Je redeneert continue naar je eigen moraal toe. Ik vind het totaal geen geval van hinderen. 10 km/u verschil, toe maar. Dat kost toch... een paar seconden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je vind nee schudden niet normaal, maar iemand hinderen wel, vreemde moraal heb jij.
Het gaat erom dat hij zich op de linkerbaan begeeft terwijl daar sneller rijdend verkeer is en hij ondanks dat hij nog onder de snelheidslimiet rijdt toch te beroerd is om even wat gas bij te geven. Dat is natuurlijk ergerniswekkend ten top.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
Je redeneert continue naar je eigen moraal toe. Ik vind het totaal geen geval van hinderen. 10 km/u verschil, toe maar. Dat kost toch... een paar seconden.
Precies, heeft niets met mijn moraal te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij zich op de linkerbaan begeeft terwijl daar sneller rijdend verkeer is en hij ondanks dat hij nog onder de snelheidslimiet rijdt toch te beroerd is om even wat gas bij te geven. Dat is natuurlijk ergerniswekkend ten top.
Dat je tijdens het inhalen van één vrachtwagen al een klever achter je hebt zegt ook wel iets over hoe dicht die kerel al achter je zat toen je begon met inhalen. Je had 'em natuurlijk ook even voor kunnen laten gaan als je toch geen haast hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef resque het volgende:
[..]
Lees es goed man, ik was vrachtwagens aan het inhalen en ben zo snel mogelijk naar rechts gegaan... die droeftoeter die zat te plakken achter me en nee zat te schudden moet gewoon normaal doen en eventjes wachten totdat ik voorbij de vrachtwagens ben... 110 is echt niet traag ofzo hoor.. als ik 120 had gereden dan was ik misschien 1 sec sneller geweest....
nee, dat was niet het geval, de snelweg was zo goed als leeg, mijn achterligger reed heeel ver achter mij... ik moest echter 3-4 vrachtwagens inhalen, ja dat duurt eventjes... blijkbaar reed mijn achterligger iets harder dan 120... en daar ga ik dan echt geen rekening mee houden... dan kan je namelijk nooit inhalen met 110..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:03 schreef Bananenvlaflip het volgende:
In dit voorbeeld was het een bestuurder die 110 reed, dat is niet hemeltergend traag. Bovendien ging hij snel naar rechts, dus het is niet het geval dat er doelbewust werd gehinderd.
Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat je bij achteropkomend verkeer dat duidelijk sneller rijdt even wacht met je eigen inhaalactie.
Okay, maar als je toh ziet dat hij steeds dichter bij komt, en je moet nog een aantal vrachtwagens inhalen, hoe moeilijk is het dan om even een klein beetje gas bij te geven. Vaak is dat namelijk al het verschil tussen wel of niet moeten remmen (voor de achterligger)..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:06 schreef resque het volgende:
[..]
nee, dat was niet het geval, de snelweg was zo goed als leeg, mijn achterligger reed heeel ver achter mij... ik moest echter 3-4 vrachtwagens inhalen, ja dat duurt eventjes... blijkbaar reed mijn achterligger iets harder dan 120... en daar ga ik dan echt geen rekening mee houden... dan kan je namelijk nooit inhalen met 110..
Daarom is je ook geleerd om eerst te spiegelen en kijken, vervolgens richting aanwijzer aan en voordat je opzij gaat nog een keer kijken. Doordat je twee keer kijkt kan je bijv. zien dat iemand (heel) snel dichterbij komt en besluit je om nog even te wachten met je inhaalactie. Jij doet een bijzondere manouvre (van rijbaan verwisselen) dus jij moet het verkeer op die rijbaan voor laten gaan. Daarbij maakt het niet uit of diegene nou wel of niet veel te hard rijdtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:06 schreef resque het volgende:
[..]
nee, dat was niet het geval, de snelweg was zo goed als leeg, mijn achterligger reed heeel ver achter mij... ik moest echter 3-4 vrachtwagens inhalen, ja dat duurt eventjes... blijkbaar reed mijn achterligger iets harder dan 120... en daar ga ik dan echt geen rekening mee houden... dan kan je namelijk nooit inhalen met 110..
Ja daaag, dan moet ik van mijn CC af en achter een vrachtwagen hangen omdat iemand op de linkerbaan sneller wil doorrijden een kilometer achter me... dacht het niet... daar pas ik echt voor. Het lijkt wel alsof ik me totaal moet aanpassen en de andere mensen niet hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daarom is je ook geleerd om eerst te spiegelen en kijken, vervolgens richting aanwijzer aan en voordat je opzij gaat nog een keer kijken. Doordat je twee keer kijkt kan je bijv. zien dat iemand (heel) snel dichterbij komt en besluit je om nog even te wachten met je inhaalactie. Jij doet een bijzondere manouvre (van rijbaan verwisselen) dus jij moet het verkeer op die rijbaan voor laten gaan. Daarbij maakt het niet uit of diegene nou wel of niet veel te hard rijdt
Natuurlijk moet je van je CC af en je aanpassen aan het andere verkeer. Jij doet immers een manoeuvre.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef resque het volgende:
[..]
Ja daaag, dan moet ik van mijn CC af en achter een vrachtwagen hangen omdat iemand op de linkerbaan sneller wil doorrijden een kilometer achter me... dacht het niet... daar pas ik echt voor. Het lijkt wel alsof ik me totaal moet aanpassen en de andere mensen niet haha
Lees nou toch eens wat je zegt, je verwacht blijkbaar wel dat degene achter je van de CC gaat terwijl jij niet eens van de CC af hoeft en alleen je snelheid hoeft te verhogen met een paar drukjes op een knopje. Dat scheelt jou een bumperklever en degene die achterop komt hoeft niet te remmen. Jij blij, hij blij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef resque het volgende:
[..]
Ja daaag, dan moet ik van mijn CC af en achter een vrachtwagen hangen omdat iemand op de linkerbaan sneller wil doorrijden een kilometer achter me... dacht het niet... daar pas ik echt voor. Het lijkt wel alsof ik me totaal moet aanpassen en de andere mensen niet haha
In zo'n geval moet jij je aanpassen ja, want jij doet een bijzondere manouvre. Nu moet die ander afremmen en achter jou hangen omdat er iemand langzamer voor hem rijdt, diegene denkt precies hetzelfde 'dacht het niet'. Diegene is echter in zijn recht omdat jij een bijzondere manouvre doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef resque het volgende:
[..]
Ja daaag, dan moet ik van mijn CC af en achter een vrachtwagen hangen omdat iemand op de linkerbaan sneller wil doorrijden een kilometer achter me... dacht het niet... daar pas ik echt voor. Het lijkt wel alsof ik me totaal moet aanpassen en de andere mensen niet haha
normaals, die auto reed ver achter me, echt de hele weg was een kilometer achter me leeg... dan blijf ik gewoon 110 rijden hoor...Ik ga ervanuit dat hij gewoon 120 rijdt(als we het toch over regeltjes hebben)... dus dan had ik helemaal geen problemen moeten hebben, maar hij reed harder dan 120, dus zijn probleem als ie daarna achter mij hangt...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je van je CC af en je aanpassen aan het andere verkeer. Jij doet immers een manoeuvre.
Waar je ook leert dat je snelheid moet maken wanneer je inhaalt trouwens en niet stoïcijns moet blijven doorkachelen wanneer je naar de linkerbaan gaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat heten verkeersregels en heb je geleerd bij rijles en/of voor het halen van je theorie examen.
2 mensen in dit topic hebben dat sowieso niet geleerd, of zijn dat in ieder geval vergeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar je ook leert dat je snelheid moet maken wanneer je inhaalt trouwens en niet stoïcijns moet blijven doorkachelen wanneer je naar de linkerbaan gaat.
Inderdaad. Daarnaast kan je ook een boete krijgen voor het niet verlenen van voorrang bij het wisselen van rijstrook. Lijkt me dat dit daar gewoon onder valtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar je ook leert dat je snelheid moet maken wanneer je inhaalt trouwens en niet stoïcijns moet blijven doorkachelen wanneer je naar de linkerbaan gaat.
Het is zijn probleem omdat jij te beroerd bent om een beetje snelheid te maken tijdens een inhaalactie. Wanneer je in elk geval de inzet had getoond om hem niet te hinderen, had hij verder niks te klagen gehad. Maar juist omdat je je lage snelheid aanhoudt ondanks dat je je op de linkerbaan begeeft, wek je een hoop irritatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef resque het volgende:
[..]
normaals, die auto reed ver achter me, echt de hele weg was een kilometer achter me leeg... dan blijf ik gewoon 110 rijden hoor...Ik ga ervanuit dat hij gewoon 120 rijdt(als we het toch over regeltjes hebben)... dus dan had ik helemaal geen problemen moeten hebben, maar hij reed harder dan 120, dus zijn probleem als ie daarna achter mij hangt...
Om nog maar even olie op het vuur te gooien, met rijles leer je ook dat je moet anticiperen in het verkeer. Als je al op de linkerbaan rijdt (al dan niet terecht overigens) en je ziet voor je een vrachtwagen met een auto erachter, dan kun je al van heinde en verre aan zien komen of die auto wél of niet voor jou gaat proberen in te halen. Vind ik zelf ook irritant, maar als je even gas terug neemt of je CC een/twee klikjes zachter zet, dan heeft die ander genoeg tijd om in te halen en hoef jij niet af te remmen of bumper te kleven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar je ook leert dat je snelheid moet maken wanneer je inhaalt trouwens en niet stoïcijns moet blijven doorkachelen wanneer je naar de linkerbaan gaat.
Beetje snelheid, ik rij 10 km onder de Vmax... niet zo overdrijven...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is zijn probleem omdat jij te beroerd bent om een beetje snelheid te maken tijdens een inhaalactie. Wanneer je in elk geval de inzet had getoond om hem niet te hinderen, had hij verder niks te klagen gehad. Maar juist omdat je je lage snelheid aanhoudt ondanks dat je je op de linkerbaan begeeft, wek je een hoop irritatie.
Dat doe ik zelf ook, sterker nog, ik laat mensen er vaak zelfs nog even tussen (ja, ik ben geen gefrustreerde rijder zoals een paar hier denken). Maar dan verwacht ik toch wel dat je minimaal de Vmax gaat rijden en niet voor mij gaat lopen sukkelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om nog maar even olie op het vuur te gooien, met rijles leer je ook dat je moet anticiperen in het verkeer. Als je al op de linkerbaan rijdt (al dan niet terecht overigens) en je ziet voor je een vrachtwagen met een auto erachter, dan kun je al van heinde en verre aan zien komen of die auto wél of niet voor jou gaat proberen in te halen. Vind ik zelf ook irritant, maar als je even gas terug neemt of je CC een/twee klikjes zachter zet, dan heeft die ander genoeg tijd om in te halen en hoef jij niet af te remmen of bumper te kleven.
Het gaat om jouw gebrek aan inzet de doorstroming te bevorderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef resque het volgende:
[..]
Beetje snelheid, ik rij 10 km onder de Vmax... niet zo overdrijven...
Dus hoe moeilijk is het dan om die 10 kmh er even bij te accelereren zodat degene achter jou in principe geen last van je hoeft te hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef resque het volgende:
[..]
Beetje snelheid, ik rij 10 km onder de Vmax... niet zo overdrijven...
hoe moeilijk is het om even je gas los te laten en je auto uit te laten rollen om vervolgens na 5 seconden weer sneller te kunnen rijden omdat ik dan naar rechts ben gegaan... bedoel /care met je non-argumenten!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dus hoe moeilijk is het dan om die 10 kmh er even bij te accelereren zodat degene achter jou in principe geen last van je hoeft te hebben?
Sorry, maar als jij niet eens de basisregels van het rijden kent ben ik klaar met je. Alle argumenten tegen jouw verkeerde gedrag zijn ondertussen al gegeven, als je niet kan lezen of kan redeneren houdt het op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef resque het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het om even je gas los te laten en je auto uit te laten rollen om vervolgens na 5 seconden weer sneller te kunnen rijden omdat ik dan naar rechts ben gegaan... bedoel /care met je non-argumenten!
op de teller waarschijnlijk, dus .a. 100-105 echte kilometers.. Als je, zoals ik al eerder had gezegd, gewoon even was versneld naar 120, zou het zomaar kunnen zijn dat je die vrachtwagens voorbij kon zonder die andere auto te hinderen, en hoeveel moeite is het nou om even een beetje gas bij te geven? had jou veel frustratie bespaard, en diegen achter jou ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef resque het volgende:
[..]
Beetje snelheid, ik rij 10 km onder de Vmax... niet zo overdrijven...
En wat verwacht je op de Duitse autobahn?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook, sterker nog, ik laat mensen er vaak zelfs nog even tussen (ja, ik ben geen gefrustreerde rijder zoals een paar hier denken). Maar dan verwacht ik toch wel dat je minimaal de Vmax gaat rijden en niet voor mij gaat lopen sukkelen.
Nou je egoïst is wel beetje overdreven vind je niet? Je kan het gewoon vanaf 2 kanten bekijken volgens mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
op de teller waarschijnlijk, dus .a. 100-105 echte kilometers.. Als je, zoals ik al eerder had gezegd, gewoon even was versneld naar 120, zou het zomaar kunnen zijn dat je die vrachtwagens voorbij kon zonder die andere auto te hinderen, en hoeveel moeite is het nou om even een beetje gas bij te geven? had jou veel frustratie bespaard, en diegen achter jou ook.
(ik kan die achterligger ook wel begrijpen, doe het zelf ook wel eens.. Vaak moet je namelijk al van het gas af omdat je voorligger in wilt halen, en als hij/zij dan ook nog eens gewoon 110 blijft rijden, i.p.v. dat ie even wat extra gas geeft, zodat jij er zonder extra af te hoeven remmen voorbij kan... Het mag niet, maar ook ik heb dan de neiging om dicht achter de voorganger te gaan rijden.
Geinig trouwens dat je het non-argumenten noemt, terwijl het imho zeer valide argumenten zijn, en jij juist de egoïst bent..
lol, hij wel... hij welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef knep het volgende:
[..]
En wat verwacht je op de Duitse autobahn?
Dat diegene voor je wel even 160 of 200 gaat rijden omdat jij dat ook wil?
Een ander hinderen omdat jij geen zin hebt om actief te rijden. Het is helemaal niet overdreven om dat egoïstisch rijgedrag te noemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef resque het volgende:
[..]
normaliter geef ik namelijk wel gas bij, maar had er dit keer geen zin in, was gewoon relaxt op CC aan het rijden...
Onzin, je moet je gewoon schikken in je lot net zoals je dat bij een inhalende vrachtwagen of busje met aanhanger ook moet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een ander hinderen omdat jij geen zin hebt om actief te rijden. Het is helemaal niet overdreven om dat egoïstisch rijgedrag te noemen.
Als je de verkeersregels en gedragsregels op de weg erbij houdt kan je het maar van 1 kant bekijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef resque het volgende:
[..]
Nou je egoïst is wel beetje overdreven vind je niet? Je kan het gewoon vanaf 2 kanten bekijken volgens mijDus lijkt me dat we er nooit uitkomen. Maakt verder niet uit, normaliter geef ik namelijk wel gas bij, maar had er dit keer geen zin in, was gewoon relaxt op CC aan het rijden... Maar bedankt voor de leuke discussie mensen!
Je CC is een hulpmiddel, bedoeld als handigheidje, niet iets dat voor jou de auto rijdt...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef resque het volgende:
[..]
Nou je egoïst is wel beetje overdreven vind je niet? Je kan het gewoon vanaf 2 kanten bekijken volgens mijDus lijkt me dat we er nooit uitkomen. Maakt verder niet uit, normaliter geef ik namelijk wel gas bij, maar had er dit keer geen zin in, was gewoon relaxt op CC aan het rijden... Maar bedankt voor de leuke discussie mensen!
Ik vind het nogal een verschil of de bestuurder voor je niet harder kan of niet harder wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:44 schreef knep het volgende:
[..]
Onzin, je moet je gewoon schikken in je lot net zoals je dat bij een inhalende vrachtwagen of busje met aanhanger ook moet.
Nee, als jij op de autobahn geen hoge snelheid wilt rijden, dan moet je achter die vrachtwagen blijven kleven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef knep het volgende:
[..]
En wat verwacht je op de Duitse autobahn?
Dat diegene voor je wel even 160 of 200 gaat rijden omdat jij dat ook wil?
Misschien ging mijn auto wel niet harder dan 110... weet die bestuurder veel, misschien is er wel iets mis met mijn auto... niet willen of niet harder kunnen heeft er ook geen bal mee te maken volgens mij maar goed... het is niet dat ik met 95 een vrachtwagen inhaalde... dus we moeten nu niet van iets een groot probleem maken lijkt me?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil of de bestuurder voor je niet harder kan of niet harder wil.
Heb ik ook een keer meegemaakt, maar dan in NL op de A58 waar je tegenwoordig 130 mag. Ik reed daar met zo'n 140 op de teller, zie 2 autos die willen invoegen een eindje voor me en ik had al zo'n idee dat de achterste hem in 1x naar links ging gooien. Ik hield daardoor al iets in, maar nog steeds was het snelheidsverschil erg groot (hij ging waarschijnlijk rond de 80) en ja hoor hij gooit hem zonder enig pardon vanaf de invoegstrook voor mijn auto. Levensgevaarlijk dat soort acties.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, als jij op de autobahn geen hoge snelheid wilt rijden, dan moet je achter die vrachtwagen blijven kleven.
Ik heb hem overigens een hele tijd geleden nog naast iemand gehad die dacht te kunnen inhalen met 100 ofzo waar je 130 mag. Er was links een af gekruiste baan en ik kom aanhobbelen (138 op de teller/cc) en ca. 15 meter voordat ik er was kwam dit dan naar links. Groot licht, toeter en ernaast gezet. Had ik het willen beremmen dan had ik hem dus vol in de ankers moeten gooien.
In Duitsland trouwens wel een keer gehad, een Hollander (natuurlijk) in een Mondeo (verrassend) kwam vanaf de invoeger in een keer naar links zetten op een 2 baans stuk, tussen 2 vrachtwagens door. Ik had hem ruim boven de 160 staan (dus valt nog wel mee) en die kwam met 70 ofzo naar links. Tja, groot licht, toeter en vol in de ankers, 't scheelde niet veel. Ik reed toevallig met mijn vader en die zei zo: "Die had geen fractie eerder naar links moeten komen, dan had je erop gezeten". Was er ook eentje die niet veel harder wou rijden dan 100 en dacht: "De rest past zich maar aan."
Ik hoop dat de inhaler weet dat wanneer hij verwisselt van baan en er klapt er eentje op, hij per definitie fout is, ook al rijdt die ander veel te hard.
Helemaal met je eens! (dit was overigens totaal niet het geval bij mij hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer meegemaakt, maar dan in NL op de A58 waar je tegenwoordig 130 mag. Ik reed daar met zo'n 140 op de teller, zie 2 autos die willen invoegen een eindje voor me en ik had al zo'n idee dat de achterste hem in 1x naar links ging gooien. Ik hield daardoor al iets in, maar nog steeds was het snelheidsverschil erg groot (hij ging waarschijnlijk rond de 80) en ja hoor hij gooit hem zonder enig pardon vanaf de invoegstrook voor mijn auto. Levensgevaarlijk dat soort acties.
Dat idee staat zelfs beschreven in je theorieboek. Houdt zoveel mogelijk rechts en hinder het overige verkeer niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Nu wordt het beeld geschetst dat op de linkerbaan alleen maar snelle jongens mogen komen, en dat de langzamere rijders verbannen moeten worden naar de rechterstrook. Dat idee bestond trouwens al eerder:
Dat is schandalig idd, en gebeurt veel te vaak.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer meegemaakt, maar dan in NL op de A58 waar je tegenwoordig 130 mag. Ik reed daar met zo'n 140 op de teller, zie 2 autos die willen invoegen een eindje voor me en ik had al zo'n idee dat de achterste hem in 1x naar links ging gooien. Ik hield daardoor al iets in, maar nog steeds was het snelheidsverschil erg groot (hij ging waarschijnlijk rond de 80) en ja hoor hij gooit hem zonder enig pardon vanaf de invoegstrook voor mijn auto. Levensgevaarlijk dat soort acties.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:57 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Nu wordt het beeld geschetst dat op de linkerbaan alleen maar snelle jongens mogen komen, en dat de langzamere rijders verbannen moeten worden naar de rechterstrook. Dat idee bestond trouwens al eerder:
Die vent kon ik wel schieten, m'n passagier lag te slapen en schrok zich rot van de sterke vertraging. Pas dan realiseer je hoeveel afstand het kost om 50 kmh weg te remmen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:59 schreef resque het volgende:
[..]
Helemaal met je eens! (dit was overigens totaal niet het geval bij mij he)
Dat is van veraf heel goed zichtbaar en je weet dat die gewoon niet zo snel rijden. Van een auto verwacht ik dat die 100+ als die naar links komt. Vrachtwagenchauffeurs wachten daar ook bijna altijd mee tot een rustig moment.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:28 schreef knep het volgende:
Ik kan me echt niet ergeren aan mensen die met 110 km/h inhalen zolang ze dit maar normaal doen.
Jullie zitten zeker ook je stuur op te vreten bij inhalende vrachtwagens?
'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Het punt is dat je geen verkeer mag hinderen. Je moet verkeer dat jij mogelijkerwijs hindert bij het uitvoeren van een bijzondere manoeuvre voorrang verlenen. Er werd gemeld dat de weg verder leeg was, dus hij had ook gewoon achter die auto kunnen invoegen. Echter melde hij dat hij geen zin had om de auto van CC af te halen en even achter de vrachtwagen te blijven hangen.
Een kilometer kan bijna niet, dan duurt het zelfs met een verschil 60 kmh nog een minuut eer hij bij je is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef resque het volgende:
[..]
'
Toch logisch als de auto kilometer achter je rijdt? Ga ik echt niet wachten totdat hij een keer langs is gereden... blijkbaar had hij het gas er nogal op, dus dan wacht hij maar even, als hij netjes 120 had gereden was er niks aan de hand geweest(zo ver reed ie dus achter me toen ik begon met inhalen)
Uiteraard weet ik niet precies hoe ver het was, maar geloof me dat allebei de banen echt volledig leeg waren en dat hij echt ver achter me reed....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een kilometer kan bijna niet, dan duurt het zelfs met een verschil 60 kmh nog een minuut eer hij bij je is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |