Nou ja, dat dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad... dit is echt zo'n standaard saaie grijze huismus-Miss Etam-klein rugzakjedragende- Libellebeurs bezoekende huisvrouw
Ja hier wordt alles gedaan op de don- vrij- en zaterdag in programma'squote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad... dit is echt zo'n standaard saaie grijze huismus-Miss Etam-klein rugzakjedragende- Libellebeurs bezoekende huisvrouw
Geen gedrocht maar wel een kampertje met d'r wenkbrauwen, piercing en tijgerprint en LEGGINGquote:
+1quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit echt nergens op slaan. Laat die vrouw lekker. Die is tevreden en haar man ook. Gewone doorsnee vrouw.
Die dochter zeurt.
Jij hebt ze ook ?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit echt nergens op slaan. Laat die vrouw lekker. Die is tevreden en haar man ook. Gewone doorsnee vrouw.
Die dochter zeurt.
die dochter ja.quote:
dit dusquote:
Maar sommige mannen doen hier alsof hun lid niet omhoog zou komen. Zooo lelijk is ze niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen gedrocht maar wel een kampertje met d'r wenkbrauwen, piercing en tijgerprint en LEGGING
Nee dat is waarquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar sommige mannen doen hier alsof hun lid niet ophoog zou komen. Zooo lelijk is ze niet.
Schoondochterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Die dochter zeurt.
Nee, schoondochter.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is er zoveel afgevallen, schoonmoeder?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft ook dit soort kleren.
Jee en ze heeft nog een achterwerk en pens waar je u tegen zegtquote:
Wat een baas hequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef fratsman het volgende:
Pa op de slippers met de witte sokken erin![]()
![]()
Dus halfnaakt is het criterium. Die andere moeders vinden het ook lekker zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Als die vrouw dat nou lekker vindt zitten, ze loopt in ieder geval niet halfnaakt in de rondte.
witte sokken ftw!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef fratsman het volgende:
Pa op de slippers met de witte sokken erin![]()
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee en ze heeft nog een achterwerk en pens waar je u tegen zegt
Er komt vast nog een kind uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is van 120 kilo 20 a 30 kilo afgevallen dus lijkt me niet zo gekquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag niet tutoyeren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je een pens, geen J-LO booty XXXXXXXXXXXLquote:
Wat mij betreft wel, in je blote gat lopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus halfnaakt is het criterium. Die andere moeders vinden het ook lekker zitten.
Ah daar heb je een puntjequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze is van 120 kilo 20 a 30 kilo afgevallen dus lijkt me niet zo gek
Ik kan mijn moeder ook wel opgeven... Die draagt van die hobbezakfleecetruien, 7/8 broeken en van die comfortabele schoenen.quote:
De mijne ook.quote:
Idem, laat dat mens lekker zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan mijn moeder ook wel opgeven... Die draagt van die hobbezakfleecetruien, 7/8 broeken en van die comfortabele schoenen.
Wat doen die in hetzelfde rijtje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd elke week weer Eindhoven, Tilburg, Venlo en Venray
Save the best for lastquote:
Ik heb Venlo nog niet voorbij zien komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd elke week weer Eindhoven, Tilburg, Venlo en Venray
Dat het altijd iets uit dat rijtje van het Zuiden is, wekelijks, en er zijn maar 2 mensen per weekquote:
Vorig seizoenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb Venlo nog niet voorbij zien komen.
Wat vind je oud? Ik ben ook van die leeftijd, ik loop er niet zo bij, niet zoals de eerste en ook niet zoals die tweede die zo komtquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
"Dan zie ik oude mensen lopen, en dan denk ik: wat zijn die antiek. Zo ben ik niet!"!!!! Zo ben je dus wél, maar je wil het niet accepteren
ouder worden hoort bij het leven
Komt dat weer?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, domme tokkies in dubbeltje op zijn kant. Schulden omdat het mobieltje al een maand oud was en dus niet hip
Hadden ze een iPhone moeten nemen, die blijft altijd hipquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, domme tokkies in dubbeltje op zijn kant. Schulden omdat het mobieltje al een maand oud was en dus niet hip
Nee, maar dat zei dat mens dus. Vandaar de citaattekensquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat vind je oud? Ik ben ook van die leeftijd, ik loop er niet zo bij, niet zoals de eerste en ook niet zoals die tweede die zo komt
Ohhhhhhhh jammer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was een herhaling, wat je net zag. Helaas.
Als mensen niet et geld om kunnen gaan moeten ze eerst eens de boel goed geregeld hebben voordat ze de zonnebank, derde auto en dergelijke gaan kopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden ze een iPhone moeten nemen, die blijft altijd hip
Geen idee, kijk het nooit. Dat soort mensenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was een herhaling, wat je net zag. Helaas.
Schoondochter kan ook niet accepteren dat schoonmoeke geen trampy jumpsuit draagtquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei dat mens dus. Vandaar de citaattekensVind het abnormaal dat mensen er per sé altijd jong uit willen zien
Er zitten ook wel eens andere verhalen bijquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen niet et geld om kunnen gaan moeten ze eerst eens de boel goed geregeld hebben voordat ze de zonnebank, derde auto en dergelijke gaan kopen.
Die doen dat meestal in omgekeerde volgorde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen niet et geld om kunnen gaan moeten ze eerst eens de boel goed geregeld hebben voordat ze de zonnebank, derde auto en dergelijke gaan kopen.
Ah op die manier. TE jong eruit wilen zien vooral.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei dat mens dus. Vandaar de citaattekensVind het abnormaal dat mensen er per sé altijd jong uit willen zien
Maar mensen die niet met geld om kunnen gaan kunnen de boel ook niet goed regelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kopen ze eerst een 3D-plasmatv?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten ook wel eens andere verhalen bij
Ja wat een gelul, je moet eens zien wat ik weleens aan heb als ik thuis zit en niet weg hoef. Dan kunnen ze mij ook wel opgeven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Apotheose het volgende:
waarom zeuren over een huispak? Dat je alleen THUIS aan hebt????
Volgens mij krijgen ze nog best wat 'opjut-instructies' voordat de camera gaat draaienquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Vinden jullie het overigens niet wat raar dat de schoondochter dit zo brengt? Waarom niet de zoon dit laten zeggen, klinkt het toch wat genuanceerder me dunkt.
Ik vind sowieso dat die schoondochter zich bemoeit met dingen die haar niet aangaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Vinden jullie het overigens niet wat raar dat de schoondochter dit zo brengt? Waarom niet de zoon dit laten zeggen, klinkt het toch wat genuanceerder me dunkt.
*wacht op fotoquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat een gelul, je moet eens zien wat ik weleens aan heb als ik thuis zit en niet weg hoef.
Eens. Ik denk bij mijn schoonmoeder ook wel eens "mens doe eens wat aan je voorkomen." maar het is niet aan mij om dat te zeggen, dat moet m'n vriendin maar doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Neuh kinderen die 2 jaar in het ziekenhuis liggen en waardoor de ouders / ouder niet meer werkt... medische kosten die gemaakt zijn, etc.quote:
De mail naar RTL is onderwegquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat een gelul, je moet eens zien wat ik weleens aan heb als ik thuis zit en niet weg hoef. Dan kunnen ze mij ook wel opgeven.
Sowieso. Ook heeft Durkje (quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
idd! Zeikwijfquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat die schoondochter zich bemoeit met dingen die haar niet aangaan.
Wat zouden ze krijgen om mee te doen? Alleen de make-over of ook een zakcentje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat die schoondochter zich bemoeit met dingen die haar niet aangaan.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat een gelul, je moet eens zien wat ik weleens aan heb als ik thuis zit en niet weg hoef. Dan kunnen ze mij ook wel opgeven.
Hotter than my son?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het zielig voor die vrouw, eerst gaat die zeekoe haar zoon neuken en dan moet ze ook nog andere kleren aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Idem hier, als ik een halve dag thuis ben is het gewoon een comfortabele pyjama/jogging broek en een oud shirt.. who gives a f*ck.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Naaktquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En nogmaals, kun je lang wachtenEn wat ik aanheb als ik zit te gamen, wil je ook niet zien.
Die laat zich gelukkig niet gekmaken. Tofquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
idd! ZeikwijfDie friese vrouw is wel tof (maar ja: fries he
)
quote:
Vorig seizoen was er toch een moeder die door haar zoon(s) was opgegeven?quote:
nou, daarom. Ik dacht al: look who's talkingquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En volslagen onterecht ook. Ze heeft zwaar overgewicht en een stuk ijzer door haar bovenlip. Ook niet echt de meest modieuze keuze in combinatie met haar tijgerprintjes
quote:
Ja, uit Utreg of Venlo/Venray, iets...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er toch een moeder die door haar zoon(s) was opgegeven?
Overclocken, wordt ie vanzelf warm!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb -maar dat geheel terzijde- wel het idee dat ik zo'n beetje de enige vent ben in dit topic
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb -maar dat geheel terzijde- wel het idee dat ik zo'n beetje de enige vent ben in dit topic
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nee welnee, Pheno en D. zijn ook mannen. En Jordi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Daar kun je je nog eens in vergissenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Volgens mij komt de warmte naar buiten hoor.quote:
Dat denk jij!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee, Pheno en D. zijn ook mannen. En Jordi.
Oh gelukkig, dus er komt nog een échte makeover?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die hoerige vrouw van dalijk is veel leuker.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee, Pheno en D. zijn ook mannen. En Jordi.
Mijne ook niet.quote:
D. praat altijd over losse broeken, dat is echt een mannen dingetjequote:
Ja, zo'n pittige korte. Die Libelle als Bijbel ziet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh zo'n kortharige spierwitte poedel die lacht om de foto
Instructies van de camquote:
Ik voel toch echt koude lucht als ik bij mijn pc zit hoor. Of zou het tochtenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij komt de warmte naar buiten hoor.
Zo'n doos die ook wel eens kortharig pittig rood isquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo'n pittige korte. Die Libelle als Bijbel ziet.
Ik ga sowieso niet gamenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Noob, je gaat toch niet gamen op een laptop
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. praat altijd over losse broeken, dat is echt een mannen dingetje
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. praat altijd over losse broeken, dat is echt een mannen dingetje
Dat vind ik ook wel prima iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig wordt die dochter ook goed afgekraakt!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef Apotheose het volgende:
wordt de dochter ook ff in de zeik gedrukt hahaEn schoonmoe vecht terug haha
Je ziet aan haar lichaamstaal/gezichtsuitdrukking dat ze dat niet echt leuk vond om in de zeik genomen te wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
die vrouw is heel relaxt , die schiet als ze thuis is weer lekker haar ouwe kloffie aan, en gelijk heeft zequote:
Denk niet dat dat heel moeilijk isquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat moeder veel mooier wordt dan schoondochter
Wat? Dat verdient die schoondochter gewoon..quote:
wie de bal kaatst....quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Je ziet aan haar lichaamstaal/gezichtsuitdrukking dat ze dat niet echt leuk vond om in de zeik genomen te worden
no homo
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is geen onknappe vrouw. Het is zonde om jezelf dan zo te laten verslonzen.
quote:
Sadness, jaquote:
LLLLOOOOOLLLLquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Genaaid door Gordon.quote:
idd!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dochter is een kuthoer.quote:
Maar de vorm is echt niks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Die gouden ketting vind ik niets. De kleur van de jurk wel.
Nee joh, hierna komt het spektakel pasquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ik ga naar bed jongens de mazzel. vertrouwen in de mensheid is weg
Truste en niet dromen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ik ga naar bed jongens de mazzel. vertrouwen in de mensheid is weg
Misschien blijven ze toch een beetje bij de persoon zelf...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje hobbezakkerig. Waarom niet iets dat wat strakker zit?
Dat!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
De bril vind ik ook niet mooi, te groot en te zwart.
Dat jasje van die schoondochter lijkt ook op een koelkastdeur die op een kier staatquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef douche-eendje het volgende:
De kleur kan ze prima hebben, maar het model van het jurkje hangt een beetje in tussen een omajurk en een help, ik zit vast in een gordijn-situatie.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze wil de innerlijke Godin in schoonma bevrijden!
Ah de borrel liet even op zich wachtenquote:
Emo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Shit nu smelt ik toch wel hoor, dat schoondochter staat te janken
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat jasje van die schoondochter lijkt ook op een koelkastdeur die op een kier staat
Snapt het volk hier niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind schoondochter wel een schatje hoor. Ze bedoelt het echt alleen maar goed. Ze wil de innerlijke Godin in schoonma bevrijden!
Opgepompte bollenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ah nu krijgen we weer hangende tetten en korte rokjes.
quote:
Ze is net zo oud als ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Apotheose het volgende:
49 jaar nog maar???????????? En dan er uitzien als 80+? ?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zie d'r ook liggen op dat bankstel he"Neem me. Ik weet dat je dat wilt
"
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Markante kop heeft de dochter, ff dichterbij de tv kijken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |