abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111974291
Leuk hoor. Veel succes!
pi_111974445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef Elvi het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een i-sec informatie dag met testjes! :D

Dus misschien word ik wel beveiliger :P
Leuk *O* Dat wordt een fokmeet op Schiphol :D
pi_111981032
Eerder deze maand een open sollicitatie naar een bedrijf gestuurd. Ze waren net van plan om een vacature te plaatsen dus mijn timing was perfect.
De vacature is uiteraard geplaatst maar ik was de enigste kandidaat die via een open sollicitatie een uitnodiging kreeg.
De persoon waar ik uiteindelijk een gesprek mee had gaf aan dat ik een streepje voor had vanwege mijn open sollicitatie, maar hij kon uiteraard geen garanties geven.
Het gesprek zelf verliep prettig, hij gaf aan dat hij aan mij kon merken dat ik erg gemotiveerd overkwam.
Op het einde vroeg hij wat ik zou willen verdienen, naar mijn mening een teken dat hij mij graag wilt hebben denk ik.
Ik was de eerste kandidaat waar hij een gesprek mee had en mij werd aan het einde van het gesprek verteld dat ik een goede indruk heb gemaakt.
Hij ontmoet nog meer kandidaten maar ik hoop vurig dat ik degene ben die hij aan gaat nemen.
Morgenvroeg bel ik hem op om te vragen hoe het ervoor staat.
*duimt voor goede afloop*
pi_111981179
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef karton2 het volgende:
Eerder deze maand een open sollicitatie naar een bedrijf gestuurd. Ze waren net van plan om een vacature te plaatsen dus mijn timing was perfect.
De vacature is uiteraard geplaatst maar ik was de enigste kandidaat die via een open sollicitatie een uitnodiging kreeg.
De persoon waar ik uiteindelijk een gesprek mee had gaf aan dat ik een streepje voor had vanwege mijn open sollicitatie, maar hij kon uiteraard geen garanties geven.
Het gesprek zelf verliep prettig, hij gaf aan dat hij aan mij kon merken dat ik erg gemotiveerd overkwam.
Op het einde vroeg hij wat ik zou willen verdienen, naar mijn mening een teken dat hij mij graag wilt hebben denk ik.
Ik was de eerste kandidaat waar hij een gesprek mee had en mij werd aan het einde van het gesprek verteld dat ik een goede indruk heb gemaakt.
Hij ontmoet nog meer kandidaten maar ik hoop vurig dat ik degene ben die hij aan gaat nemen.
Veel succes morgen ^O^
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 19:44:04 #230
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111982302
quote:
Cool story :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 19:44:41 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111982328
Morgen contract tekenen en alles bij een ander bedrijf (waar ik nu dus niet zit sinds deze week _O- ) Belachelijk, I know, maar een uitzendcontract :9
pi_111983599
quote:
Succes :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:15:26 #233
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_111983708
Ja succes ... !

Ondertussen is mijn contract wederom verlengd, ditmaal tot eind-juli. Daarnaast is 'r nog een sollicitatie gaande dus al met al is de situatie niet slecht.
pi_111993299
ik heb morgen een sollicitatie voor een bijbaan als taxichauffeur.
Moet ook een rijtestje doen

gr
pi_111993358
Succes karton2 en luuk9!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_111999690
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:44 schreef Renesite het volgende:
Morgen contract tekenen en alles bij een ander bedrijf (waar ik nu dus niet zit sinds deze week _O- ) Belachelijk, I know, maar een uitzendcontract :9
Het werk wat je nu doet bevalt niet?
pi_112004991
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Luuk9 het volgende:
ik heb morgen een sollicitatie voor een bijbaan als taxichauffeur.
Moet ook een rijtestje doen

gr
Op je eigen kosten de taxichauffeursopleiding gedaan?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 06:21:20 #238
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112005494
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Het werk wat je nu doet bevalt niet?
UItzendwerk tov. werk direct in dienst.
pi_112005518
Hier recent vanwege de crisis ook mijn baan verloren. Het kromme bij mij is dat als ik tot 1 januari in de WW blijf het voordelen oplevert. Ik zak dan net onder de inkomensgrens voor sociale huurwoningen. En kan dan dus eindelijk verhuizen. Ben nu een scheefwoner.

In mijn geval wordt thuiszitten dus een beetje gestimuleerd, raar land..
pi_112006168
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 02:21 schreef Jetfly het volgende:

[..]

Op je eigen kosten de taxichauffeursopleiding gedaan?
nee, gaan hun voor mij betalen als ik word aangenomen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:57:00 #241
265644 Disavowed
Unplugged
pi_112016593
Reactie gekregen van de Politie. Ze waren erg enthousiast over mijn profiel, maar vooralsnog geen functies in mijn regio -O-.

Afwachten dan maar :). Volgende week mag ik misschien pallets sorteren voor de komende twee weken *O*. Verder nog wat lijntjes lopen met een 'beter' perspectief.

Helaas stopt eind juni mijn WW-uitkering, dus ik moet wat.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_112019157
ik ben aangenomen
pi_112019333
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:11 schreef Luuk9 het volgende:
ik ben aangenomen
Super! *O*
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:42:51 #244
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_112022449
Gefeliciteerd Luuk!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:47:06 #245
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_112022631
Ik ga "genieten" van m`n laatste week als werkeloze :D

Volgende week vrijdag zitten de 6 maanden die ik (dankzij die stomme uitzendwet) weg moest bij m`n vorige werkgever erop. Kan meteen vanaf die vrijdag weer aan het werk :D Ongelofelijk blij want m`n WW stopt ook die dag.
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 17:00:50 #246
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112023102
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:11 schreef Luuk9 het volgende:
ik ben aangenomen
*O* !

Ik ook bij het bedrijf waar ik wel wil dus :) Eerst parttime daarna fulltime met paar maanden. Daarnaaaast uitdagend en op zeer kort termijn vast/
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:29:21 #247
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_112024109
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik ga "genieten" van m`n laatste week als werkeloze :D

Volgende week vrijdag zitten de 6 maanden die ik (dankzij die stomme uitzendwet) weg moest bij m`n vorige werkgever erop. Kan meteen vanaf die vrijdag weer aan het werk :D Ongelofelijk blij want m`n WW stopt ook die dag.
_O_
pi_112025148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 08:13 schreef Luuk9 het volgende:

[..]

nee, gaan hun voor mij betalen als ik word aangenomen.
Aha oké. Zou je mij misschien willen PM'en om welk bedrijf 't gaat? Zou 't graag willen weten namelijk.. Zoek een parttime werk en taxichauffeur lijkt me wel wat :D

Hoor 't graag van je jowww!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  zondag 27 mei 2012 @ 12:07:59 #249
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112083846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 06:30 schreef GJonline het volgende:
Hier recent vanwege de crisis ook mijn baan verloren. Het kromme bij mij is dat als ik tot 1 januari in de WW blijf het voordelen oplevert. Ik zak dan net onder de inkomensgrens voor sociale huurwoningen. En kan dan dus eindelijk verhuizen. Ben nu een scheefwoner.

In mijn geval wordt thuiszitten dus een beetje gestimuleerd, raar land..
Dat had ik de vorige keer dat ik werkloos was. ik kon net rondkomen van mijn WW, maar om tocvh wat te doen te hebben wilde ik wel gaan postbezorgen. Alleen verdiende dat minder dan de uitkering, dus ik bel het UWV om te vragen hoe het zit en of zij dat dan aanvullen. Nee, dat is pas als je een jaar werkloos bent. Conclusie: ik kon beter thuis blijven zitten dan gaan werken, want als ik ging werken ging ik er financieel op achteruit. 8)7
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  FOK!fotograaf dinsdag 29 mei 2012 @ 11:09:17 #250
148247 taxibabe
pi_112159384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef taxibabe het volgende:
Ik werd vandaag gebeld over een vacature aan een universiteit, klinkt wel heel leuk! Alleen moet ik mijn motivatie in het Engels doen. :o Die afdeling communiceert vooral in het Engels.
Ik ben net teruggebeld door het uitzendbureau, ze hebben 5 mensen voorgesteld. De uni heeft op basis van de Engelse motivaties 2 personen uitgekozen voor een gesprek, ik ben er 1 van!

Alleen zal het gesprek geheel of gedeeltelijk in het Engels zijn., :o (met sowieso 1 hoogleraar en 2 universitaire docenten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')