Die fipo vinden we eigenlijk het minst interessante wat je zou kunnen posten.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
Wat? Je bent weer vader en dan maak je een fipo?![]()
Gefeliciteerd!
We hadden ook graag een naam geweten.
Tempo maken dan! Ik heb nog wel losse scheermesjes liggen als het dan sneller gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Voor de naamroepers: de naam wordt pas na de besnijdenis bekend gemaakt
Duhquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist wel dat er een baby in de buik zat.
Had je de vorige keer maar beter moeten oplettenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist wel dat er een addertje onder het gras zat.
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
En wanneer is die besnijdenis dan?
Ah, ik zie het al. Op de 8e dag.
Ik heb genoeg opgelet om te weten dát er iets wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je de vorige keer maar beter moeten opletten
Klinkt vaag bekend inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
En wanneer is die besnijdenis dan?
Ah, ik zie het al. Op de 8e dag.
Als troost voor die marteling????quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Voor de naamroepers: de naam wordt pas na de besnijdenis bekend gemaakt
Heb ook geen idee waar je die gelaten hebt...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan mn lijst met tancodes niet vinden
Gebeurt mij zeker eens per maand met de mijnequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan mn lijst met tancodes niet vinden
Prenatale besnijdenis?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt voor het eerst duidelijk voelbaar van binnenuit verbouwdNu overweegt Vriend Alien op te zetten
Het is zo'n bijzondere ervaring dat je er direct niet meer van kan spellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt voor het eerst duidelijk voelbaar van binnenuit verbouwdNu overweegt Vriend Alien op te zetten
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gebeurt mij zeker eens per maand met de mijne
Huh, nu al?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is zo'n bijzondere ervaring dat je er direct niet meer van kan spellen
Staat je geregistreerde adres op Amsterdam of Amerika?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwe
Ik vind hem altijd wel weer terugquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwe
beidenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat je geregistreerde adres op Amsterdam of Amerika?
Gefeli iarl, ook van MevrouwBartquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik kom mij heel even melden
Kersverse papa voor de 2e keer
Vannacht rond half vijf door vrouwlief wakker gemaakt, beginnende weeën, en om 12:03 vanmiddag is onze tweede zoon geboren
Het hele verhaal komt wel in OUD terecht
Tinu en de baby blijven 1 nacht in het ziekenhuis voor controle, maar alles gaat goed dus mogen ze zeer waarschijnlijk morgen rond de lunch naar huis.
En nu ga ik even instorten, het was een heel bijzondere dag
er is maar een héél gelimiteerd aantal plekken waar het kan zijn en daar niet gevondenquote:
Dat ken nietquote:
Dat lijkt me ook handiger ja. Tenzij je in de VS zitquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie nog een lijst met tancodes?Wow die heb ik 5 jaar niet meer ofzo. Tegenwoordig worden ze me toegesmst, veel handiger
Voor PS is dat niet handig inderdaad, daarom verbaasd het me ook niet dat zij nog zo'n lijst heb, maar ik verbaas me wel over Opheliaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook handiger ja. Tenzij je in de VS zit
HEBBES!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor PS is dat niet handig inderdaad, daarom verbaasd het me ook niet dat zij nog zo'n lijst heb, maar ik verbaas me wel over Ophelia
Kosten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou een SMS ontvangen niet handig zijn voor PS?
Je betaalt toch niet standaard voor het ontvangen van een SMS? Die kan je immers niet weigeren, gewone telefoontjes welquote:
idd, sms ontvangen in het buitenland kost nietsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je betaalt toch niet standaard voor het ontvangen van een SMS? Die kan je immers niet weigeren, gewone telefoontjes wel
Ik denk niet dat ze naar een Amerikaans nummer smsen, en het lijkt me niet dat PS nog een Nederlands nummer heeft (tenminste niet daar)quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou een SMS ontvangen niet handig zijn voor PS?
Nou ja zeg dat is echt de lompste tikfout die ik ooit heb gemaaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HEBBES!
Kommie uit Gotterdam ofsjow?
Dat ligt helemaal aan de provider. In de VS en Canada zijn er zat providers die geld rekenen voor het ontvangen van sms-jes en zelfs gebeld worden. Voor onze begrippen compleet absurd maar het gebeurt gewoon nog steeds.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je betaalt toch niet standaard voor het ontvangen van een SMS? Die kan je immers niet weigeren, gewone telefoontjes wel
dan hangt het ervan af of ps nog een nl-nummer heeft...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de provider. In de VS en Canada zijn er zat providers die geld rekenen voor het ontvangen van sms-jes en zelfs gebeld worden. Voor onze begrippen compleet absurd maar het gebeurt gewoon nog steeds.
Hij is een trotse grote broer. Ik heb hem zelf opgehaald van de creche vanmiddag, daarna naar het ziekenhuis zodat hij rustig kon kennismaken met zijn broertje. Dat ging prima, hij heeft hem ook even vastgehouden en heel veel kusjes gegevenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:00 schreef Soempie het volgende:
Red, Tinu en Jair van harte gefeliciteerd!!!Hoe vindt Jair het?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze naar een Amerikaans nummer smsen, en het lijkt me niet dat PS nog een Nederlands nummer heeft (tenminste niet daar)
quote:Indien u bij de ING geregistreerd staat als woonachtig in het buitenland, kunt u een buitenlands mobiel nummer invoeren.
U kunt nu ook uw buitenlandse mobiele telefoonnummer gebruiken voor de ontvangst van TAN-codes. U kunt hiervoor uw mobiele nummer- voorzien van de landcode (bijvoorbeeld 0032 voor België)- invullen bij de aanvraag van Mijn ING.
dan vermoed ik hier.... niet zeker thoughquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is een trotse grote broer. Ik heb hem zelf opgehaald van de creche vanmiddag, daarna naar het ziekenhuis zodat hij rustig kon kennismaken met zijn broertje. Dat ging prima, hij heeft hem ook even vastgehouden en heel veel kusjes gegeven
Moet wel nog wennen, hij was duidelijk wat van z'n stuk de rest van de dagduh...
Hier wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is je nummer?quote:
Trouwens wel idioot, kun je mensen lekker op kosten jagen door ze 10000 smsjes te sturenquote:
Nu nog wel, maar zodra hij door heeft dat alle aandacht verdeeld gaat worden, alleen nog maar slaande ruziequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is een trotse grote broer. Ik heb hem zelf opgehaald van de creche vanmiddag, daarna naar het ziekenhuis zodat hij rustig kon kennismaken met zijn broertje. Dat ging prima, hij heeft hem ook even vastgehouden en heel veel kusjes gegeven
Moet wel nog wennen, hij was duidelijk wat van z'n stuk de rest van de dagduh...
Ik ben mijn telefoon best vaak kwijtquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor PS is dat niet handig inderdaad, daarom verbaasd het me ook niet dat zij nog zo'n lijst heb, maar ik verbaas me wel over Ophelia
Minder vaak dan zo'n TAN-lijst gok ik? Het handige van sms vind ik dat je overal geld over kan maken, dus niet alleen thuis waar je die lijst vaak hebt liggen. En ik heb nu ook ING als app op mijn mobiel, dat is helemaal makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon best vaak kwijt
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik kom mij heel even melden
Kersverse papa voor de 2e keer
Vannacht rond half vijf door vrouwlief wakker gemaakt, beginnende weeën, en om 12:03 vanmiddag is onze tweede zoon geboren
Het hele verhaal komt wel in OUD terecht
Tinu en de baby blijven 1 nacht in het ziekenhuis voor controle, maar alles gaat goed dus mogen ze zeer waarschijnlijk morgen rond de lunch naar huis.
En nu ga ik even instorten, het was een heel bijzondere dag
inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Trouwens wel idioot, kun je mensen lekker op kosten jagen door ze 10000 smsjes te sturen.
quote:
Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]Maar vind je het niet onhandig dat je altijd je geldzaken op 1 plek moet regelen?
Als je niet anders gewend bent dan mis je het ook nietquote:
Ik vind het ook ideaal. Niet dat ik het zo vaak buitenshuis gebruik maar laatst kwam het wel heel goed uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Minder vaak dan zo'n TAN-lijst gok ik? Het handige van sms vind ik dat je overal geld over kan maken, dus niet alleen thuis waar je die lijst vaak hebt liggen. En ik heb nu ook ING als app op mijn mobiel, dat is helemaal makkelijk
wel een goed filmpje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)abriek_in_china.html
Best hard moeten lachen, maar eigenlijk helemaal niet grappig.
Zet je wel weer eventjes met beide beentjes op de grond hoe decadent je wel niet bent als je > EUR 400 neer kan tellen voor een grafische kaart om spelletjes te zitten spelen, wetende dat iemand het voor 31 dollarcent per uur in elkaar heeft zitten solderen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
John Stewart is wel een kleine held. Hoe hij soms discussies aangaat met allerlei foute lui van Fox bijvoorbeeld is echt geniaal.
Hoewel dat waar is, zou ik ook graag willen weten wat het gemiddelde salaris en de cost of living in China is. Want voor onze maatstaven is dat heel weinig, daar is het misschien "normaal"quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zet je wel weer eventjes met beide beentjes op de grond hoe decadent je wel niet bent als je > EUR 400 neer kan tellen voor een grafische kaart om spelletjes te zitten spelen, wetende dat iemand het voor 31 dollarcent per uur in elkaar heeft zitten solderen.
[ afbeelding ]
Cost of living is erg laag als je in zo'n fabriek woont, aangezien onderdak en eten part of the deal zijn. Een gedeelte van je salaris sta je verplicht af. Maaltijd kost ze $ 0.70...quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel dat waar is, zou ik ook graag willen weten wat het gemiddelde salaris en de cost of living in China is. Want voor onze maatstaven is dat heel weinig, daar is het misschien "normaal"
Volgens mij is dat OUD echt een slangenkuilquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
Flimpje aangeklikt in KLB, baby wordt mishandeld. Ook onmiddelijk weer weggeklikt, maar zit nu al een uur te huilen. Vriendin vertelde dat een het kindje van een kennis van haar mishandeld is door een gastouder. Gastouder zit nu vast en het kindje heeft een hersenbeschadiging. Nu dit filmpje.Gelukkig is die moeder opgepakt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens mij is dat OUD echt een slangenkuil![]()
Ah, ja net als tijdens de Industriële Revolutie hier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cost of living is erg laag als je in zo'n fabriek woont, aangezien onderdak en eten part of the deal zijn. Een gedeelte van je salaris sta je verplicht af. Maaltijd kost ze $ 0.70...
Ja dat denk ik ookquote:Volgens mij is dat OUD echt een slangenkuil![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
Flimpje aangeklikt in KLB, baby wordt mishandeld. Ook onmiddelijk weer weggeklikt, maar zit nu al een uur te huilen. Vriendin vertelde dat een het kindje van een kennis van haar mishandeld is door een gastouder. Gastouder zit nu vast en het kindje heeft een hersenbeschadiging. Nu dit filmpje.Gelukkig is die moeder opgepakt.
Oh sorry ik las OUD ipv KLBquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heeft dit verder met OUD te maken?
Leek me niet undercover, maar ik had het geluid gelukkig uit staan. Heb alleen gezien dat de baby in een hoekje ligt en dat die moeder de baby met een kussen mept.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]voor jou. Ik kan daar ook slecht tegen. Maar hoezo is die mishandeling gefilmd dan, ik neem aan 'undercover'?
OUD is ook wel een slangenkuil, maar ik was dus de KLB topics aan het lezen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh sorry ik las OUD ipv KLB
maar ik heb een beetje het idee dat ouders elkaar in OUD allemaal zitten op te naaien als ik de verhalen zo lees die hier naartoe worden gekopieerd.
Nee het is heel duidelijk door iemand gefilmdquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leek me niet undercover, maar ik had het geluid gelukkig uit staan. Heb alleen gezien dat de baby in een hoekje ligt en dat die moeder de baby met een kussen mept.En in de reacties gelezen dat ze opgepakt is en dat ze ook kneep en heeft geschopt.
Van rellen in OUD mag je altijd linkjes postenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
OUD is ook wel een slangenkuil, maar ik was dus de KLB topics aan het lezen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
En het beste nieuws van vandaag (naast mijn sollicitatie en de geboorte van tinured 2): Obama heeft zich uitgesproken voor het homohuwelijk![]()
Dat is zeker goed niets. Maar wordt het dan ook uitgevoerd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
En het beste nieuws van vandaag (naast mijn sollicitatie en de geboorte van tinured 2): Obama heeft zich uitgesproken voor het homohuwelijk![]()
Ik las even regressietherapiequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:00 schreef Soempie het volgende:
En op het moment bestaat m'n wereld uit baby en regressieanalyses, dus tja...
quote:
Eh...onder hypnose teruggaan naar je geboorte zodat je die opnieuw beleefd. En soms zelfs nog verder terug naar een vorig leven. Dus......quote:
Ik kan me voorstellen dat het dan nog harder aankomtquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:00 schreef Soempie het volgende:
En op het moment bestaat m'n wereld uit baby en regressieanalyses, dus tja...
Truste mopquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
En met dit goede nieuws ga ik naar bed. MaJo
Tja dat blijft natuurlijk de vraag want dat gaat per staat toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zeker goed niets. Maar wordt het dan ook uitgevoerd?
Nou, ja, dat dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:04 schreef Soempie het volgende:
Een alternatieve geneeswijze die ervan uitgaat dat de ziel van de mens meerdere levens doormaakt en dat traumatische ervaringen in vorige levens het huidige leven beïnvloeden.
Ja, echt iets voor mij.
Dat is nu al per staat. Er zijn staten waar het homohuwelijk al bestaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het dan nog harder aankomt
[..]
Truste mop
[..]
Tja dat blijft natuurlijk de vraag want dat gaat per staat toch?
Beetje gek geregeld allemaal dus.quote:De staten Massachusetts, Connecticut, Iowa[1],Vermont [2], New Hampshire en New York [3] hebben een wettelijke erkenning van het homohuwelijk. In deze staten mogen homo's legaal trouwen. Ook in het District of Columbia is het homohuwelijk legaal. Het hooggerechtshof van Californië had het homohuwelijk in 2008 ook goedgekeurd, maar dit werd enkele maanden later door een meerderheid van de bevolking afgevoerd.
Ja dat weet ik, vandaar ook dat ik me afvraag hoe dat dan gaat werken. De grondwet in Amerika kan geloof ik niet veranderd worden? Vraag me af hoe ze dat dan gaan uitvoeren ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nu al per staat. Er zijn staten waar het homohuwelijk al bestaat.
Ik neem aan dat het nu om een basisrecht voor het hele land gaat?
Ah ok. Maar wel goed dat hij zich er zo voor uitspreektquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef Soempie het volgende:
In werkelijkheid is het homohuwelijk gewoon per staat geregeld en verandert er met het nieuwe, duidelijke standpunt van Obama volgens Valk dus in feite helemaal niets.
nrc.nl
Amendementen zijn er toch juist om toe te voegen aan de grondwet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, vandaar ook dat ik me afvraag hoe dat dan gaat werken. De grondwet in Amerika kan geloof ik niet veranderd worden? Vraag me af hoe ze dat dan gaan uitvoeren ja.
Maar dat doen ze al als ze een mooi jasje zien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok. Maar wel goed dat hij zich er zo voor uitspreektMaar ik vroeg me wel af of hij dat niet al eerder had gedaan? Ik weet nog op zijn overwinningsavond toen ik in Chicago was dat er allemaal huilende homo's op straat elkaar in de armen vielen, dus ik dacht eigenlijk dat hij destijds al had aangegeven ervoor te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Die lui die dat hebben afgeschoten moesten eens naar Steve Hughes luisteren.quote:De staten Massachusetts, Connecticut, Iowa[1],Vermont [2], New Hampshire en New York [3] hebben een wettelijke erkenning van het homohuwelijk. In deze staten mogen homo's legaal trouwen. Ook in het District of Columbia is het homohuwelijk legaal. Het hooggerechtshof van Californië had het homohuwelijk in 2008 ook goedgekeurd, maar dit werd enkele maanden later door een meerderheid van de bevolking afgevoerd.
Mijn naam wordt opgepiktquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:50 schreef Mark het volgende:
Geen zin om terug te lezen maar tinured 2 is er dus? Gefeliciteerd!
Ik sluit me hier geheel bij aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:50 schreef Mark het volgende:
Geen zin om terug te lezen maar tinured 2 is er dus? Gefeliciteerd!
Overigens, en dat heb ik ook op mijn FB en Twitter gezegd, dit zegt natuurlijk niet zo veel. nou joepie, Obama vind het leuk... betekent nog niet dat het nationaal ingevoerd wordt. Het zegt eigenlijk vrij weinig...quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier kun je Obama bedanken
http://thinkprogress.org/(...)ma-lgbt-b/?mobile=nc
Als je dan toch al een vreemde taal doet neem dan Hebreeuwsquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat had er dan moeten staan?
Hoera een மகன்!
Goedemorgen Dame.quote:
Is er bij jou al meer duidelijkheid vwb werk?quote:
De bezuinigingsplannen gaan bij ons gewoon door. Ongeacht of een volgend Kabinet het gaat steunen, verminderen of uitbreiden. En aangezien ik het laatste verwacht komt er bovenop deze bezuiniging dus een nieuwe.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er bij jou al meer duidelijkheid vwb werk?
Bij ons wordt nu het voorlopige formatieplan gepresenteerd. Ik ben er niet bij, maar hoor straks wel van collega's. De eerste kamer gaat wet hgk gewoon behandelen.
Ja, dat vindt mijn zoontje ook van zijn verjaardagquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:18 schreef B.ertha het volgende:
Topic killer!
Ik vind het verrekte lang wachten, ruim een jaar..
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, dat vindt mijn zoontje ook van zijn verjaardag
nee, want dan zijn er hier nog mensen waarvoor het al geen verrassing meer isquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je dan toch al een vreemde taal doet neem dan Hebreeuws
Sorry voor late reactie, visite en ik moest even oppassen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De bezuinigingsplannen gaan bij ons gewoon door. Ongeacht of een volgend Kabinet het gaat steunen, verminderen of uitbreiden. En aangezien ik het laatste verwacht komt er bovenop deze bezuiniging dus een nieuwe.
Maar vooralsnog uiterlijk medio 2013 bericht.
Wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 04:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.buzzfeed.com/p(...)sh-american-princess
Weer beter?quote:Op donderdag 10 mei 2012 06:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh Hippo's
En iarl nog gefeliciteerd
weer aan het werk iig en het gaat boven verwachting goedquote:
en had hij het middenstuk al voorgekauwd en teruggebraaktquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
Stukje voor jou, stukje voor je vriendin en een stukje voor de kat zelf.
Op die manier zijn ze op hun lekkerstquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en had hij het middenstuk al voorgekauwd en teruggebraakt
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
Neo wilde die hommel ook gewoon met het vrouwtje delen, hartstikke lief toch!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
wacht maar tot hij een levend exemplaar in je laars verstopt en jij die 's ochtends nietsvermoedend aantrektquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens: wees blij dat je kat een muis kan vangenik acht de mijne daar niet toe in staat
Ik hoop dat je kat de dader was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
weer aan het werk iig en het gaat boven verwachting goed
Gistermiddag moest ik ook naar een afspraak, dus was gistermiddag al een beetje begonnen.
En vanochtend vond ik een muis in 3 delen in de woonkamer. lieve kat he.
Weet je waar je die muis dan al levend moet stoppen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wacht maar tot hij een levend exemplaar in je laars verstopt en jij die 's ochtends nietsvermoedend aantrekt
dat weet ik wel zeker, hij kwam hem om 2 uur even laten zienquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wacht maar tot hij een levend exemplaar in je laars verstopt en jij die 's ochtends nietsvermoedend aantrekt
het was niet mijn laarsquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je waar je die muis dan al levend moet stoppen?
Hehe nee dat begrijp ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het was niet mijn laars
dus ik kon er wel om lachen, maar heb dat in eerste instantie niet gedaan
hij vangt ze buiten, klimt dan met muis in de bek weer via de boom het balkon op en sleurt ze door het kattenluik, hij heeft wel skills!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voordeel van dit huis: in ruim 5 jaar nog nooit een muis of sporen daarvan tegengekomen
Dat dachten wij van de onze ook, toen we vorig jaar terugkwamen van vakantie had hij er ineens één te pakken. Waarschijnlijk een door de honger verzwakt exemplaar want het is hem nooit weer geluktquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens: wees blij dat je kat een muis kan vangenik acht de mijne daar niet toe in staat
Eén van de perks van een oud huis is dat ze ook wel eens binnen zittenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:13 schreef Soempie het volgende:
Ze moeten een muizendetector uitvinden voor op het kattenluik: buiten oppeuzelen.
Haha, ja dat kan wel ja. Maar de kat hier gaat er vaak heen om te snuffelen en deinst dan achteruit als het beweegtquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat dachten wij van de onze ook, toen we vorig jaar terugkwamen van vakantie had hij er ineens één te pakken. Waarschijnlijk een door de honger verzwakt exemplaar want het is hem nooit weer gelukt
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ok, die van ons houdt wel van kleine crunchy beestjes... Meneer zit nu heerlijk vanachter een hor te staren naar vogels waar hij niet bij kan (dondert anders uit het raam)
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
Net buurmeisje en wat vriendinnen aan de deur om koekjes te verkopen om geld in te zamelen voor kinderen in Oeganda.. wat een tutten zeg.Ik had niet genoeg geld, gingen ze overleggen of het voor iets minder kon... moeilijk doen zeg.dus ikke: beter iets dan niets... gingen ze vragen of ik geen briefjes had? ikke
en gezegd dat ik ze niet meer hoefde.
Ze hebben het duidelijk niet begrepen waar het om gaat.quote:
Dat zijn tenminste katten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Onze katten brachten zoveel muizen (en soms vogels) mee. Vooral die schedels, dat gekraak
Ze aten trouwens ook van die vette duiven en hele konijnen
Nou ¤ 2,= voor 1 koekje met wat fondant is best prijzig toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:27 schreef Soempie het volgende:
Maar ze moeten natuurlijk wel de kosten van de koekjes eruit halen.
wat zei je toen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ¤ 2,= voor 1 koekje met wat fondant is best prijzig toch?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat zei je toen?
Dank je de koekoek?
sorry
ik ga alweer aan het werk
Best wel. Ik denk dat ze de situatie nogal onverwachts was voor ze en ze niet zo snel konden omschakelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ¤ 2,= voor 1 koekje met wat fondant is best prijzig toch?
Ik heb nog wel zo'n radiatorhangmat voor je! Als je in Enschede bent, mag je die wel komen ophalen. Hij ligt bij ons werkeloos te liggen in de kelder. Onze kat vindt het fijner om op de radiator te gaan liggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
OMG!
Ik ben op zoek naar zo'n radiatorhangmat voor de kat (die ik nu heb heeft de kat half kapot gekrabd dus ik vermoed dat ie er een dezer dagen doorheen zakt) en op wehkamp staan krabpalen voor 99 euro
![]()
Heeft een van jullie dat?
Ja, dat zal het zijn. Ik geef ze de voordeel van de twijfel. Erg slim leken ze me nl. niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best wel. Ik denk dat ze de situatie nogal onverwachts was voor ze en ze niet zo snel konden omschakelen.![]()
Dank je de koekoek.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n radiatorhangmat voor je! Als je in Enschede bent, mag je die wel komen ophalen. Hij ligt bij ons werkeloos te liggen in de kelder. Onze kat vindt het fijner om op de radiator te gaan liggen.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Ik geef ze de voordeel van de twijfel. Erg slim leken ze me nl. niet.
Yup, en zouden ze voor een briefje van vijf twee of drie koekjes leveren? Of moet je dan maar zorgen voor een tientje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vragen naar briefjes is trouwens wel heel brutaal.
Dat is waar... ik heb een zwarte.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ook wel een ander stofje omheen maak, ook geen werk natuurlijk, maar ik wou even zien wat ze kosten. Welke kleur heeft die van jou?
Toen was ik er ook klaar mee inderdaad. Maar ik denk achteraf dat ze het vroeg zodat ze wisselgeld konden teruggeven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vragen naar briefjes is trouwens wel heel brutaal.
Ik eet meestal op het werk vezelrijke crackers met grasboter en een klein beetje hagelslag. En dan 4 op een dag. Thuis eet ik 's morgens twee beschuitjes met boter en klein beetje hagelslag. Tussen de middag vaak een broodje of boterham met kaas of snijworst.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie meestal op brood? Ik ben zo'n eetmeter aan het invullen en zit elke keer met de lunch al aan m'n verzadigde vetten.En dan moet het avondeten nog... Uiteindelijk kom ik aan het eind van de dag wel elke keer op ongeveer 1900 kcal.
Lijkt me heel weinig?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik eet meestal op het werk vezelrijke crackers met grasboter en een klein beetje hagelslag. En dan 4 op een dag. Thuis eet ik 's morgens twee beschuitjes met boter en klein beetje hagelslag. Tussen de middag vaak een broodje of boterham met kaas of snijworst.
Bij een cafetaria wegens tijdgebrekquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:49 schreef CaLeX het volgende:
Tinured, van harte met die kleine!
LB waar heb je nu gister gegeten?
We hebben wel een krabpaal voor de kat, maar dan een eurootje of 80 goedkoper...quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
... en op wehkamp staan krabpalen voor 99 euro![]()
Heeft een van jullie dat?
Op werkdagen of thuis? Op werkdagen kan ik het gemakkelijker dan thuis. Zo compenseer ik een beetje. Ik neem op het werk 's middags nog wel een koek of ik koop zo'n Italiaanse bol maar eet die dan zonder iets erop. Heel soms koop ik ook komkommer dunne plakjes met wat azijn en suiker in het bedrijfsrestaurant maar hebben ze niet altijd helaas.quote:
Soemp, dat had ik ook; ik at veel chocopasta en kaas op brood.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie meestal op brood? Ik ben zo'n eetmeter aan het invullen en zit elke keer met de lunch al aan m'n verzadigde vetten.En dan moet het avondeten nog... Uiteindelijk kom ik aan het eind van de dag wel elke keer op ongeveer 1900 kcal.
Witte chocolaquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Chocopasta eet ik ook al tijden niet meer. Maar ik at witte.
Meestal iets van kaas, ei of eiersalade (meer keuze is er meestal niet op mijn werk), maar ik ben niet echt een broodeter, heb liever een bak rauwkost o.i.d.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
Speculoospasta vind ik best lekker ruiken maar ik heb nog niets gevonden waar ik het op lust. Zoetigheid lust ik alleen op geroosterd brood of crackers maar dat werd hem niet met speculoos.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef Soempie het volgende:
Ah, ik had vandaag pindakaas en speculoos () en inderdaad ook kaas op een cracker.
Hoeveel+ weet ik niet, want de verpakking heeft Wiebel weggemikt. Goeie om daar eens naar te kijken. En ik wil graag weer rosbief/ runderrookvlees/ enz, maar met dit weer had ik geen zin om naar de winkel te gaan.
![]()
Worteltjes en een banaan als tussendoortje. En ik wissel magere yoghurt (zonder iets er nog in) af met brood 's morgens.
Ja, je wordt uitbetaald op basis van je jaarrecht, dus waarschijnlijk had je voor je wijziging al bijna je hele (huidige) jaarrecht aan zorgtoeslag ontvangen, waardoor je nu nog 1 euro p/m krijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
Sorry LB was even niet online
Mijn vraag: omdat ik tegenwoordig meer verdien krijgen we wat minder huur- en zorgtoeslag. Weet jij of de Belastingdienst dat verrekend met de toeslagen die je ontvangt of moet je het terugbetalen? Ik kreeg namelijk 40 euro huurtoeslag en 1 euro zorgtoeslag en dat is veel te weinig. Maar misschien hebben ze het er vanaf getrokken en dan klopt het denk ik welMisschien maar even afwachten wat ik de 20ste van deze maand binnenkrijg
Oja, gekookt ei had ik 2 dagen terug op brood.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meestal iets van kaas, ei of eiersalade (meer keuze is er meestal niet op mijn werk), maar ik ben niet echt een broodeter, heb liever een bak rauwkost o.i.d.
Nee dat kan niet kloppen. Ik krijg nu namelijk iets van 20 euro minder huur- en zorgtoeslag per maand dus ik denk dat ze het nu hebben ingehouden en dat ik vanaf deze maand het lagere bedrag ontvangquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, je wordt uitbetaald op basis van je jaarrecht, dus waarschijnlijk had je voor je wijziging al bijna je hele (huidige) jaarrecht aan zorgtoeslag ontvangen, waardoor je nu nog 1 euro p/m krijgt.
Ik ben overigens wel een groot fan van goed gebakken Frans brood met een goede korstquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, gekookt ei had ik 2 dagen terug op brood.
En brood is bij mij juist m'n lievelingseten.
Dan moet je even kijken wat je vanaf december (voorschot voor januari) t/m de laatste keer hebt ontvangen, en wat je nieuwe jaarrecht is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat kan niet kloppen. Ik krijg nu namelijk iets van 20 euro minder huur- en zorgtoeslag per maand dus ik denk dat ze het nu hebben ingehouden en dat ik vanaf deze maand het lagere bedrag ontvang
Top, ga ik dat even checkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan moet je even kijken wat je vanaf december (voorschot voor januari) t/m de laatste keer hebt ontvangen, en wat je nieuwe jaarrecht is.
Teveel ontvangen toeslag wordt verrekend met nog te ontvangen toeslag, dus dat moet wel kloppen.
Op MijnToeslagen kun je dit trouwens ook zien in een tabelletje waar staat wat je recht was en wat is uitbetaald.
Versgebakken pistoletje met roomboter en kaasquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Witbrood vind ik alleen lekker met heel jonge kaas of hagelslag. Heb liever grof volkoren.
Ja, moet je even in het tabblad Mijn Beschikkingen kijken of je de beschikking al ziet staan. Is meestal een dagtekening van de 21e. Als jouw beschikking er staat voor bv 21-05-2012, kun je er vrij zeker van zijn dat je ook deze maand uitbetaald gaat krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Witbrood vind ik alleen lekker met heel jonge kaas of hagelslag. Heb liever grof volkoren.
LB, is er ook een mogelijkheid om te zien wanneer ze daadwerkelijk toeslagen gaan uitbetalen? Als ik op mijn toeslagen kijk zie ik wel de planning in het schema, maar er is dus nog niks uitbetaald. Hebben er al een aantal keer over gebeld, zou eerst in april komen en nu in mei, maar ook daar kon die jongen niet zeker van zijn.Nu konden we gelukkig wel de kinderopvang voorschieten, maar 600 euro per maand hakt er dan toch wel in.
Januari.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, moet je even in het tabblad Mijn Beschikkingen kijken of je de beschikking al ziet staan. Is meestal een dagtekening van de 21e. Als jouw beschikking er staat voor bv 21-05-2012, kun je er vrij zeker van zijn dat je ook deze maand uitbetaald gaat krijgenAls ie er nog niet staat, kan het zijn dat het volgende maand wordt.
Wanneer is de aanvraag gedaan? Het kan maximaal 8 weken duren he.
Hm... en hebben jullie al wel een papieren beschikking ontvangen?quote:
Dat kan nooit kloppen. We moeten 45 euro per maand ontvangen dus ze hebben die 4 maanden er vanaf getrokken dus dan klopt het preciesquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, als je nu 1 euro zorgtoeslag hebt ontvangen, ga je dat de komende maanden ook krijgen. Ze betalen gespreid uit, elke maand hetzelfde bedrag, tot er een nieuwe wijziging komt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
Nee, ook niet.
Jammer dat je geen rechtstreeks nummer hebt. Ik had Sven ook al gezegd: als je -LB- aan de telefoon krijgt moet je wel aardig blijven hoor!
Bingoquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef MaJo het volgende:
Nee wacht je hebt gelijkWe hebben 275 euro teveel ontvangen en dat wordt natuurlijk afgetrokken van dat bedrag van 45 euro. Dat betekent dat we 6 maanden 1 euro ontvangen
Ik eet meestal op brood wat er op dat moment toevallig in huis isquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
Kun je toch een euroknaller van halen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef MaJo het volgende:
Nee wacht je hebt gelijkWe hebben 275 euro teveel ontvangen en dat wordt natuurlijk afgetrokken van dat bedrag van 45 euro. Dat betekent dat we 6 maanden 1 euro ontvangen
En het is toch beter dan aan het eind van het jaar constateren dat je elke maand teveel hebt gehad, en daardoor 25 euro p/m terugbetalen voor ca. 2 jaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je toch een euroknaller van halen.
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En het is toch beter dan aan het eind van het jaar constateren dat je elke maand teveel hebt gehad, en daardoor 25 euro p/m terugbetalen voor ca. 2 jaar
Dat zekerquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En het is toch beter dan aan het eind van het jaar constateren dat je elke maand teveel hebt gehad, en daardoor 25 euro p/m terugbetalen voor ca. 2 jaar
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je toch een euroknaller van halen.
De meest veilige manierquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik bereken in maart het verzamelinkomen van het voorgaande jaar en ga dan op de site proefberekeningen maken met die bedragen om te kijken of we nog ergens voor in aanmerking komen. Dat is nl. niet altijd het geval. Als het wel zo is, vraag ik het alsnog voor het voorgaande jaar aan. Voor 2011 hadden we nu nog wel recht op zorgtoeslag en kindgebonden budgetOw, de kinderopvangtoeslag krijgen we wel elke maand.
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh vakantiegeld, dat komt natuurlijk ook weer deze maand
Hmmmm graskaas op witbroodquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
LB, is er ook een mogelijkheid om te zien wanneer ze daadwerkelijk toeslagen gaan uitbetalen? Als ik op mijn toeslagen kijk zie ik wel de planning in het schema, maar er is dus nog niks uitbetaald. Hebben er al een aantal keer over gebeld, zou eerst in april komen en nu in mei, maar ook daar kon die jongen niet zeker van zijn.Nu konden we gelukkig wel de kinderopvang voorschieten, maar 600 euro per maand hakt er dan toch wel in.
Ik koop meestal de donkerst beschikbare broodmix voor broodbakmachine.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Dat klopt nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja
Mijn moeder zei trouwens wel dat je maar ongeveer 50% krijgt van wat er op je loonstrook staat
heh, dat kereltje die dat stukje getypt heeft ken ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker bezig mensen...
Rotterdamse RET luistert gesprekken af in trams
http://www.elsevier.nl/we(...)kken-af-in-trams.htm
ja, zo ben ik wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De meest veilige manierals je tenminste van jezelf weet dat je het op tijd gaat doen
En een extra cadeautje is natuurlijk altijd leuk, maar ik heb genoeg mensen aan de telefoon die echt niet zonder kunnen elke maand
Voor vakantiegeld is het wel meer hoor..quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt nieter gaat ongeveer een kwart tot een derde af
Deze misvatting komt zo vaak in WGR langs dat hij in de FAQ is opgenomen:quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Over vakantiegeld wordt bijzonder tarief geheven, helaas is dat altijd meer dan je denkt/hoopt.
Maar het klopt toch wat ik zeg... ik zeg niet dat je meer belasting betaalt, maar wel dat bijzonder tarief wordt geheven...quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Deze misvatting komt zo vaak in WGR langs dat hij in de FAQ is opgenomen:
FAQ en huishoudelijke zaken...
Dat zou ik oneindig gaaf vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:09 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ijt-van-overval.html
zou de A. in de naam van de verdachte voor Alexander staan?
Nee de Amerika-reis gaat helaas niet doorquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor vakantiegeld is het wel meer hoor..ik krijg bruto net zo veel als mijn reguliere maandsalaris, maar ik krijg netto toch zeker zo'n ¤ 250,= minder.
Maarre.. ben jij op zoek naar LL-kaarten? Ga je niet op vakantie dan?
Sowieso als voornaam Wilhelmusquote:
Nee de hele reis gaat niet doorquote:
Waarom niet? Het was toch voor een zoveel jarig huwelijk van je ouders?quote:
Ja klopt maar mijn ouders hebben op dit moment een rechtszaak lopen met het bedrijf tegen een ander bedrijf die hun bedrijfsnaam gekopieerd heeft waardoor er veel klanten per ongeluk bij de concurent terecht komen en ze bakken met geld uit moeten geven aan advocatenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom niet? Het was toch voor een zoveel jarig huwelijk van je ouders?![]()
Oh, en ik smeer op brood: altijd boter (margarine voor de culifreaks), verder heb ik van die buien dat ik alleen maar dit of dat erop gooi.
Een tijdje gemberjam, een tijdje pindakaas met honing, een tijdje 30+ kaas, een tijdje humus, een tijdje kokosbrood.
Nu heb ik saaie jam.
Ha! Same here. Maar dan met iets andere plannen. En geen vriendin die naar de VS gaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:53 schreef wyccie het volgende:
Ik zit een beetje te dromen van een mooie reis. Een vriendin van me gaat morgen naar Amerika.
En ik hoop dat ik vandaag de loterij win.
De mijne gaat hopelijk medio oktober mee naar Yellowstone, Salt Lake en Denver...quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha! Same here. Maar dan met iets andere plannen. En geen vriendin die naar de VS gaat.
Als jij straks afgestudeerd bent, dan gaan de remmen los?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:53 schreef wyccie het volgende:
Ik zit een beetje te dromen van een mooie reis. Een vriendin van me gaat morgen naar Amerika.
Als ik straks afgestudeerd ben, moet ik eerst nog een studieschuld afbetalen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Als jij straks afgestudeerd bent, dan gaan de remmen los?
Toch niet meteen alles in één keer?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik straks afgestudeerd ben, moet ik eerst nog een studieschuld afbetalen.
Nee, maar ik wil er wel zo snel mogelijk vanaf, anders ben ik de rest van mijn leven alleen maar aan het werken voor die studieschuld en rente. En het maandbedrag is ook niet mis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef MadMaster het volgende:
Toch niet meteen alles in één keer?
Heb je wel uitzicht op een baan dan?
Een echt lullig salarisje zal je toch niet krijgen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er wel zo snel mogelijk vanaf, anders ben ik de rest van mijn leven alleen maar aan het werken voor die studieschuld en rente. En het maandbedrag is ook niet mis.
Artsen zijn altijd wel nodig, dus ik kan vast wel wat vinden.
Ach, reizen hoeft niet per se heel duur te zijn. Inclusief tickets was ik voor 4 daagjes krakau iets meer dan 200 euro kwijt..quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:53 schreef wyccie het volgende:
Hè, wat een vervelende situatie!![]()
Ik hoop dat ze de rechtszaak winnen. Als ze kunnen aantonen dat het misleiding is en ze daarmee inkomsten verliezen, hebben ze vast een goede kans.
Nee, vergeleken met het gemiddelde heb ik dan echt niet te klagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Een echt lullig salarisje zal je toch niet krijgen?
En als arts moet je wel je vakantie pakken, dus dan 'hop on the plane'...
Maar als je je bedenkt dat Wyccie in Japan is geweest een op de Kilimanjaro...dan zou je kunnen beredeneren dat Krakau niet zo loktquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, reizen hoeft niet per se heel duur te zijn. Inclusief tickets was ik voor 4 daagjes krakau iets meer dan 200 euro kwijt..
Dat laatste. Je zit dan nog niet zo vast aan dingen/mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, vergeleken met het gemiddelde heb ik dan echt niet te klagen.
Ik ben wel van plan om, als het enigszins kan, 1000 euro per maand af te lossen. Als ik dan nog even iets zuiniger moet leven, heb ik dat eigenlijk liever (mits ik het dan qua woning en vervoer allemaal voor elkaar heb).
En ik zal dan misschien 1 keer per jaar dan een wat luxere vakantie pakken dan wat ik gewend ben, maar een maandje reizen door Amerika zal niet zo gauw gebeuren, denk ik.
Alhoewel het misschien ook wel goed is om dat eerst gedaan te hebben, nu ik nog jong ben.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Europa is ondergewaardeerd omdat 'iedereen' ver weg gaat. Maar mensen verkijken zich er op hoe leuk het dichtbij huis kan zijn. Pak desnoods een bus naar Gent.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je je bedenkt dat Wyccie in Japan is geweest een op de Kilimanjaro...dan zou je kunnen beredeneren dat Krakau niet zo lokt
Je bent het niet met me eens dat ik denk dat Wyccie niet zo snel naar Krakau zou gaan maar meer iets verder weg? Apart.quote:
Ja, ben ik met je eens, maar dat bedoelde ik dus nietquote:Europa is ondergewaardeerd omdat 'iedereen' ver weg gaat. Maar mensen verkijken zich er op hoe leuk het dichtbij huis kan zijn. Pak desnoods een bus naar Gent.
Als ik eenmaal verdien zou ik over zoiets kunnen nadenken, alhoewel ik dat relatief gezien nog best duur vind.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:21 schreef Whiteguy het volgende:
Ach, reizen hoeft niet per se heel duur te zijn. Inclusief tickets was ik voor 4 daagjes krakau iets meer dan 200 euro kwijt..
Ik ben niet in Japan geweest. Nu klink ik heel verwend, Nem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
Maar als je je bedenkt dat Wyccie in Japan is geweest een op de Kilimanjaro...dan zou je kunnen beredeneren dat Krakau niet zo lokt
Waar dan wel in Azie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal verdien zou ik over zoiets kunnen nadenken, alhoewel ik dat relatief gezien nog best duur vind.
Voor nu is dat gewoon geen optie.
[..]
Ik ben niet in Japan geweest.
Wat, omdat je een keertje in Japan geweest zou zijnquote:Nu klink ik heel verwend, Nem.
Ja, te weinig vind ikquote:Ik ga nauwelijks op vakantie, mijn hele leven maar 9 keer. Valt toch mee?
Ik ben ook in Denemarken, Oostenrijk, Italië en Portugal geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent het niet met me eens dat ik denk dat Wyccie niet zo snel naar Krakau zou gaan maar meer iets verder weg? Apart.
Hong Kong, daar heb ik ooit een skyline foto van laten zien.quote:
Nee, omdat je denkt dat ik alleen maar ver weg wil.quote:Wat, omdat je een keertje in Japan geweest zou zijn
Ook hier een arme student, maar ik zat te denken om in het pinksterweekend misschien nog wat te doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal verdien zou ik over zoiets kunnen nadenken, alhoewel ik dat relatief gezien nog best duur vind.
Voor nu is dat gewoon geen optie.
Ik ga nauwelijks op vakantie, mijn hele leven maar 9 keer. Valt toch mee?
Jij doet het wel goed. Gewoon goed en goedkoop leven, maar wel regelmatig even weg kunnen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
Ook hier een arme student, maar ik zat te denken om in het pinksterweekend misschien nog wat te doen
Ik let wel erg op mn andere uitgaven overigens. Ik ga tegenwoordig eigenlijk niet meer uit in Nederland en ik denk dat ik qua boodschappen ook de helft goedkoper uit ben dan mn vrienden.
Momenteel 28u per week.. dus aardig wat nog eigenlijk. Dat helpt ook wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij doet het wel goed. Gewoon goed en goedkoop leven, maar wel regelmatig even weg kunnen.
Hoeveel werk je nog naast je studie?
Ja, gebaseerd op de 2 reizen die ik van je wist ging ik er vanuit dat je niet vaak gaat maar dan wel grootsquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook in Denemarken, Oostenrijk, Italië en Portugal geweest.
Als ik nog op vakantie wil tijdens mijn studie zal het iets zoals Praag worden. Ook niet te ver weg, maar wel lekker goedkoop en genoeg te zien.
[..]
Hong Kong, daar heb ik ooit een skyline foto van laten zien.
[..]
Nee, omdat je denkt dat ik alleen maar ver weg wil.
Klopt hoewel het mij nog NOOIT gelukt is supercheap ergens heen te vliegen. 20 euro is voor mij echt een ongrijpbare mythe. Volgens mij LB ooit een keer iets voor 9 euro gezien ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
je moet gewoon op het juiste moment gaan, dan kan je voor bijvoorbeeld 20 euro naar Italië vliegen. ben zelf eens voor 515 euro retour naar los angeles gevlogen.
Zou een Kluunboek kunnen zijn. "Gaan twee bakvisjes naar London..."quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:32 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik gewoon eerder moeten doen voordat ik aan deze studie begon. Helaas mezelf nooit verwend op die manier. Wat stom.![]()
Ik ben wel ooit met een vriendin 1 dagje op en neer geweest naar Londen, we waren toen 16.
Ryanair vanaf Eindhoven:quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt hoewel het mij nog NOOIT gelukt is supercheap ergens heen te vliegen. 20 euro is voor mij echt een ongrijpbare mythe. Volgens mij LB ooit een keer iets voor 9 euro gezien ofzo?
Ik slechts 8 uur, soms nog een koopzondag erbij. Maar eigenlijk moet ik dat niet meer doen. Ik merk steeds meer dat ik dat niet meer trek.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
Momenteel 28u per week.. dus aardig wat nog eigenlijk. Dat helpt ook wel mee.
Oh, maar uitgaan heb ik nooit gedaan en mijn laatste concert is 3 jaar geleden (serieusquote:Ander voorbeeldje, mn vriendengroep had plannen om naar vrienden van amstel live te gaan.
Daar komen dan nog de treinkosten naar Eindhoven bij op. Dat is net zo veel (zo niet meer) dan een vliegticket.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
Ryanair vanaf Eindhoven:
2 juni heen, 5 juni terug, naar Gdansk. 21.98 incl.
Tja als we daar rekening mee gaan houden... kan ik voor niemand een voorbeeld geven van een goedkoop vliegticket.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:45 schreef wyccie het volgende:
Daar komen dan nog de treinkosten naar Eindhoven bij op. Dat is net zo veel (zo niet meer) dan een vliegticket.
Oh, daar maakt een collega van me altijd grapjes over.quote:
Is ook zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
Tja als we daar rekening mee gaan houden... kan ik voor niemand een voorbeeld geven van een goedkoop vliegticket.
Dat eerste kan geen kwaad, dat tweede lijkt me he-le-maal nietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:51 schreef wyccie het volgende:
En mijn moeder meent serieus dat ik gewoon een rijke man moet trouwen en zelf achterover moet gaan hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |