Nou ja, dat dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad... dit is echt zo'n standaard saaie grijze huismus-Miss Etam-klein rugzakjedragende- Libellebeurs bezoekende huisvrouw
Ja hier wordt alles gedaan op de don- vrij- en zaterdag in programma'squote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad... dit is echt zo'n standaard saaie grijze huismus-Miss Etam-klein rugzakjedragende- Libellebeurs bezoekende huisvrouw
Geen gedrocht maar wel een kampertje met d'r wenkbrauwen, piercing en tijgerprint en LEGGINGquote:
+1quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit echt nergens op slaan. Laat die vrouw lekker. Die is tevreden en haar man ook. Gewone doorsnee vrouw.
Die dochter zeurt.
Jij hebt ze ook ?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit echt nergens op slaan. Laat die vrouw lekker. Die is tevreden en haar man ook. Gewone doorsnee vrouw.
Die dochter zeurt.
die dochter ja.quote:
dit dusquote:
Maar sommige mannen doen hier alsof hun lid niet omhoog zou komen. Zooo lelijk is ze niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen gedrocht maar wel een kampertje met d'r wenkbrauwen, piercing en tijgerprint en LEGGING
Nee dat is waarquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar sommige mannen doen hier alsof hun lid niet ophoog zou komen. Zooo lelijk is ze niet.
Schoondochterquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Die dochter zeurt.
Nee, schoondochter.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is er zoveel afgevallen, schoonmoeder?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft ook dit soort kleren.
Jee en ze heeft nog een achterwerk en pens waar je u tegen zegtquote:
Wat een baas hequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef fratsman het volgende:
Pa op de slippers met de witte sokken erin![]()
![]()
Dus halfnaakt is het criterium. Die andere moeders vinden het ook lekker zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Als die vrouw dat nou lekker vindt zitten, ze loopt in ieder geval niet halfnaakt in de rondte.
witte sokken ftw!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef fratsman het volgende:
Pa op de slippers met de witte sokken erin![]()
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee en ze heeft nog een achterwerk en pens waar je u tegen zegt
Er komt vast nog een kind uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is van 120 kilo 20 a 30 kilo afgevallen dus lijkt me niet zo gekquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag niet tutoyeren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je een pens, geen J-LO booty XXXXXXXXXXXLquote:
Wat mij betreft wel, in je blote gat lopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus halfnaakt is het criterium. Die andere moeders vinden het ook lekker zitten.
Ah daar heb je een puntjequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze is van 120 kilo 20 a 30 kilo afgevallen dus lijkt me niet zo gek
Ik kan mijn moeder ook wel opgeven... Die draagt van die hobbezakfleecetruien, 7/8 broeken en van die comfortabele schoenen.quote:
De mijne ook.quote:
Idem, laat dat mens lekker zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan mijn moeder ook wel opgeven... Die draagt van die hobbezakfleecetruien, 7/8 broeken en van die comfortabele schoenen.
Wat doen die in hetzelfde rijtje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd elke week weer Eindhoven, Tilburg, Venlo en Venray
Save the best for lastquote:
Ik heb Venlo nog niet voorbij zien komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd elke week weer Eindhoven, Tilburg, Venlo en Venray
Dat het altijd iets uit dat rijtje van het Zuiden is, wekelijks, en er zijn maar 2 mensen per weekquote:
Vorig seizoenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb Venlo nog niet voorbij zien komen.
Wat vind je oud? Ik ben ook van die leeftijd, ik loop er niet zo bij, niet zoals de eerste en ook niet zoals die tweede die zo komtquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
"Dan zie ik oude mensen lopen, en dan denk ik: wat zijn die antiek. Zo ben ik niet!"!!!! Zo ben je dus wél, maar je wil het niet accepteren
ouder worden hoort bij het leven
Komt dat weer?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, domme tokkies in dubbeltje op zijn kant. Schulden omdat het mobieltje al een maand oud was en dus niet hip
Hadden ze een iPhone moeten nemen, die blijft altijd hipquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, domme tokkies in dubbeltje op zijn kant. Schulden omdat het mobieltje al een maand oud was en dus niet hip
Nee, maar dat zei dat mens dus. Vandaar de citaattekensquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat vind je oud? Ik ben ook van die leeftijd, ik loop er niet zo bij, niet zoals de eerste en ook niet zoals die tweede die zo komt
Ohhhhhhhh jammer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was een herhaling, wat je net zag. Helaas.
Als mensen niet et geld om kunnen gaan moeten ze eerst eens de boel goed geregeld hebben voordat ze de zonnebank, derde auto en dergelijke gaan kopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden ze een iPhone moeten nemen, die blijft altijd hip
Geen idee, kijk het nooit. Dat soort mensenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was een herhaling, wat je net zag. Helaas.
Schoondochter kan ook niet accepteren dat schoonmoeke geen trampy jumpsuit draagtquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei dat mens dus. Vandaar de citaattekensVind het abnormaal dat mensen er per sé altijd jong uit willen zien
Er zitten ook wel eens andere verhalen bijquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen niet et geld om kunnen gaan moeten ze eerst eens de boel goed geregeld hebben voordat ze de zonnebank, derde auto en dergelijke gaan kopen.
Die doen dat meestal in omgekeerde volgorde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen niet et geld om kunnen gaan moeten ze eerst eens de boel goed geregeld hebben voordat ze de zonnebank, derde auto en dergelijke gaan kopen.
Ah op die manier. TE jong eruit wilen zien vooral.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei dat mens dus. Vandaar de citaattekensVind het abnormaal dat mensen er per sé altijd jong uit willen zien
Maar mensen die niet met geld om kunnen gaan kunnen de boel ook niet goed regelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kopen ze eerst een 3D-plasmatv?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten ook wel eens andere verhalen bij
Ja wat een gelul, je moet eens zien wat ik weleens aan heb als ik thuis zit en niet weg hoef. Dan kunnen ze mij ook wel opgeven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Apotheose het volgende:
waarom zeuren over een huispak? Dat je alleen THUIS aan hebt????
Volgens mij krijgen ze nog best wat 'opjut-instructies' voordat de camera gaat draaienquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Vinden jullie het overigens niet wat raar dat de schoondochter dit zo brengt? Waarom niet de zoon dit laten zeggen, klinkt het toch wat genuanceerder me dunkt.
Ik vind sowieso dat die schoondochter zich bemoeit met dingen die haar niet aangaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Vinden jullie het overigens niet wat raar dat de schoondochter dit zo brengt? Waarom niet de zoon dit laten zeggen, klinkt het toch wat genuanceerder me dunkt.
*wacht op fotoquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat een gelul, je moet eens zien wat ik weleens aan heb als ik thuis zit en niet weg hoef.
Eens. Ik denk bij mijn schoonmoeder ook wel eens "mens doe eens wat aan je voorkomen." maar het is niet aan mij om dat te zeggen, dat moet m'n vriendin maar doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Neuh kinderen die 2 jaar in het ziekenhuis liggen en waardoor de ouders / ouder niet meer werkt... medische kosten die gemaakt zijn, etc.quote:
De mail naar RTL is onderwegquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat een gelul, je moet eens zien wat ik weleens aan heb als ik thuis zit en niet weg hoef. Dan kunnen ze mij ook wel opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |