vergeet de maakbare maatschappij, het gaat nu om de maakbare werknemer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar werkervaring, ben laatst afgewezen omdat ik teveel werkervaring heb..
Sinds wanneer is teveel werkervaring slecht ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar werkervaring, ben laatst afgewezen omdat ik teveel werkervaring heb..
Je ziet er jong uit hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb inmiddels al weer 23 afwijzingen binnen gekregen
Waarvan 11 met de reden dat ik te oud ben
Ik ben fokking 33!
Sinds ze moeten betalen conform de ervaringsjarenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is teveel werkervaring slecht ?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb inmiddels al weer 23 afwijzingen binnen gekregen
Waarvan 11 met de reden dat ik te oud ben
Ik ben fokking 33!
wat houd dat eigenlijk precies in? Want ik zie de term wel voorbij komen, maar wat dat praktisch betekent..?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef sigme het volgende:
Ergens nog een business analist / informatie analist op zoek naar werk?
We hebben er dringend behoefte aan![]()
Noorden des lands.
Parttime werkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Woussie1987 het volgende:
Mag ik eens vragen wat de dagbesteding is van de werklozen die dat op dit moment zijn?
In de ochtend huishouden incl wassen en strijken. Het zoeken van vacatures en solliciteren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Woussie1987 het volgende:
Mag ik eens vragen wat de dagbesteding is van de werklozen die dat op dit moment zijn?
Misschien moet ik maar fotos bij gaan voegenquote:
Ja goed plan! Omgeving Rotterdam?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Woussie1987 het volgende:
Aangezien hier toch veel werklozen zijn, kunnen we dan niet beter met zn allen een bedrijf starten![]()
ja dat vroeg ik mij ook af ..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is teveel werkervaring slecht ?
Een naïef/groen iemand is makkelijk te managen .... zegt heel erg veel over de manager die personeel zoekt en niet veel positiefs als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef taxibabe het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik mij ook af ..
Maar misschien kunnen ze iemand met weinig ervaring nog vormen.. Of ze gaan er direct maar van uit dat ik te duur ben.
Ik doe mee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Woussie1987 het volgende:
Aangezien hier toch veel werklozen zijn, kunnen we dan niet beter met zn allen een bedrijf starten![]()
wat belachelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik studeer op dit moment af, heb nog een paar dagen stage en ik werk soms (0-uren contract)quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Woussie1987 het volgende:
Bedenken wat ik ga doen met mensen die mij deze vraag stellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Woussie1987 het volgende:
Werken bij mijn baan die ik niet eens een baan wil noemen. Op de bank liggen fokken, me irriteren aan mensen die het druk hebben, tv kijken, mijn moeder lastig vallen etc...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Woussie1987 het volgende:
Stel ik krijg een 0-urencontract, dan kan ik na 3 maanden toch 'eisen' om het gemiddelde aantal uren in het contract te zetten, klopt dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan dus WW doorlopen en je uren opgeven. Na verloop van tijd kan het zijn, als je 4 weken 32upw werkt, dat je WW wordt beëindigd via rechtswege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |