EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want jij kent veel users irl? Is het EK subforum al wat trouwens, gezien je UI?
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daar
Ze schieten hem dood hij komt dement terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest domme van de film
Wattan? Zal nog wel gaan lopen in de loop der weken, lijkt me?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
EK subforum is weinig volgens mij, sowieso belachelijke mod-keuze daar
Tongs neukertje is daar mod.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Zal nog wel gaan lopen in de loop der weken, lijkt me?
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?quote:
Logica Mikey logicaquote:Op zondag 13 mei 2012 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze schieten hem dood hij komt dement terug.
Steven heeft een 14 jarige chickie uit stijns team mee naar huis genomen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?
Karina heeft ie het over.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft tong een chick? Heeft Stijntje btw al wat meiden aangeduwd na zijn kampioensfeest, of zijn de details daarover nog niet bekend?
Eigenlijk hadden we alsnog moeten komen. Dat ventje zat een partij in zijn broek te poepen de hele week, met de gedachte dat Steven en ik kwamen, niet normaalquote:Op zondag 13 mei 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven heeft een 14 jarige chickie uit stijns team mee naar huis genomen.
Niet zo gek, als Greg zijn best doet heeft hij een hoog niveau en het is precies het type speler dat ze zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef De_kromme het volgende:
Wat lees ik nou? Real Madrid hoopt op Blackcard Greg![]()
?
Het moet niet gekker worden.
Ja, die flapoor werd nog gewisseld ook toch? Omdat er 'scorend vermogen' in de ploeg moest komen?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Stijn was ook compleet de focus kwijt, gewoon 1-1 spelen tegen fucking Velocitas C4.
Die jongen denkt dat hij alles is. Hij heeft al een jaar lang he-le-maal niks laten zien. Zou wel een lekkere vetpot worden voor Ajax.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zo gek, als Greg zijn best doet heeft hij een hoog niveau en het is precies het type speler dat ze zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |