quote:
Zuigt echt die episodequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
\
[..]. CC Californication, last episode
.
Ik vind het wel een mooi einde van een succesvolle seriequote:
Zag een voorfilmpje, maar ik dacht: laat maar hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oom Henk op Nederland 3. Tijden niet zo lol gehad om een Nederlandse speelfilm.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zag een voorfilmpje, maar ik dacht: laat maar hangen. Nieuw hier, of kloon?
Stel je je niet eens even voor aan de bekendste irritantste user in VBL?
Noemen ze een Amsterdammertje soms idd. Ik drink sowieso alleen halve liters.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
Ik zit niet eens de trollen man. Ik ben de meest gewaarde VBL-SC'er hier. Dus stil jij.
Ik was gisteren in Den Bosch, vraag ik om een biertje bij een terras. Zegt die chick: een fluitje of een Amsterdammer? Ik zeg WTF: Amsterdammer? Sinds wanneer staat 'Amsterdammer' voor vaasje?
[..]. CC Californication, last episode
.
Wie jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stel je je niet eens even voor aan de bekendste user in VBL?
Waar doel je op? De contractverlenging van Vicento? Daar ben ik ook blij mee, weer lekker schwalbes maken in de ArenA.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merci Merci., jullie leuke spelert voor ado er bij.
Slaat het bier snel dood joh. Rustig biertje drinken op terras is beter dan vol tanken imo. Maar mijn katers zijn dan ook zo erg laatste tijd, moet er echt op gaan lettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noemen ze een Amsterdammertje soms idd. Ik drink sowieso alleen halve liters.
Jups. Niet gehoord? Onderzoek geweest wat yvonne heeft opgestart.quote:
's Avonds laat studeren? Niet doen joh. Gewoon overdag studeren, 's avonds chillen. Dat werkt bij mij in ieder geval. En wie weet blijf ik wat langer hangen, wel druk, dus verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer weg. De_kromme, in tegenstelling tot wat normaal het geval is wil ik je vragen om alsjeblieft WEL in dit topic te posten zodat ik hier niet meer kom. Scheelt weer in m'n studieresultaten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jups. Niet gehoord? Onderzoek geweest wat yvonne heeft opgestart.
Kijk je uit dat ons aller Stijntje je posts niet inhaalt, grootste nerd van VBL?
Waar heb jij laatste week gelegen? Maar ander account aangemaakt, hiervoor al halfjaar actief.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iglo... hier doet ie wel normaal toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer weg. De_kromme, in tegenstelling tot wat normaal het geval is wil ik je vragen om alsjeblieft WEL in dit topic te posten zodat ik hier niet meer kom. Scheelt weer in m'n studieresultaten.
2.5 maand en geen kloons verder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent echt een half jaar gebanned geweest, ofniet? Of had je een kloon?
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb jij laatste week gelegen? Maar ander account aangemaakt, hiervoor al halfjaar actief.
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iglo... hier doet ie wel normaal toch.
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mij. En ik had niet eens een ban
.
[..]
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.
Wat? Jij bent toch officieel uitgeroepen tot grootste nerd van VBL? En gezien je posts per dag is dit te vertrouwen. Ik hoorde dat je overeenkomsten had met die Emimich ofzo.quote:
Serieus? Goed bezig ouwe. Hou je 't een beetje vol? Lang dagelijks geblowed?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.
En met roken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iceolator ben zelf al een maand gestopt trouwens.
Mijn 25 posts per dag is idd schrikbarend hoog.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat? Jij bent toch officieel uitgeroepen tot grootste nerd van VBL? En gezien je posts per dag is dit te vertrouwen. Ik hoorde dat je overeenkomsten had met die Emimich ofzo.
Speciaal hasje, of redelijk verkrijgbaar? Iceolator zal ik ook in m'n gedachten houden, thanks Mikey.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En met roken?
Qua hash btw Golden MarocBen zelf een half jaar gestopt though
Gefeliciteerd trouwens nog met EL.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn 25 posts per dag is idd schrikbarend hoog.
Nu weer verder in de zandbak spelen he
Ik heb al sinds mijn 16de mijn blow periodes.., maar het gaat me makkelijk af.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Serieus? Goed bezig ouwe. Hou je 't een beetje vol? Lang dagelijks geblowed?
Geen idee, hier bij de shop hebben ze hem en ik kwam eigenlijk nooit ergens anders.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Speciaal hasje, of redelijk verkrijgbaar? Iceolator zal ik ook in m'n gedachten houden, thanks Mikey.
Blow je nog niet lang dat je iceolator niet kent?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Speciaal hasje, of redelijk verkrijgbaar? Iceolator zal ik ook in m'n gedachten houden, thanks Mikey.
Eens per tijd een jointje is niet erg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn 16de mijn blow periodes.., maar het gaat me makkelijk af.
Is 't gezellig daar dan? Seizoen is toch afgelopen? Kan zo wel een kijkje nemen opzich, speciaal voor mijn geliefde Feijenoord SC'ers.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef Muto het volgende:
Dus straks en Ritmo en De_Kromme in het Feijenoordtopic...
Blow al jaren sporadisch (1x per maand ofzo). Maar maten halen altijd, en als ik zelf haal: altijd Pollum.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blow je nog niet lang dat je iceolator niet kent?
gadverdamme Narcissus, pas op dat je niet in de spiegel kijkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
polm is prima vind ik ook altijd. Al gebruik ik dat spul nooit meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welk account? Ik ben zelfs twee weken weggeweest volgens mij. En ik had niet eens een ban
.
[..]
Zo is 't maar net. Heb je nog een goede aanrader voor een hasjie? Ik haal eigenlijk altijd (super) Pollum.
Komkommertijd. Dus nee. Ritmo die zeikt dat we kampioen hadden moeten worden en dus niet blij mogen zijn, maar meer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is 't gezellig daar dan? Seizoen is toch afgelopen? Kan zo wel een kijkje nemen opzich, speciaal voor mijn geliefde Feijenoord SC'ers.
Ik word best vaak voor narcist uitgemaaktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
gadverdamme Narcissus, pas op dat je niet in de spiegel kijkt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Komkommertijd. Dus nee. Ritmo die zeikt dat we kampioen hadden moeten worden en dus niet blij mogen zijn, maar meer niet.
Goed. al heb ik wel zinquote:
Goed bezig gassie! En dat je zin hebt is weinig verrassendquote:
Was te verwachten natuurlijk verder net een Guy Ritchie filmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk je die film nog, wat een qlimax
Gewoon echt slechtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk verder net een Guy Ritchie film
Je meent hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik word best vaak voor narcist uitgemaakt![]()
. Jij bent een vrij serieuze user toch? PSV-ert?
welke was dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk je die film nog, wat een qlimax
Oom Henkquote:
Want jij kent veel users irl? Is het EK subforum al wat trouwens, gezien je UI?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Je meent het
En zoals wel veel users doe ik me anders voor op het forum dan ik in het echt ben. In het echt een vrolijke flierefluiter dus hier ben ik dan serieus. Ajacied overigens.
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want jij kent veel users irl? Is het EK subforum al wat trouwens, gezien je UI?
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daar
Ze schieten hem dood hij komt dement terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest domme van de film
Wattan? Zal nog wel gaan lopen in de loop der weken, lijkt me?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daar
Tongs neukertje is daar mod.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Zal nog wel gaan lopen in de loop der weken, lijkt me?
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?quote:
Logica Mikey logicaquote:Op zondag 13 mei 2012 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze schieten hem dood hij komt dement terug.
Steven heeft een 14 jarige chickie uit stijns team mee naar huis genomen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?
Karina heeft ie het over.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?
Eigenlijk hadden we alsnog moeten komen. Dat ventje zat een partij in zijn broek te poepen de hele week, met de gedachte dat Steven en ik kwamen, niet normaalquote:Op zondag 13 mei 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven heeft een 14 jarige chickie uit stijns team mee naar huis genomen.
Niet zo gek, als Greg zijn best doet heeft hij een hoog niveau en het is precies het type speler dat ze zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef De_kromme het volgende:
Wat lees ik nou? Real Madrid hoopt op Blackcard Greg![]()
?
Het moet niet gekker worden.
Ja, die flapoor werd nog gewisseld ook toch? Omdat er 'scorend vermogen' in de ploeg moest komen?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Stijn was ook compleet de focus kwijt, gewoon 1-1 spelen tegen fucking Velocitas C4.
Die jongen denkt dat hij alles is. Hij heeft al een jaar lang he-le-maal niks laten zien. Zou wel een lekkere vetpot worden voor Ajax.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zo gek, als Greg zijn best doet heeft hij een hoog niveau en het is precies het type speler dat ze zoeken.
Weer teveel Grolsch op Jojoortje?quote:
Kut tukkerquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Flikker op met die kut Grolsch van je.
GROLSCHquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Flikker op met die kut Grolsch van je.
Tuurlijk, wie niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jojoortje ben jij ook een beetje van de vrouwtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |