkrijgbaar? Iceolator zal ik ook in m'n gedachten houden, thanks Mikey.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En met roken?
Qua hash btw Golden MarocBen zelf een half jaar gestopt though
Gefeliciteerd trouwens nog met EL.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn 25 posts per dag is idd schrikbarend hoog.
Nu weer verder in de zandbak spelen he
Ik heb al sinds mijn 16de mijn blow periodes.., maar het gaat me makkelijk af.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Serieus? Goed bezig ouwe. Hou je 't een beetje vol? Lang dagelijks geblowed?
Geen idee, hier bij de shop hebben ze hem en ik kwam eigenlijk nooit ergens anders.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Speciaal hasje, of redelijk verkrijgbaar? Iceolator zal ik ook in m'n gedachten houden, thanks Mikey.
Blow je nog niet lang dat je iceolator niet kent?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Speciaal hasje, of redelijk verkrijgbaar? Iceolator zal ik ook in m'n gedachten houden, thanks Mikey.
Eens per tijd een jointje is niet erg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn 16de mijn blow periodes.., maar het gaat me makkelijk af.
Is 't gezellig daar dan? Seizoen is toch afgelopen? Kan zo wel een kijkje nemen opzich, speciaal voor mijn geliefde Feijenoord SC'ers.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef Muto het volgende:
Dus straks en Ritmo en De_Kromme in het Feijenoordtopic...
Blow al jaren sporadisch (1x per maand ofzo). Maar maten halen altijd, en als ik zelf haal: altijd Pollum.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blow je nog niet lang dat je iceolator niet kent?
gadverdamme Narcissus, pas op dat je niet in de spiegel kijkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
polm is prima vind ik ook altijd. Al gebruik ik dat spul nooit meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mij. En ik had niet eens een ban
.
[..]
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.
Komkommertijd. Dus nee. Ritmo die zeikt dat we kampioen hadden moeten worden en dus niet blij mogen zijn, maar meer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is 't gezellig daar dan? Seizoen is toch afgelopen? Kan zo wel een kijkje nemen opzich, speciaal voor mijn geliefde Feijenoord SC'ers.
Ik word best vaak voor narcist uitgemaaktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
gadverdamme Narcissus, pas op dat je niet in de spiegel kijkt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Komkommertijd. Dus nee. Ritmo die zeikt dat we kampioen hadden moeten worden en dus niet blij mogen zijn, maar meer niet.
Goed. al heb ik wel zinquote:
Goed bezig gassie! En dat je zin hebt is weinig verrassendquote:
Was te verwachten natuurlijk verder net een Guy Ritchie filmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk je die film nog, wat een qlimax
Gewoon echt slechtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk verder net een Guy Ritchie film
Je meent hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik word best vaak voor narcist uitgemaakt![]()
. Jij bent een vrij serieuze user toch? PSV-ert?
welke was dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk je die film nog, wat een qlimax
Oom Henkquote:
Want jij kent veel users irl? Is het EK subforum al wat trouwens, gezien je UI?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Je meent het
En zoals wel veel users doe ik me anders voor op het forum dan ik in het echt ben. In het echt een vrolijke flierefluiter dus hier ben ik dan serieus. Ajacied overigens.
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want jij kent veel users irl? Is het EK subforum al wat trouwens, gezien je UI?
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daar
Ze schieten hem dood hij komt dement terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest domme van de film
Wattan? Zal nog wel gaan lopen in de loop der weken, lijkt me?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daar
Tongs neukertje is daar mod.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Zal nog wel gaan lopen in de loop der weken, lijkt me?
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?quote:
Logica Mikey logicaquote:Op zondag 13 mei 2012 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze schieten hem dood hij komt dement terug.
Steven heeft een 14 jarige chickie uit stijns team mee naar huis genomen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?
Karina heeft ie het over.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?
Eigenlijk hadden we alsnog moeten komen. Dat ventje zat een partij in zijn broek te poepen de hele week, met de gedachte dat Steven en ik kwamen, niet normaalquote:Op zondag 13 mei 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven heeft een 14 jarige chickie uit stijns team mee naar huis genomen.
Niet zo gek, als Greg zijn best doet heeft hij een hoog niveau en het is precies het type speler dat ze zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef De_kromme het volgende:
Wat lees ik nou? Real Madrid hoopt op Blackcard Greg![]()
?
Het moet niet gekker worden.
Ja, die flapoor werd nog gewisseld ook toch? Omdat er 'scorend vermogen' in de ploeg moest komen?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Stijn was ook compleet de focus kwijt, gewoon 1-1 spelen tegen fucking Velocitas C4.
Die jongen denkt dat hij alles is. Hij heeft al een jaar lang he-le-maal niks laten zien. Zou wel een lekkere vetpot worden voor Ajax.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zo gek, als Greg zijn best doet heeft hij een hoog niveau en het is precies het type speler dat ze zoeken.
Weer teveel Grolsch op Jojoortje?quote:
Kut tukkerquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Flikker op met die kut Grolsch van je.
GROLSCHquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Flikker op met die kut Grolsch van je.
Tuurlijk, wie niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jojoortje ben jij ook een beetje van de vrouwtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...klaar voor vandaag. Nu ff ontspanning. Tips?Plompzakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
leugens dat grolsch krijgen jullie al in de fles.quote:
Leffequote:
Ze gebruiken dat dier uit jou UI om dat te maken.quote:
Ja dag! Pas als ze zoon/dochterdag hebben doe ik mee.quote:
Grolsch gebruikt dan de oudjesquote:Op zondag 13 mei 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gebruiken dat dier uit jou UI om dat te maken.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja dag! Pas als ze zoon/dochterdag hebben doe ik mee.
Of eigenlijk gewoon helemaal niet
Vind ik wel meevallen hoor. Kan het prima drinken eigenlijk. Ik drink eigenlijk alles, ben niet zo moeilijk. Vind het alleen karig als mensen huismerken gaan kopen terwijl ze bij mij altijd premium pilseners voorgeschoteld krijgen.quote:
En die tukkers maar onder groeps druk allemaal bij hoog en laag blijven volhouden dat het lekker is.quote:
Is ook lekker manquote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die tukkers maar onder groeps druk allemaal bij hoog en laag blijven volhouden dat het lekker is.
Ssst...straks maak je De_kromme jaloers. Ze kan er niet zo goed tegen als andere vrouwen complimentjes krijgen en zij niet.quote:
De_kromme slaapt al.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ssst...straks maak je De_kromme jaloers. Ze kan er niet zo goed tegen als andere vrouwen complimentjes krijgen en zij niet.
Bavaria gaat nog wel vind ik persoonlijk. Brand is echt bocht van de bovenste plank imo.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bavaria, Oranjeboom en Brand to name a few
Oh, de_kromme is een vrouw? Hoezo is zij terug danquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ssst...straks maak je De_kromme jaloers. Ze kan er niet zo goed tegen als andere vrouwen complimentjes krijgen en zij niet.
10 kutknakenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een voetbalvraagje: wat zijn Luuk de Jong en Ola John samen waard qua transfergeld?
Brand is heerlijk, moest ook niet voor niks het premium pils van Heineken worden in Nederland. Nu ben ik wel een beetje bevooroordeeld, want Brand en Gulpener brouwerij zitten bij mij om de hoek.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bavaria, Oranjeboom en Brand to name a few
Jup, geen idee. Ze zal zich verveeld hebben denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, de_kromme is een vrouw? Hoezo is zij terug dan
Luuk zn contract loopt bijna af, die kan voor een prikkie weg in de winterquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een voetbalvraagje: wat zijn Luuk de Jong en Ola John samen waard qua transfergeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
25 miljoenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, de_kromme is een vrouw? Hoezo is zij terug dan
Jawel man.quote:
Brand heeft pas smaak.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bavaria gaat nog wel vind ik persoonlijk. Brand is echt bocht van de bovenste plank imo.
Wat een pisvlekken.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet toch wat als je vrienden niet uit willen gaan..
Ja uh zij wilden kinderen...moet ik ze ook nog is feliciteren met het feit dat ze geneukt heeft en dat ik wat harder zwom dan de rest.quote:
Jazeker!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook 2 persoonsbedden in die verslaafdenopvang van jullie?
7 miljoen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Okayquote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja uh zij wilden kinderen...moet ik ze ook nog is feliciteren met het feit dat ze geneukt heeft en dat ik wat harder zwom dan de rest.
Commerciële meuk is het.
Verder vind ik mijn mama best liev hoor.
Dit. Plus moederdag komt áltijd als ik net geen rooie rotcent te makken heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja uh zij wilden kinderen...moet ik ze ook nog is feliciteren met het feit dat ze geneukt heeft en dat ik wat harder zwom dan de rest.
Commerciële meuk is het.
Verder vind ik mijn mama best liev hoor.
Je had Smoof moeten bellenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet toch wat als je vrienden niet uit willen gaan..
Ik ben al vanaf half 2 aan de wijn, dus heb hem nu goed staan.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Saaie toeters inderdaad. Waarom ben jij niet buitens huis dan?
dus 13 voor Luuk en 2 voor die negert?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets van 15 voor die twee samen
DAT WORDT KOTSENNNNN!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf half 2 aan de wijn, dus heb hem nu goed staan.
Nu lekker slapen. Wedden dat het gaat draaien in bed zo
Luuk de Jong is toch wel 10 waard inderdaad, John niet meer dan 2-3.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
respect.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook dat...10 dagen voor de stufi en zorgtoeslag...waardeloosquote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Plus moederdag komt áltijd als ik net geen rooie rotcent te makken heb.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dus 13 voor Luuk en 2 voor die negert?
Lekker bezig hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Munsterman wil 12 miljoen voor die Ola.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dus 13 voor Luuk en 2 voor die negert?
wutquote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Munsterman wil 12 miljoen voor die Ola.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Snap t wel, 7 mil voor tadic, 6 mil voor fer. Als vertonghen bij FCT speelde zou hij denk ik 35 mil vragen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Muntenman moet lekker in sprookjes blijven geloven dan komt het helemaal goed met Twente.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Terecht. Geen enkele club laat zo'n goudhaantje vertrekken voor een laag bedrag.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom komt die huur en zorgtoeslag zo bizar laat altijd btw.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ook dat...10 dagen voor de stufi en zorgtoeslag...waardeloos
12 miljoen voor iemand die laat zien dat 'ie aardig kan voetballen maar het nog niet constant doet? No-fucking-way.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht. Geen enkele club laat zo'n goudhaantje vertrekken voor een laag bedrag.
Hoeveel waren Strootman en Mertens samen? Nou dat bedrag +5 miljoen minimaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, 10m voor Luuk en 5 voor John ofzo
Zorgtoeslag komt deze vrijdag al toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ook dat...10 dagen voor de stufi en zorgtoeslag...waardeloos
15 waren die 2 samenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoeveel waren Strootman en Mertens samen? Nou dat bedrag +5 miljoen minimaal.
quote:
aldus vi.nlquote:Daarmee zijn ook de gesprekken met Benfica over de overgang van vleugelspits Ola John in een impasse geraakt. De Portugese topclub heeft een eerste bod van zes miljoen euro gedaan, maar FC Twente vraagt het dubbele. Munsterman: 'Het heeft ook geen zin om verder te praten. Ola John moet eerst zelf een waardeoordeel over een eventuele overgang naar Benfica geven.'
14 miljoen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor dat bedrag mogen ze Toivonen hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te lui en op de tel...quote:
Eens. Dan een grote strik erom en laten gaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor dat bedrag mogen ze Toivonen hebben.
Nee man, kei veel goals gemaakt voor een middenvelder.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. Dan een grote strik erom en laten gaan.
Als PSV 10 krijgt voor Toivonen moeten ze al blij zijn
Moeten ze ook doen.. die kerel gaat alleen maar minder spelen.,quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had Ola John meteen weggedaan voor 6 miljoen.
Dat gassie komt net kijken manquote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
12 miljoen voor iemand die laat zien dat 'ie aardig kan voetballen maar het nog niet constant doet? No-fucking-way.
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Te lui en op de tel...
Zoek op youtube Business Time van Flight of the Conchords.
Succes!
Ja, hij is een goede voetballer, maar geen Messi op het middenveld ofzoquote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, kei veel goals gemaakt voor een middenvelder.
Gewoon 15 vragen. punt.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, hij is een goede voetballer, maar geen Messi op het middenveld ofzo
Maandag toch pas??quote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zorgtoeslag komt deze vrijdag al toch?
Jullie zijn zeker blij als je van hem afbent.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, kei veel goals gemaakt voor een middenvelder.
10 ook niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat krijg je echt niet
Jojoor heeft een beurt nodig.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaak ben je nu al gaan slapen in de laatste 10 minuten?
Heb Toivonen op m'n zwarte uitshirt staanquote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn zeker blij als je van hem afbent.
VD Wiel 10 miljoen?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Vertonghen is 15 mil met 1-jarig contract, crack is 10 mil. Dus dan krijgt Ajax 25 mil om 1 CV te kopen, minimaal.
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Te lui en op de tel...
Zoek op youtube Business Time van Flight of the Conchords.
Succes!
Ik heb v. Nistelrooy erop staanquote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb Toivonen op m'n zwarte uitshirt staan
Ben een groot fan van hem, maar die rattenstreken moet 'ie laten.
Crack is die 10 mil echt niet waard., maarja in het buitenland kijken ze qua Ajax nog steeds naar het verleden. gezien zijn voetballende kwaliteiten ook maximaal 5 miljoen.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Vertonghen is 15 mil met 1-jarig contract, crack is 10 mil. Dus dan krijgt Ajax 25 mil om 1 CV te kopen, minimaal.
Ajax kan altijd wel hoog verkopen, vooral na het Suarez fiasco zal dit lukken. En terecht.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Crack is die 10 mil echt niet waard., maarja in het buitenland kijken ze qua Ajax nog steeds naar het verleden. gezien zijn voetballende kwaliteiten ook maximaal 5 miljoen.
Chelsea en Real Madrid willen hem hebben, die betalen dat wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Teeeeeeeeeeeeeeering, hoezo veel te duur
Mja, maar 10 miljoen is toch veel te veel voor Van der Wiel johquote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Chelsea en Real Madrid willen hem hebben, die betalen dat wel.
Eh Fiasco?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax kan altijd wel hoog verkopen, vooral na het Suarez fiasco zal dit lukken. En terecht.
Ja, en 40 mil voor carrol en 50 mil voor torres ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar 10 miljoen is toch veel te veel voor Van der Wiel joh
18 mil minimaal, oplopend tot max 25 mil. Hij is de beste speler van Lpoolquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en 40 mil voor carrol en 50 mil voor torres ook.
Weinig degelijke backs in de wereld. Een goed EK en Greg is weg voor 10mquote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en 40 mil voor carrol en 50 mil voor torres ook.
Hulk 100 miljoenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens.
Messi dan joh250 miljoen clausule
Dat is donderdag toch?quote:
Rechtsboven en linksonderquote:Op zondag 13 mei 2012 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag me af of we 40 miljoen voor Strootman kunnen vangen. Of toch maar 30-35 miljoen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met 1 jarig contract is het best veel ja, is gewoon een hele goeie RB. Kan het alleen niet meer opbrengen om een beetje normaal niveau te halen tegen een VVV.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog maar 38 euro om van te leven ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is donderdag toch?
Zou mij wel heel blij maken. Ben zo ontzettend blut.
Eerste twee van links.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag me af of we 40 miljoen voor Strootman kunnen vangen. Of toch maar 30-35 miljoen.
Same...quote:Op zondag 13 mei 2012 01:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is donderdag toch?
Zou mij wel heel blij maken. Ben zo ontzettend blut.
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Linkboven en die daaronder bedoel je?
Ik nog minder...Sowieso vanaf maandag tot geld bij moeders zitten...quote:Op zondag 13 mei 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog maar 38 euro om van te leven ofzo.Ga maar zo vroeg mogelijk naar m'n ouders denk ik. Eten is zo duur eigenlijk als je alleen woont.
Die zijn wel het geilstequote:Op zondag 13 mei 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja en het is drie tegen 1quote:Op zondag 13 mei 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Als troostquote:Op zondag 13 mei 2012 01:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik nog minder...Sowieso vanaf maandag tot geld bij moeders zitten...
Kan leukere dingen bedenken.
quote:
idd, mensen die andere smaak hebben dan ikquote:Op zondag 13 mei 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
HOE KUN JE LINKSBOVEN IN GODSNAAM NOU HET LEKKERSTE VINDEN VAN HET STEL.
Omdat het kan.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, maar die heeft toch gewoon een doorsnee kop? Zo pik je er 10 op als je ff je best doet op een normale avond man.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, mensen die andere smaak hebben dan ik
Toen was Liam nog zo goed bij stem! Heb ook een bootleg van Den Bosch 1997...fucking goed!quote:
Ik heb ze ontmoetquote:Op zondag 13 mei 2012 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga ze zien in het voorprogramma van Metallica
Wat een lui
tieten en geile blikquote:Op zondag 13 mei 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb ze ontmoetZijn hele normale dudes
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
bed tijd morgen zonder kado naar moedersdag.
Weet ik het, werkte voor platenmaatsch.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Serieus?
Heet de zanger echt Tobias?
Mja, dat kloptquote:Op zondag 13 mei 2012 01:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Weet ik het, werkte voor platenmaatsch.
Ik was lam en op Graspop. Ze komen iig uit Scandinavië
Ik zit onder de 38 euro. bovendien is ze 50 aan het einde van de maand.quote:
Duurt lang danquote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds een Leffe Dubbel.
Vette CDquote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat klopt
Lui zijn wel grappig
Nopequote:Op zondag 13 mei 2012 01:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ook niet als het een link is?
Speciaalbiertje he.quote:
Nee, want dan kun je ook naar porn linken enz, vandaar.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfs ook niet als het een link is?
Wel een erg makkelijke. Al moet ik zeggen dat ik er nu langer over zou doen. Zoals ik al zei net, heb gisteren al 9 speciaal bier opquote:Op zondag 13 mei 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speciaalbiertje he.Wil nu eigenlijk in bed gaan liggen maar heb niks om nog op de laptop te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |