Jamaar ik ben zo nieuwsgierig.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan de deadline niet een weekje worden verschoven?![]()
Tofquote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg gurls... ik zal van de week eens iets maken.
Tuurlijk lukt het je voor vrijdagquote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Yuki het volgende:
Pfff, loop al ruim een week met een verotte keel rond
Weet niet of het er nog inzit voor vrijdag.
Zo, het klinkt alsof jij echt geweldig bent, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
No offence, maar in drie seconden download ik een youtuberipje van iemand anders. Spreek ik fok in op mijn computer pas de geluidniveaus en de mixer een beetje aan en plak het ertussen met een soundbooth.
yay!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:25 schreef iBenny het volgende:
De deadline om in te sturen is een weekje opgeschoven naar 20 juli 23:59 uur, om zo iedereen die toch nog mee wil doen de kans te bieden om dat te doen.
pff, duurt lang!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:25 schreef iBenny het volgende:
De deadline om in te sturen is een weekje opgeschoven naar 20 juli 23:59 uur, om zo iedereen die toch nog mee wil doen de kans te bieden om dat te doen.
Ik denk dat ik mee ga doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen die huilen over uitstel zijn gewoon bang voor meer concurrentie
Leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mee ga doen.
Dat wordt vast sowieso niet gewaardeerd ben ik bang trouwens.quote:
In principe mag het. De vraag is inderdaad of het wordt gewaardeerd. Vaak is het wel duidelijk te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wordt vast sowieso niet gewaardeerd ben ik bang trouwens.
Dat maakt niet uit. Als je binnen 10 seconden mensen weet over te halen moet je dat zeker doen, als je een nummer van 30 minuten wilt doen is dat ook geen probleem.quote:Moblo, weet jij wat de lengte van het instuurde stuk moet zijn?
*ik heb een pooooooooooooooooooootje met vet... al op de taaaaaaaaaaaaaaaafel gezet.... ik heb een potje potje potje potje veeeheeeheeet al op de taaaaafel gezet. Dit was het eeeeeeeeeeeeerste couplet...*quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef Karina het volgende:
Als je 30 minuten kunt volzingenDat is bijna een hele CD
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ik heb een pooooooooooooooooooootje met vet... al op de taaaaaaaaaaaaaaaafel gezet.... ik heb een potje potje potje potje veeeheeeheeet al op de taaaaafel gezet. Dit was het eeeeeeeeeeeeerste couplet...*
Ja beetje dom van jequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, als ik dat nu ga doen weet iedereen dat ik 't ben
Laat ze meedoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ffffuuuuuu
Oh, en de buren zijn de hele tijd in de tuin bezig en nu ben ik bang dat ze me kunnen horen en raar vinden
Ja, want anders kun je het er alsnog voor of achter plakken, zeg maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
moet je persé FOK! tijdens het nummer zelf zeggen of kan het niet van te voren zijn?
Ffffquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want anders kun je het er alsnog voor of achter plakken, zeg maar.
Gewoon een eenlettergrepig woord uit de tekst vervangen door FOK!. Niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ffffwordt het gelijk veel moelijker
Wat stom zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want anders kun je het er alsnog voor of achter plakken, zeg maar.
Lezen is moeilijk?quote:Om fraude te voorkomen zul je de tekst 'FOK!' in de gezongen tekst moeten verwerken.
Ik ben een beetje dom denk ik, maar jij hebt toch al zon opname set? Of won je toen iets anders?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ffffuuuuuu
Oh, en de buren zijn de hele tijd in de tuin bezig en nu ben ik bang dat ze me kunnen horen en raar vinden
Vroeg het me gewoon afquote:
Peheh zou niet iedereen dat hebben? Ik wel tenminstequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
Nou. Ingezonden.
I'm afraid I will regret this_!
Vast welquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Peheh zou niet iedereen dat hebben? Ik wel tenminste
Bekend probleem!quote:
Met zo'n fluitje eronder die de melodie meespeeltquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben heel kieskeurig in karaoke tracks.. Moet niet cheap klinken
Jaa..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met zo'n fluitje eronder die de melodie meespeelt
Ik gok het eerstequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Kloonaccount? Of speciaal hiervoor aangemeld?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik heb iets..
Ik ga zo maar eens opnemen.. kijken of ik er wat leuks van kan maken
-dit soort informatie zorgt ervoor dat we kunnen herleiden wie jullie zijn, en dan is het ineens een stuk minder anoniem-quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben heel kieskeurig in karaoke tracks.. Moet niet cheap klinken
Oh, helemaal niet aan gedacht. Excuus!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dit is dus niet de bedoeling heren. Het is anoniem, dus geen hints over liedjes, muziekinstrumenten en achtergrondkoren die je voor de gelegenheid hebt ingehuurd!
Het enige dat we nu weten is dat je WAARSCHIJNLIJK een man bent, maar misschien ben je dat ook helemaal nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet aan gedacht. Excuus!
Je hebt een DMquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:02 schreef ssebass het volgende:
Ah dat schiet al op. Krijg je trouwens een bevestiging van het insturen. Heb een tijd geleden mijn inzending gemaild en ga er maar van uit dat het is aangekomen.
direct messagequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:34 schreef Pannenkoekendoos het volgende:
Wat is een DM dan ?
Sorry ben nieuw op fok
Je hebt het ondertussen gevonden zie ik. Tof... Ook dat je je hiervoor hebt aangeneld. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd DMen(je hebt het nu toch gevondenquote:
Leuk dat je meedoetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:34 schreef Pannenkoekendoos het volgende:
Wat is een DM dan ?
Sorry ben nieuw op fok
Welkom!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:34 schreef Pannenkoekendoos het volgende:
Wat is een DM dan ?
Sorry ben nieuw op fok
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja! Op FOK! is het eerder 12 uur
Haaha ik zal het jullie maar besparen Mariah Carey haar hoge noten te krijsenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat iemand het aangedurfd heeft om een grote ster te coveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |