Kunnen ze nog drukken dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Enige reden dat er geen X X X staat is om andere kijkers hier te houden
Oh, geen idee, ja?quote:
het is gewoon niet goedquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Als dit door gaat dan eet ik mijn konijn op
RIP knijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Als dit door gaat dan eet ik mijn konijn op
doet alles om op tv te komenquote:
Maar dit is wel erg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jij om minderjarige meisjes te hosselen
of met slagersmessen of kettingzagenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Beetje met vlammende dingen jongleren dan is het wel leuk.
ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Hij is goed ja, maar ik zit niet op het puntje van mijn stoel van spanning.
Dit dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Het ging om talent, en dat heeft iequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel aardig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar je wilt toch ook wel geentertaind worden.
Jawel, maar tot zover boeit het ook nog niet. En het wordt meestal wat drukker na de eerste reclamequote:
quote:
Ze waren wel goed, dat is het enige wat ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
NOORD - De dancecrew Looney Tunes staat vrijdag 11 mei in de live uitzending van Holland Got Talent. De vier jongens uit Noord hadden op 30 maart zich rechtstreeks voor de live uitzending geplaatst via een golden ticket. De uitzending begint om 20.30 uur op RTL4.
Ze komen uit Amsterdam Noord, die Looney Tunes.
Uit Noord, Amsterdam staat er niet bijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Ze komen uit Amsterdam Noord, die Looney Tunes.
kan ook bij de pompquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Owja, moederdag. Morgen ff een blommetje kopen.
Lucht is ook tig keer meer blauw dan bij de andere foto's, lekker bijgewerkt dus, maar ik snap het wel. Afgezien van dat ik het sowieso smerig vind, zo bruinquote:
Ik moet ook nog een prul kopenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Owja, moederdag. Morgen ff een blommetje kopen.
Dus datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lucht is ook tig keer meer blauw dan bij de andere foto's, lekker bijgewerkt dus, maar ik snap het wel. Afgezien van dat ik het sowieso smerig vind, zo bruin
o, het is pas overmorgenquote:
Ik ook niet, zal wel iets van Dove worden of zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik moet kopen
Bloemen ja. Of een plantje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik moet kopen
Die met die hond, hoe verzinnen ze het, maar slim wel, het blijft écht hangenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
simpeldie werd maandag nog afgekraakt in Radar
Wat voor cadeautjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn moeder heeft mijn pakketje al gekregen, omdat ik haar Zondag niet zie.
3 cadeautjes en een kaart
Die paarsequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de AH lagen extra grote dozen Merci zag ik vanmorgen.
Hoe gaat het Sting?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef STING het volgende:
Niet veel spectaculairs incoming dus geloof ik.
8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
5 acts, je kunt dus in 25 minuten klaar zijn met het programma.
Luchtige zomersjaal, nagellak en doosje chocola (die rondjes, hoe heten ze nou?quote:
Die kniequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Teveel spray tandie veeg bij haar taille
Boefje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik zou bijna zeggen, hoe zou hij zijn met die tong verder
Snap ik, is ook niet leuk wat je hebt moet beslissen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Voel me weird
Zal wel een beetje een rollercoaster zijn komende tijd.
Wat betreft z'n tong, wie weet weet hij dan wel goed raad met een lolly.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]bijna he? Hij is nou niet bepaald knap en volgens mij nog gay ook.
De dierenarts was wel top. Hij kon me het gevoel geven dat ik er alles aan gedaan heb en dat er verder geen andere keuze was. Ik wilde haar nog niet twee weken lang laten lijden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap ik, is ook niet leuk wat je hebt moet beslissen...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Verrek, ik had helemaal niet door dat HIJ dat was. Ik dacht een instrument.
Zit er al weer iets op dan?quote:
Oke, toch wel fijn (klinkt beetje raar in deze context) dat je dierenarts je dit gevoel heeft kunnen meegegeven, hoop dat je jezelf geen verwijten gaat maken..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
De dierenarts was wel top. Hij kon me het gevoel geven dat ik er alles aan gedaan heb en dat er verder geen andere keuze was. Ik wilde haar nog niet twee weken lang laten lijden.
quote:
vanwege dat joch vorige keer met dat haar. Die een autoongeluk had gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand me nog even bijpraten wat Gordon met zijn haar heeft vanavond?
En of ik hem zou rakenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou hem wel raken? Met zijn blousje?
quote:
Ja maar dat is vanavond toch niet? Of is dit een 2e keer dat het weer om het jochie is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
vanwege dat joch vorige keer met dat haar. Die een autoongeluk had gehad.
Dat moet haast wel. Het was zeker nog niet aangegroeid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is vanavond toch niet? Of is dit een 2e keer dat het weer om het jochie is?
Elke week moet ik er toch om lachenquote:
Het is RTL4, dus dan weet je het nooit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
krijgen we weer iemand die medelijdenstemmen moet trekken?
Oh maar ik las net dat er iets met kleur wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Het was zeker nog niet aangegroeid.
Kleur en afgeschoren inderdaad. Waarom die kleuren weet ik eigenlijk niet. Ik dacht ook gewoon daardoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh maar ik las net dat er iets met kleur wasIk zit van een afstandje en heb amper zijkant gezien
Ah oke! Vond het vorige week leuk toen k het hoordequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleur en afgeschoren inderdaad. Waarom die kleuren weet ik eigenlijk niet. Ik dacht ook gewoon daardoor.
voor mij is er maar 1 Magnum en dat is Magnum PI.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de naam Magnum deze week nu al in 4 verschillende contexten gehoord dat ik moet nadenken hoe het bedoeld wordt
Die hoort idd ook bij die 4quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
voor mij is er maar 1 Magnum en dat is Magnum PI.
Yes, if you love somebody set them free.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, toch wel fijn (klinkt beetje raar in deze context) dat je dierenarts je dit gevoel heeft kunnen meegegeven, hoop dat je jezelf geen verwijten gaat maken..
Het is een lastige beslissing geweest, maar vast uit liefde gedaan, liefde betekent ook dat je kunt loslaten
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
bij de volgende reclame ga ik een Magnum uit de vriezert pakken, weer eens wat anders dan een glaasje wijn.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ergens heeft hij ook wel iets weg van Rinus
dit dusquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik word scheel van die lampen. En ik zie zo ook amper wat hij doet.
Leve de regie bij dansoptredensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Die lichtshow.....
Hoeveel mensen zullen er nu schuimbekkend op de grond liggen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Die lichtshow.....
Ik heb m'n pilletje net genomenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Die lichtshow.....
Dus datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Dat is toch ook gewoon zo? Of is dit geoefend?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Tis nog steeds vaag. Lijkt net of ie gewoon maar wat doet.
Hij heeft tenminste geen deuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Die bleke kippenborst.... eeeeehhh!
Dit. Vind er niks aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Tis nog steeds vaag. Lijkt net of ie gewoon maar wat doet.
Jumping Jack ?quote:
quote:
Dat denk ik...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ergens heeft hij ook wel iets weg van Rinus
Beter bij hem dubbelzinnig dan bij die tienermeidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |