Ik ken Rinus niet maar geloof dat ik weinig misquote:
Je kent Rinus nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Rinus niet maar geloof dat ik weinig mis
quote:
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
ik ken Rinus ook alleen maar van FOK! topics
Kent men 'm ook buiten Fok dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
ik ken Rinus ook alleen maar van FOK! topics
Neuh die naam alleen al, is genoeg om te skippenquote:
Lekker!quote:
het gaat om de stemquote:
Geen uitstraling ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel het talent, niet de motivatie.
Dat wordt niks.
Goed gezegd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Zang valt mee, uitstraling is nihil
Discriminaamtiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh die naam alleen al, is genoeg om te skippen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft fok.beslist niet doorquote:
Dat vind ik idd wel leuk aan HGT, dat er 'originele' acts tussen zit. Even wat anders dan de standaard zang & dans.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is gewoon suf. Ik heb het nu echt gehad met die zangacts.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Ze verneukt dat dansje, staat alleen maar dr tieten te shaken
Was ze 20 kg lichter geweest, dan was het een mooie meid geweestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze is een goede zangeres, maar ik had liever Renee in de liveshow, het oog wil ook wat
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze is een goede zangeres, maar ik had liever Renee in de liveshow, het oog wil ook wat
quote:
Precies, daarom moeten ze die zang en dans gewoon niet meer doen. Maar daarom hebben ze vast Best of The best nu verzonnen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik idd wel leuk aan HGT, dat er 'originele' acts tussen zit. Even wat anders dan de standaard zang & dans.
Dat krijg je met bristol als sponsorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat voor stylisten hebben ze daar? Dat is toch geen outfit om in op te treden ...
Nou er hoeft geen skelet op het podiumquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Was ze 20 kg lichter geweest, dan was het een mooie meid geweest
ik spreek mezelf toch niet tegen?quote:
Vind ik ook. Als er dan een zang- of dansact gedaan wordt, moet deze in zulke mate orgineel zijn dat het mij pakt. Er zijn al zoveel zang en dansacts dat de lat voor mij ook hoger ligt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik idd wel leuk aan HGT, dat er 'originele' acts tussen zit. Even wat anders dan de standaard zang & dans.
Er zijn slechtere plekken om te stranden hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn vriend is nu gestrand in Amsterdam...
Ze is niet eens lelijk.quote:
ze is niet lelijk, maar er bestaat wel wat mooiers dan zijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa... Maar hij moet naar mij... Utrecht dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plekken om te stranden hoor
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa... Maar hij moet naar mij... Utrecht dus.
Kan ik wel discussie over gaan voeren, maar het is en blijft subjectief. En aangezien ik die leeftijd heb vertegenwoordig ik de manlijke kant en beoordeel haar als LELIJKquote:
Welk strand ? West, Zuid IJburg?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn vriend is nu gestrand in Amsterdam...
Het is alleen geen strandweerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plekken om te stranden hoor
Ja, als..als...als... als...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
oh kom op, ze is best een leuke meid. als ze 15 kg lichter was en met goede make-up en haar was het echt wel een lekker ding geweest
"Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door een stroomstoring."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]Oh maar dat is toch maar 15 minuten of zo? Naar het station dan. tenminste, vanaf waar ik woon is het zoiets.
Niet kunne quoten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
"Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door een stroomstoring."
En een auto heeft 'ie niet.
Oh dat is vervelend. Is er geen ander station waar hij kan uitstappen? Ik ga zelden met de trein, dus geen idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
"Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door een stroomstoring."
En een auto heeft 'ie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |