abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:24:10 #126
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_111647722
Vandaag echt iets vaags meegemaakt. Kreeg laatst een mailtje met een afwijzing. Ik dacht, laat ik eens bellen om te vragen wat de reden is, dan kan ik er misschien wat mee.
Krijg ik te horen: er was een fout in het systeem waardoor random mensen een afwijzing hebben gehad. Hier in de computer staat dat een collega contact met je heeft opgenomen om je een flexcontract aan te bieden.

Like, wtf? :?
Heb dus maar even gevraagd welke collega dat is en op welk nummer diegene bereikbaar is :D
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_111649184
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:
Overigens raak ik zelf ook werkeloos m.i.v. 1 juni. nog geen ander werk gevonden maar wel druk.

ICT is natuurlijk het sleutelwoord, maar dan meer 2e lijns support. geen technische zaken (denk aan mcse)

Wat wil ik. werken binnen kaders, dus skilled. in bezit van ITIL v2 en Prince 2. analytisch en goed in security. Mocht iemand iets weten... let me know. Woon in Almere en kan redelijk alle kanten op rijden. in bezit van eigen auto.

en ik ben geen 16 jarige meer die voor 1200 bruto mijn bed uit kom, die tijd is geweest.
Klinkt wel interessant, kan je me eens wat meer info doorsturen? Heb je een LinkedIn pagina? Specifieke branche kennis?
pi_111649248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:31 schreef Peter het volgende:

[..]

Stel ik krijg een 0-urencontract, dan kan ik na 3 maanden toch 'eisen' om het gemiddelde aantal uren in het contract te zetten, klopt dat? :@
:Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:08:13 #129
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_111650100
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Vandaag echt iets vaags meegemaakt. Kreeg laatst een mailtje met een afwijzing. Ik dacht, laat ik eens bellen om te vragen wat de reden is, dan kan ik er misschien wat mee.
Krijg ik te horen: er was een fout in het systeem waardoor random mensen een afwijzing hebben gehad. Hier in de computer staat dat een collega contact met je heeft opgenomen om je een flexcontract aan te bieden.

Like, wtf? :?
Heb dus maar even gevraagd welke collega dat is en op welk nummer diegene bereikbaar is :D
Bizar! Ben benieuwd hoe het afloopt.

Verder lurk ik hier nog altijd mee (ik = nieuwsgierig :@ ) ik werk zelf gelukkig alweer een paar maanden in een fijne nieuwe baan, ik hoop dat jullie ook snel (weer) aan de bank komen.
klerkje
pi_111656054
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

[..]

Ja goed plan! Omgeving Rotterdam?
Wel in de ICT branche hé? :P Jij mag typ miep/administratie spelen dan, of waarin ben je geschoold?

O, beveiliging brache werkt volgens mij ook wel goed en is wel makkelijker om daarin mensen op te leiden.
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:24:28 #131
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_111656120
quote:
0s.gif [b]Op zondag 13 mei 2012 16:13 schreef taxibabe het volgende

Hoe kijken jullie daar tegen aan, een eigen website maken om een baan te vinden?
goed idee, steeds meer vacatures hebben een "apply with linkedin" button, solliciteren met 1 klik, maar dan moet je linkedin profiel wel 100% in orde zijn...je kan er altijd naar verwijzen
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:30:54 #132
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_111656195
Zijn er mensen in de regio utr/ gld die tips willen, werk in veenendaal bij een uit bur/ w&s bureau...misschien kan ik je helpen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 10:05:50 #133
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111656712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:30 schreef dribbel79 het volgende:
Zijn er mensen in de regio utr/ gld die tips willen, werk in veenendaal bij een uit bur/ w&s bureau...misschien kan ik je helpen...
Was het in Groningen geweest dan was ik meteen om.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_111656963
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wel in de ICT branche hé? :P Jij mag typ miep/administratie spelen dan, of waarin ben je geschoold?

O, beveiliging brache werkt volgens mij ook wel goed en is wel makkelijker om daarin mensen op te leiden.
Prima! Ik ben de boekhouder wel :P
pi_111657028
Maar even serieus. Niks voor de vrouwen die werk zoeken, om de beveiliging in te gaan? Op Schiphol zoeken diverse beveiligingsbedrijven nog mensen, voornamelijk vrouwen.
pi_111657089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:23 schreef StephanL het volgende:
Maar even serieus. Niks voor de vrouwen die werk zoeken, om de beveiliging in te gaan? Op Schiphol zoeken diverse beveiligingsbedrijven nog mensen, voornamelijk vrouwen.
Incl opleiding? Zo ja... Dan is het op zich wel wat voor mij, ook al is het een uur rijden.

Wilde vroeger altijd bij de marechaussee en op Schiphol werken, maar kwam de medische keuring niet door ivm brakke knie ;(
pi_111657211
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Incl opleiding? Zo ja... Dan is het op zich wel wat voor mij, ook al is het een uur rijden.

Wilde vroeger altijd bij de marechaussee en op Schiphol werken, maar kwam de medische keuring niet door ivm brakke knie ;(
Ja inclusief opleiding. Kijk maar eens bij I-sec. Zat ik net te kijken en die zoeken voornamelijk vrouwelijke sollicitanten.

Je moet wel binnen 50 km van Schiphol wonen, lukt dat? Geen idee hoe streng ze daarin ook zijn hoor.
pi_111657326
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:31 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja inclusief opleiding. Kijk maar eens bij I-sec. Zat ik net te kijken en die zoeken voornamelijk vrouwelijke sollicitanten.

Je moet wel binnen 50 km van Schiphol wonen, lukt dat? Geen idee hoe streng ze daarin ook zijn hoor.
Woon in Spijkenisse :)

Ga zo even kijken, zit nu niet op me laptop, Thx!
pi_111657476
Toevallig, I-SEC

Ik werk zelf ookal langer als een jaar bij I-SEC.
En we komen inderdaad dames te kort, omdat uiteraard het merendeel van de beveiligers mannen zijn maar wij vrouwen niet mogen fouilleren :)
pi_111658087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:42 schreef Morenoo het volgende:
Toevallig, I-SEC

Ik werk zelf ookal langer als een jaar bij I-SEC.
En we komen inderdaad dames te kort, omdat uiteraard het merendeel van de beveiligers mannen zijn maar wij vrouwen niet mogen fouilleren :)
Jullie staan aan de gate neem ik aan?
pi_111662168
quote:
5s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef sigme het volgende:
Ergens nog een business analist / informatie analist op zoek naar werk?
We hebben er dringend behoefte aan }:|
Noorden des lands.
Omgeving Zwolle?
pi_111663983
Hebben meer mensen dit weleens gehad?

Je hebt een nieuwe baan en op het eerste gezicht was alles leuk. Maar na een paar dagen kom je er toch achter dat het toch niet echt je plek is.
Je wilt toch liever wat anders maar je hebt toch je geld nodig.

Hoe hebben jullie dat gedaan?
pi_111664340
Geef die baan een kans, je zit er net een paar dagen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:31:41 #144
47102 Elvi
miemkwien
pi_111664803
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef FerryNL het volgende:
Hebben meer mensen dit weleens gehad?

Je hebt een nieuwe baan en op het eerste gezicht was alles leuk. Maar na een paar dagen kom je er toch achter dat het toch niet echt je plek is.
Je wilt toch liever wat anders maar je hebt toch je geld nodig.

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Doorzetten. Mijn laatste baan vond ik ook niet leuk en toch ben ik een jaar gebleven. Je weet hoe moeilijk het is om iets anders te vinden, je hebt het geld nodig en dus zet je door.

Het leven is nu eenmaal niet altijd leuk en je kan ook niet altijd doen wat je leuk vind. Het klinkt hard, maar soms komt je droom gewoon niet uit en moet je doen wat nodig is ipv leuk.

Bedankt voor de I-Sec tip overigens. Ik woon dan wel niet 50 km van Schiphol af, maar als ze echt vrouwen nodig hebben dan zetten ze zich daar misschien wel overheen :P
pi_111665199
Idd, het leven is zeker niet leuk. Maar ik denk soms dat ik ben opgeleid voor de "verkeerde" banen.
Vroeger had ik altijd conducteur willen worden. Waarom had ik dat pad niet gevolgd???
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:49:23 #146
47102 Elvi
miemkwien
pi_111665357
Nou dan doe je dat toch alsnog?
pi_111665641
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geef die baan een kans, je zit er net een paar dagen.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Doorzetten. Mijn laatste baan vond ik ook niet leuk en toch ben ik een jaar gebleven. Je weet hoe moeilijk het is om iets anders te vinden, je hebt het geld nodig en dus zet je door.

Het leven is nu eenmaal niet altijd leuk en je kan ook niet altijd doen wat je leuk vind. Het klinkt hard, maar soms komt je droom gewoon niet uit en moet je doen wat nodig is ipv leuk.

Bedankt voor de I-Sec tip overigens. Ik woon dan wel niet 50 km van Schiphol af, maar als ze echt vrouwen nodig hebben dan zetten ze zich daar misschien wel overheen :P
Ja het is ook wel zo dat ik gewoon moet doorzetten.

Maar het moeilijke is dat het weer horeca werk is, en dat wil ik gewoon niet meer.

Zat toevallig net wel even te kijken op Manpower, en ze hadden toevallig weer mensen nodig bij TNT.
Maar laat het nou net weer zo zijn dat ze dicht zijn vandaag. :{
pi_111665772
Waarom werk je dan nu in de horeca?
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:05:22 #149
47102 Elvi
miemkwien
pi_111665838
Nee postbezorger: dat is leuk. Heb ik ook anderhalf jaar gedaan en mijn god wat haatte ik het. Bijna net zo erg als verkoopster (nee dat lieg ik: verkoopster is erger).

Blijf gewoon in de horeca werken en volg een IT-cursus bij de LOI. Constant dat vragen om advies. Iedereen heeft er al wat over gezegd en het is nu tijd om de knoop door te hakken en het gewoon te doen. Nu kom je toch ook tot niks.
pi_111665998
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:03 schreef Woussie1987 het volgende:
Waarom werk je dan nu in de horeca?
Omdat ik al 10 maanden bezig ben met werk zoeken en het niet wilt lukken. Daarom ben ik maar weer de horeca in gegaan, omdat ik toch geld nodig heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')