Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Die vrouw van 'm achter de jury en op het videoscherm uitgelicht.Nee, nee, maar dit gaat om de VOIS.
Hoezo? Alleen vanwege de snelheid?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:21 schreef Pheno het volgende:
Je moet wel lijven btongen met Holly, want als die gaat gillen tijdens de seks is je leuning meteen weg.
Jee Pheno en zijn piempie, on the movequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:21 schreef Pheno het volgende:
Je moet wel lijven btongen met Holly, want als die gaat gillen tijdens de seks is je leuning meteen weg.
I like to move it, move it!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee Pheno en zijn piempie, on the move
Dan scheuren gelijk je trommelvliezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:21 schreef Pheno het volgende:
Je moet wel blijven tongen met Holly, want als die gaat gillen tijdens de seks is je leuning meteen weg.
En je vriendin maar kantklossen on-the-sidequote:
Dat liedje zou iemand eens moeten doen!quote:
+1quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef Pheno het volgende:
Er staat een lichtstraal op die vrouw zoals bij Mr Bean.
Wat zegt zijn vrouw daarvan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je vriendin maar kantklossen on-the-side
Nog een vriendin naast Holly en mijn vrouw? Houd je fantasie voor jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je vriendin maar kantklossen on-the-side
Te poepen zelfsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
Man man man. Er zijn vast meer kandidaten die een vrouw of man of geliefde hebben, waarom krijgt deze nu extraspecial aandacht? Omdat ze op 't punt staat te werpen?
omdat Jaz AMAZIN' is. Het is allemaal AMAZIN' en SPECIAL.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
Man man man. Er zijn vast meer kandidaten die een vrouw of man of geliefde hebben, waarom krijgt deze nu extraspecial aandacht? Omdat ze op 't punt staat te werpen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
Ja. En extra aandacht voor de kandidaat. Winnaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
En hij wilde deze kans nog aangrijpen omdat zijn leven "over zou zijn" als het kind er was. Misschien had 'ie dan sowieso eerder moeten bedenken...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh net als die ene alto die niet door kon omdat Will nog maar 1 plekkie had, die vriendin was ook zwanger, oh the drama, boohooZe hadden het geld zo nodig
Dat wordt de finale act.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En hij wilde deze kans nog aangrijpen omdat zijn leven "over zou zijn" als het kind er was. Misschien had 'ie dan sowieso eerder moeten bedenken...
We zitten nu op de helft. En het is twee keer de helft.quote:
0.25?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
We zitten nu op de helft. En het is twee keer de helft.
Nee niet dit weerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Episch blijft die.quote:
Ja, maar ik bedoel, is er niets beter dan wat we nu gezien hebben? Een hoop schreeuwerds, wat mooie jongens en een man met een drachtige vrouw?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, nu gaan ze met de coaches zingen allemaal.
20:50 geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef Redefine het volgende:
This show it's sponsored by the word amazing.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Leuk dat je je man Dat noemtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat zit dan naast me op de bank!
Mart Smeets truiquote:
Het is net een Nederlandse talentenshow!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel, is er niets beter dan wat we nu gezien hebben? Een hoop schreeuwerds, wat mooie jongens en een man met een drachtige vrouw?
Och arme zielquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, hij komt ook al op de 4e plaats na m'n motor, bier en FOK!...
Win...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, hij komt ook al op de 4e plaats na m'n motor, bier en FOK!...
*kussiekroel*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Zonder reclame lijkt het toch net alsof het langer duurt vreemd genoeg.
Kijk je naar BBC tot zondagavond?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Zonder reclame lijkt het toch net alsof het langer duurt vreemd genoeg.
Ik zag vanochtend, denk ik, Roggel Rochelle bij Carlo en Irene, jemineequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
Ik luisterde alleen maar en dacht weer dat het Pearl was
Ik van mijn plants vs zombies level van daarnet ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind het niveau best hoog liggen vanavond
D'r hoofd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben dat kutte stuk van Ruth uitgezocht voor die filmpjes
Als hoog staat voor eg matig, heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind het niveau best hoog liggen vanavond
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik van mijn plants vs zombies level van daarnet ook.
Leeft die crack nog?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend, denk ik, Roggel Rochelle bij Carlo en Irene, jeminee
Tofquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik van mijn plants vs zombies level van daarnet ook.
Ja ze had wat meer kleren aanquote:
Erg hequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend, denk ik, Roggel Rochelle bij Carlo en Irene, jeminee
Hij zegt ook VOISSSSSSquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
De manier waarop Tom 'Team' zegt...
Like a baws.
Echt, kopen, aanrader!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
TofAl ken ik het alleen uit WoW
Dan krijg je een zingende zonnebloem als reward.
Ook naar de HEMA geweest?quote:
Ja 2 weken terugquote:
Nee de BFF van Tyler is dood.:Pquote:
iPad, ds, pc. Whateverquote:
Ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Morticia ziet er gelijk 20 jaar jonger uit
Ik zie liever die dochter uit de seriequote:
wel knap gedaan, door die microfoon die niet open stond leek het livequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Lekker nummer. En Tom die zingt![]()
Het lijkt playback trouwens.
Dank!quote:
Ze kan niet lopen op d'r schoenenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Hoeheetze dikke zwarte keek heel erg bang.
Geef die schoenen maar de schuldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze kan niet lopen op d'r schoenen
Inderdaad, Tom steelt de show hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef Wolve000 het volgende:
Leuk dat jullie meedoen aan de show, maar nu zijn jullie natuurlijk gewoon een veredeld achtergrondkoortje!
twitter:GBarlowOfficial twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 20:33:41#thevoiceuk is good tonight.Tom Jones is in a class of his own though #legend reageer retweet
Eensch!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
twitter:GBarlowOfficial twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 20:33:41#thevoiceuk is good tonight.Tom Jones is in a class of his own though #legend reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
Garyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
Ze kan zo op de markt staan met haar vislucht.quote:
Onder anderequote:
onder anderequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
Zodra Frances haar rare zangtrucje doet gaan er haren in mijn nek overeind staan, waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit liedje niet. Zal wel weer aan mij liggen.
Misschien van dit liedje:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
En aan mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik zeg steeds Justin, wtfquote:
Je dacht zeker dat dat Paul Rabering was?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
oh Will zit achter de piano, ik was hem kwijt
Nee, ik ken Kanye West wel, van naamquote:
Echt hèquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kind zit ook alleen maar op Will te soppen!
Dat is van BEP.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, dit stukje, I just can;'t get enough komt me wel bekend voor, dat is het enige.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef Daph_ het volgende:
En echt een groepsperformance in tegenstelling tot het optreden van Team Tom
Huh? De halve groep stond niet op het podium tijdens het eerste deelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef Daph_ het volgende:
En echt een groepsperformance in tegenstelling tot het optreden van Team Tom
Dat ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, dit stukje, I just can;'t get enough komt me wel bekend voor, dat is het enige.
Of is dit een ander liedje
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zij sopt op will, jij fapt op haar... fair enough!
Ja dat duurde evenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? De halve groep stond niet op het podium tijdens het eerste deel
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:41 schreef Wolve000 het volgende:
Toch niet helemaal twee keer de helft.... Klopte die 0.25 toch nog...
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
een voordeel: ik heb nu nog de hele avond
Ja nou, liever volgende keer gewone tijd heurquote:
quote:
nee, er zijn echt wel beterenquote:Tyler gaat winnen denk ik.
Hadden we wel mee moeten doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Opletten of je wat gewonnen hebtNational lottery.
Ik dacht dat het bij de kijkers irritatie opwekte, maar niet dusquote:'Diva-gedrag' Jessie J roept irritatie op
Laatste update: 12 mei 2012 18:23 info
LONDEN - Jessie J roept met haar diva-gedrag veel irritatie op bij de medewerkers van het BBC-programma The Voice, schrijft de Daily Mirror.
Zo liet ze Danny Cohen, de man die The Voice naar de BBC bracht en Jessie J inhuurde als jurylid, buiten staan toen ze in haar kleedkamer zat. De zangeres liet weten dat ze het te druk had om hem te spreken.
Niet zo slim volgens de krant, want Cohen is degene die beslist welke juryleden volgend seizoen terugkeren bij The Voice. "Jessie loopt naast haar schoenen", zegt een bron. "Het is ongelooflijk wat voor een onuitstaanbare diva ze geworden is."
Click here to find out more!
Jessie zou niet goed benaderbaar zijn en moeilijk te sturen. Ook zou ze hoge eisen stellen en vaak te laat komen bij repetities.
De BBC liet in een reactie weten dat Cohen het nog steeds prima kan vinden met alle juryleden van de show.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als je nog wat leuks wil kijken en niets weet: dwnld Hot Fuzz
http://www.imdb.com/title/tt0425112/![]()
échte absurde Britse humor.
Das waar, kijk wel altijd naar die quiz en de gastenquote:
Ik zie de leuke gasten ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Das waar, kijk wel altijd naar die quiz en de gasten
En wij maar denken dat ze vervelend is on screen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij de kijkers irritatie opwekte, maar niet dus
http://www.nu.nl/achterkl(...)roept-irritatie.html
Whehe, nou hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wij maar denken dat ze vervelend is on screen.
Zij kreeg er ook een paar keer van langs van de andere juryledenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij de kijkers irritatie opwekte, maar niet dus
http://www.nu.nl/achterkl(...)roept-irritatie.html
ze IS leukquote:
eens over team willquote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Mijn 'voorspelling':
Team Will
Jaz
Tyler
Team Tom
Ruth
Adam
Wil niet zeggen dat ik het daar ook mee eens ben
Wat mij betreft mag Jaz naar huis en het hele team van Tom kan me gestolen wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens over team will
en half eens met team tom
dat vroeg ik ook alquote:
Get Here deed ze echt vreselijk slecht, zonde van haar timing, want ze heeft misschien wel de beste stem.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef Daph_ het volgende:
Ruth kan geen maat houdenNummers verkrachten, daar is ze goed in
Ik denk dat je hier wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Ze kan geen maat houden wat het liedje helemaal uit z'n verband trekt en vervolgens gaat ze echt schreeuwen. Ze is wel toonvast enzo dus verder echt zonde. Ik vind haar onwijs gehyped voor iemand die niet weet hoe het tempo ligt in het nummer.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Get Here deed ze echt vreselijk slecht, zonde van haar timing, want ze heeft misschien wel de beste stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |