quote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...klaar voor vandaag. Nu ff ontspanning. Tips?Plompzakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
leugens dat grolsch krijgen jullie al in de fles.quote:
Leffequote:
Ze gebruiken dat dier uit jou UI om dat te maken.quote:
Ja dag! Pas als ze zoon/dochterdag hebben doe ik mee.quote:
Grolsch gebruikt dan de oudjesquote:Op zondag 13 mei 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gebruiken dat dier uit jou UI om dat te maken.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja dag! Pas als ze zoon/dochterdag hebben doe ik mee.
Of eigenlijk gewoon helemaal niet
Vind ik wel meevallen hoor. Kan het prima drinken eigenlijk. Ik drink eigenlijk alles, ben niet zo moeilijk. Vind het alleen karig als mensen huismerken gaan kopen terwijl ze bij mij altijd premium pilseners voorgeschoteld krijgen.quote:
En die tukkers maar onder groeps druk allemaal bij hoog en laag blijven volhouden dat het lekker is.quote:
Is ook lekker manquote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die tukkers maar onder groeps druk allemaal bij hoog en laag blijven volhouden dat het lekker is.
Ssst...straks maak je De_kromme jaloers. Ze kan er niet zo goed tegen als andere vrouwen complimentjes krijgen en zij niet.quote:
De_kromme slaapt al.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ssst...straks maak je De_kromme jaloers. Ze kan er niet zo goed tegen als andere vrouwen complimentjes krijgen en zij niet.
Bavaria gaat nog wel vind ik persoonlijk. Brand is echt bocht van de bovenste plank imo.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bavaria, Oranjeboom en Brand to name a few
Oh, de_kromme is een vrouw? Hoezo is zij terug danquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ssst...straks maak je De_kromme jaloers. Ze kan er niet zo goed tegen als andere vrouwen complimentjes krijgen en zij niet.
10 kutknakenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een voetbalvraagje: wat zijn Luuk de Jong en Ola John samen waard qua transfergeld?
Brand is heerlijk, moest ook niet voor niks het premium pils van Heineken worden in Nederland. Nu ben ik wel een beetje bevooroordeeld, want Brand en Gulpener brouwerij zitten bij mij om de hoek.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bavaria, Oranjeboom en Brand to name a few
Jup, geen idee. Ze zal zich verveeld hebben denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, de_kromme is een vrouw? Hoezo is zij terug dan
Luuk zn contract loopt bijna af, die kan voor een prikkie weg in de winterquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een voetbalvraagje: wat zijn Luuk de Jong en Ola John samen waard qua transfergeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
25 miljoenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, de_kromme is een vrouw? Hoezo is zij terug dan
Jawel man.quote:
Brand heeft pas smaak.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bavaria gaat nog wel vind ik persoonlijk. Brand is echt bocht van de bovenste plank imo.
Wat een pisvlekken.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet toch wat als je vrienden niet uit willen gaan..
Ja uh zij wilden kinderen...moet ik ze ook nog is feliciteren met het feit dat ze geneukt heeft en dat ik wat harder zwom dan de rest.quote:
Jazeker!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook 2 persoonsbedden in die verslaafdenopvang van jullie?
7 miljoen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Okayquote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja uh zij wilden kinderen...moet ik ze ook nog is feliciteren met het feit dat ze geneukt heeft en dat ik wat harder zwom dan de rest.
Commerciële meuk is het.
Verder vind ik mijn mama best liev hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |