Leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef Elvi het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een i-sec informatie dag met testjes!![]()
Dus misschien word ik wel beveiliger
Veel succes morgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef karton2 het volgende:
Eerder deze maand een open sollicitatie naar een bedrijf gestuurd. Ze waren net van plan om een vacature te plaatsen dus mijn timing was perfect.
De vacature is uiteraard geplaatst maar ik was de enigste kandidaat die via een open sollicitatie een uitnodiging kreeg.
De persoon waar ik uiteindelijk een gesprek mee had gaf aan dat ik een streepje voor had vanwege mijn open sollicitatie, maar hij kon uiteraard geen garanties geven.
Het gesprek zelf verliep prettig, hij gaf aan dat hij aan mij kon merken dat ik erg gemotiveerd overkwam.
Op het einde vroeg hij wat ik zou willen verdienen, naar mijn mening een teken dat hij mij graag wilt hebben denk ik.
Ik was de eerste kandidaat waar hij een gesprek mee had en mij werd aan het einde van het gesprek verteld dat ik een goede indruk heb gemaakt.
Hij ontmoet nog meer kandidaten maar ik hoop vurig dat ik degene ben die hij aan gaat nemen.
Morgenvroeg bel ik hem op om te vragen hoe het ervoor staat.
*duimt voor goede afloop*
Cool storyquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef karton2 het volgende:
Eerder deze maand een open sollicitatie naar een bedrijf gestuurd. Ze waren net van plan om een vacature te plaatsen dus mijn timing was perfect.
De vacature is uiteraard geplaatst maar ik was de enigste kandidaat die via een open sollicitatie een uitnodiging kreeg.
De persoon waar ik uiteindelijk een gesprek mee had gaf aan dat ik een streepje voor had vanwege mijn open sollicitatie, maar hij kon uiteraard geen garanties geven.
Het gesprek zelf verliep prettig, hij gaf aan dat hij aan mij kon merken dat ik erg gemotiveerd overkwam.
Op het einde vroeg hij wat ik zou willen verdienen, naar mijn mening een teken dat hij mij graag wilt hebben denk ik.
Ik was de eerste kandidaat waar hij een gesprek mee had en mij werd aan het einde van het gesprek verteld dat ik een goede indruk heb gemaakt.
Hij ontmoet nog meer kandidaten maar ik hoop vurig dat ik degene ben die hij aan gaat nemen.
Succesquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef karton2 het volgende:
Het werk wat je nu doet bevalt niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:44 schreef Renesite het volgende:
Morgen contract tekenen en alles bij een ander bedrijf (waar ik nu dus niet zit sinds deze week) Belachelijk, I know, maar een uitzendcontract
Op je eigen kosten de taxichauffeursopleiding gedaan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef Luuk9 het volgende:
ik heb morgen een sollicitatie voor een bijbaan als taxichauffeur.
Moet ook een rijtestje doen
gr
UItzendwerk tov. werk direct in dienst.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het werk wat je nu doet bevalt niet?
nee, gaan hun voor mij betalen als ik word aangenomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:21 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Op je eigen kosten de taxichauffeursopleiding gedaan?
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik ga "genieten" van m`n laatste week als werkeloze
Volgende week vrijdag zitten de 6 maanden die ik (dankzij die stomme uitzendwet) weg moest bij m`n vorige werkgever erop. Kan meteen vanaf die vrijdag weer aan het werkOngelofelijk blij want m`n WW stopt ook die dag.
Aha oké. Zou je mij misschien willen PM'en om welk bedrijf 't gaat? Zou 't graag willen weten namelijk.. Zoek een parttime werk en taxichauffeur lijkt me wel watquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:13 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
nee, gaan hun voor mij betalen als ik word aangenomen.
Dat had ik de vorige keer dat ik werkloos was. ik kon net rondkomen van mijn WW, maar om tocvh wat te doen te hebben wilde ik wel gaan postbezorgen. Alleen verdiende dat minder dan de uitkering, dus ik bel het UWV om te vragen hoe het zit en of zij dat dan aanvullen. Nee, dat is pas als je een jaar werkloos bent. Conclusie: ik kon beter thuis blijven zitten dan gaan werken, want als ik ging werken ging ik er financieel op achteruit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 06:30 schreef GJonline het volgende:
Hier recent vanwege de crisis ook mijn baan verloren. Het kromme bij mij is dat als ik tot 1 januari in de WW blijf het voordelen oplevert. Ik zak dan net onder de inkomensgrens voor sociale huurwoningen. En kan dan dus eindelijk verhuizen. Ben nu een scheefwoner.
In mijn geval wordt thuiszitten dus een beetje gestimuleerd, raar land..
Ik ben net teruggebeld door het uitzendbureau, ze hebben 5 mensen voorgesteld. De uni heeft op basis van de Engelse motivaties 2 personen uitgekozen voor een gesprek, ik ben er 1 van!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef taxibabe het volgende:
Ik werd vandaag gebeld over een vacature aan een universiteit, klinkt wel heel leuk! Alleen moet ik mijn motivatie in het Engels doen.Die afdeling communiceert vooral in het Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |