Die fipo vinden we eigenlijk het minst interessante wat je zou kunnen posten.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
Wat? Je bent weer vader en dan maak je een fipo?![]()
Gefeliciteerd!
We hadden ook graag een naam geweten.
Tempo maken dan! Ik heb nog wel losse scheermesjes liggen als het dan sneller gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Voor de naamroepers: de naam wordt pas na de besnijdenis bekend gemaakt
Duhquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist wel dat er een baby in de buik zat.
Had je de vorige keer maar beter moeten oplettenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist wel dat er een addertje onder het gras zat.
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
En wanneer is die besnijdenis dan?
Ah, ik zie het al. Op de 8e dag.
Ik heb genoeg opgelet om te weten dát er iets wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je de vorige keer maar beter moeten opletten
Klinkt vaag bekend inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
En wanneer is die besnijdenis dan?
Ah, ik zie het al. Op de 8e dag.
Als troost voor die marteling????quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
Voor de naamroepers: de naam wordt pas na de besnijdenis bekend gemaakt
Heb ook geen idee waar je die gelaten hebt...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan mn lijst met tancodes niet vinden
Gebeurt mij zeker eens per maand met de mijnequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan mn lijst met tancodes niet vinden
Prenatale besnijdenis?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt voor het eerst duidelijk voelbaar van binnenuit verbouwdNu overweegt Vriend Alien op te zetten
Het is zo'n bijzondere ervaring dat je er direct niet meer van kan spellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wordt voor het eerst duidelijk voelbaar van binnenuit verbouwdNu overweegt Vriend Alien op te zetten
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gebeurt mij zeker eens per maand met de mijne
Huh, nu al?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is zo'n bijzondere ervaring dat je er direct niet meer van kan spellen
Staat je geregistreerde adres op Amsterdam of Amerika?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwe
Ik vind hem altijd wel weer terugquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kom alleen niet zo makkelijk aan een nieuwe
beidenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat je geregistreerde adres op Amsterdam of Amerika?
Gefeli iarl, ook van MevrouwBartquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik kom mij heel even melden
Kersverse papa voor de 2e keer
Vannacht rond half vijf door vrouwlief wakker gemaakt, beginnende weeën, en om 12:03 vanmiddag is onze tweede zoon geboren
Het hele verhaal komt wel in OUD terecht
Tinu en de baby blijven 1 nacht in het ziekenhuis voor controle, maar alles gaat goed dus mogen ze zeer waarschijnlijk morgen rond de lunch naar huis.
En nu ga ik even instorten, het was een heel bijzondere dag
er is maar een héél gelimiteerd aantal plekken waar het kan zijn en daar niet gevondenquote:
Dat ken nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |